Jumbo doet ook nog mee.....quote:Op zondag 14 juli 2024 12:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Boer Harm verandert langzaam in Wout Poels.
Kleindochter van Nana Mouskouri?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef wimderon het volgende:
Harm heeft zoals elke Belgische wielrenner een wielermeisje aan de haak geslagen.
[ afbeelding ]
quote:De man die tijdens de Tour de France-etappe van zaterdag chips gooide in het gezicht Tadej Pogacar en Jonas Vingegaard, is kort na het incident door de Franse politie opgepakt.
Dat meldt dagblad Le Parisien, die eraan toevoegt dat de boosdoener pas vandaag verhoord kan worden, omdat hij straalbezopen was.
Een politieagent zag het incident op de slotklim naar Pla d'Adet ook gebeuren en trad bij de tweede keer dat de man met chips gooide, richting Vingegaard, onmiddellijk op.
"Vijf minuten later al kwam een auto van de politie de supporter ophalen", aldus de ooggetuige.
Zo'n idee had ik al jaquote:Op zondag 14 juli 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat meldt dagblad Le Parisien, die eraan toevoegt dat de boosdoener pas vandaag verhoord kan worden, omdat hij straalbezopen was.
Ik steun deze groep hartgrondig.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:44 schreef wimderon het volgende:
Flopgroep, geen Visma.
Deze rit gaat een muis baren.
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef wimderon het volgende:
Harm heeft zoals elke Belgische wielrenner een wielermeisje aan de haak geslagen.
[ afbeelding ]
EF aan het rijden in het pulleton.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis wat mannetjes van EF. Zit Carapaz er wel bij?
Alleen Costa zo te zien.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen Costaquote:Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach, die gaan er niet meer bij komenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
EF aan het rijden in het pulleton.
Het draait vooraan als een malle.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, die gaan er niet meer bij komen
Als je het beperkt houdt kan een Healy er prima naartoe op de volgende klim.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jayco ook alleen Matthews. Harper en/of Yates hadden misschien ook wel mee moeten zittenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnenkort ziet ie er dus uit als Vanendert?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Harm in rap tempo van babyhoofd naar crackverslaafde gegaan.
Verschil niet te groot laten worden zodat je op de eerst twee volgende beklimmingen er nog naar toe kan rijden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je het beperkt houdt kan een Healy er prima naartoe op de volgende klim.
Dat zijn wel ferme inspanningen die je dan doet, dat ga je moeten bekopenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:51 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Verschil niet te groot laten worden zodat je op de eerst twee volgende beklimmingen er nog naar toe kan rijden.
Alles voor niks tot nu toe. En de rest van de rit was al voor niks voor ze.quote:
Alles goed doen en op het eind de boel verkloten. Zelfs 2e worden was nog prima geweest.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles voor niks tot nu toe. En de rest van de rit was al voor niks voor ze.
Echt onbegrijpelijk. Even kortsluiting in zijn hoofd. Op het enige moment van de dag dat het boeit. Bijna knap.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alles goed doen en op het eind de boel verkloten. Zelfs 2e worden was nog prima geweest.
Waart daar de geest van Dré?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:00 schreef TommyL0204 het volgende:
Col Demente. Rusthuis Jose voelt zich thuis
Gaat al rapquote:
quote:...and WADA has to discuss whether it can be accepted as a new training method or has to be banned as a new kind of blood manipulation.
S Yates heeft wat meer moeitequote:Op zondag 14 juli 2024 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Carapaz rijdt gemakkelijk naar de kopgroep.
Ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef Funzel het volgende:
Tja Carapaz, zal het zin hebben wat je nou doet?
Als Carapaz zijn etappes uitzoekt kan hij natuurlijk als geen ander pieken op die etappes.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Carapaz rijdt gemakkelijk naar de kopgroep.
Zelfs mijn vriendin zegt dat het nergens op slaat. Ook dat de tijdrit gelijk getrokken is qua afstandquote:Op zondag 14 juli 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, hier krijgt Renaat gezeik mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |