abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juli 2024 @ 18:13:43 #1
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214275323
A New Method to Improve Running Economy and Maximal Aerobic Power in Athletes: Endurance Training With Periodic Carbon Monoxide Inhalation - PMC (nih.gov)
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6562501/

quote:
Conclusion
Acutely, EPO increased sharply post CO inhalation, peaking at 4 h post inhalation. 4-weeks of training with CO inhalation before exercise sessions improved tHb and VO2max as well as running economy, suggesting that moderate CO inhalation could be a new method to improve the endurance performance in athletes.
14 juli, dat betekent Quatorze Juillet en daarmee een Franse feestdag. In 1789 werd op deze dag de Bastille-gevangenis bestormd waarmee de Franse revolutie begon. Bastille Saint-Antoine was een middeleeuws fort wat als een gevangenis werd gebruikt. Cellentoewijziging gebeurde op basis van jouw status. Hoe hoger hoe mooier je cel was.

Gouverneur van de Bastille was een lulletje rozenwater zo lezen we op wiki. Ene meneer De Launay had niet zoveel aanzien en werd dan ook gevangengenomen. Over een optocht naar stadhuis van Parijs meldt wiki het volgende:
quote:
De gekwelde De Launay, die al ernstig geslagen was, riep echter 'Genoeg! Laat me sterven!' en schopte de banketbakker Desnot in het kruis. Daarop werd De Launay herhaaldelijk gestoken tot hij op straat neerviel. Zijn hoofd werd van zijn romp gescheiden, op een lans geprikt en door de straten gedragen.
Nou ja, dat moet worden gevierd zullen we maar zeggen. Quatorze Juillet is meestal ook de dag waarop allerlei Franse renners in peloton op zoek gaan naar etappezege. Nou kan ik alvast zeggen dat ik dat niet zie gebeuren. Deze etappe is lood- en loodzwaar en de Franse klimmers doen het niet zo fantastisch. David Gaudu misschien nog, maar verder moet je wel heel lang zoeken naar kanshebbers.

Een etappe met volgens Steef meer dan 5000 hoogtemeters, ASO houdt het op 4850 hoogtemeters. Een rit in drie delen ook; knallend start met een lang stuk vallei om dan twee zware slotklims te hebben. We gaan er niet lang over lullen; Col de Peyresourde vanuit de kant van Armenteule;

De eerste paar kilometers moet je dus vergeten; we starten meteen met stroken aan 7% om te pieken tot 12% , de laatste kilometers zijn ietsjes makkelijker. Daarna dalen we af naar Bagneres-de-Luchon; hier zijn we al best vaak geweest (ruim 50 keer zelfs). Vanaf de top een aantal haarspeldbochten maar daarna is het rechttoe rechtaan. Nils Politt mag dan even twintig kilometer stoempen tot we aan voet van Col de Menté zijn.

Negen kilometer aan 8,9%. Hier gaat halve peloton al overboord als UAE tempo blijft rijden, richting de top slingert de weg ook enorm met ene bocht na andere. De afdaling is zeer technisch, met een kort knikje van 500 meter aan 9% omhoog en dan dalen we naar voet van Col de Portet-d’Aspet. De kant die we opklimmen kennen we vooral van betreurde Fabio Casartelli.

Op 18 juli 1995 viel Casartelli in deze afdaling, de verhalen kennen we. Hij vloog uit de bocht en kopte een betonblok. In zelfde rit zouden nog twee renners zwaar vallen en afgevoerd worden met gebroken botten. Na de afdaling van d’Aspet is het weer tijd om de werken van Nils Politt aan te schouwen voor komende vijftig kilometer. Begin maar alvast aan avondeten of ga je vloer dweilen of loop een rondje.

….

Nu zijn we in Aulus-les-Bains waar de voet van Col d’Agnes staat. Negen komma zes kilometer aan 8,3%. De zwaarste kilometers zijn op een brede weg rechtdoor, richting de top begint het te slingeren. Na de top dalen we een stukje af en pakken we een stukje van Port de Lers.

Deze ongecategoriseerde klim is een paar kilometer rond 7%, niet al te zwaar na alles wat we vandaag al hebben gezien. De afdaling is ook in het begin technisch, de laatste kilometers is rechtdoor naar Vicdessos. Ideaal voor mannen met een motortje, maar in een groep ga je hier niets verliezen. Daarna moet je ook weer een stukje vallei doorheen tot we slotklim naderen; Plateau de Beille.

De mannen die hier als eerste boven komen hebben bijna allemaal doping gebruikt of bestaan niet. We noemen Marco Pantani, Lance Armstrong, Alberto Contador, Joaquim Rodriguez en Jelle Vanendert… Hoe dan ook je zult hier vroeg moeten gaan als je het verschil wil maken; de laatste kilometers zijn minder zwaar en het vlakt af. Ideaal voor een sprintje van Tadej zou je zeggen maar na Le Lioran is niets zeker meer. na Pla d'Adet is het zeker. Erkend dopeurTadej gaat hier met minuten smijten.

Visma-LAB zal deze etappe in vizier hebben ware het niet dat ze hier niet met sterkste ploeg zijn. Het zijn veel kilometers in vallei wat aanvalslust niet bevordert als je het mij vraagt. UAE gaat hier met hun ploeg weer kunnen dicteren en Tadej pakt weer wat bonificaties. Dit keer is de Tour beslist na twee weken en kan men hun vizier richten op Olympische wegrit.

1. Tadej Pogacar
2. Jonas Vingegaard
3. Remco Evenepoel
4. Carlos Rodriguez
5. Joao Almeida
pi_214275424
Smeuïg, tendentieus, beetje richting sensatiezucht. Hopen op een mooie rit!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214275436
@profielkaartje: Hoe hoog al die neukdorpjes in die vallei liggen interesseert echt helemaal niemand. Maar hoe hoog begint de klim naar Port de Lers? Dat staat er dan weer niet bij -O-
pi_214280381
Is dit de zwaarste etappe van deze ronde?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_214280796
Na het showtje van gisteren zal de zeer onsympathieke Pogi wel weer willen uit pakken met zijn boevenploeg
Jack does it in real time...
pi_214280816
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 02:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Is dit de zwaarste etappe van deze ronde?
Vrijdag is nog zwaarder.

Ze hadden over de Col de la Core kunnen gaan in plaatsen van via Saint Girons, dan had deze etappe gewonnen.
pi_214281278
Zwaar zo klimmen vanuit de start. Zullen heel wat mannen een heel erg zware dag gaan krijgen. Ik hoop dat Cavendish het einde van de etappe haalt. En Cees Bol. Naja die laatste interesseert mij eigenlijk niet.

