14 juli, dat betekent Quatorze Juillet en daarmee een Franse feestdag. In 1789 werd op deze dag de Bastille-gevangenis bestormd waarmee de Franse revolutie begon. Bastille Saint-Antoine was een middeleeuws fort wat als een gevangenis werd gebruikt. Cellentoewijziging gebeurde op basis van jouw status. Hoe hoger hoe mooier je cel was.quote:Conclusion
Acutely, EPO increased sharply post CO inhalation, peaking at 4 h post inhalation. 4-weeks of training with CO inhalation before exercise sessions improved tHb and VO2max as well as running economy, suggesting that moderate CO inhalation could be a new method to improve the endurance performance in athletes.
Nou ja, dat moet worden gevierd zullen we maar zeggen. Quatorze Juillet is meestal ook de dag waarop allerlei Franse renners in peloton op zoek gaan naar etappezege. Nou kan ik alvast zeggen dat ik dat niet zie gebeuren. Deze etappe is lood- en loodzwaar en de Franse klimmers doen het niet zo fantastisch. David Gaudu misschien nog, maar verder moet je wel heel lang zoeken naar kanshebbers.quote:De gekwelde De Launay, die al ernstig geslagen was, riep echter 'Genoeg! Laat me sterven!' en schopte de banketbakker Desnot in het kruis. Daarop werd De Launay herhaaldelijk gestoken tot hij op straat neerviel. Zijn hoofd werd van zijn romp gescheiden, op een lans geprikt en door de straten gedragen.
Vrijdag is nog zwaarder.quote:Op zondag 14 juli 2024 02:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Is dit de zwaarste etappe van deze ronde?
Dan moeten ze wel echt rekenen op hulp van andere teams, op een inzinking van UAE of van Pogi zelf.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:07 schreef franklop het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Visma alles op het laatste weekend zet
Vol gas nucleair dan
Ik verwacht vandaag Wout in de kopgroep. Die heeft gisteren overduidelijk een snipperdag genomen.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:46 schreef TAmaru het volgende:
Zwaar zo klimmen vanuit de start. Zullen heel wat mannen een heel erg zware dag gaan krijgen. Ik hoop dat Cavendish het einde van de etappe haalt. En Cees Bol. Naja die laatste interesseert mij eigenlijk niet.
Je zou zeggen dat Visma een plan zou kunnen maken om daar in die vallei veel tijd op Pogacar te pakken als ze hem los kunnen krijgen. Dan zou het plan dus moeten zijn: een of twee man vooruit sturen (bijv. Van Aert en Kelderman) en dan Pogacar lossen op de Portet-d'Aspet om vervolgens keihard door te trekken in de vallei. Maar wetende hoe langzaam Vingegard daalt en hoe sterk UAE is lijkt me dat vrijwel onmogelijk. Eigenlijk is er vrijwel geen ander plan voor Visma mogelijk dan de koers hard maken (want ze geloven dat Vingegaard voordeel heeft bij een harde koers) en dan hopen dat Jonas Pogacar kan lossen op de slotklim.
Dus ik verwacht dat we vandaag Visma op kop gaan zien (of Jorgenson probeert in de kopgroep te komen?) om de koers hard te maken, vervolgens gaat Jonas het proberen op de slotklim en wint Pogacar.
Thanks. Verjaardag vanmiddag, maar daar zal het wel opstaan.quote:
Daarnaast verwacht ik Benoot ook in de kopgroep. Ik denk overigens dat ze mikken op de vallei na de col d'Agnes en niet na de Portet d'Aspet. Die eerste afdaling is namelijk nogal gevaarlijk en ook beladen dus daar als een malle naar beneden gaan na een aanval lijkt me voor Vingegaard niet erg verstandig. Ook is het dan nog wel heel erg ver.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag Wout in de kopgroep. Die heeft gisteren overduidelijk een snipperdag genomen.
Tiesj is de ultieme Visma renner.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daarnaast verwacht ik Benoot ook in de kopgroep. Ik denk overigens dat ze mikken op de vallei na de col d'Agnes en niet na de Portet d'Aspet. Die eerste afdaling is namelijk nogal gevaarlijk en ook beladen dus daar als een malle naar beneden gaan na een aanval lijkt me voor Vingegaard niet erg verstandig. Ook is het dan nog wel heel erg ver.
Ja dat verwacht ik ook wel ja. En het is inderdaad logischer zoals iemand anders zegt om op de Agnes aan te vallen. Maar zou Jonas dat durven om daar al aan te gaan vallen? Het resultaat kan volgens mij zijn dat hij de slotklim aanvangt met Pogacar, Almeida, Yates en eventueel Remco in zijn wiel.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag Wout in de kopgroep. Die heeft gisteren overduidelijk een snipperdag genomen.
Ik verwacht geen Wout. Hoogstens even op een Van der Poelmanier aan een beklimming meedoen. Tenminste ik hoop niet, dat hij de rest van zijn seizoen weer verhypothekeerd door dom kopwerk te doen voor de rest van de ploeg.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het kan met het maximale stijgingspercentage te maken hebben tijdens de klim? Die 9% is natuurlijk een gemiddelde.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit die klassering van klimmen in elkaar? Dik negen kilometer aan 9% is dezelfde categorie als amper de helft aan een vergelijkbaar percentage?
In de eerste week krijgt een molshoop al cat 4, terwijl ze in een bergetappe niet worden genoemd. Geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 14 juli 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit die klassering van klimmen in elkaar? Dik negen kilometer aan 9% is dezelfde categorie als amper de helft aan een vergelijkbaar percentage?
Vermoed dat er ook wel voor betaald wordt door bepaalde regio's in Frankrijk om een klimmetje neer te mogen leggen. En ze willen natuurlijk snel een strijd om de bergtrui. Dus dat zal wel meespelen.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:26 schreef franklop het volgende:
[..]
In de eerste week krijgt een molshoop al cat 4, terwijl ze in een bergetappe niet worden genoemd. Geen touw aan vast te knopen
Poeh, zeer triest inderdaad. Was een leuke heuvelrenner met een sterke punch die zich geleidelijk bleef ontwikkelen. In het jaar van zijn ongeluk reed hij nog een sterke Waalse Pijl in de aanval.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Heftig verhaal zeg, was hem eerlijk gezegd helemaal uit het oog verloren.
quote:Op zondag 14 juli 2024 10:26 schreef franklop het volgende:
[..]
In de eerste week krijgt een molshoop al cat 4, terwijl ze in een bergetappe niet worden genoemd. Geen touw aan vast te knopen
De nieuwe tijdslimiet is uit.quote:Tijdslimiet opgetrokken
Met de uitdagende start bergop kiest de Tourorganisatie ook voor een iets minder strakke tijdslimiet. Gisteren had Mark Cavendish samen met twee ploegmaats en onze landgenoot Gerben Thijssen nog een drietal minuten overschot.
José Ibarguren Tausquote:Op zondag 14 juli 2024 02:38 schreef wimderon het volgende:
Wuyts![]()
Dré Meganck![]()
Europcar 2011![]()
Lotto 2011![]()
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Samuel Sanchez die geen seconde dichter komt op klimmer Vanendert, Omega Pharma-Lotto in 2011 was er echt heel erg ver over.
Maar uiteindelijk ook Taus zijn grootste mislukking. Met de wonderbenen die in het voorjaar werden ondergeschroefd, de manier waarop de ritten waren uitgetekend en de geblondeerde lokken had Gilbert zijn magnum opus moeten worden met minimaal 8 gewonnen etappes en een groene trui.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Samuel Sanchez die geen seconde dichter komt op klimmer Vanendert, Omega Pharma-Lotto in 2011 was er echt heel erg ver over.
Tourwinst voor Jurgen van den Broeck had de kers op de taart moeten worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ook Taus zijn grootste mislukking. Met de wonderbenen die in het voorjaar werden ondergeschroefd, de manier waarop de ritten waren uitgetekend en de geblondeerde lokken had Gilbert zijn magnum opus moeten worden met minimaal 8 gewonnen etappes en een groene trui.
Zijn we al toe aan het schreeuwen over doping en spuiten en bloedtransfusies en ongeloofwaardig en zo? Of wanneer komt dat?quote:Op zondag 14 juli 2024 07:04 schreef DeeBee het volgende:
Na het showtje van gisteren zal de zeer onsympathieke Pogi wel weer willen uit pakken met zijn boevenploeg
Het magnum opus had de Tourwinst van Jurgen van den Broeck moeten worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ook Taus zijn grootste mislukking. Met de wonderbenen die in het voorjaar werden ondergeschroefd, de manier waarop de ritten waren uitgetekend en de geblondeerde lokken had Gilbert zijn magnum opus moeten worden met minimaal 8 gewonnen etappes en een groene trui.
Koolstofmonoxide is helemaal 2024.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn we al toe aan het schreeuwen over doping en spuiten en bloedtransfusies en ongeloofwaardig en zo? Of wanneer komt dat?