Je zou zeggen dat Visma een plan zou kunnen maken om daar in die vallei veel tijd op Pogacar te pakken als ze hem los kunnen krijgen. Dan zou het plan dus moeten zijn: een of twee man vooruit sturen (bijv. Van Aert en Kelderman) en dan Pogacar lossen op de Portet-d'Aspet om vervolgens keihard door te trekken in de vallei. Maar wetende hoe langzaam Vingegard daalt en hoe sterk UAE is lijkt me dat vrijwel onmogelijk. Eigenlijk is er vrijwel geen ander plan voor Visma mogelijk dan de koers hard maken (want ze geloven dat Vingegaard voordeel heeft bij een harde koers) en dan hopen dat Jonas Pogacar kan lossen op de slotklim.

Dus ik verwacht dat we vandaag Visma op kop gaan zien (of Jorgenson probeert in de kopgroep te komen?) om de koers hard te maken, vervolgens gaat Jonas het proberen op de slotklim en wint Pogacar. :o
Mja
pi_214281439
Start 12h?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 14 juli 2024 @ 09:07:11 #10
194695 franklop
Fran knock
pi_214281489
Ik verwacht eigenlijk dat Visma alles op het laatste weekend zet

Vol gas nucleair dan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 14 juli 2024 @ 09:15:24 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214281587
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:03 schreef Steven184 het volgende:
Start 12h?
Yes aankomst 17.22
pi_214281588
quote:
9s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:07 schreef franklop het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Visma alles op het laatste weekend zet

Vol gas nucleair dan
Dan moeten ze wel echt rekenen op hulp van andere teams, op een inzinking van UAE of van Pogi zelf.
Mja
  zondag 14 juli 2024 @ 09:20:19 #13
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_214281646
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:46 schreef TAmaru het volgende:
Zwaar zo klimmen vanuit de start. Zullen heel wat mannen een heel erg zware dag gaan krijgen. Ik hoop dat Cavendish het einde van de etappe haalt. En Cees Bol. Naja die laatste interesseert mij eigenlijk niet.

Je zou zeggen dat Visma een plan zou kunnen maken om daar in die vallei veel tijd op Pogacar te pakken als ze hem los kunnen krijgen. Dan zou het plan dus moeten zijn: een of twee man vooruit sturen (bijv. Van Aert en Kelderman) en dan Pogacar lossen op de Portet-d'Aspet om vervolgens keihard door te trekken in de vallei. Maar wetende hoe langzaam Vingegard daalt en hoe sterk UAE is lijkt me dat vrijwel onmogelijk. Eigenlijk is er vrijwel geen ander plan voor Visma mogelijk dan de koers hard maken (want ze geloven dat Vingegaard voordeel heeft bij een harde koers) en dan hopen dat Jonas Pogacar kan lossen op de slotklim.

Dus ik verwacht dat we vandaag Visma op kop gaan zien (of Jorgenson probeert in de kopgroep te komen?) om de koers hard te maken, vervolgens gaat Jonas het proberen op de slotklim en wint Pogacar. :o
Ik verwacht vandaag Wout in de kopgroep. Die heeft gisteren overduidelijk een snipperdag genomen.
pi_214281837
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Yes aankomst 17.22
Thanks. Verjaardag vanmiddag, maar daar zal het wel opstaan.

Vooral start bergop is natuurlijk leuk. Weer even terugdenken aan de verhalen van Freire als hij weer eens een keer niet mocht afstappen van de ploegleiding.
pi_214281901
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:20 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Ik verwacht vandaag Wout in de kopgroep. Die heeft gisteren overduidelijk een snipperdag genomen.
Daarnaast verwacht ik Benoot ook in de kopgroep. Ik denk overigens dat ze mikken op de vallei na de col d'Agnes en niet na de Portet d'Aspet. Die eerste afdaling is namelijk nogal gevaarlijk en ook beladen dus daar als een malle naar beneden gaan na een aanval lijkt me voor Vingegaard niet erg verstandig. Ook is het dan nog wel heel erg ver.
pi_214281929
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:41 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Daarnaast verwacht ik Benoot ook in de kopgroep. Ik denk overigens dat ze mikken op de vallei na de col d'Agnes en niet na de Portet d'Aspet. Die eerste afdaling is namelijk nogal gevaarlijk en ook beladen dus daar als een malle naar beneden gaan na een aanval lijkt me voor Vingegaard niet erg verstandig. Ook is het dan nog wel heel erg ver.
Tiesj is de ultieme Visma renner.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juli 2024 @ 09:45:51 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214281949
Hoe zit die klassering van klimmen in elkaar? Dik negen kilometer aan 9% is dezelfde categorie als amper de helft aan een vergelijkbaar percentage? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214281953
quote:

[..]
Ja dat verwacht ik ook wel ja. En het is inderdaad logischer zoals iemand anders zegt om op de Agnes aan te vallen. Maar zou Jonas dat durven om daar al aan te gaan vallen? Het resultaat kan volgens mij zijn dat hij de slotklim aanvangt met Pogacar, Almeida, Yates en eventueel Remco in zijn wiel.
Mja
pi_214282193
quote:

[..]
Ik verwacht geen Wout. Hoogstens even op een Van der Poelmanier aan een beklimming meedoen. Tenminste ik hoop niet, dat hij de rest van zijn seizoen weer verhypothekeerd door dom kopwerk te doen voor de rest van de ploeg.
pi_214282322
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit die klassering van klimmen in elkaar? Dik negen kilometer aan 9% is dezelfde categorie als amper de helft aan een vergelijkbaar percentage? :P
Het kan met het maximale stijgingspercentage te maken hebben tijdens de klim? Die 9% is natuurlijk een gemiddelde.
Mja
  zondag 14 juli 2024 @ 10:26:34 #21
194695 franklop
Fran knock
pi_214282329
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
In de eerste week krijgt een molshoop al cat 4, terwijl ze in een bergetappe niet worden genoemd. Geen touw aan vast te knopen
pi_214282391
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:26 schreef franklop het volgende:

[..]
In de eerste week krijgt een molshoop al cat 4, terwijl ze in een bergetappe niet worden genoemd. Geen touw aan vast te knopen
Vermoed dat er ook wel voor betaald wordt door bepaalde regio's in Frankrijk om een klimmetje neer te mogen leggen. En ze willen natuurlijk snel een strijd om de bergtrui. Dus dat zal wel meespelen.
Mja
  zondag 14 juli 2024 @ 10:40:09 #23
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214282501
twitter

Heftig verhaal zeg, was hem eerlijk gezegd helemaal uit het oog verloren.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:07:36 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214282756
Chipsgooier van gisteren heeft schijnbaar nacht doorgebracht in een cel
pi_214282814
quote:
9s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]

Heftig verhaal zeg, was hem eerlijk gezegd helemaal uit het oog verloren.
Poeh, zeer triest inderdaad. Was een leuke heuvelrenner met een sterke punch die zich geleidelijk bleef ontwikkelen. In het jaar van zijn ongeluk reed hij nog een sterke Waalse Pijl in de aanval.
pi_214282870
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:26 schreef franklop het volgende:

[..]

Relusgod.
pi_214282942
quote:
Tijdslimiet opgetrokken
Met de uitdagende start bergop kiest de Tourorganisatie ook voor een iets minder strakke tijdslimiet. Gisteren had Mark Cavendish samen met twee ploegmaats en onze landgenoot Gerben Thijssen nog een drietal minuten overschot.
De nieuwe tijdslimiet is uit.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 11:31:54 #28
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214282994
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 02:38 schreef wimderon het volgende:

Wuyts ;(

Dré Meganck ;(

Europcar 2011 _O_

Lotto 2011 :D
José Ibarguren Taus _O_

Wim Vansevenant _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:33:11 #29
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214283007
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:27 schreef wimderon het volgende:

[..]
Lachwekkend.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 11:33:12 #30
pi_214283008
Samuel Sanchez die geen seconde dichter komt op klimmer Vanendert, Omega Pharma-Lotto in 2011 was er echt heel erg ver over.
pi_214283026
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Samuel Sanchez die geen seconde dichter komt op klimmer Vanendert, Omega Pharma-Lotto in 2011 was er echt heel erg ver over.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:37:56 #32
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214283060
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar uiteindelijk ook Taus zijn grootste mislukking. Met de wonderbenen die in het voorjaar werden ondergeschroefd, de manier waarop de ritten waren uitgetekend en de geblondeerde lokken had Gilbert zijn magnum opus moeten worden met minimaal 8 gewonnen etappes en een groene trui.
pi_214283086
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Maar uiteindelijk ook Taus zijn grootste mislukking. Met de wonderbenen die in het voorjaar werden ondergeschroefd, de manier waarop de ritten waren uitgetekend en de geblondeerde lokken had Gilbert zijn magnum opus moeten worden met minimaal 8 gewonnen etappes en een groene trui.
Tourwinst voor Jurgen van den Broeck had de kers op de taart moeten worden.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:41:56 #34
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283127
quote:
9s.gif Op zondag 14 juli 2024 07:04 schreef DeeBee het volgende:
Na het showtje van gisteren zal de zeer onsympathieke Pogi wel weer willen uit pakken met zijn boevenploeg
Zijn we al toe aan het schreeuwen over doping en spuiten en bloedtransfusies en ongeloofwaardig en zo? Of wanneer komt dat? :?
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 11:41:58 #35
pi_214283128
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Het magnum opus had de Tourwinst van Jurgen van den Broeck moeten worden.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 11:42:44 #36
pi_214283136
Oh ik ben veel te laat.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 11:43:06 #37
pi_214283141
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zijn we al toe aan het schreeuwen over doping en spuiten en bloedtransfusies en ongeloofwaardig en zo? Of wanneer komt dat? :?
Koolstofmonoxide is helemaal 2024.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:43:23 #38
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283146
quote:

[..]
Eerst maar eens zien of het nodig is? :? De jury kan achteraf altijd nog beslissen als het halve peloton buiten tijd is.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:43:57 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283156
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Koolstofmonoxide is helemaal 2024.
Ja normale mensen gaan daar gewoon hartstikke dood aan maar okee. Spokenspul moet dat zijn :?
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 11:46:17 #40
pi_214283189
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja normale mensen gaan daar gewoon hartstikke dood aan maar okee. Spokenspul moet dat zijn :?
Aan teveel EPO ga je ook dood. Hebben meerdere renners proefondervindelijk vastgesteld.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:53:29 #41
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283257
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Aan teveel EPO ga je ook dood. Hebben meerdere renners proefondervindelijk vastgesteld.
Nja da's ook weer zo :{
  zondag 14 juli 2024 @ 11:54:33 #42
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214283268
Gianetti gaat iedere dag meer op Voldemort lijken.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:55:38 #43
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283280
Oh rot eens op met die zielige mondkapjes. Wat een windowdressing is dat zeg.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:55:58 #44
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_214283284
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:39 schreef wimderon het volgende:

[..]
Tourwinst voor Jurgen van den Broeck had de kers op de taart moeten worden.
Leuke rubriek was dat ook steeds
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:57:29 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283299
Gianetti eng eng eng
pi_214283302
Het spontane idee was dus toch niet zo spontaan.
  zondag 14 juli 2024 @ 11:58:27 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283306
Instinctief aanvoelen of eerste of tweede optie beste was

Haha
pi_214283315
quote:

[..]
Dit slaat nergens op, dan kunnen ze de limiet net zo goed afschaffen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 14 juli 2024 @ 11:59:50 #49
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283328
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef Felagund het volgende:

[..]
Als je zoiets van tevoren bekend maakt wel idd. Dan doet niemand meer wat. Kun je de voiture balai wel op de startmotor erachteraan laten tuffen. #diepindenacht
pi_214283333
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh rot eens op met die zielige mondkapjes. Wat een windowdressing is dat zeg.
:')
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_214283335
Wacht, hoe lang leef ik al onder een steen? :o Commentatoren zitten gewoon in Hilversum? Vroeger, toen zaten Herbert en Maarten nog uit het raam te kijken tijdens de finish. ;(
  zondag 14 juli 2024 @ 12:02:15 #52
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214283359
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wacht, hoe lang leef ik al onder een steen? :o Commentatoren zitten gewoon in Hilversum? Vroeger, toen zaten Herbert en Maarten nog uit het raam te kijken tijdens de finish. ;(
Sinds covid
  zondag 14 juli 2024 @ 12:03:14 #53
311468 Van_Poppel
pi_214283370
Nu al de sterren van Remco :o
pi_214283373
De sterren!

pi_214283381
quote:
Het heeft ook weinig meerwaarde als ze in Frankrijk zouden zitten.
Album top 100 2024
pi_214283400
- lijkt gemakkelijk
- start bergop
- Pyreneeën
- plan in de vuilbak
- satellietrenners

Leuke rubriek die sterren
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 juli 2024 @ 12:05:53 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214283420
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef Felagund het volgende:

[..]
Deze etappe zat sowieso al in een ander rijtje qua limiet, een stuk strakker dan de andere bergetappes.
https://storage-aso.lequi(...)-reglement-fr-en.pdf
pi_214283425
De vlag valt en Carl komt weer lucht verplaatsen.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:06:30 #59
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214283427
Eens kijken hoeveel Visma er meespringt.
pi_214283434
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Sinds covid
Het is een geldkwestie. De ASO vraagt centen voor plekken aan de finish aan de TV stations.
quote:
Je reist niet mee met de Tour: je geeft commentaar vanuit Brussel. Heeft dat nog altijd met corona te maken?

“De afgelopen twee jaar was de pandemie inderdaad de spelbreker, maar de Tour-organisatie heeft daarvan geprofiteerd om een financieel slagje te slaan: omroepen moeten voortaan flink betalen voor een commentaarcabine aan de streep. Voor de radio is het nog steeds gratis – Christophe Vandegoor is voor Sporza Radio in Frankrijk – maar de tv-stations worden schaamteloos uitgemolken. Zo jagen ze de commentatoren weg: de Scandinavische omroepen sturen niemand meer, de Duitsers en de Nederlanders ook niet. De RTBF gaat wel nog ter plaatse, met een vrachtwagen in de technische zone die evenveel kost als zo’n plek aan de finish, maar wel een studio en montagefaciliteiten heeft. Zij geven vanuit die vrachtwagen commentaar. Ik hoop dat het bij de VRT in de toekomst ook op die manier zal kunnen – in het zog van Vive le vélo, bijvoorbeeld. Op een terugkeer naar de finish reken ik niet meer, op een terugkeer naar Frankrijk hoop ik wél nog.”
The owls are not what they seem
pi_214283435
Er zijn nog geen renners gelost.

Dank Carl.
pi_214283438
Arno heeft een probleem.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:07:50 #63
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_214283449
6,5 uur, lekker rekenwerk Carl.
sig verwijderd door FA
pi_214283453
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Deze etappe zat sowieso al in een ander rijtje qua limiet, een stuk strakker dan de andere bergetappes.
https://storage-aso.lequi(...)-reglement-fr-en.pdf
Dit ja, de limiet zou een stuk minder minuten zijn dan gisteren, terwijl vandaag 40km langer is en geen aanloop heeft van 50km.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:08:38 #65
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283457
NOS is nog druk met Trumpie McTrumpface en zijn bloedende oor.
pi_214283465
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS is nog druk met Trumpie McTrumpface en zijn bloedende oor.
Niet zo heel vreemd.
  FOK!fotograaf zondag 14 juli 2024 @ 12:10:49 #67
842 Zorro
Z
pi_214283485
Tuinkabouter moet al laten lopen _O-

Dat ie lekker buiten de tijd komt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:11:30 #68
pi_214283490
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:06 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Het is een geldkwestie. De ASO vraagt centen voor plekken aan de finish aan de TV stations.
[..]

Gewoon betalen, dan kan de organisatie weer een paar vluchtheuvels laten weghalen. :)
pi_214283501
Pispot in de aanval
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:15:41 #70
pi_214283527
Piet Allegaert genoemd.
pi_214283534
Alle fransozen eraf op HUN feestdag
pi_214283538
quote:
Andries Lamain van Radio Tour zit wel nog op locatie, Sebas Timmerman ook op de motor. Rest is idd weg bezuinigd. Dat is ook waarom Gio en Maarten gestopt zijn
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:16:38 #73
pi_214283542
Ach, Twan.
pi_214283543
Ach Poels
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 12:16:47 #75
451829 crew  H.Vviv
pi_214283548
Poels al in de problemen
pi_214283552
De namen die jullie al in beeld gezien hebben.

Waarom hou je er dan een hele verhandeling over?
pi_214283553
Ach Poels
Album top 100 2024
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:17:10 #78
pi_214283556
Ach, G.
pi_214283557
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:16 schreef TommyL0204 het volgende:
Alle fransozen eraf op HUN feestdag
Ook alle Nederlanders!
Album top 100 2024
  zondag 14 juli 2024 @ 12:17:22 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214283560
Opdonderen Djie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214283564
G oh G, duik toch lekker de eerste de beste pub in joh
  zondag 14 juli 2024 @ 12:17:45 #82
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283566
Ach Poels
  zondag 14 juli 2024 @ 12:17:56 #83
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283568
Healy heeft er weer zin in _O- Wat een baas ^O^
  zondag 14 juli 2024 @ 12:18:23 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283574
G is al een week ziek waarom rijdt die man nog
  zondag 14 juli 2024 @ 12:18:32 #85
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214283576
Jorgenson wordt geschaduwd, erg jammer.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:18:36 #86
pi_214283577
Bini zit er nog bij, die gaat nog op z'n Sagans wat punten proberen te scoren bij de tussensprint.
pi_214283580
Poels ook ziek?
  zondag 14 juli 2024 @ 12:20:55 #88
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283612
Wel leuk voor Barguil dat hij genoemd wordt want anders zouden we vergeten dat hij meedoet
pi_214283615
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Healy heeft er weer zin in _O- Wat een baas ^O^
Niet kapot te krijgen, ongekend he
pi_214283623
Op de NOS stream is Sebastiaan Timmerman niet te horen, maar de commentatoren blijven open staan.

Joris en Michael hebben het nu over het eten _O-
  zondag 14 juli 2024 @ 12:21:41 #91
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_214283624
Heb het idee dat Joris en Michael niet doorhebben dat ze nog op zender zijn :D
  zondag 14 juli 2024 @ 12:22:08 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214283629
Joris en Boogie het vlees en Stefan vega :D
  zondag 14 juli 2024 @ 12:23:11 #93
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214283637
Jorgenson geschaduwd door Yates geschaduwd door Landa.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:23:36 #94
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283645
Eddum bewaakt Jorgenson
  zondag 14 juli 2024 @ 12:23:49 #95
311468 Van_Poppel
pi_214283646
Circus Politt hangt er nog aan.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:24:58 #96
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214283658
Ach het gekrabbel van de Fransen om de bollenpuntjes
  zondag 14 juli 2024 @ 12:25:02 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283660
Andre Ooijer is compleet leeg
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:29:02 #98
pi_214283694
Nou nou nou nou Jose
pi_214283695
José :D
  zondag 14 juli 2024 @ 12:29:37 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214283700
Jose remt niet voor meelopende supporters.
pi_214283708
Girmay hangt een seconde of 20 achter het peloton, met Zimmermann en Goossens bij zich.
pi_214283730
Harm heeft een paar keer proberen te poefen.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:33:07 #103
pi_214283731
Boer Harm.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:33:28 #104
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214283734
Boer Harms heeft een IQ van 73
  zondag 14 juli 2024 @ 12:33:56 #105
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214283740
Boer harm zijn gezicht lijkt op een aardappel.
pi_214283743
Volgens mij ziet Harm het niet helemaal meer zitten.
pi_214283744
Wie gaat er dadelijk in de vallei?
  zondag 14 juli 2024 @ 12:35:03 #108
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_214283761

Boer Harm verandert langzaam in Wout Poels.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:35:14 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283764
Decathlon op kop :?
pi_214283771
Harm verwacht een aanval van Djumbo
pi_214283772
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Boer Harm verandert langzaam in Wout Poels.
Jumbo doet ook nog mee.....
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_214283789
Harm heeft zoals elke Belgische wielrenner een wielermeisje aan de haak geslagen.

zondag 14 juli 2024 @ 12:39:04 #113
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283800
Bob Jungels met zijn enige goede dag van het jaar
pi_214283802
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Decathlon op kop :?
Zou de afkeer tegen Madiot zo groot zijn? Nu Gaudu teruggehaald is zijn ze ineens van kop af.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:39:24 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283805
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef wimderon het volgende:
Harm heeft zoals elke Belgische wielrenner een wielermeisje aan de haak geslagen.

[ afbeelding ]
Kleindochter van Nana Mouskouri? :?
  zondag 14 juli 2024 @ 12:39:35 #116
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214283808
Harm in rap tempo van babyhoofd naar crackverslaafde gegaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:40:37 #117
pi_214283815
Schijtlol.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:41:39 #118
pi_214283824
Bini _O_
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 12:41:41 #119
451829 crew  H.Vviv
pi_214283825
Girmay sterk
  zondag 14 juli 2024 @ 12:42:19 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283830
Evenepoeliaans
  zondag 14 juli 2024 @ 12:43:13 #121
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283847
quote:
De man die tijdens de Tour de France-etappe van zaterdag chips gooide in het gezicht Tadej Pogacar en Jonas Vingegaard, is kort na het incident door de Franse politie opgepakt.

Dat meldt dagblad Le Parisien, die eraan toevoegt dat de boosdoener pas vandaag verhoord kan worden, omdat hij straalbezopen was.

Een politieagent zag het incident op de slotklim naar Pla d'Adet ook gebeuren en trad bij de tweede keer dat de man met chips gooide, richting Vingegaard, onmiddellijk op.

"Vijf minuten later al kwam een auto van de politie de supporter ophalen", aldus de ooggetuige.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:44:10 #122
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214283861
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat meldt dagblad Le Parisien, die eraan toevoegt dat de boosdoener pas vandaag verhoord kan worden, omdat hij straalbezopen was.
Zo'n idee had ik al ja :D
pi_214283864
Flopgroep, geen Visma.

Deze rit gaat een muis baren.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:44:58 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214283872
Waar zijn jullie dan Visma
pi_214283883
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:44 schreef Szura het volgende:
Waar zijn jullie dan Visma
Die mogen niet mee van UAE.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:45:50 #126
pi_214283884
Enrico!
  FOK!fotograaf zondag 14 juli 2024 @ 12:46:59 #127
842 Zorro
Z
pi_214283895
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:44 schreef wimderon het volgende:
Flopgroep, geen Visma.

Deze rit gaat een muis baren.
Ik steun deze groep hartgrondig.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:47:23 #128
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283901
Ik mis wat mannetjes van EF. Zit Carapaz er wel bij?
pi_214283903
Jose had gister de 4de keus in hun pronostiek, dus hij koos Meintjes, maar dat is ie al weer vergeten
pi_214283905
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef wimderon het volgende:

[ afbeelding ]
_O- , wel eng dat het halve Belgische peloton hetzelfde soort vriendin/vrouw heeft.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:48:36 #131
pi_214283912
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
EF aan het rijden in het pulleton.
pi_214283922
quote:
Alleen Costa zo te zien.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:49:19 #133
194695 franklop
Fran knock
pi_214283923
quote:
Alleen Costa _O-
  zondag 14 juli 2024 @ 12:49:57 #134
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283931
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
EF aan het rijden in het pulleton.
Ach, die gaan er niet meer bij komen
  zondag 14 juli 2024 @ 12:50:32 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283938
:D lekker gewerkt
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:50:51 #136
pi_214283942
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het draait vooraan als een malle.
pi_214283944
Bijna de Motor omver gekegeld
pi_214283945
quote:

[..]
Als je het beperkt houdt kan een Healy er prima naartoe op de volgende klim.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:51:09 #139
194695 franklop
Fran knock
pi_214283951
quote:

[..]
Jayco ook alleen Matthews. Harper en/of Yates hadden misschien ook wel mee moeten zitten :+
  zondag 14 juli 2024 @ 12:51:13 #140
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214283952
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Harm in rap tempo van babyhoofd naar crackverslaafde gegaan.
Binnenkort ziet ie er dus uit als Vanendert?
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 12:51:20 #141
451829 crew  H.Vviv
pi_214283954
quote:

[..]
Verschil niet te groot laten worden zodat je op de eerst twee volgende beklimmingen er nog naar toe kan rijden.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:51:55 #142
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283962
Lenny Martinez is wel mee wow
  zondag 14 juli 2024 @ 12:52:20 #143
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214283970
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:50 schreef wimderon het volgende:

[..]
Als je het beperkt houdt kan een Healy er prima naartoe op de volgende klim.
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:51 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Verschil niet te groot laten worden zodat je op de eerst twee volgende beklimmingen er nog naar toe kan rijden.
Dat zijn wel ferme inspanningen die je dan doet, dat ga je moeten bekopen
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:54:10 #144
pi_214283987
Knecht Meintjes. _O_
pi_214283992
Girmay sluit Matthews in.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:54:53 #146
pi_214283993
Matthews ziedend.
pi_214283995
Dat gaan geen puntjes worden voor Bini
pi_214283999
Bini wel blijven opletten.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:55:07 #149
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284000
Zeg maar dag tegen je puntjes.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:55:13 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284002
Dat was dom zeg -O-
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 12:55:41 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214284006
Kijk eens dom Bini
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 14 juli 2024 @ 12:55:46 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284007
Dat was geen zuivere sprint, Girmay is een domme jongen
  zondag 14 juli 2024 @ 12:55:58 #153
194695 franklop
Fran knock
pi_214284010
Ach dsm
pi_214284013
Arme Bini. Nul punten en een boete.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:56:46 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284024
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Toby56 het volgende:
Arme Bini. Nul punten en een boete.
Alles voor niks tot nu toe. En de rest van de rit was al voor niks voor ze.
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 12:56:50 #156
pi_214284025
Zolang Bini maar geen straf krijgt voor het groen
  zondag 14 juli 2024 @ 12:56:52 #157
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214284027
Wat een lul.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:56:52 #158
311468 Van_Poppel
pi_214284028
Het gemiddelde is inmiddels 46km/h
  zondag 14 juli 2024 @ 12:57:12 #159
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284030
Iemand de hekken inrijden omdat je dreigt slechts 17 in plaats van 20 punten te pakken in je toch al gewonnen klassement.
  zondag 14 juli 2024 @ 12:57:15 #160
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284032
Al die moeite voor niets lol
  zondag 14 juli 2024 @ 12:57:38 #161
194695 franklop
Fran knock
pi_214284039
Stop maar met rijden peloton
pi_214284042
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Alles voor niks tot nu toe. En de rest van de rit was al voor niks voor ze.
Alles goed doen en op het eind de boel verkloten. Zelfs 2e worden was nog prima geweest.
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 12:58:17 #163
pi_214284046
DSM :')
  zondag 14 juli 2024 @ 12:58:41 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284052
Het 13u-journaal!
pi_214284053
De mannen van dsm punt nl
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 12:59:27 #166
pi_214284063
Hij neemt de snelste weg door de bocht, maar dat is in dit geval toch tamelijk overbodig.

Een klagende Matthews is dan wel weer lollig als je een beetje bekend bent met zijn manier van sprinten, in Milaan tegen San Remo bijvoorbeeld nog.
pi_214284071
Col Demente. Rusthuis Jose voelt zich thuis
  zondag 14 juli 2024 @ 13:00:39 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284080
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Alles goed doen en op het eind de boel verkloten. Zelfs 2e worden was nog prima geweest.
Echt onbegrijpelijk. Even kortsluiting in zijn hoofd. Op het enige moment van de dag dat het boeit. Bijna knap.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:01:16 #169
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284090
Succes Richie
  zondag 14 juli 2024 @ 13:01:18 #170
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214284091
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:00 schreef TommyL0204 het volgende:
Col Demente. Rusthuis Jose voelt zich thuis
Waart daar de geest van Dré?
  zondag 14 juli 2024 @ 13:01:31 #171
194695 franklop
Fran knock
pi_214284094
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Succes Richie
Gaat al rap
pi_214284095
Tja Carapaz, zal het zin hebben wat je nou doet?
  zondag 14 juli 2024 @ 13:01:46 #173
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284099
DSM zijnde al je mannen op kop zetten om het gat overbrugbaar te houden en bij de eerste snok van Carapaz kan Bardet niet mee.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:02:08 #174
194695 franklop
Fran knock
pi_214284105
Dit is niet de Kwiatkowski van weleer
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:02:47 #175
pi_214284111
En de berusting. De berusting bij Visma.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:02:52 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284113
Dsm, waarheen, waarvoor
  zondag 14 juli 2024 @ 13:03:10 #177
311468 Van_Poppel
pi_214284118
Bini is op zoek naar kwartjes
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 13:03:16 #178
pi_214284120
Muntjes
  zondag 14 juli 2024 @ 13:03:17 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284121
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:02 schreef Szura het volgende:
Dsm, waarheen, waarvoor
Romain Bardet op Quatorze Juillet jawel....

Dezelfde Bardet die al compleet overgekookt is.
pi_214284125
Visma is eraan begonnen.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:04:06 #181
194695 franklop
Fran knock
pi_214284131
Denk dat de kopgroep toch niet te klein moet worden gezien de vallei
  zondag 14 juli 2024 @ 13:04:11 #182
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284134
De tracker heeft kortsluiting.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:04:11 #183
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284135
Visma-DroompLAB
  zondag 14 juli 2024 @ 13:06:15 #184
194695 franklop
Fran knock
pi_214284161
Doe maar niet Visma
  zondag 14 juli 2024 @ 13:06:26 #185
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284163
Ik denk dat half vier wel een prima moment is om nogeens in te schakelen.

#nepfan
pi_214284185

Wel mooie paper hoor die @Frozen-assassin deelde in de OP.
Uit de conclusie:

quote:
...and WADA has to discuss whether it can be accepted as a new training method or has to be banned as a new kind of blood manipulation.
_O-
Jack does it in real time...
  zondag 14 juli 2024 @ 13:08:48 #187
311468 Van_Poppel
pi_214284187
Carapaz rijdt gemakkelijk naar de kopgroep.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:09:09 #188
194695 franklop
Fran knock
pi_214284191
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
S Yates heeft wat meer moeite
  zondag 14 juli 2024 @ 13:09:14 #189
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284193
Beginnen ze weer over Parijs waar Carapaz helemaal niks te zoeken heeft
pi_214284196
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef Funzel het volgende:
Tja Carapaz, zal het zin hebben wat je nou doet?
Ik heb niks gezegd.
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 13:10:20 #191
pi_214284201
Carapaz zit er bij. Maar ja, gaat ie het vanaf daar ook redden?
pi_214284202
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Carapaz zijn etappes uitzoekt kan hij natuurlijk als geen ander pieken op die etappes.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:10:48 #193
pi_214284205
Oei, hier krijgt Renaat gezeik mee.
pi_214284208
Het is de schuld van de vrouwen dat Carapaz niet naar de OS mag

altijd die vrouwen!
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:11:57 #195
pi_214284213
Snotneus Van Gils ook al gelost.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:12:07 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284215
Ach pispot
  zondag 14 juli 2024 @ 13:12:52 #197
194695 franklop
Fran knock
pi_214284224
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, hier krijgt Renaat gezeik mee.
Zelfs mijn vriendin zegt dat het nergens op slaat. Ook dat de tijdrit gelijk getrokken is qua afstand
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 juli 2024 @ 13:13:30 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214284236
Bardet :')
  zondag 14 juli 2024 @ 13:13:43 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284239
Nu aanvallen :P Pogiboy zit wat verderop
pi_214284243
Simon Y interviewen en dan de eerste drie vragen over zn broer stellen…
  zondag 14 juli 2024 @ 13:14:15 #201
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_214284247
Je zou maar elke dag tegen de lokale Han K moeten zeggen dat je je broer wel spreekt. Ongeveer dag in dag uit elke koers weer :')
  zondag 14 juli 2024 @ 13:14:38 #202
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284253
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu aanvallen :P Pogiboy zit wat verderop
Vingegaard en zijn bollen zelf ook.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:14:50 #203
pi_214284254
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:12 schreef franklop het volgende:

[..]
Zelfs mijn vriendin zegt dat het nergens op slaat. Ook dat de tijdrit gelijk getrokken is qua afstand
Ik vind dat je niet naar het vrouwenwielrennen moet wijzen, eerder naar debiele toevoegingen als breakdancen en skateboarden en dat soort onzin.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:15:01 #204
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284257
Te warm voor Wim Tellens
pi_214284259
Groep Yates/Healy lijkt wat dichter te komen.
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 13:15:11 #206
pi_214284260
Er wordt vandaag echt met minuten gesmeten zo
pi_214284261
Op de NOS werd de val van Ocaña in 1971 gememoreerd.
Dat was inderdaad aan deze kant van de klim, toen reden ze richting Luchon.
Casartelli (Portet d'Aspet 1995) was ook een 'andersom' etappe.

Als vrolijk mannetje geef ik toe dat ik er iedere keer als ze deze bergen beklimmen weer aan denk.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:15:48 #208
194695 franklop
Fran knock
pi_214284266
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik vind dat je niet naar het vrouwenwielrennen moet wijzen, eerder naar debiele toevoegingen als breakdancen en skateboarden en dat soort onzin.
Dat ook. Althans, prima dat je de toevoegt, maar niet ten koste van plekken bij traditionele sporten
  zondag 14 juli 2024 @ 13:16:03 #209
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284271
Dat was een snelle beurt van Laporte.
pi_214284272
Inderdaad aftrek voor Girmay.
Maar hij wordt niet gedeklasseerd, alleen 2 plaatsen teruggezet. Dan heeft-ie niets te klagen.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:16:14 #211
194695 franklop
Fran knock
pi_214284274
Laporte snel klaar
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 13:16:22 #212
pi_214284276
quote:

[..]
Sowieso dat eeuwige gedoe om overal maar op quota te besparen waardoor kleine landen nu maar 1 aanwijsplaats krijgen voor atletiek/zwemmen, waardoor er maar 8 schermteams mee mogen doen per wapen/geslacht, dat er maar 10-12 gewichtheffers meedoen per gewichtsklasse. Het is echt lachwekkend.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:16:57 #213
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214284283
quote:

[..]
Bergjes beklimmen is ook geen sport.
pi_214284288
Lapeira niet mee?
  zondag 14 juli 2024 @ 13:17:11 #215
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284289
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:16 schreef Toby56 het volgende:
Inderdaad DSQ voor Girmay.
Naar P3 gezet
pi_214284290
Volgens Frans was het de MOTO gister!
  zondag 14 juli 2024 @ 13:18:00 #217
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214284297
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:08 schreef DeeBee het volgende:

Wel mooie paper hoor die @:Frozen-assassin deelde in de OP.
Uit de conclusie:
[..]
_O-
Pompje iets te ver open en je bent dood.
pi_214284298
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:17 schreef Szura het volgende:

[..]
Naar P3 gezet
Ja, ik had mijn bericht al aangepast. Had het ook niet verwacht. Dat is een milde uitspraak. Mag-ie blij mee zijn.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:18:08 #219
311468 Van_Poppel
pi_214284299
Ach Bini
  zondag 14 juli 2024 @ 13:18:36 #220
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284306
Laurens De Min op komst.
pi_214284307
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach Bini
Het kost hem 5 punten. Dat valt mee.
pi_214284311
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach Bini
Met plek 3 is het alsnog geen probleem..
  zondag 14 juli 2024 @ 13:19:23 #223
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284313
Deze S. Yates gaat volgend jaar dus de Giro winnen hè.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:19:28 #224
311468 Van_Poppel
pi_214284315
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:19 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het kost hem 5 punten. Dat valt mee.
Ze hebben hem idd nog gematst.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:19:31 #225
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_214284316
mondkapjes :') Is het weer 2020
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 13:19:57 #226
pi_214284323
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:17 schreef Szura het volgende:

[..]
Naar P3 gezet
Komt ie goed weg
  zondag 14 juli 2024 @ 13:19:58 #227
194695 franklop
Fran knock
pi_214284325
Pooltje technisch moet Visma nu snel stoppen
pi_214284327
Healy laat Yates ff staan

Je zou zeggen dat Yates ook wel makkelijker naar de kopgroep zou rijden.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:20:43 #229
pi_214284330
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Komt ie goed weg
Wat hadden ze moeten doen, uit koers gooien? (lol)
  Redactie Sport zondag 14 juli 2024 @ 13:21:21 #230
pi_214284341
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Helemaal geen punten voor die sprint. Was ook geen groot probleem geweest.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:21:22 #231
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284342
quote:

[..]
Strafkamp Rwanda
  zondag 14 juli 2024 @ 13:21:22 #232
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284343
quote:

[..]
Naar de laatste plek van de kopgroep zetten.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:22:06 #233
pi_214284351
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Naar de laatste plek van de kopgroep zetten.
Dat hebben ze gedaan.
pi_214284360
quote:
9s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:19 schreef franklop het volgende:
Pooltje technisch moet Visma nu snel stoppen
Laporte is al geen Politt gebleken.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:23:22 #235
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_214284366
Benieuwd of R_R net zo had gereageerd als dit, laten we eens zeggen, Philipsen was geweest in plaats van Bini
  zondag 14 juli 2024 @ 13:24:08 #236
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284373
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat hebben ze gedaan.
We feliciteren Philipsen met terugwerkende kracht met zijn 14e plek in Dijon.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:24:10 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214284374
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd of R_R net zo had gereageerd als dit, laten we eens zeggen, Philipsen was geweest in plaats van Bini
Suggereer je nu dat Rellende Rotscholier niet geheel objectief is?
  zondag 14 juli 2024 @ 13:24:23 #238
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_214284379
Mag COR weer open?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214284380
quote:
Dus jij zegt dat R_R oordeelt op basis van het vlaggetje?
  zondag 14 juli 2024 @ 13:24:48 #240
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_214284386
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Suggereer je nu dat Rellende Rotscholier niet geheel objectief is?
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dus jij zegt dat R_R oordeelt op basis van het vlaggetje?
Ik zou toch niet durven! O-)
pi_214284389
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:19 schreef butz0rs het volgende:
mondkapjes :') Is het weer 2020
Geen onverstandig besluit. En zo veel moeite is het niet (en dat zeg ik ondanks dat ik zelf vaak een bril draag).
  zondag 14 juli 2024 @ 13:25:12 #242
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284390
Pak hem maar aan hoor
  zondag 14 juli 2024 @ 13:26:11 #243
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_214284399
Och Bernal
pi_214284400
Ach, kopman Bernal.

Gelost door Jantje Tratnik.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:26:33 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284405
Egan zit nog niet aan CO-inhalatiemachine
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:26:47 #246
pi_214284407
quote:
De altijd hypocriete R_R.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:27:18 #247
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_214284412
Een stukje POL in TDF.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:27:22 #248
311468 Van_Poppel
pi_214284416
Jody gaat nooit meer z'n oude niveau halen.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:27:24 #249
pi_214284419
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Egan zit nog niet aan CO-inhalatiemachine
Ineos überhaupt niet, daar zijn ze dus hun voorsprong op de rest verloren!
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:27:43 #250
pi_214284425
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ho ho, trapt z'n beste waardes ooit, he.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:27:54 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284430
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:16 schreef Toby56 het volgende:
Inderdaad aftrek voor Girmay.
Maar hij wordt niet gedeklasseerd, alleen 2 plaatsen teruggezet. Dan heeft-ie niets te klagen.
Dus alsnog 15 punten? Mazzelkont!
  zondag 14 juli 2024 @ 13:28:44 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_214284436
Ach Bob
  zondag 14 juli 2024 @ 13:28:47 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284437
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ho ho, trapt z'n beste waardes ooit, he.
Maar dit is niet het WK Waardes trappen :
  zondag 14 juli 2024 @ 13:28:57 #254
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214284440
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:22 schreef wimderon het volgende:

[..]
Laporte is al geen Politt gebleken.
Zingle gaat het volgend jaar regelen.
pi_214284442
Bernal valt mij toch wat tegen
pi_214284453
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:27 schreef Van_Poppel het volgende:
En met dat niveau zou hij nu met Landa en Rodriguez om plek 5 strijden ofzo.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 juli 2024 @ 13:30:13 #257
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214284455
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
De altijd hypocriete R_R.
En remmen voor Pogi, ho maar.
pi_214284462
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Zingle gaat het volgend jaar regelen.
Vocsnor gaat de sprint aantrekken op Alpe d'Huez.
pi_214284463
Staan er eens hekken staat zo'n agent in de weg :')
  zondag 14 juli 2024 @ 13:31:55 #260
194695 franklop
Fran knock
pi_214284477
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:30 schreef wimderon het volgende:

[..]
Vocsnor gaat de sprint aantrekken op Alpe d'Huez.
O gaan we weer die kant op?
  zondag 14 juli 2024 @ 13:33:04 #261
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_214284497
Boogerd blijft ook een romanticus
pi_214284498
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:31 schreef franklop het volgende:

[..]
O gaan we weer die kant op?
pi_214284524
Peloton nog maar maximaal 30 man
pi_214284537
Carapaz in dienst van de wonderbenen van Healy?
  zondag 14 juli 2024 @ 13:39:48 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284571
Voorzichtig glimlachje bij Simon als het gaat over Visma
  zondag 14 juli 2024 @ 13:40:46 #266
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284579
Thomas Geraint heeft Egan aangestoken.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:43:00 #267
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214284597
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Thomas Geraint heeft Egan aangestoken.
Voor een drinker houdt G het best lang vol. Wanneer gaat ie stoppen? Na dit seizoen?
pi_214284614
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:29 schreef Idisrom het volgende:
Bernal valt mij toch wat tegen
Had lekker Vuelta moeten rijden dit jaar
pi_214284618
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Voor een drinker houdt G het best lang vol. Wanneer gaat ie stoppen? Na dit seizoen?
Heeft nog een contract voor 25
pi_214284625
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Eind 2025, waarschijnlijk.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:46:12 #271
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214284633
De tracker doet het weer.
pi_214284672
Het was geen kritiek, gewoon een vaststelling.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 13:51:44 #273
pi_214284674
Het was geen kritiek

Overbodig om te zeggen als Belgische interviewer.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:51:58 #274
194695 franklop
Fran knock
pi_214284677
GPS weer op hol

Of Visma op hol
  zondag 14 juli 2024 @ 13:55:20 #275
311468 Van_Poppel
pi_214284703
Visma heeft echt een droomplan
  FOK!fotograaf zondag 14 juli 2024 @ 13:56:40 #276
842 Zorro
Z
pi_214284713
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat geloof ik best. Slapen doen ze al.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:57:44 #277
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284719
Is het nog een beetje leuk eigenlijk? :o Of hoef ik helemaal niet meer in te schakelen? :?
pi_214284737
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
De ingewanden zijn in topvorm. Die van Pogacar zijn niet getraind op zoveel koolhydraten in zo'n lange rit.
  zondag 14 juli 2024 @ 13:59:49 #279
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284743
Visma-LAB met zeven. UAE idem.
pi_214284747
quote:
11s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het nog een beetje leuk eigenlijk? :o Of hoef ik helemaal niet meer in te schakelen? :?
Het is erg mooi daar. Dus ik geniet wel.

Dat tentje bovenop de Portet d'Aspet. Op dat terrasje zit je goed. Maar dan graag wel met een grote parasol boven je kop. En een koel biertje erbij.
pi_214284765
Beetje treurig dit van de verzorger
pi_214284771
Wantylul trekt de bidon weg als voormalig renner Martin hem wil pakken :')
  zondag 14 juli 2024 @ 14:06:38 #283
194695 franklop
Fran knock
pi_214284811
Toch jammer die vallei
  zondag 14 juli 2024 @ 14:07:24 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284818
Los van of hij Martin wel of niet kende. In zo'n zware etappe met zinderende hitte moet je gewoon iedereen water geven die erom vraagt
pi_214284823
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Los van of hij Martin wel of niet kende. In zo'n zware etappe met zinderende hitte moet je gewoon iedereen water geven die erom vraagt
Dat was geen water.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juli 2024 @ 14:07:55 #286
426493 crew  PippenScottie
pi_214284824
Een dagjesmens als ik moet gewoon om half vijf even inschakelen om niets te missen?
My friends all drive horses
  zondag 14 juli 2024 @ 14:07:58 #287
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284825
Shimano rommel
pi_214284826
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284838
Ben je daar mooi minuut mee kwijt
pi_214284842
Heeft er iemand wel eens zo'n neutrale fiets gebruikt?
  zondag 14 juli 2024 @ 14:09:35 #291
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284851
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van de week nog toch? Weet niet meer wie

Van Wilder was dat idd.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 14:09:37 #292
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214284852
quote:
Van wilder in de waaieretappe
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214284858
quote:

(dit was een kinderfiets, maar dit terzijde.)
  zondag 14 juli 2024 @ 14:10:55 #294
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214284864
Och jongen
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 14:11:03 #295
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214284866
Pogacar/Vingegaard honger nog niet gestild? De vluchters krijgen weeral geen vrijspel
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 14 juli 2024 @ 14:11:25 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214284868
Ach Loewie. Laat je maar terugzakken als het zo moet.
  zondag 14 juli 2024 @ 14:11:28 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284870
Drie oei-momentjes pienantie? :+
pi_214284887
Visma gaat de hele vallei op kop boren?
  zondag 14 juli 2024 @ 14:12:51 #299
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214284890
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:12 schreef Faraday01 het volgende:
Visma gaat de hele vallei op kop boren?
Zijn ze tenminste allemaal dood als het klimmen weer begint 8)7
pi_214284891
Niet gelukt helaas.
  zondag 14 juli 2024 @ 14:13:04 #301
311468 Van_Poppel
pi_214284893
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:10 schreef wimderon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

(dit was een kinderfiets, maar dit terzijde.)
Herbert maakte hier destijds een goede grap over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')