Eerst maar eens zien of het nodig is?quote:
Ja normale mensen gaan daar gewoon hartstikke dood aan maar okee. Spokenspul moet dat zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koolstofmonoxide is helemaal 2024.
Aan teveel EPO ga je ook dood. Hebben meerdere renners proefondervindelijk vastgesteld.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja normale mensen gaan daar gewoon hartstikke dood aan maar okee. Spokenspul moet dat zijn
Nja da's ook weer zoquote:Op zondag 14 juli 2024 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aan teveel EPO ga je ook dood. Hebben meerdere renners proefondervindelijk vastgesteld.
Leuke rubriek was dat ook steedsquote:Op zondag 14 juli 2024 11:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tourwinst voor Jurgen van den Broeck had de kers op de taart moeten worden.
Dit slaat nergens op, dan kunnen ze de limiet net zo goed afschaffen.quote:
Als je zoiets van tevoren bekend maakt wel idd. Dan doet niemand meer wat. Kun je de voiture balai wel op de startmotor erachteraan laten tuffen. #diepindenachtquote:Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, dan kunnen ze de limiet net zo goed afschaffen.
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh rot eens op met die zielige mondkapjes. Wat een windowdressing is dat zeg.
Sinds covidquote:Op zondag 14 juli 2024 12:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wacht, hoe lang leef ik al onder een steen?Commentatoren zitten gewoon in Hilversum? Vroeger, toen zaten Herbert en Maarten nog uit het raam te kijken tijdens de finish.
Het heeft ook weinig meerwaarde als ze in Frankrijk zouden zitten.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wacht, hoe lang leef ik al onder een steen?Commentatoren zitten gewoon in Hilversum? Vroeger, toen zaten Herbert en Maarten nog uit het raam te kijken tijdens de finish.
Deze etappe zat sowieso al in een ander rijtje qua limiet, een stuk strakker dan de andere bergetappes.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, dan kunnen ze de limiet net zo goed afschaffen.
Het is een geldkwestie. De ASO vraagt centen voor plekken aan de finish aan de TV stations.quote:
quote:Je reist niet mee met de Tour: je geeft commentaar vanuit Brussel. Heeft dat nog altijd met corona te maken?
“De afgelopen twee jaar was de pandemie inderdaad de spelbreker, maar de Tour-organisatie heeft daarvan geprofiteerd om een financieel slagje te slaan: omroepen moeten voortaan flink betalen voor een commentaarcabine aan de streep. Voor de radio is het nog steeds gratis – Christophe Vandegoor is voor Sporza Radio in Frankrijk – maar de tv-stations worden schaamteloos uitgemolken. Zo jagen ze de commentatoren weg: de Scandinavische omroepen sturen niemand meer, de Duitsers en de Nederlanders ook niet. De RTBF gaat wel nog ter plaatse, met een vrachtwagen in de technische zone die evenveel kost als zo’n plek aan de finish, maar wel een studio en montagefaciliteiten heeft. Zij geven vanuit die vrachtwagen commentaar. Ik hoop dat het bij de VRT in de toekomst ook op die manier zal kunnen – in het zog van Vive le vélo, bijvoorbeeld. Op een terugkeer naar de finish reken ik niet meer, op een terugkeer naar Frankrijk hoop ik wél nog.”
Dit ja, de limiet zou een stuk minder minuten zijn dan gisteren, terwijl vandaag 40km langer is en geen aanloop heeft van 50km.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze etappe zat sowieso al in een ander rijtje qua limiet, een stuk strakker dan de andere bergetappes.
https://storage-aso.lequi(...)-reglement-fr-en.pdf
Niet zo heel vreemd.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS is nog druk met Trumpie McTrumpface en zijn bloedende oor.
Gewoon betalen, dan kan de organisatie weer een paar vluchtheuvels laten weghalen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:06 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het is een geldkwestie. De ASO vraagt centen voor plekken aan de finish aan de TV stations.
[..]
Andries Lamain van Radio Tour zit wel nog op locatie, Sebas Timmerman ook op de motor. Rest is idd weg bezuinigd. Dat is ook waarom Gio en Maarten gestopt zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 12:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ook alle Nederlanders!quote:
Jumbo doet ook nog mee.....quote:Op zondag 14 juli 2024 12:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Boer Harm verandert langzaam in Wout Poels.
Kleindochter van Nana Mouskouri?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef wimderon het volgende:
Harm heeft zoals elke Belgische wielrenner een wielermeisje aan de haak geslagen.
[ afbeelding ]
quote:De man die tijdens de Tour de France-etappe van zaterdag chips gooide in het gezicht Tadej Pogacar en Jonas Vingegaard, is kort na het incident door de Franse politie opgepakt.
Dat meldt dagblad Le Parisien, die eraan toevoegt dat de boosdoener pas vandaag verhoord kan worden, omdat hij straalbezopen was.
Een politieagent zag het incident op de slotklim naar Pla d'Adet ook gebeuren en trad bij de tweede keer dat de man met chips gooide, richting Vingegaard, onmiddellijk op.
"Vijf minuten later al kwam een auto van de politie de supporter ophalen", aldus de ooggetuige.
Zo'n idee had ik al jaquote:Op zondag 14 juli 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat meldt dagblad Le Parisien, die eraan toevoegt dat de boosdoener pas vandaag verhoord kan worden, omdat hij straalbezopen was.
Ik steun deze groep hartgrondig.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:44 schreef wimderon het volgende:
Flopgroep, geen Visma.
Deze rit gaat een muis baren.
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef wimderon het volgende:
Harm heeft zoals elke Belgische wielrenner een wielermeisje aan de haak geslagen.
[ afbeelding ]
EF aan het rijden in het pulleton.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis wat mannetjes van EF. Zit Carapaz er wel bij?
Alleen Costa zo te zien.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen Costaquote:Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach, die gaan er niet meer bij komenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
EF aan het rijden in het pulleton.
Het draait vooraan als een malle.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, die gaan er niet meer bij komen
Als je het beperkt houdt kan een Healy er prima naartoe op de volgende klim.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jayco ook alleen Matthews. Harper en/of Yates hadden misschien ook wel mee moeten zittenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnenkort ziet ie er dus uit als Vanendert?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Harm in rap tempo van babyhoofd naar crackverslaafde gegaan.
Verschil niet te groot laten worden zodat je op de eerst twee volgende beklimmingen er nog naar toe kan rijden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je het beperkt houdt kan een Healy er prima naartoe op de volgende klim.
Dat zijn wel ferme inspanningen die je dan doet, dat ga je moeten bekopenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:51 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Verschil niet te groot laten worden zodat je op de eerst twee volgende beklimmingen er nog naar toe kan rijden.
Alles voor niks tot nu toe. En de rest van de rit was al voor niks voor ze.quote:
Alles goed doen en op het eind de boel verkloten. Zelfs 2e worden was nog prima geweest.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles voor niks tot nu toe. En de rest van de rit was al voor niks voor ze.
Echt onbegrijpelijk. Even kortsluiting in zijn hoofd. Op het enige moment van de dag dat het boeit. Bijna knap.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alles goed doen en op het eind de boel verkloten. Zelfs 2e worden was nog prima geweest.
Waart daar de geest van Dré?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:00 schreef TommyL0204 het volgende:
Col Demente. Rusthuis Jose voelt zich thuis
Gaat al rapquote:
quote:...and WADA has to discuss whether it can be accepted as a new training method or has to be banned as a new kind of blood manipulation.
S Yates heeft wat meer moeitequote:Op zondag 14 juli 2024 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Carapaz rijdt gemakkelijk naar de kopgroep.
Ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef Funzel het volgende:
Tja Carapaz, zal het zin hebben wat je nou doet?
Als Carapaz zijn etappes uitzoekt kan hij natuurlijk als geen ander pieken op die etappes.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Carapaz rijdt gemakkelijk naar de kopgroep.
Zelfs mijn vriendin zegt dat het nergens op slaat. Ook dat de tijdrit gelijk getrokken is qua afstandquote:Op zondag 14 juli 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, hier krijgt Renaat gezeik mee.
Vingegaard en zijn bollen zelf ook.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu aanvallenPogiboy zit wat verderop
Ik vind dat je niet naar het vrouwenwielrennen moet wijzen, eerder naar debiele toevoegingen als breakdancen en skateboarden en dat soort onzin.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfs mijn vriendin zegt dat het nergens op slaat. Ook dat de tijdrit gelijk getrokken is qua afstand
Dat ook. Althans, prima dat je de toevoegt, maar niet ten koste van plekken bij traditionele sportenquote:Op zondag 14 juli 2024 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet naar het vrouwenwielrennen moet wijzen, eerder naar debiele toevoegingen als breakdancen en skateboarden en dat soort onzin.
Sowieso dat eeuwige gedoe om overal maar op quota te besparen waardoor kleine landen nu maar 1 aanwijsplaats krijgen voor atletiek/zwemmen, waardoor er maar 8 schermteams mee mogen doen per wapen/geslacht, dat er maar 10-12 gewichtheffers meedoen per gewichtsklasse. Het is echt lachwekkend.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet naar het vrouwenwielrennen moet wijzen, eerder naar debiele toevoegingen als breakdancen en skateboarden en dat soort onzin.
Bergjes beklimmen is ook geen sport.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pompje iets te ver open en je bent dood.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:08 schreef DeeBee het volgende:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6562501/
Wel mooie paper hoor die @:Frozen-assassin deelde in de OP.
Uit de conclusie:
[..]
Ja, ik had mijn bericht al aangepast. Had het ook niet verwacht. Dat is een milde uitspraak. Mag-ie blij mee zijn.quote:
Komt ie goed wegquote:
Wat hadden ze moeten doen, uit koers gooien? (lol)quote:
Helemaal geen punten voor die sprint. Was ook geen groot probleem geweest.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat hadden ze moeten doen, uit koers gooien? (lol)
Strafkamp Rwandaquote:Op zondag 14 juli 2024 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Naar de laatste plek van de kopgroep zetten.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Naar de laatste plek van de kopgroep zetten.
Laporte is al geen Politt gebleken.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:19 schreef franklop het volgende:
Pooltje technisch moet Visma nu snel stoppen
We feliciteren Philipsen met terugwerkende kracht met zijn 14e plek in Dijon.quote:
Suggereer je nu dat Rellende Rotscholier niet geheel objectief is?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd of R_R net zo had gereageerd als dit, laten we eens zeggen, Philipsen was geweest in plaats van Bini
Dus jij zegt dat R_R oordeelt op basis van het vlaggetje?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd of R_R net zo had gereageerd als dit, laten we eens zeggen, Philipsen was geweest in plaats van Bini
quote:Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Rellende Rotscholier niet geheel objectief is?
Ik zou toch niet durven!quote:Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat R_R oordeelt op basis van het vlaggetje?
Geen onverstandig besluit. En zo veel moeite is het niet (en dat zeg ik ondanks dat ik zelf vaak een bril draag).quote:
De altijd hypocriete R_R.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ineos überhaupt niet, daar zijn ze dus hun voorsprong op de rest verloren!quote:Op zondag 14 juli 2024 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Egan zit nog niet aan CO-inhalatiemachine
Ho ho, trapt z'n beste waardes ooit, he.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Jody gaat nooit meer z'n oude niveau halen.
Dus alsnog 15 punten? Mazzelkont!quote:Op zondag 14 juli 2024 13:16 schreef Toby56 het volgende:
Inderdaad aftrek voor Girmay.
Maar hij wordt niet gedeklasseerd, alleen 2 plaatsen teruggezet. Dan heeft-ie niets te klagen.
Maar dit is niet het WK Waardes trappen :quote:Op zondag 14 juli 2024 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ho ho, trapt z'n beste waardes ooit, he.
En met dat niveau zou hij nu met Landa en Rodriguez om plek 5 strijden ofzo.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Jody gaat nooit meer z'n oude niveau halen.
En remmen voor Pogi, ho maar.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De altijd hypocriete R_R.
Vocsnor gaat de sprint aantrekken op Alpe d'Huez.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zingle gaat het volgend jaar regelen.
O gaan we weer die kant op?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vocsnor gaat de sprint aantrekken op Alpe d'Huez.
Voor een drinker houdt G het best lang vol. Wanneer gaat ie stoppen? Na dit seizoen?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Thomas Geraint heeft Egan aangestoken.
Heeft nog een contract voor 25quote:Op zondag 14 juli 2024 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor een drinker houdt G het best lang vol. Wanneer gaat ie stoppen? Na dit seizoen?
Eind 2025, waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor een drinker houdt G het best lang vol. Wanneer gaat ie stoppen? Na dit seizoen?
Dat geloof ik best. Slapen doen ze al.quote:
De ingewanden zijn in topvorm. Die van Pogacar zijn niet getraind op zoveel koolhydraten in zo'n lange rit.quote:
Het is erg mooi daar. Dus ik geniet wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het nog een beetje leuk eigenlijk?Of hoef ik helemaal niet meer in te schakelen?
Dat was geen water.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Los van of hij Martin wel of niet kende. In zo'n zware etappe met zinderende hitte moet je gewoon iedereen water geven die erom vraagt
Van de week nog toch? Weet niet meer wiequote:Op zondag 14 juli 2024 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft er iemand wel eens zo'n neutrale fiets gebruikt?
Van wilder in de waaieretappequote:Op zondag 14 juli 2024 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn ze tenminste allemaal dood als het klimmen weer begintquote:
Herbert maakte hier destijds een goede grap over.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(dit was een kinderfiets, maar dit terzijde.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |