abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214275291

quote:
Haarlem, 12 juli 2024
De rechtbank Noord-Holland heeft Ali B. veroordeeld voor de verkrachting van een vrouw en de poging tot verkrachting van een andere vrouw. Hij heeft daarvoor twee jaar gevangenisstraf gekregen. De rechtbank heeft hem vrijgesproken van twee aanrandingen.

Bewijs in zedenzaken
In zedenzaken is het vaak zo dat deze zich afspelen buiten het zicht van anderen. Het is dan het woord van de aangever tegen het woord van de verdachte. Dat is in deze zaak ook zo. De verklaringen van de vrouwen staan tegenover de ontkennende verklaring van Ali B.

Er gelden strenge regels voor het bewijs. Volgens de wet mag de rechter de verdachte niet veroordelen op basis van alleen de verklaring van de aangever. De verklaring van een aangever moet daarom worden ondersteund door ander bewijs. Pas dan kan de rechtbank tot een bewezenverklaring komen. Ontbreekt dat steunbewijs, dan moet de rechtbank de verdachte vrijspreken.

Verkrachting tijdens schrijverskamp
Op 14 augustus 2018 was aangeefster Naomi in een villa in Heiloo, waar een zogenaamd schrijverskamp plaatsvond. Ali B. was daar ook aanwezig. Toen Naomi in een slaapkamer seksuele handelingen bij een andere man verrichtte, kwam Ali B. de slaapkamer binnen. Naomi heeft verklaard dat hij volkomen onverwacht een of meer vingers in haar vagina stak. De rechtbank oordeelt dat de verklaring van Naomi betrouwbaar is en wordt ondersteund door ander bewijs, met name de verklaringen van twee getuigen. De rechtbank vindt daarom bewezen dat Ali B. Naomi heeft verkracht.

Naomi verklaarde ook dat Ali B. haar eerder die dag heeft aangerand, toen zij in de woonkamer van de villa samen op een bank zaten. Hoewel de rechtbank de verklaring van Naomi hierover ook betrouwbaar vindt, is er onvoldoende steunbewijs om hem hiervoor te kunnen veroordelen. De rechtbank heeft Ali B. daarom vrijgesproken van de aanranding van Naomi.

Vrijspraak voor aanranding in auto
Aangeefster Jill verklaarde dat Ali B. haar op 19 mei 2018 heeft aangerand toen zij samen in een auto zaten. Volgens Jill heeft Ali B. haar betast, tussen haar benen gewreven en moest zij hem aftrekken, terwijl zij dit niet wilde. De rechtbank vindt de verklaringen die Jill daarover heeft afgelegd betrouwbaar. Toch heeft de rechtbank Ali B. vrijgesproken van aanranding, omdat de verklaringen van Jill onvoldoende worden ondersteund door ander bewijs.

Poging tot verkrachting in Marokko
In april 2014 was Ellen ten Damme in Marokko om met Ali B. een liedje op nemen voor het televisieprogramma Ali B. en de Muziekkaravaan. Zij verbleven allebei in een villa. Op een avond hadden zij afgesproken nog iets te bespreken op de kamer van Ellen. Toen Ali B. de kamer binnenkwam probeerde hij haar te verkrachten. Ellen verzette zich en het is haar gelukt hem weg te krijgen.

De rechtbank oordeelt dat de verklaringen van Ellen betrouwbaar zijn en dat deze worden ondersteund door de verklaringen van twee getuigen. Omdat niet duidelijk is geworden of Ali B. daadwerkelijk met zijn penis bij Ellen is binnengedrongen, heeft de rechtbank bewezen verklaard dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan een poging tot verkrachting.

Straf
Ali B. heeft met zijn handelen een grote inbreuk gemaakt op de lichamelijke integriteit van de slachtoffers. Hij liet zich leiden door zijn eigen seksuele behoeften, zonder rekening te houden met de wil van de vrouwen en de gevolgen die zijn gedragingen voor hen zouden hebben. Uit de verklaringen die tijdens de zitting zijn voorgelezen blijkt dat Naomi en Ellen nog steeds last hebben van die gevolgen.

De rechtbank heeft ook meegewogen dat het voor de slachtoffers moeilijk is geweest aangifte of een melding te doen bij de politie. Door de status die Ali B. als bekende Nederlander had ten tijde van de feiten en zijn positie en imago in de muziek- en televisiewereld, vergt het moed van de slachtoffers om die stap te zetten, wetende dat dit ook vervelende consequenties voor henzelf kan hebben.

Op zitting zag de rechtbank een persoon die zich in het nauw gedreven voelde en geen enkele verantwoordelijkheid nam voor zijn gedragingen. De rechtbank kreeg de indruk dat Ali B. een dwingend persoon is die geen 'nee' accepteert, weinig inlevingsvermogen toont en uitgaat van zijn eigen visie op zaken.

Ook heeft de rechtbank rekening gehouden met de media-aandacht in deze zaak en de negatieve gevolgen die dit privé en zakelijk voor Ali B. heeft gehad. Dit heeft de rechtbank maar in beperkte mate in het voordeel van Ali B. meegewogen, omdat hij die aandacht aan zijn eigen strafbare gedrag heeft te wijten.

Tot slot, hoe begrijpelijk het ook is dat de slachtoffers pas jaren later de kracht of noodzaak voelden om aangifte of melding hiervan te doen, heeft de rechtbank in strafmatigende zin meegewogen dat de feiten zich inmiddels 10 en 6 jaar geleden hebben afgespeeld.

De rechtbank heeft gekeken naar de straffen die in soortgelijke zaken zijn opgelegd en vindt, gelet op alle omstandigheden van de zaak, een gevangenisstraf van twee jaar passend.
https://www.rechtspraak.n(...)-B-in-zedenzaak.aspx

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBNHO:2024:7052

[ Bericht 2% gewijzigd door Gizmogirl28 op 13-07-2024 19:03:58 ]
  zaterdag 13 juli 2024 @ 18:11:36 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214275300
Ali moet lekker zijn kontje verkopen in de bak
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 18:12:23 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214275306
Kan die emoticon uit de OP? Voegt niks toe en is door een andere user erin gezet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214275320
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan die emoticon uit de OP? Voegt niks toe en is door een andere user erin gezet.
Done. :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 18:14:38 #5
Brabo Bastard
pi_214275334
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Mijn heldin O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214275338
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mijn heldin O+
Wat 1 klik met de muis al niet kan doen. :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 18:16:41 #7
Brabo Bastard
pi_214275347
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Wat 1 klik met de muis al niet kan doen. :D
Precies :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214275358
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:54 schreef potjecreme het volgende:
Mensen hebben zelf kunnen zien hoe dwingend Ali B kan zijn tijdens de rechtbank. Hoe hij bleef dwingen om mediation door bevriende advocaten in te zetten. Voor de rechter tegen Jill dat ze hem in de ogen moet kijken. Hij blijft beuken, beuken, beuken.

Hoe gaat dat prive denken jullie?
Op een gegeven moment stemmen sommige toch toe. Om van het gezeur af te zijn. Dat is wellicht geen verkrachting maar we zijn het toch wel eens dat het geen goede basis is. Dat iemand zich achteraf vies en gebruikt kan voelen.
Ik vond het ook vrij storend hoe hij de pers te woord stond. Alleen maar over zichzelf en een hoop blabla. En zijn advocaat stond erbij en keek er naar. Ik vraag me af of die advocaat hem maar liet begaan of hem het advies gegeven heeft om niet te praten maar dat hij daar niet naar luisterde. Want slim was het niet.
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 18:20:06 #9
5428 crew  miss_sly
pi_214275367
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:52 schreef Danny het volgende:

[..]
[..]
Lijkt me niet handig. 'kopje thee?' 'ja lekker' en hop je springt er bovenop terwijl ze alleen maar thee wil.
[..]

Ik weet niet, maar als je van 'hop erbovenop springen' bent, heb je er volgens mij nog steeds niet veel van begrepen. :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Official ESF Kreviewer zaterdag 13 juli 2024 @ 18:24:32 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214275397
Het blijft altijd wel een bijzonder fenomeen dat 'bekende Nederlanders' een beroep doen op hun gehate media als ze geld kunnen verdienen of iets te promoten hebben. Geiler dan geil op de camera om die miljoenen binnen te harken.

Maar als er dan aan de keerzijde van de medaille wat negatieve publiciteit is, is het meteen weer 'trial by media' en dat soort geneuzel en krijgt de kansenparel een lagere straf.

Kunnen we dan ook svp met terugwerkende kracht alle positieve gevolgen van zijn bekendheid terughalen, zoals die miljoenen? Zou toch mooi zijn.

Anyway. Goed dat deze man veroordeeld is, dan zal het bewijs wel sluitend zijn geweest. Hij kwam ook niet bepaald sympathiek over toen hij de media aan zijn kant probeerde te krijgen.
pi_214275405
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet, maar als je van 'hop erbovenop springen' bent, heb je er volgens mij nog steeds niet veel van begrepen. :P
Als het niet moet van "hop erbovenop springen", hoe moet het volgens jou dan wel?
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 18:33:24 #12
5428 crew  miss_sly
pi_214275440
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als het niet moet van "hop erbovenop springen", hoe moet het volgens jou dan wel?
Het fimpje ging over consent, weet je nog? Dus je gaat met aandacht voor de andere partij kijken wat kan. Je probeert een aanraking, een arm om een schouder, hand op een been, hoofd op een schouder, een kus op de mond, tong erbij, etc.
Als het goed is, hoef ik dat niet te vertellen en is er in de meeste gevallen aandacht voor elkaar en de reacties en hou je gaandeweg voeling of alles nog oké is.

Bij hop-erbovenop is dat allemaal niet aan de hand. Dus heb je geen idee of er sprake is van consent.
pi_214275504
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Graag overnemen zoals het was.

NWS / Ali B rechtszaak #17 2 jaar straf
pi_214275714
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Graag overnemen zoals het was.

NWS / Ali B rechtszaak #17 2 jaar straf
Zo dan?

Anders even een mod vragen, ik ben weg. :)
  zaterdag 13 juli 2024 @ 19:08:25 #15
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214275740
Ali B en songfestival

Anouk deed nog meer opmerkelijke uitspraken, bijvoorbeeld over haar voormalig Voice-collega Ali B. Die werd vrijdag veroordeeld tot twee jaar cel vanwege een verkrachting en een poging daartoe.

Na het zingen van Everything you are will be lost zei ze: ,,Fijn idee toch? Dat alles wordt vergeten als je dood bent. Behalve als je wordt veroordeeld voor verkrachting? Oh, was dat te vroeg?’’

https://www.ad.nl/show/an(...)n-iedereen~a2b5ca4d/

Anouk ^O^ ^O^
  zaterdag 13 juli 2024 @ 19:37:27 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214276046
twitter

Iets met boemerang :o
  zaterdag 13 juli 2024 @ 19:43:51 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214276116
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Iets met boemerang :o
Wow, deze is wel extra gênant nu. Vooral als je die blije grimas er bij ziet. :')

Hebben veel Nederlanders nu niet met terugwerkende kracht een schaamtegevoel dat ze deze blije bakkes een podium is gegeven?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214276121
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 02:08 schreef quirina het volgende:
Sorry hoor maar probeer je te beweren dat veel vrouwen ondanks dat ze niet willen sex hebben met hun partner om ze een plezier te doen?
nee, omdat dat van hun heilige boek moet
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 19:46:04 #19
Brabo Bastard
pi_214276144
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:44 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Dus het heilige boek stimuleert verkrachting.

Dus.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 13 juli 2024 @ 19:49:20 #20
13462 BansheeBoy
pi_214276177
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:44 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
R&P / Is dit huiselijk geweld. Wat moet ik doen volgens jullie?

Lees dit topic eens goed door. gaat over een oer-Hollands vrouwtje wat perfect onderschrijft wat Quirina hier zegt. Zit geen heilig boek bij.

Ja sorry, ik ben messcherp en ontzettend fier vandaag. :)

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214276178
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus het heilige boek stimuleert verkrachting.

Dus.
In bepaalde kerken is dat wel een dingetje, ja
pi_214276224
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
R&P / Is dit huiselijk geweld. Wat moet ik doen volgens jullie?

Lees dit topic eens goed door. gaat over een oer-Hollands vrouwtje wat perfect onderschrijft wat Quirina hier zegt. Zit geen heilig boek bij.

Ja sorry, ik ben messcherp en ontzettend fier vandaag. :)

Wat wil je hier mee zeggen? het ene geval sluit het andere geval niet uit.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 19:55:02 #23
13462 BansheeBoy
pi_214276236
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:53 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Wat wil je hier mee zeggen? het ene geval sluit het andere geval niet uit.
Ik laat het hier bij.

zaterdag 13 juli 2024 @ 19:56:46 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214276249
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat deze hele Ali Bounty discussie ook een soort bewustzijn heeft getriggerd bij dames om zoveel mogelijk risicovolle situaties te voorkomen c.q. uit de weg te gaan. In die zien geef je eigenlijk het advies mee wat je ook aan je dochter zou geven, mits je een fijne liefhebbende ouder bent.

Daarnaast hoop ik dat er ook bij venten een bewustzijn is gecreëerd van signalen herkennen. Ga op onderzoek uit, zegt ze nee omdat ze echt niet wil of omdat ze hard-to-get wil spelen. Probeer die signalen te herkennen. Maak aantekeningen en ruwe schetsen. Zet ze op een lichtbak en probeer de rode draad te vinden.

Daarbij blijf ik zeggen, VOORAF: voorkomen is beter dan genezen.

Dit soort waterdichte teksten verraden toch wel dat ik een fier en redelijk heerschap ben.

Je wahabistische gereutel kunnen we missen als kiespijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 19:56:49 #25
Brabo Bastard
pi_214276250
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik laat het hier bij.

Nou, wat fier zeg.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:08:48 #26
13462 BansheeBoy
pi_214276383
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou, wat fier zeg.
Ja, ik ben in goede doen. Ik voel dat ik met mijn boobytrap van vanmorgen dusdanig ingenieus was dat ik inmiddels boven de partijen sta. Ik geef antwoord als ik wil en hoe ik wil. :)

Ik kan alleen maar aan je vragen om aantekeningen te maken. Want ik heb vaak een voortschrijdend inzicht.

zaterdag 13 juli 2024 @ 20:09:45 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214276402
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, ik ben in goede doen. Ik voel dat ik met mijn boobytrap van vanmorgen dusdanig ingenieus was dat ik inmiddels boven de partijen sta. Ik geef antwoord als ik wil en hoe ik wil. :)

Ik kan alleen maar aan je vragen om aantekeningen te maken. Want ik heb vaak een voortschrijdend inzicht.

Je staat niet boven de partijen. Je bent niet eens een partij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 20:11:48 #28
Brabo Bastard
pi_214276452
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat mag je voelen. Dat mag je denken. Dag mag je willen. Net zoals wij het tegenovergestelde mogen.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:13:37 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214276501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Jah onder het mom van waar rook is is vuur etc. :O
Nee, meestentijds "onder het mom van" het is "hij zegt, zij zegt" zonder steun- of schakelbewijs. Dus het is notoir lastig om tot een veroordeling te komen in zedenzaken. Meer nog dan in andere zaken wil vrijspraak niet zeggen dat de vermeende dader daadwerkelijk onschuldig is. Dus dat is heel erg zwaar voor zowel het vermeende slachtoffer als voor de vermeende dader.

Voor het vermeende slachtoffer omdat hij/zij door een hel moet in aanloop naar en tijdens de rechtszaak. Bovendien vaak victim blaming naar het hoofd krijgt. En vrijspraak vaak een klap in het gezicht is, omdat het wél gebeurd is maar juridisch niet bewezen kan worden.

En voor de vermeende dader omdat ook vrijspraak hem/haar nooit vrijpleit in de ogen van "het publiek" omdat die weten dat bewijs in zedenzaken juridisch erg lastig rond te krijgen is. Dus ook als de vermeende dader daadwerkelijk onschuldig is blijft er een zweem van twijfel bestaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:16:16 #30
13462 BansheeBoy
pi_214276542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je staat niet boven de partijen. Je bent niet eens een partij.
In het Marokkaans is er een gezegde:

Als de kameel stervende is dan zijn er veel zwaarden.

Zo nu ook met Ali Bounty. Nu hij op de grond ligt krijgt hij er van iedereen langs.

zaterdag 13 juli 2024 @ 20:18:47 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214276581
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo nu ook met Ali Bounty. Nu hij op de grond ligt krijgt hij er van iedereen langs.

was hij maar geen bounty geweest maar een goede salafist; had hij vier vrouwen en talloze concubines kunnen naaien en was hij alsnog op weg naar de hemel ipv de gevangenis
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:23:18 #32
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_214276635
quote:

[..]

Anali is straks inderdaad een bounty. Bruin van buiten, gevuld met een witte knots van binnen.

[ Bericht % gewijzigd door Jippie op 13-07-2024 20:36:52 ]
pi_214276666
quote:

[..]

Zijn er ook marrokaanse gezegden zonder zwaarden?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:31:38 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214276731
https://www.vunzigedeuntj(...)ge-deuntjes-festival

Waarom is Ali daar niet :o :?

Als er een expert artiest is
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:33:21 #35
13462 BansheeBoy
pi_214276750
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:25 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Zijn er ook marrokaanse gezegden zonder zwaarden?
Ja, die zijn er zeker. Een voorbeeldje:

Wie is gebeten door een slang is bang voor (of schrikt van) een stuk touw.

pi_214276762
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, die zijn er zeker. Een voorbeeldje:

Wie is gebeten door een slang is bang voor (of schrikt van) een stuk touw.

Nog eentje
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 20:38:16 #37
236264 crew  capricia
pi_214276809
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:34 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Nog eentje
Ik ben fier.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:44:54 #38
13462 BansheeBoy
pi_214276967
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:34 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Nog eentje
Een gedeeld gezicht wordt niet gewassen.

Wat er een beetje op neerkomt dat er op elkaar wordt gewacht en niemand echt actie onderneemt. Bv. als je een kamer deelt ofzo.

pi_214277031
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Een gedeeld gezicht wordt niet gewassen.

Wat er een beetje op neerkomt dat er op elkaar wordt gewacht en niemand echt actie onderneemt. Bv. als je een kamer deelt ofzo.

Lol, tamme Marokkanen
pi_214277111
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, meestentijds "onder het mom van" het is "hij zegt, zij zegt" zonder steun- of schakelbewijs. Dus het is notoir lastig om tot een veroordeling te komen in zedenzaken. Meer nog dan in andere zaken wil vrijspraak niet zeggen dat de vermeende dader daadwerkelijk onschuldig is. Dus dat is heel erg zwaar voor zowel het vermeende slachtoffer als voor de vermeende dader.

Voor het vermeende slachtoffer omdat hij/zij door een hel moet in aanloop naar en tijdens de rechtszaak. Bovendien vaak victim blaming naar het hoofd krijgt. En vrijspraak vaak een klap in het gezicht is, omdat het wél gebeurd is maar juridisch niet bewezen kan worden.

En voor de vermeende dader omdat ook vrijspraak hem/haar nooit vrijpleit in de ogen van "het publiek" omdat die weten dat bewijs in zedenzaken juridisch erg lastig rond te krijgen is. Dus ook als de vermeende dader daadwerkelijk onschuldig is blijft er een zweem van twijfel bestaan.
Dat zei ik daarstraks ook, alleen dan andere woorden. :)
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 20:59:19 #41
236264 crew  capricia
pi_214277293
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De rechter zei in deze zaak letterlijk dat de verklaring van een van de dames betrouwbaar was, maar dat steunbewijs ontbrak. En dat de rechter dit dus als onbewezen moest afdoen.

Bizar hè. De verklaring wordt als betrouwbaar geacht. Dus 'is waar'. Maar voldoet niet aan de eisen voor veroordeling.

En dan denk ik aan wat @Danny schreef, dat je zonder veroordeling onschuldig bent, en dat je niet gecancelled mag worden. En gewoon je carriere weer voort moet kunnen zetten. Maar daar lijkt me hier helemaal geen sprake van. Zeker in zijn werk niet. Hij moet het hebben van de gunst van het publiek. En die gunst heeft ie totaal niet. Op dit moment.

Al teken ik hier meteen bij op dat ook notaire vrouwenschenders nog steeds de weg tot het publiek wel weten te vinden. Zeker als rapper. Een veroordeling kan zelfs je carrière een boost geven in die scène.

[ Bericht 16% gewijzigd door capricia op 13-07-2024 21:05:02 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214277345
quote:
Ik hoop dat deze hele Ali Bounty discussie ook een soort bewustzijn heeft getriggerd bij dames om zoveel mogelijk risicovolle situaties te voorkomen c.q. uit de weg te gaan. In die zien geef je eigenlijk het advies mee wat je ook aan je dochter zou geven, mits je een fijne liefhebbende ouder bent.

Daarnaast hoop ik dat er ook bij venten een bewustzijn is gecreëerd van signalen herkennen. Ga op onderzoek uit, zegt ze nee omdat ze echt niet wil of omdat ze hard-to-get wil spelen. Probeer die signalen te herkennen. Maak aantekeningen en ruwe schetsen. Zet ze op een lichtbak en probeer de rode draad te vinden.

Dit soort waterdichte teksten verraden toch wel dat ik een fier en redelijk heerschap ben.

Even los van die meiden hè, wat vind je er van dat Ali B. zina heeft gepleegd?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:02:07 #43
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214277347
quote:
Oh zeker, met de veroordeling van de knuffelmarokkaan zullen de dames daar nu wel bij uit de buurt blijven. Maar bedankt voor de tip, zie je niet vaak :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:11:06 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214277458
quote:

Dus omdat Ali zich niet kan beheersen moeten al die vrouwen van jou zoveel mogelijk binnen zitten of een doek over zichzelf gooien?

Vreselijk vertieft maatschappijbeeld heb je dan.

Zelfbeheersing dient gewoon de norm te zijn en wie dat niet heeft moet het maar flink bezuren.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:14:36 #45
13462 BansheeBoy
pi_214277504
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:11 schreef Hexagon het volgende:

Zelfbeheersing dient gewoon de norm te zijn en wie dat niet heeft moet het maar flink bezuren.
Het hoort de norm te zijn. Het is het helaas niet. Daarom is het en en. En je hebt als dame nou eenmaal meer invloed op je eigen handelen. Het is allemaal geen wiskunde.

zaterdag 13 juli 2024 @ 21:19:15 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214277558
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het hoort de norm te zijn. Het is het helaas niet. Daarom is het en en. En je hebt als dame nou meer invloed op je eigen handelen. Het is allemaal geen wiskunde.

Juist met jouw achterlijke vrijheidsberovende maatregelen is dat niet de norm.

De norm is dat we in vrijheid kunnen leven zonder allerlei domme vrijheidsbeperkende maatregelen om te voorkomen dat een of andere onverlaat zich niet kan beheersen.

Maar tot die norm er is kunnen vrouwen ook een bus pepperspray in hun ogen leegspuiten in plaats van hun leven maar in onvrijheid te moeten leven.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:21:32 #47
13462 BansheeBoy
pi_214277591
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Juist met jouw achterlijke vrijheidsberovende maatregelen is dat niet de norm.
Laat jij je dochter om 02:45 schaars gekleed door het Vondelpark lopen?

zaterdag 13 juli 2024 @ 21:25:02 #48
330914 Sherlock_Holmes
pi_214277649
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met hoofddoek is toch prima :{

Blijf het wel hilarisch vinden dat je zelf niet door schijnt te hebben waarmee je (stereotypisch) bezig bent. Mocht ik een moslim zijn zou ik zo kwaad worden mocht blijken dat je een typetje bent.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:27:17 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214277673
quote:

[..]

Dat zou ik rond die tijd sowieso niet erg aanraden. Maar het is het andere uiterste dan je hele leven in moeten gaan richten op hitsige kerels op iedere hoek van de straat die zich niet zouden kunnen beheers.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:29:26 #50
13462 BansheeBoy
pi_214277707
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat zou ik rond die tijd sowieso niet erg aanraden.
Dank je. Dat is de vorm van aanpassing die ik o.a. bedoel.

pi_214277733
Er worden hier steeds voorbeelden aangehaald als je wordt verkracht/aangerand door een wildvreemde. Zaak Ali B laat ook goed zien dat de het vaak bij bekende gebeurt. Jill en Ellen kenden Ali. Waar hadden we deze dames voor kunnen waarschuwen?

Bij een spontane orgie, maak je eerst fatsoenlijk contact voordat je de eventuele sekspartner aanraakt. Dat is gewoon fatsoen. Ook op seksfeesten heb je fatsoensregels en die zijn niet heel anders dan gekleed aan de bar contact maken met een ander.
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 21:34:39 #52
236264 crew  capricia
pi_214277771
quote:

[..]

Na het stappen in stapkleding naar de bus lopen, lijkt me geen enkel probleem.

Ook de casus van Ali B laat zien dat hij al zijn slachtoffers kende. En dat kleding daar geen enkele rol in speelde.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 21:37:21 #53
236264 crew  capricia
pi_214277818
Maar vertel eens wat Ellen ten Damme beter had kunnen doen?
(Bewezen poging tot verkrachting)
Die zat gewoon op haar hotelkamer. Liep niet naakt door een groot donker bos.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:44:38 #54
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214277900
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Na het stappen in stapkleding naar de bus lopen, lijkt me geen enkel probleem.

In een ideale wereld ja, in deze wereld is dat gewoon kinderlijk naïef.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 21:46:42 #55
236264 crew  capricia
pi_214277923
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
In een ideale wereld ja, in deze wereld is dat gewoon kinderlijk naïef.
Ik heb mijn hele leven niets anders gedaan.
In Amsterdam en Utrecht. Nooit wat raars mee gemaakt.

Of denkt je dat het een uitnodiging is om je poten niet bij jezelf te houden?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:48:29 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214277944
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb mijn hele leven niets anders gedaan.
In Amsterdam en Utrecht. Nooit wat raars mee gemaakt.

Of denkt je dat het een uitnodiging is om je poten niet bij jezelf te houden?
Waar zeg ik dat?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_214277975
samengevat; vrouwen kunnen zich niet meer kleden zoals ze willen, kunnen niet in een auto bij een man en kunnen beter ook niet alleen met een man in de lift stappen?
wat is dit voor krankzinnigheid. zijn we ineens in de achtiende eeuw beland of heb ik iets gemist.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 22:00:01 #58
236264 crew  capricia
pi_214278062
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat?
Nergens. O+
Een vrouw moet gewoon ook snachts normaal over straat kunnen. Net als ik altijd kon.

Gewoon lekker stappen. En naar de bus kunnen lopen. Dat is toch normaal in NL. Of naar het zwembad gaan zonder lastig gevallen worden.
De simpele normale dingen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 22:02:51 #59
Brabo Bastard
pi_214278095
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Nergens. O+
Een vrouw moet gewoon ook snachts normaal over straat kunnen. Net als ik altijd kon.

Gewoon lekker stappen. En naar de bus kunnen lopen. Dat is toch normaal in NL. Of naar het zwembad gaan zonder lastig gevallen worden.
De simpele normale dingen.
Eens. Als je je niet kan gedragen moet je de consequenties dragen.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 22:04:58 #60
236264 crew  capricia
pi_214278116
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens. Als je je niet kan gedragen moet je de consequenties dragen.
Ik vind dit wel echt een soort basis. Qua vrijheid.
En mannen die hier onder zakken wel heel stevig aangepakt mogen worden door justitie.
There is a name for it:
We call them Poor"
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 juli 2024 @ 22:07:37 #61
485843 crew  Jippie
pi_214278145
Vraag mij ineens af wat de straf is voor een valse aangifte?
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 22:09:55 #62
236264 crew  capricia
pi_214278161
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:07 schreef Jippie het volgende:
Vraag mij ineens af wat de straf is voor een valse aangifte?
Een jaar. Gevangenis.
Net als dat 12 jaar staat voor verkrachting.
En je ziet wat er van overblijft.

Maar er staat in principe een jaar op.
There is a name for it:
We call them Poor"
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 juli 2024 @ 22:10:57 #63
485843 crew  Jippie
pi_214278182
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind dit wel echt een soort basis. Qua vrijheid.
En mannen die hier onder zakken wel heel stevig aangepakt mogen worden door justitie.
Begint ook bij de opvoeding. Heb mijn zoons duidelijk meegegeven dat nee ook nee betekent en dat iemand dwingen tot seks altijd fout is. Met instemming en op basis van gelijkwaardigheid.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 juli 2024 @ 22:12:01 #64
485843 crew  Jippie
pi_214278189
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Een jaar. Gevangenis.
Dat is forser dan ik had verwacht, maar wel terecht.
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 22:13:12 #65
236264 crew  capricia
pi_214278207
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Begint ook bij de opvoeding. Heb mijn zoons duidelijk meegegeven dat nee ook nee betekent en dat iemand dwingen tot seks altijd fout is. Met instemming en op basis van gelijkwaardigheid.
Goed uitgangspunt.
Dat geeft ik mijn dochter ook mee.

Maar helaas lijken we er daarmee niet te zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 22:13:32 #66
Brabo Bastard
pi_214278208
quote:

[..]
Ja dit. Dit heb ik ook meegekregen. Daarom vind ik het ook niet meer dan normaal.
"Omae wa mou shindeiru."
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 22:15:30 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_214278235
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
samengevat; vrouwen kunnen zich niet meer kleden zoals ze willen, kunnen niet in een auto bij een man en kunnen beter ook niet alleen met een man in de lift stappen?
wat is dit voor krankzinnigheid. zijn we ineens in de achtiende eeuw beland of heb ik iets gemist.
Ja, ze hadden nog geen liften in de achtiende eeuw. ;)

Trusten. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 13 juli 2024 @ 22:18:07 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214278257
quote:

[..]
Je ziet hier in het topic heel duidelijk dat die opvoeding en denkwijze dus niet overal normaal is in gezinnen, zeker bij de moslims hier.
En daarmee ziek gedrag van mannen normaliseert en vrouwen direct in gevaar brengt en hen er de schuld van geeft ook nog
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 13 juli 2024 @ 22:21:29 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214278298
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Een jaar. Gevangenis.
Net als dat 12 jaar staat voor verkrachting.
En je ziet wat er van overblijft.

Maar er staat in principe een jaar op.
Er is ook wel verschil tussen verkrachting en verkrachting, de rechtbank kan dat het best beoordelen
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 22:21:31 #70
236264 crew  capricia
pi_214278300
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Je ziet hier in het topic heel duidelijk dat die opvoeding en denkwijze dus niet overal normaal is in gezinnen, zeker bij de moslims hier.
En daarmee ziek gedrag van mannen normaliseert en vrouwen direct in gevaar brengt en hen er de schuld van geeft ook nog
Juist.
Het is ook het verschil van 'hey schoonheid, zo laat op de avond' en 'hoer'.

Wereld van verschil.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 22:24:05 #71
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214278321
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:15 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ja, ze hadden nog geen liften in de achtiende eeuw. ;)

Trusten. :)

:T
Welles.
quote:
In 1743 werd een door mensen aangedreven persoonlijke lift gebouwd voor koning Lodewijk XV, die zijn appartement in Versailles verbond met dat van zijn matresse, Madame de Châteauroux, wiens vertrekken een verdieping hoger waren dan zijn eigen.
https://nl.aolida-lift.co(...)bottom-60617883.html
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 22:24:53 #72
236264 crew  capricia
pi_214278324
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Er is ook wel verschil tussen verkrachting en verkrachting, de rechtbank kan dat het best beoordelen
Wat is dat verschil?

Over de rechtbank ben ik met je eens. Dan moet je als vrouw, of man, al door het hele systeem gegaan zjjn, anders pakt het OM je zaak niet op. Daar zit al een enorme schifting in.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 22:28:11 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214278352
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat is dat verschil?

Over de rechtbank ben ik met je eens. Dan moet je als vrouw, of man, al door het hele systeem gegaan zjjn, anders pakt het OM je zaak niet op. Daar zit al een enorme schifting in.
Als je iemand manipuleert om over zij of haar grenzen heen te gaan of verbale dwang uitoefent is dat anders dan een brute fysieke verkrachting
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 22:31:00 #74
236264 crew  capricia
pi_214278382
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Als je iemand manipuleert om over zij of haar grenzen heen te gaan of verbale dwang uitoefent is dat anders dan een brute fysieke verkrachting
Zelfde. Imo.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214278409
quote:
Liften waren er in de achttiende eeuw dan wel, maar geen auto's.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 22:40:46 #76
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214278483
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Liften waren er in de achttiende eeuw dan wel, maar geen auto's.
Dat klopt. De eerste auto was er pas in 1886. Maar in postkoetsen kon ook van alles hoor.
pi_214278504
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat klopt. De eerste auto was er pas in 1886. Maar in postkoetsen kon ook van alles hoor.
Je bedoelt dat je daar de koets in kon gaan?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 juli 2024 @ 22:44:07 #78
485843 crew  Jippie
pi_214278516
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik weet niet of het slachtoffer dat ook zo ervaart.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 22:44:21 #79
Brabo Bastard
pi_214278518
Kan het weer on-topic gaan?
"Omae wa mou shindeiru."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 13 juli 2024 @ 22:45:32 #80
485843 crew  Jippie
pi_214278529
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer on-topic gaan?
Yep
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 22:50:45 #81
Brabo Bastard
pi_214278586
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Yep
O+

Jippie!

(God wat slecht :') )
"Omae wa mou shindeiru."
  VIVA zaterdag 13 juli 2024 @ 22:51:34 #82
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_214278600
Terecht veroordeelt die gladjakker! Enig idee wanneer de uitspraak in het hoger beroep is? Het mag wel wat sneller zeg. Verbazingwekkend dat Ali B niet vast gehouden wordt ivm recidive, wat een narcistische persoonlijkheid.
What lies behind makes no sense in my mind
pi_214278707
Hij zal vast en zeker de zieligheidscampagne doorzetten in hoger beroep. Hopelijk krijgt hij daar dan wat langer dan 2 jaar, wat een lachertje is voor wat hij heeft gedaan EN hoe hij ermee omgaat.

Volgens mij moet hij gewoon 7½ jaar brommen om wat hij heeft gedaan, de zelfreflectie die hij heeft vertoond (beter gezegd: de afwezigheid daarvan), en hoe hij ermee is omgegaan (de schuld neerleggen bij de slachtoffers en slijmen bij de rechters via de media).
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 23:03:50 #84
Brabo Bastard
pi_214278732
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:01 schreef Telefoonvork het volgende:
Hij zal vast en zeker de zieligheidscampagne doorzetten in hoger beroep. Hopelijk krijgt hij daar dan wat langer dan 2 jaar, wat een lachertje is voor wat hij heeft gedaan EN hoe hij ermee omgaat.

Volgens mij moet hij gewoon 7½ jaar brommen om wat hij heeft gedaan, de zelfreflectie die hij heeft vertoond (beter gezegd: de afwezigheid daarvan), en hoe hij ermee is omgegaan (de schuld neerleggen bij de slachtoffers en slijmen bij de rechters via de media).
Het ergste van alles vind ik nog steeds het gebrek aan empathie. Voor zover ik heb kunnen zien heeft hij nergens zijn verontschuldigingen aangeboden, heeft hij het vooral over zichzelf gehad over hoe erg het voor hem was, en meer van dat soort zaken. Ik vind dat behoorlijk stuitend.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 13 juli 2024 @ 23:06:44 #85
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214278750
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Het ergste van alles vind ik nog steeds het gebrek aan empathie. Voor zover ik heb kunnen zien heeft hij nergens zijn verontschuldigingen aangeboden, heeft hij het vooral over zichzelf gehad over hoe erg het voor hem was, en meer van dat soort zaken. Ik vind dat behoorlijk stuitend.
Klopt. Totaal geen reflectie, alles draait om hem.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 23:17:50 #86
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_214278840
quote:

[..]
Behalve gebrek aan empathie ook nog eens vrij dom.

Zelfs al was het dan niet gemeend, behalve die krokodillentranen had ie dat zelfbeklag idd beter achterwege kunnen laten en over kunnen gaan tot verontschuldigingen en het tonen van respect/empathie jegens zijn slachtoffers.

Dit had hem misschien, maar dan ook héél misschien, minder straf opgeleverd!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 13 juli 2024 @ 23:31:44 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214278975
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:44 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik weet niet of het slachtoffer dat ook zo ervaart.
Ik hoop ook dat we er nooit achterkomen. Voor je daar iets over kan zeggen moeten wel heel veel mensen beiden meegemaakt hebben
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 23:52:42 #88
236264 crew  capricia
pi_214279174
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 16:16 schreef Danny het volgende:

[..]
Ja, dat betekent dus dat vrouwen die van nature liever wat stiller liggen of niet zo verbaal zijn ingesteld zich toch echt wat meer seksueel moeten uiten als ze nog seks willen. Ik snap deze wet echt niet...
Ik snap echt niet wat je überhaupt tegen deze wet kunt hebben. Noem eens wat voorbeelden.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 14 juli 2024 @ 00:01:56 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214279244
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik snap echt niet wat je überhaupt tegen deze wet kunt hebben. Noem eens wat voorbeelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 juli 2024 @ 00:10:51 #90
13462 BansheeBoy
pi_214279300
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:51 schreef cosmosis het volgende:
Terecht veroordeelt die gladjakker! Enig idee wanneer de uitspraak in het hoger beroep is? Het mag wel wat sneller zeg. Verbazingwekkend dat Ali B niet vast gehouden wordt ivm recidive, wat een narcistische persoonlijkheid.
Kan zomaar zo zijn dat in een hoger blijkt dat de soep niet zo heet wordt gedronken als deze is opgediend. Slik je deze woorden dan (met de kruidige soep) in?

Moderator zondag 14 juli 2024 @ 00:14:27 #91
236264 crew  capricia
pi_214279318
quote:
15s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Kan zomaar zo zijn dat in een hoger blijkt dat de soep niet zo heet wordt gedronken als deze is opgediend. Slik je deze woorden dan (met de kruidige soep) in?

Kan ook zijn dat verkrachting en poging tot verkrachting meer straf dan 2 jaar geven.

Want ik vind dit nogal mager. Jij niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 14 juli 2024 @ 00:16:36 #92
13462 BansheeBoy
pi_214279332
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:17 schreef Scjvb het volgende:

Zelfs al was het dan niet gemeend, behalve die krokodillentranen had ie dat zelfbeklag idd beter achterwege kunnen laten en over kunnen gaan tot verontschuldigingen en het tonen van respect/empathie jegens zijn slachtoffers.
"Verontschuldigingen en empathie". Gaat het? Dan staat gelijk aan een schuldbekentenis man. Heb je er weleens over nagedacht dat hij zichzelf echt onschuldig vind?

zondag 14 juli 2024 @ 00:28:47 #93
40566 Ericr
Livewrong
pi_214279434
quote:
15s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
"Verontschuldigingen en empathie". Gaat het? Dan staat gelijk aan een schuldbekentenis man. Heb je er weleens over nagedacht dat hij zichzelf echt onschuldig vind?

Dat is zijn probleem vooral. Verder ook niet boeiend. De meeste daders achten zichzelf onschuldig.

Zijn probleem zal blijven dat er drie slachtoffers zijn waarbij de getuigenis geloofwaardig wordt geacht en bij 2 voldoende genoeg voor een veroordeling.

Zal een hele klus worden om die twee getuigenissen zo te laten beoordelen dat er geen vervolging meer nodig is. Niet onmogelijk maar omdat het 2 getuigenissen zijn is die kans wel kleiner.
pi_214280616
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 08:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wegens het ontbreken van steunbewijs, niet omdat haar verhaal niet geloofd wordt.

De rechtbank zegt dus niet dat zij liegt of dat hij het niet gedaan heeft, de rechtbank zegt alleen dat haar woord nu niet genoeg is.
Als ze het destijds aan mensen verteld had dan was hij daar waarschijnlijk ook voor veroordeeld.
De rechtbank zegt niet dat zij liegt omdat ze dat niet zeker weten. Ze weten wel dat er geen bewijs is dat Ali dat gedaan heeft tegen die Jill. Dus daarom is Ali vrijgesproken en kunnen we concluderen dat die Jill een vrouwtje is die afgewezen is en niiet goed genoeg was om een ster te worden. En dat pikte ze niet.
pi_214280619
quote:

[..]
Hij zegt zelf dat hij in alle gavallen onschuldig is. Dus waarom zou hij dan i vredesnaam empathie moeten hebben? Als Ali gelijk heeft is hij dus het slachtoffer en niet die wanhopige meiden.
pi_214280628
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat verkrachting en poging tot verkrachting meer straf dan 2 jaar geven.

Nee, het is niet dat hij een vrouw in het b
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, het is niet zo dat hij veroordeeld is van het van haar fiets trekken van een meisje in het bos en haar daarna gedwongen zou hebben tot seks. Dit is heel iets anders. Ali wordt alleen verdacht van het penetreren van een vrouw met zijn vingers terwijl zij Ronny Flex aan het pijpen was. Snap je het verschil?
pi_214280639
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 08:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wegens het ontbreken van steunbewijs, niet omdat haar verhaal niet geloofd wordt.

De rechtbank zegt dus niet dat zij liegt of dat hij het niet gedaan heeft, de rechtbank zegt alleen dat haar woord nu niet genoeg is.
Als ze het destijds aan mensen verteld had dan was hij daar waarschijnlijk ook voor veroordeeld.
Snap je zelf nu ook dat als iemand een man kapot wil maken dat je dan gewoon hem moet aanklagen voor verkrachting en dan 1 iemand nodig hebt die jouw verhaal ondersteund om die persoon helemaal kapot te maken? En vind je dat oke?
pi_214280644
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 08:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Tegen Jill is Ali ook vrijgesproken.

https://www.nd.nl/varia/v(...)nranding-jill-helena
Klopt. Godzijdank. Het kind dat Ali aanklaagde vanwege seks in het the voice gebouw is ook afgelopen op een deceptie. Sterker nog. ALLE klachten over medewerkers van The VOICE zijn geseponeerd. Echt ALLES !!!!
pi_214280700
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 05:03 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
[..]
Nee, het is niet zo dat hij veroordeeld is van het van haar fiets trekken van een meisje in het bos en haar daarna gedwongen zou hebben tot seks. Dit is heel iets anders. Ali wordt alleen verdacht van het penetreren van een vrouw met zijn vingers terwijl zij Ronny Flex aan het pijpen was. Snap je het verschil?
Vreemde is dat Ronnie flex niet gezien zou hebben dat Ali dat heeft gedaan. Dat is ook raar?

Ook raar dat die Naomi en Ronnie Flex het op de kamer van Ali deden. _O-.

Geloof verder wel dat het een viespeuk is daar niet van. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door CR7 op 14-07-2024 06:27:32 ]
pi_214280827
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 06:18 schreef CR7 het volgende:

[..]
Vreemde is dat Ronnie flex niet gezien zou hebben dat Ali dat heeft gedaan. Dat is ook raar?

Sommige mannen hebben hun ogen dicht als ze gepijpt worden. Tevens is hem niks overkomen en zal het niet in zijn geheugen gegrift staan.
pi_214280892
quote:

[..]
[..]
Het is beide verkrachting, er is geen verschil
pi_214280899
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 06:18 schreef CR7 het volgende:

[..]

Als hij het hand boven het hoofd van Ali houdt is dat niet raar. Net als Paul Witteman die zich het gesprek met Ellen niet kan herinneren waarbij ze uit de doeken doet wat er allemaal gebeurd is.

Ik vind het allemaal maar raar. Waarom zou Ellen Paul Witteman erbij halen als ze weet dat ze daar niks tegen gezegd heeft? En wat betreft Paul Witteman, het lijkt me dat je een gesprek wel herinnert waarin iemand vertelt onzedelijk betast te zijn.

Ik denk persoonlijk dat allebei de zaakjes stinken, Ronnie en Paul. Maargoed, ik heb daar geen bewijs voor.
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 09:30:31 #103
Brabo Bastard
pi_214281770
Volgens mij is iemand hier heel erg fan van The Voice.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 juli 2024 @ 10:21:00 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214282271
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 04:58 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
De rechtbank zegt niet dat zij liegt omdat ze dat niet zeker weten. Ze weten wel dat er geen bewijs is dat Ali dat gedaan heeft tegen die Jill. Dus daarom is Ali vrijgesproken en kunnen we concluderen dat die Jill een vrouwtje is die afgewezen is en niiet goed genoeg was om een ster te worden. En dat pikte ze niet.
Nee, de rechtbank heeft letterlijk gezegd dat ze haar verklaring geloven maar dat ze hem niet kunnen veroordelen omdat daar geen steunbewijs van is.
Je verdraait de boel weer eens.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 10:22:03 #105
Brabo Bastard
pi_214282283
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, de rechtbank heeft letterlijk gezegd dat ze haar verklaring geloven maar dat ze hem niet kunnen veroordelen omdat daar geen steunbewijs van is.
Je verdraait de boel weer eens.
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij is iemand hier heel erg fan van The Voice.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 juli 2024 @ 14:17:33 #106
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214284937
twitter
  zondag 14 juli 2024 @ 14:24:01 #107
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214285022
Als Ali B een Nederlander was was hij vrijgesproken
  zondag 14 juli 2024 @ 14:25:51 #108
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_214285039
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:24 schreef Origami94 het volgende:
Sinds wanneer is Ali B geen Nederlander
  zondag 14 juli 2024 @ 14:32:26 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214285109
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 04:58 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Dus omdat de rechtbank zegt dat ze het niet kunnen bewijzen, moeten we aannemen dat het niet is gebeurd.

Daar wil ik in meegaan, maar vinden we dan ook bij de overige 2 zaken dat we moeten aannemen dat het wel is gebeurd omdat de rechtbank het zegt?
Laffe huichelaar
pi_214285195
quote:
6s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Je obsessie begint ongezond te worden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 14:37:03 #111
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214285206
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dus omdat de rechtbank zegt dat ze het niet kunnen bewijzen, moeten we aannemen dat het niet is gebeurd.

Daar wil ik in meegaan, maar vinden we dan ook bij de overige 2 zaken dat we moeten aannemen dat het wel is gebeurd omdat de rechtbank het zegt?
ja, zo sta ik er wel in in vrijwel alle gevallen. Uitzonderingen zijn waar mensen vrij komen wegens een vormfout, een gemaakte deal met het OM etc. Maar het hele idee van de rechtspraak is dat je pas schuldig wordt verklaard als iets bewezen is geacht door de rechter(s).
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 14:38:34 #112
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214285228
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:25 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Hij heeft mede de Nederlandse nationaliteit. In die zin is hij Nederlander. Ik denk dat hier wordt gedoeld op de afkomst. Als ik in China ga wonen en ik krijg een Chinees paspoort dan ben ik Chinees, maar geen Chinees, als je begrijpt wat ik bedoel :)
pi_214285414
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:38 schreef Danny het volgende:

[..]
Hij heeft mede de Nederlandse nationaliteit. In die zin is hij Nederlander. Ik denk dat hier wordt gedoeld op de afkomst. Als ik in China ga wonen en ik krijg een Chinees paspoort dan ben ik Chinees, maar geen Chinees, als je begrijpt wat ik bedoel :)
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar hij is niet in Nederland komen wonen, maar hier geboren.
  zondag 14 juli 2024 @ 14:54:46 #114
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214285443
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:25 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
sinds hij niet blank is en niet blond
pi_214285518
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:54 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Is dat het criterium voor jou?
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 15:02:51 #116
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214285536
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:51 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar hij is niet in Nederland komen wonen, maar hier geboren.
ja, en hij noemt zich 'marokkaanse nederlander'. Mensen halen etniciteit/afkomst en een paspoort nogal eens door elkaar. Hij is Nederlander vanwege z'n paspoort, meer niet.
  zondag 14 juli 2024 @ 15:03:55 #117
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214285550
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:01 schreef recursief het volgende:

[..]
Is dat het criterium voor jou?
voor de grootste partij van nederland wel

omvolking, de uil van minerva, etc
pi_214285582
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:03 schreef Origami94 het volgende:

[..]
voor de grootste partij van nederland wel

omvolking, de uil van minerva, etc
Uil van Minerva was Baudet he. Je draait door.
pi_214285593
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:38 schreef Danny het volgende:

[..]
Hij is hier geboren. Dus dat is in die zin al heel anders dan wanneer jij naar China emigreert vanuit je geboorteland.
  zondag 14 juli 2024 @ 15:09:08 #120
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214285619
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:07 schreef recursief het volgende:

[..]
Uil van Minerva was Baudet he. Je draait door.
Baudet, Wilders. Een pot nat. Baudet snoepte veel kiezers van Wilders indertijd en nu vice versa. Domme wappies die alles geloven wat de Telegraaf zich voorschotelt.
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 15:11:04 #121
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214285649
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:07 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Hij is hier geboren. Dus dat is in die zin al heel anders dan wanneer jij naar China emigreert vanuit je geboorteland.
als ik in china zou zijn geboren zou ik Chinees zijn (want chinees paspoort en geboren op chinees grondgebied), maar geen Chinees (ik ben etnisch nog steeds een blanke hollander).
Ik weet dat het helemaal hip is tegenwoordig dat je bent wat je zegt te zijn, maar ik kan honderd keer in china geboren worden, elke chinees zal zien dat ik geen chinees ben. Sterker; iedereen op de hele wereld ziet dat ik geen chinees ben.
pi_214285651
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:09 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Baudet, Wilders. Een pot nat. Baudet snoepte veel kiezers van Wilders indertijd en nu vice versa. Domme wappies die alles geloven wat de Telegraaf zich voorschotelt.
Okay man. Wat jij wil.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 15:15:34 #123
5428 crew  miss_sly
pi_214285740
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:11 schreef Danny het volgende:

[..]
als ik in china zou zijn geboren zou ik Chinees zijn (want chinees paspoort en geboren op chinees grondgebied), maar geen Chinees (ik ben etnisch nog steeds een blanke hollander).
Ik weet dat het helemaal hip is tegenwoordig dat je bent wat je zegt te zijn, maar ik kan honderd keer in china geboren worden, elke chinees zal zien dat ik geen chinees ben. Sterker; iedereen op de hele wereld ziet dat ik geen chinees ben.
Dan ben je niet Aziatisch, dat is iets anders dan niet Chinees.
pi_214285744
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef Danny het volgende:
ja, en hij noemt zich 'marokkaanse nederlander'. Mensen halen etniciteit/afkomst en een paspoort nogal eens door elkaar. Hij is Nederlander vanwege z'n paspoort, meer niet.
Misschien een klein beetje off-topic, maar ik kan het niet laten om even deze opmerking te maken.

Op een of andere manier wordt het in Nederland geaccepteerd om te zeggen dat iemand als Ali B. alleen Nederlander is vanwege zijn paspoort en meer niet, vooral bij de aanhangers van een bepaalde politieke partij. Maar als je over Gidi Markuszower zou zeggen dat hij alleen Nederlander is vanwege zijn paspoort, dan wordt dat op een of andere manier veel minder geaccepteerd en vinden een heleboel mensen dat je dat niet mag zeggen.
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 15:18:38 #125
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214285816
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan ben je niet Aziatisch, dat is iets anders dan niet Chinees.
ok, dan is Ali B een afrikaan. houden we jouw definitie aan. Prima ;)
  zondag 14 juli 2024 @ 15:20:00 #126
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214285843
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien een klein beetje off-topic, maar ik kan het niet laten om even deze opmerking te maken.

Op een of andere manier wordt het in Nederland geaccepteerd om te zeggen dat iemand als Ali B. alleen Nederlander is vanwege zijn paspoort en meer niet, vooral bij de aanhangers van een bepaalde politieke partij. Maar als je over Gidi Markuszower zou zeggen dat hij alleen Nederlander is vanwege zijn paspoort, dan wordt dat op een of andere manier veel minder geaccepteerd en vinden een heleboel mensen dat je dat niet mag zeggen.
Onzin
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 15:21:19 #127
Brabo Bastard
pi_214285861
quote:

[..]
Het zit je hoog he.
"Omae wa mou shindeiru."
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 15:21:37 #128
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214285867
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Onzin. Mijn schoonzus woont in Zwitserland, maar die is ook alleen Zwitser van nationaliteit. Ik woon in Zwolle, maar zal nooit Zwollenaar worden. Er is een verschil tussen wat op een papiertje staat en wat je DNA zegt.
pi_214285870
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:11 schreef Danny het volgende:

[..]
Hmm nee niet mee eens.
Ali B. is niet Kaukasisch/Westers. Wel Nederlander.

Jij zou niet Aziatisch zijn. Wel Chinees.

Vind ik dan.
pi_214285992
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef Danny het volgende:

[..]
Witte, zwarte, gele en beige Amerikanen accepteren we toch ook als Amerikanen. We kennen allemaal de geschiedenis. Hun roots liggen daar niet. Roodhuiden zijn de echte Amerikanen.
  zondag 14 juli 2024 @ 15:31:19 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214286081
quote:

[..]
En allebei niet blond, van Wilders kun je zelfs het blank zijn ter discussie stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 juli 2024 @ 15:32:14 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214286089
quote:
Ja want de veroordeling van de zaken waar je van beticht werd kwamen puur door zijn Mocro zijn, en hadden niets met zijn gedragingen te maken :D
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 15:35:46 #133
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214286156
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Witte, zwarte, gele en beige Amerikanen accepteren we toch ook als Amerikanen. We kennen allemaal de geschiedenis. Hun roots liggen daar niet. Roodhuiden zijn de echte Amerikanen.
Alledrie die kleuren ken ik niet, maar als je blanken, indianen, latino's en zwarten bedoelt, die heten allemaal anders. Daarbij is Amerika wel een geval apart. Amerika is het land dat immigratie zo'n beetje heeft uitgevonden en waar land werd weggegeven aan wie er ook maar heen kwam. Ze lopen wat dat betreft een paar honderd jaar voor op ons, maar ook daar ben je op papier Amerikaan, maar etnisch natuurlijk niet zomaar. Je etniciteit houdt NUL rekening met landsgrenzen. En ja Ali B is Nederlander, maar hij is geen volbloed Nederlander. Hell, hij noemt zichzelf dat niet eens. En als ik in Marokko ga wonen zal ik ook ZEKER geen Marokkaan worden genoemd door de lokale bevolking. Zo werkt het als je jezelf politiek correct uit wil drukken, maar in de werkelijkheid reageren mensen toch net even anders.
  zondag 14 juli 2024 @ 15:37:11 #134
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214286176
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja want de veroordeling van de zaken waar je van beticht werd kwamen puur door zijn Mocro zijn, en hadden niets met zijn gedragingen te maken :D
Ja.

Zelfde reden waarom Marco Borsato niet vervolgd werd
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 15:37:29 #135
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214286181
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:21 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Hmm nee niet mee eens.
Ali B. is niet Kaukasisch/Westers. Wel Nederlander.

Jij zou niet Aziatisch zijn. Wel Chinees.

Vind ik dan.
Ok, dus precies wat ik zeg. Ali B is op papier Nederlander, maar biologisch gezien geen noordwest-europeaan. En daarmee dus ook geen Nederlander. We zijn het dus gewoon eens ;)
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 15:38:35 #136
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214286187
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:37 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ja.

https://nos.nl/artikel/24(...)t-minderjarig-meisje
  zondag 14 juli 2024 @ 15:42:08 #137
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_214286220
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 03:47 schreef Electric_Eye het volgende:

Ja maar dit vind ik dan toch heel naïef.
Is natuurlijk volledig irrelevant voor het werkelijke probleem.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_214286232
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:35 schreef Danny het volgende:

[..]
Alledrie die kleuren ken ik niet, maar als je blanken, indianen, latino's en zwarten bedoelt, die heten allemaal anders. Daarbij is Amerika wel een geval apart. Amerika is het land dat immigratie zo'n beetje heeft uitgevonden en waar land werd weggegeven aan wie er ook maar heen kwam. Ze lopen wat dat betreft een paar honderd jaar voor op ons, maar ook daar ben je op papier Amerikaan, maar etnisch natuurlijk niet zomaar. Je etniciteit houdt NUL rekening met landsgrenzen. En ja Ali B is Nederlander, maar hij is geen volbloed Nederlander. Hell, hij noemt zichzelf dat niet eens. En als ik in Marokko ga wonen zal ik ook ZEKER geen Marokkaan worden genoemd door de lokale bevolking. Zo werkt het als je jezelf politiek correct uit wil drukken, maar in de werkelijkheid reageren mensen toch net even anders.
Witte zuid-afrikanen, Australiërs en Nieuw Zeelanders accepteren we toch ook gewoon.

Door gepraat zoals jij nu doet, worden de kinderen van migranten nooit als Nederlander gezien. Het is dan ook niet vreemd dat zij zich als niet Nederlander identificeren. Hoeveelste generatie is voor jou dan wel Nederlander?

En op Amerika terug te komen. Witte Amerikanen vertellen maar als te graag over hun Europese roots.
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 15:47:37 #139
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214286314
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Witte zuid-afrikanen, Australiërs en Nieuw Zeelanders accepteren we toch ook gewoon.
Ik accepteer heel de achterlijke term 'wit' niet. Verder zeg ik toch niet dat ik Ali B niet accepteer als Nederlander :?

quote:
Door gepraat zoals jij nu doet, worden de kinderen van migranten nooit als Nederlander gezien. Het is dan ook niet vreemd dat zij zich als niet Nederlander identificeren. Hoeveelste generatie is voor jou dan wel Nederlander?
Laat ze beginnen zichzelf Nederlander te noemen. Dat zou een mooie stap zijn. Maar iedereen die een Nederlands paspoort heeft is een Nederlander.

quote:
En op Amerika terug te komen. Witte Amerikanen vertellen maar als te graag over hun Europese roots.
Ik heb dat maar weinig meegemaakt bij blanke Amerikanen, maar ik zie verder ook niet echt hoe dat relevant is :?
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 16:16:02 #140
5428 crew  miss_sly
pi_214286672
-laat maar, ik heb hier helemaal geen zin in-
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 16:18:43 #141
236264 crew  capricia
pi_214286713
Hij noemt zichzelf Marokkaan.
Knuffelmarokkaan.

Dus hij ziet zichzelf zo. En verdiende altijd bakken met geld door zichzelf zo neer te zetten.

Het lijkt me dan niet vreemd als mensen hem nu ook Marokkaan noemen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214286912
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 16:18 schreef capricia het volgende:
Hij noemt zichzelf Marokkaan.
Knuffelmarokkaan.

Dus hij ziet zichzelf zo. En verdiende altijd bakken met geld door zichzelf zo neer te zetten.

Het lijkt me dan niet vreemd als mensen hem nu ook Marokkaan noemen.
Wellicht omdat hij nooit als Nederlander wordt aangezien. Zelf s als hij zich Nederlander zou noemen vinden sommige dat hij het niet is.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 16:32:01 #143
236264 crew  capricia
pi_214286922
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 16:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wellicht omdat hij nooit als Nederlander wordt aangezien. Zelf s als hij zich Nederlander zou noemen vinden sommige dat hij het niet is.
Het was zijn commerciële succes. Zijn verdienmodel.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 14 juli 2024 @ 16:35:28 #144
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_214286967
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 16:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Dit. Daar vind ik verder niets mis mee maar dan moet je hem nu niet plotseling anders gaan noemen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_214286972
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali B en songfestival

Anouk deed nog meer opmerkelijke uitspraken, bijvoorbeeld over haar voormalig Voice-collega Ali B. Die werd vrijdag veroordeeld tot twee jaar cel vanwege een verkrachting en een poging daartoe.

Na het zingen van Everything you are will be lost zei ze: ,,Fijn idee toch? Dat alles wordt vergeten als je dood bent. Behalve als je wordt veroordeeld voor verkrachting? Oh, was dat te vroeg?’’

https://www.ad.nl/show/an(...)n-iedereen~a2b5ca4d/

Anouk ^O^ ^O^
Voor het gebeuren waren ze “echte” vrienden
pi_214286987
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:37 schreef Danny het volgende:

[..]
Ok, dus precies wat ik zeg. Ali B is op papier Nederlander, maar biologisch gezien geen noordwest-europeaan. En daarmee dus ook geen Nederlander. We zijn het dus gewoon eens ;)
Nee ;) maar maakt niet uit. Eigenlijk ook niet relevant in deze topic.
pi_214287064
quote:

[..]
[..]
Met andere woorden ze kan niet pijpen
Lijkt mij sterk dat als je gepijpt wordt en een ander steekt wat dan ook in de vagina van degene die je pijpt dat je er niets van merkt.
Er had echt wel een schokgolf door het lichaam moeten gaa….
  zondag 14 juli 2024 @ 16:45:57 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214287086
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 16:44 schreef klipper het volgende:

[..]
Lijkt mij sterk dat als je gepijpt wordt en een ander steekt wat dan ook in de vagina van degene die je pijpt dat je er niets van merkt.
Met andere woorden: Ronnie Flex liegt?
pi_214287123
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:42 schreef potjecreme het volgende:
In de Nederlandse geschiedenis zijn er wel vaker grote groepen migranten naar Nederland gekomen. De meeste daarvan zijn nauwelijks nog als zodanig herkenbaar omdat ze zich geassimileerd hebben. Hun afstammelingen worden nu dus als Nederlanders gezien.

Ik zie een dergelijke ontwikkeling bij verschillende bevolkingsgroepen in Nederland nog niet gebeuren. Dus ik denk dat het nog heel lang gaat duren voordat de afstammelingen van migranten als Nederlanders beschouwd worden.
pi_214287138
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 16:44 schreef klipper het volgende:

[..]
Hij zegt dat er commotie was. Waarover precies weet hij niet.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 16:58:40 #151
236264 crew  capricia
pi_214287284
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Met andere woorden: Ronnie Flex liegt?
Is dat die Ronnie Flex die onder contract staat van het bedrijf van de vrouw van Ali B en waar Ali ook aandelen in heeft?

Nee, ik denk dat Ronnie Flex geen enkel belang had. ;)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214287419
quote:
Net als nigger Thijs
Je kunt erop wachten tot de jankerige racismekaart weer wordt getrokken want het zijn zulke lieverdjes.
Ga weg, man.
Go hard or go home
  zondag 14 juli 2024 @ 17:46:30 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214288274
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:37 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ja.

Oef pijnlijk dit
Laffe huichelaar
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 17:52:47 #154
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214288384
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Oef pijnlijk dit
Omdat hij wel vervolgd wordt bedoel je?
  zondag 14 juli 2024 @ 18:13:40 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214288665
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:52 schreef Danny het volgende:

[..]
Omdat hij wel vervolgd wordt bedoel je?
Dat klopt.

Moet je je voorstellen dat je gelooft dat Ali B alleen vervolgd wordt omdat hij Marokkaanse roots heeft, want Marco Borsato wordt niet vervolgd.

Pijnlijk
Laffe huichelaar
  zondag 14 juli 2024 @ 18:30:52 #156
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214288872
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Oef pijnlijk dit
Marco Borsato is nog steeds niet vervolgd

Ali B wel

Louter feiten
pi_214288967
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:30 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Ali B wel

Louter feiten
Get your facts straight. De zaak gaat de onderzoeksrechter zoveel tijd kosten dat de behandeling pas volgend jaar kan starten. Er is kennelijk veel te onderzoeken. Uiteraard wordt niet bekend gemaakt wat precies maar als de verdediging bijvoorbeeld een waslijst aan getuigen wil horen dan gaat daar veel tijd overheen.
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 18:45:58 #158
Brabo Bastard
pi_214289069
quote:

[..]

Ali B wel

Louter feiten
Het zit je hoog he.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 juli 2024 @ 18:48:05 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214289092
quote:

[..]

Ali B wel

Louter feiten
Je bent niet op de hoogte, het zijn géén feiten.
Marco Borsato wordt gewoon vervolgd. De rechtszaak is echter pas in 2025.

EDIT Zei @recursief ook al.
  zondag 14 juli 2024 @ 18:49:45 #160
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214289106
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:37 schreef recursief het volgende:

[..]
Get your facts straight. De zaak gaat de onderzoeksrechter zoveel tijd kosten dat de behandeling pas volgend jaar kan starten. Er is kennelijk veel te onderzoeken. Uiteraard wordt niet bekend gemaakt wat precies maar als de verdediging bijvoorbeeld een waslijst aan getuigen wil horen dan gaat daar veel tijd overheen.
Een te lang durende zaak valt niet goed bij rechters en kost het OM te veel geld dus bullshit
  zondag 14 juli 2024 @ 18:50:01 #161
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214289113
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je bent niet op de hoogte, het zijn géén feiten.
Marco Borsato wordt gewoon vervolgd. De rechtszaak is echter pas in 2025.

EDIT Zei @:recursief ook al.
Bron?
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 18:52:00 #162
Brabo Bastard
pi_214289132
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 juli 2024 @ 18:52:01 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214289133
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:50 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Bron?
Doe zelf eens je best, met je "feiten"..
pi_214289161
quote:

[..]
Bron?
Wacht even ... jij beweert zonder onderbouwing van alles, en nu zijn wij degenen die bronnen moeten leveren? :')
pi_214289178
quote:

[..]
Bron?
Geef gewoon toe dat je er geen bal van snapt
pi_214289189
quote:

[..]

Ali B wel

Louter feiten
Boehoe...
Is ook een pastapipo overigens.
Echt dat kansloze er een racisme-zaak willen maken en hem daarmee vrij willen pleiten. Zo bizar achterlijk.
Maar blijf vooral vierkant achter hem staan omdat hij jouw voorkeurskleurtje heeft. Staatsgevaarlijk zulke types.
Go hard or go home
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 18:57:06 #167
Brabo Bastard
pi_214289199
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:54 schreef recursief het volgende:

[..]
Wacht even ... jij beweert zonder onderbouwing van alles, en nu zijn wij degenen die bronnen moeten leveren? :')
Ik trapte erin :@ ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  Admin zondag 14 juli 2024 @ 18:57:48 #168
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214289209
quote:

[..]
Bron?
al gegeven eerder in dit topic:
quote:
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 18:59:00 #169
Brabo Bastard
pi_214289225
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:57 schreef Danny het volgende:

[..]
al gegeven eerder in dit topic:
[..]

Daar staat alleen niet in dat het pas in 2025 wordt gedaan.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 juli 2024 @ 19:01:31 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_214289257
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daar staat alleen niet in dat het pas in 2025 wordt gedaan.
https://www.mediacourant.(...)%20maar%20voortduren.
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 19:02:51 #171
Brabo Bastard
pi_214289272
quote:
En dat staat ook in mijn link :D
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 juli 2024 @ 19:03:14 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289277
quote:

[..]

Ali B wel

Louter feiten
Dat klopt, Ali B ís vervolgd, Marco Borsato wórdt vervolgd.

Nog even wachten tot de volgende B-artiest (pun intended) veroordeeld wordt
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juli 2024 @ 19:04:03 #173
Brabo Bastard
pi_214289289
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat klopt, Ali B ís vervolgd, Marco Borsato wórdt vervolgd.

Nog even wachten tot de volgende B-artiest (pun intended) veroordeeld wordt
Oral B?
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 14 juli 2024 @ 19:05:10 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289303
En we hebben natuurlijk de ronduit Arische Thijs Römer ook nog die gewoon veroordeeld is.

Dus het lijkt me sterk dat de kleur van Ali B er iets mee te maken heeft
Laffe huichelaar
pi_214289429
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oral B?
Dat lijkt me een geschikte artiestennaam voor een artiest die veel aan orale sex doet.
pi_214289476
Naar het schijnt zitten er wel meer blanken vast voor zedenzaken maar dat maakt niet uit want dat waren geen knuffelmarokkanen.
De bevestiging die je wel wist en altijd in je schoot geworpen krijgt. De gemeenschap weet zelfs dit te verdraaien naar racisme en rept met geen woord over de ECHTE slachtoffers. Want dat zijn zij. :')
Go hard or go home
  zondag 14 juli 2024 @ 19:36:09 #177
330914 Sherlock_Holmes
pi_214289678
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:54 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Best pijnlijk moment voor mij om erachter te komen dat ik geen Nederlander ben :'(
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 juli 2024 @ 20:46:04 #178
862 Arcee
Look closer
pi_214290922
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 20:49:44 #179
236264 crew  capricia
pi_214290989
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214292138
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 16:32 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)nuffelmarokkaan.html
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 21:40:20 #181
236264 crew  capricia
pi_214292262
quote:
Hierin noemt hij zichzelf Marokkaan.
"Er werd gesuggereerd dat ik alleen maar werd geknuffeld omdát ik Marokkaan ben."

En een van zijn hits waar hij flink geld mee verdiend heeft is natuurlijk 'Leipe Mocro Flavour'.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214292322
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Hierin noemt hij zichzelf Marokkaan.
"Er werd gesuggereerd dat ik alleen maar werd geknuffeld omdát ik Marokkaan ben."
"Knuffelmarokkaan kan betekenen dat je alleen wordt geknuffeld vanwege je Marokkaan-zijn, maar het kan ook betekenen dat je wordt geknuffeld omdat je zo'n leuke jongen bent. Ik denk dat die tweede interpretatie nu domineert in het collectieve denken."
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 21:44:31 #183
236264 crew  capricia
pi_214292363
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 21:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]
"Knuffelmarokkaan kan betekenen dat je alleen wordt geknuffeld vanwege je Marokkaan-zijn, maar het kan ook betekenen dat je wordt geknuffeld omdat je zo'n leuke jongen bent. Ik denk dat die tweede interpretatie nu domineert in het collectieve denken."
En een van zijn hits waar hij flink geld mee verdiend heeft is natuurlijk 'Leipe Mocro Flavour'.

Dus ja, Ali verdiende geld aan zijn Marokkaans zijn. En dat is hem gegund. Zit geen waardeoordeel van mij achter.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie FP maandag 15 juli 2024 @ 15:14:32 #184
Brabo Bastard
pi_214299522
AvroTros laat er geen gras over groeien:

https://www.ad.nl/show/av(...)menwerking~a845c444/
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214299546
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
AvroTros laat er geen gras over groeien:

https://www.ad.nl/show/av(...)menwerking~a845c444/
Maar waarom dan alle programma's verwijderen? Dat is gewoon gemaakt met belastinggeld en moet altijd beschikbaar zijn. Vanwaar de stalinistische neiging om dan uit te wissen dat hij bestaan heeft?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214299665
Zijn hier juristen die kunnen duiden of in het geval van een hoger beroep (zoals nu met Ali B) men kan en mag spreken van een veroordeelde, of nog steeds verdachte omdat het hoger beroep nog op zich laat wachten?

Bvd.
  maandag 15 juli 2024 @ 15:51:57 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214299746
AvroTros verwijdert alle programma's met Ali B: ‘Nu hij schuldig is, stopt elke vorm van samenwerking’

AvroTros heeft alle tv-programma’s die de omroep in samenwerking met Ali B maakte offline gehaald. Een woordvoerder van de omroep bevestigt dat maandag na berichtgeving van tv-expert Tina Nijkamp. Eerder verwijderde de omroep al het programma Ali B en de Muziekkaravaan.

,,Het klopt dat we na de veroordeling van Ali B ook alle andere programma’s van hem hebben verwijderd”, zegt de woordvoerder. ,,Nu hij schuldig is verklaard aan deze misdrijven stopt elke vorm van samenwerking en is er voor hem geen plek meer op onze kanalen.”

Omdat het linkse deugneuzen zijn en volstrekt hypocriet
pi_214299889
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2024 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Maar waarom dan alle programma's verwijderen? Dat is gewoon gemaakt met belastinggeld en moet altijd beschikbaar zijn. Vanwaar de stalinistische neiging om dan uit te wissen dat hij bestaan heeft?
Van ons belastinggeld is een mogelijkheid voor Ali B. gefinancierd om een vrouw te verkrachten. Daar zou ik me drukker om maken dan om het verwijderen van alle programma's waarin hij een prominente rol speelt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 15 juli 2024 @ 16:10:34 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214299896
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2024 15:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
AvroTros verwijdert alle programma's met Ali B: ‘Nu hij schuldig is, stopt elke vorm van samenwerking’

AvroTros heeft alle tv-programma’s die de omroep in samenwerking met Ali B maakte offline gehaald. Een woordvoerder van de omroep bevestigt dat maandag na berichtgeving van tv-expert Tina Nijkamp. Eerder verwijderde de omroep al het programma Ali B en de Muziekkaravaan.

,,Het klopt dat we na de veroordeling van Ali B ook alle andere programma’s van hem hebben verwijderd”, zegt de woordvoerder. ,,Nu hij schuldig is verklaard aan deze misdrijven stopt elke vorm van samenwerking en is er voor hem geen plek meer op onze kanalen.”

Omdat het linkse deugneuzen zijn en volstrekt hypocriet
?

Hoe is het volstrekt hypocriet om geen programma's van een verkrachter meer aan te bieden?
Laffe huichelaar
pi_214299949
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 16:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Van ons belastinggeld is een mogelijkheid voor Ali B. gefinancierd om een vrouw te verkrachten. Daar zou ik me drukker om maken dan om het verwijderen van alle programma's waarin hij een prominente rol speelt.
Dus nu doen we net alsof Ali B nooit bestaan heeft en wissen we hem op stalinistische wijze uit de geschiedenis?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214299960
Ben benieuwd wanneer die uit de collectie van Madame Tussauds Amsterdam wordt geflikkerd.
Of misschien verplaatsen naar The Amsterdam Dungeon.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_214299970
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dus nu doen we net alsof Ali B nooit bestaan heeft en wissen we hem op stalinistische wijze uit de geschiedenis?
De impact daarvan op de geschiedschrijving lijkt me vrijwel nihil. Dat er daarentegen snoepreisjes van ons belastinggeld worden bekostigd waarbij onoirbare zaken plaatsvinden, vind ik moeilijker te verteren. Ik hoop dat de mensen van de publieke omroep daar zelf nog eens over nadenken.
  maandag 15 juli 2024 @ 16:18:11 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214299971
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2024 16:17 schreef CoExist het volgende:
Ben benieuwd wanneer die uit de collectie van Madame Tussauds Amsterdam wordt geflikkerd.
https://www.ad.nl/amsterd(...)%2Fwww.google.com%2F

Al jaren terug leert google
Laffe huichelaar
pi_214299974
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2024 16:17 schreef CoExist het volgende:
_O-
  maandag 15 juli 2024 @ 16:22:02 #195
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214300009
quote:

[..]
Dus omdat de AVROTROS de keuze maakt om geen programma uit te zenden waardoor een vrouw verkracht is, willen we Ali B uit de geschiedenis wissen? Vind je dat zelf niet een tikkeltje dramatisch?

Alle berichtgeving omtrent Ali B, van knuffelmarokkaan die te stoer is om de koningin een hand te geven tot verkrachter B, is gewoon terug te vinden. Niks wordt dus uit de geschiedenis gewist, maar programmamakers die onbewust mee hebben gewerkt aan de verkrachting van Ellen ten Damme voelen zich wel genoodzaakt niet met die samenwerking te koop te lopen of het slachtoffer daarmee te confronteren.

Gore stalinisten?
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 15 juli 2024 @ 16:32:51 #196
236264 crew  capricia
pi_214300089
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 15:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Zijn hier juristen die kunnen duiden of in het geval van een hoger beroep (zoals nu met Ali B) men kan en mag spreken van een veroordeelde, of nog steeds verdachte omdat het hoger beroep nog op zich laat wachten?

Bvd.
Goede vraag. Dit is wat ik lees:
quote:
Hoger beroep in een strafzaak is het recht van een veroordeelde persoon of het Openbaar Ministerie om in beroep te gaan tegen een uitspraak in een strafrechtelijke zaak.
https://alveo.nl/hoger-be(...)k%20werd%20behandeld.

Dus tot ie vrijgesproken wordt (if ever) is ie gewoon een veroordeelde.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 juli 2024 @ 16:36:47 #197
13462 BansheeBoy
pi_214300123
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 16:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Klopt, mede mogelijk gemaakt de Nederlandse samenleving. En hij zit nu de bloemetjes buiten te zetten in Dubai en Marokko. Of denken jullie dat hij daar lopende band werk doet? :')

Moderator maandag 15 juli 2024 @ 16:39:29 #198
236264 crew  capricia
pi_214300152
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2024 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Klopt, mede mogelijk gemaakt de Nederlandse samenleving. En hij zit nu de bloemetjes buiten te zetten in Dubai en Marokko. Of denken jullie dat hij daar lopende band werk doet? :')

Ik neem aan dat ie gewoon met zijn gezin op zomervakantie is.
Met een caravan. Op een camping.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 juli 2024 @ 16:40:51 #199
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214300163
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2024 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kan me hier niet druk om maken
Laffe huichelaar
  maandag 15 juli 2024 @ 17:01:02 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214300301
Ali B loopt serieus risico op meer vrouwen die opstaan: ‘Kans groot’

Ali B loopt serieus risico op meer vrouwen die tegen hem opstaan nu hij een hoger beroep heeft aangekondigd, stellen deskundigen Clarice Stenger, John van den Heuvel en Bram Moszkowicz.

De rechter heeft geoordeeld: Ali B moet twee jaar lang de bak in vanwege verkrachting en poging tot verkrachting. Wordt zijn beddengoed in de bajes al opgemaakt? Nee, de rapper heeft een hoger beroep aangekondigd en daar is pas ergens volgend jaar plek voor, mogelijk in de zomer. En dat betekent dat hij voorlopig nog even op vrije voeten is.

Meer dames?

Appelleren is riskeren, klinkt het nu her en der. Immers: in hoger beroep kan de gevangenisstraf ook hóger uitvallen. Maar er is iets dat nóg gevaarlijker is, namelijk de kans dat er meer dames opstaan tegen Ali.

Clarice Stenger, de huistoga van RTL Boulevard, houdt er serieus rekening mee. “Op het moment dat Ali hoger beroep instelt… Komen er misschien meer vrouwen die zich gaan melden? Wat gaat er gebeuren? Die hele zaak gaat… Nou, niet helemáál opnieuw, maar dat gaat dan wel meespelen ook”, zegt ze in de showrubriek.

Grote valkuil

Misdaadverslaggever John van den Heuvel spreekt in de Ali B-special van Boulevard dezelfde verwachting uit. “De rechtbank heeft heel nadrukkelijk uitgesproken geloof te hechten aan de verklaringen van de aangeefsters.”

Hij vervolgt: “Ik denk dat dat nog wel eens de grote valkuil zou kunnen worden in hoger beroep, in die zin dat er straks nog meer vrouwen op gaan staan in die periode tot aan het hoger beroep die misschien ook iets hebben meegemaakt en zich alsnog gaan melden bij de politie.”

Alsnog opstaan

Alle slachtoffers van Ali zijn volgens de rechtbank geloofwaardig. “Ondanks het feit dat er ten aanzien van Jill Helena bijvoorbeeld geen veroordeling uit is gerold, is zij wel als uitermate betrouwbaar ingeschat door de rechtbank. Dat kan vrouwen er misschien toch wel toe bewegen om alsnog hun verhaal te doen.”

Showkenner Bart Ettekoven in Shownieuws: “Dat hoger beroep gaat pas volgend jaar of misschien het jaar daarna plaatsvinden. In de tussentijd kunnen er natuurlijk ook nieuwe dames opstaan. Er stond nu ook een dame op toen de zitting bezig was en die als extra getuige heeft gediend en ook heel serieus is genomen in de zaak-Naomi.”

Wat denkt Bram?

Wat denkt de gevallen strafpleiter Bram Moszkowicz daarvan? Hij houdt ook rekening met meer dames die opstaan. “Dat risico loop je nu.”

Leontine van Moorsel denkt dat Ali namelijk wel vaker op twijfelachtige feestjes is geweest. “Hij heeft ook gezegd dat dit soort feestjes, zoals hij die beleefd heeft met Ronnie Flex, heel vaak beleefde.”

Vier jaar

Bram denkt dat Ali zich misschien nog wel eens achter de oren krabt. “Het is risicovol, maar ook los van nieuwe eventuele aangeefster is het risicovol, omdat het Hof op een andere manier tot een bewezenverklaring kan komen voor de feiten waarvoor hij nu is vrijgesproken.”

Het zou zomaar kunnen dat Ali daardoor niet twee jaar, maar víer jaar achter de tralies verdwijnt, aldus Bram.

https://www.mediacourant.(...)-opstaan-kans-groot/

Ali is weer slim bezig :') _O- _O-
Dames verenig u en doe aangiftealsnog ^O^
  maandag 15 juli 2024 @ 17:11:38 #201
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214300358
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2024 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Tja het is hun goedrecht toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_214301175
Mooi alles verwijderd met Ali B door AVRO dat veel andere omroepen mogen volgen.
  maandag 15 juli 2024 @ 19:13:04 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214301491
Het zou me niets verbazen als hij aan herhalingen of on demand kijken ook weer zou verdienen, dus dan beperken ze dat niet alleen, ze kunnen ook het verwijt niet krijgen dat ze zelf aan hem willen blijven verdienen (en hem daarmee in feite goedkeuren).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214302018
quote:

[..]
Lijkt mij een uitstekend plan. Uitgummen die vlerk.

Zijn wassen beeld uit Madame Tussaud is twee jaar geleden al vernietigd.

Een bekende Nederlander zijn geeft je geen enkele immuniteit, je krijgt geen vrijstelling om vrouwen te verkrachten of aanranden. Dus ook geen oneerbare onschendbaarheid.

Ali zijn wikipedia pagina blijft wel, met daarop vermelding van zijn 'activiteiten'.

[ Bericht 5% gewijzigd door spectrumanalyser op 15-07-2024 20:13:18 ]
  maandag 15 juli 2024 @ 20:50:57 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214302515
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 18:38 schreef quirina het volgende:
Mooi alles verwijderd met Ali B door AVRO dat veel andere omroepen mogen volgen.
Harry en zijn camera team waren er al veel eerder klaar mee
https://www.shownieuws.nl(...)-aanvaring-met-ali-b

Lekker achtergrond informatie voor zijn straf in hoger beroep dat het zo een lieve jongen is :') _O-
  Moderator maandag 15 juli 2024 @ 20:53:00 #206
236264 crew  capricia
pi_214302549
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Lijkt mij een uitstekend plan. Uitgummen die vlerk.

Zijn wassen beeld uit Madame Tussaud is twee jaar geleden al vernietigd.

Een bekende Nederlander zijn geeft je geen enkele immuniteit, je krijgt geen vrijstelling om vrouwen te verkrachten of aanranden. Dus ook geen oneerbare onschendbaarheid.

Ali zijn wikipedia pagina blijft wel, met daarop vermelding van zijn 'activiteiten'.
Eens.
Zijn strafblad blijft ook.
Net als het verdriet bij zijn slachtoffers.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 juli 2024 @ 20:53:06 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214302552
Oud politie woordvoerder nog even:

https://www.shownieuws.nl(...)-hard-uit-naar-ali-b

:o Die is er ook klaar mee ^O^ _O-
  maandag 15 juli 2024 @ 20:55:45 #208
13462 BansheeBoy
pi_214302587
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2024 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Harry en zijn camera team waren er al veel eerder klaar mee
https://www.shownieuws.nl(...)-aanvaring-met-ali-b

Lekker achtergrond informatie voor zijn straf in hoger beroep dat het zo een lieve jongen is :') _O-
Dit bedoel ik dus:

"Als het kameel aan het sterven is komen de zwaarden uit alle kanten..."

:')

maandag 15 juli 2024 @ 20:58:35 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 15 juli 2024 @ 20:59:11 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214302702
Die videos van ikweethetookniet _O-
Ik heb gewoon een minuut van die joetoep video gekeken met de titel dat meer vrouwen bereid zijn om aangifte te doen. Ik schaam me voor mezelf en ik voel me vies
  maandag 15 juli 2024 @ 23:59:02 #212
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214304594
Vrouw Ali B wil niet reageren: 'Wil ons nooit meer te woord staan'

_O- _O-

https://www.rtl.nl/boulev(...)wil-niet-reageren-op
  dinsdag 16 juli 2024 @ 00:04:35 #213
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214304618
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2024 23:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vrouw Ali B wil niet reageren: 'Wil ons nooit meer te woord staan'

_O- _O-

https://www.rtl.nl/boulev(...)wil-niet-reageren-op
Dat filmpje :{ . Die Jill Helenaa or whatever had het OM moeten afwijzen voor deze zaak. Borderline-alarm ging hier gelijk af :P
love & heet
pi_214304672
quote:

[..]
Het is niet meer openbaar op internet te vinden. Er staat expliciet in het artikel dat het Instituut voor Beeld en Geluid de programma's wél in de archieven houdt. Er is dus niks 'weg'. Alleen minder makkelijk publiek beschikbaar gemaakt.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 00:36:40 #215
13462 BansheeBoy
pi_214304719
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 00:04 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Dat filmpje :{ . Die Jill Helenaa or whatever had het OM moeten afwijzen voor deze zaak. Borderline-alarm ging hier gelijk af :P
Zonder het als waardeoordeel te gebruiken: die Jill komt wel labiel op mij over. Oorzaak / gevolg zullen we nooit echt weten.

pi_214305044
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zonder het als waardeoordeel te gebruiken: die Jill komt wel labiel op mij over. Oorzaak / gevolg zullen we nooit echt weten.

Gelukkig is Ali B een stabiel figuur
  dinsdag 16 juli 2024 @ 04:39:22 #217
13462 BansheeBoy
pi_214305127
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 03:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat zie ik toch anders. Die heeft ook zijn issues helaas.

pi_214305272
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 04:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat zie ik toch anders. Die heeft ook zijn issues helaas.

De opmerking was dan ook cynisch bedoeld
pi_214305330
quote:

[..]

Het doet er niet toe, want ook labiele mensen mogen niet worden verkracht. Sterker nog, de rechtbank achtte de verklaring van Naomi mede geloofwaardig omdat ze zichzelf niet spaarde.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 09:02:51 #220
13462 BansheeBoy
pi_214305738
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 07:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het doet er niet toe, want ook labiele mensen mogen niet worden verkracht. Sterker nog, de rechtbank achtte de verklaring van Naomi mede geloofwaardig omdat ze zichzelf niet spaarde.
Niemand mag verkracht worden. Dus dat onderscheid zou je niet moeten maken. Overigens denk ik wel dat haar verklaring alleen nooit genoeg was geweest. :{

pi_214305856
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Niemand mag verkracht worden. Dus dat onderscheid zou je niet moeten maken. Overigens denk ik wel dat haar verklaring alleen nooit genoeg was geweest. :{

Het valt me op dat er een hoop gedacht wordt in dit topic.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 09:45:33 #222
13462 BansheeBoy
pi_214306290
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 07:25 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De opmerking was dan ook cynisch bedoeld
Oh? Hoezo dan? :?

dinsdag 16 juli 2024 @ 11:06:49 #223
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214306963
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 00:04 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Dus omdat je borderline hebt zou het OM niet tot vervolging over moeten gaan? :?

Gelukkig denkt de rechter er anders over
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 juli 2024 @ 11:09:45 #224
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_214306983
quote:

[..]

Over welke oorzaak en gevolg heb je het precies?
To BG or not to BG!
  dinsdag 16 juli 2024 @ 11:21:48 #225
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_214307070
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2024 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit bedoel ik dus:

"Als het kameel aan het sterven is komen de zwaarden uit alle kanten..."

:')

"Als de zwetende jongens komen dan bollen de aubergines."
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 16 juli 2024 @ 11:28:42 #226
13462 BansheeBoy
pi_214307130
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 11:09 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Over welke oorzaak en gevolg heb je het precies?
Is ze labiel door dit soort gebeurtenissen of vinden dit soort gebeurtenissen plaats (o.a.) doordat ze labiel is. Zo van de wolf weet welk lammetje hij moet hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door BansheeBoy op 16-07-2024 12:11:16 ]
  dinsdag 16 juli 2024 @ 11:57:20 #227
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_214307279
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Is ze labiel door dit soort gebeurtenissen of vinden dit soort gebeurtenissen plaats (o.a.) doordat ze labiel is. Zo van de wolf weet welk lammetje hij moet hebben.

Ik ken hier nog wel meer labiele personen .............
"Hoka Hey!"
  dinsdag 16 juli 2024 @ 12:12:23 #228
13462 BansheeBoy
pi_214307374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 11:57 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ik ken hier nog wel meer labiele personen .............
Ja, die zitten echt in alle lagen van de bevolking. Tegenwoordig heb je ook (meer) met verslavingen te maken (drugs, alcohol, medicatie).

dinsdag 16 juli 2024 @ 12:48:10 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214307610
Wat een kutopmerkingen weer hier.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 16 juli 2024 @ 12:48:56 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214307617
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 03:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Blijkbaar is een narcistische persoonlijkheidsstoornis geen enkel probleem voor de heren. Man is stoer, vrouw is hoer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 16 juli 2024 @ 12:55:31 #231
13462 BansheeBoy
pi_214307648
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 12:48 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een kutopmerkingen weer hier.
Ja, ik kan sommigen hier ook niet volgen eerlijk gezegd. Maar ik probeer puur op de inhoud in te gaan. Al wordt je dat niet écht makkelijk gemaakt. Dat ben ik zeker met je eens.

pi_214307832
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen, dat een verklaring op zich niet genoeg is. Daarom is het hier in dit topic uitgebreid over steun- en schakelbewijs gegaan.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 13:25:12 #233
13462 BansheeBoy
pi_214307949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 13:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat geldt voor iedereen, dat een verklaring op zich niet genoeg is. Daarom is het hier in dit topic uitgebreid over steun- en schakelbewijs gegaan.
Precies, daarom heb ik liever niet dat je het onderscheid maakt.

pi_214307968
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Precies, daarom heb ik liever niet dat je het onderscheid maakt.

Ik reageer op het onderscheid, dat is iets anders.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 13:55:36 #235
13462 BansheeBoy
pi_214308207
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik reageer op het onderscheid, dat is iets anders.
Prima, je bent van goede wil en dat siert je. Maar agree to disagree wat mij betreft. Je leekt nu in te gaan op een valse suggestie van jezelf. Maar dat heb je nu rechtgetrokken.,

Prima.

pi_214308796
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, ik kan sommigen hier ook niet volgen eerlijk gezegd. Maar ik probeer puur op de inhoud in te gaan. Al wordt je dat niet écht makkelijk gemaakt. Dat ben ik zeker met je eens.

Ehm wie begint hier met mensen labiel te noemen
  dinsdag 16 juli 2024 @ 15:22:54 #237
13462 BansheeBoy
pi_214308838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 15:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ehm wie begint hier met mensen labiel te noemen
Weet ik eigenlijk niet. Maar ik weet wel dat ik het ook deed. Geenszins een rechtvaardiging om te verkrachten. Geenszins.

pi_214308888
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar ik weet wel dat ik het ook deed. Geenszins een rechtvaardiging om te verkrachten. Geenszins.

Mee eens al is er nooit een rechtvaardiging om iemand te verkrachten, ik kan geen situatie bedenken waarin het gerechtvaardigd is
  dinsdag 16 juli 2024 @ 15:35:33 #239
13462 BansheeBoy
pi_214308903
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 15:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mee eens al is er nooit een rechtvaardiging om iemand te verkrachten, ik kan geen situatie bedenken waarin het gerechtvaardigd is
Dat is dus precies mijn punt. Ja, ze is labiel. So whot? is een constatering, geen rechtvaardiging.

dinsdag 16 juli 2024 @ 18:25:18 #240
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214310455
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 11:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dus omdat je borderline hebt zou het OM niet tot vervolging over moeten gaan? :?

Gelukkig denkt de rechter er anders over
O ja, dacht ze er anders over?

Samen met de wankele zaak die ze bracht, vind ik van niet. Daarbij afgaande op mijn BPS-alert.
Stel dat ze het (bps) heeft, en je dat optelt bij haar relatie van twee jaar met de dader en een verhaal dat nauwelijks enige toegevoegde waarde had, niet te gebruiken valt want ontbreken steunbewijs etc., had het moi verstandiger geleken om haar te skippen, inderdaad. Het had ook net zo makkelijk de zaak (de uitspraak) kunnen schaden.
Er was geen goede basis om haar neer te zetten op de witness stand. Een uiterst mager verhaal dat nauwelijks te staven valt of geloofwaardig genoeg was (voor mij). Dat ze haar verhaal in de rechtbank ook nog mocht brengen was -again:voor mij- een onbegrijpelijke keuze van het OM. Ik denk dat het OM dan ook heeft lopen pitten of te graag wilde..

Dat de rechter dan uit medelijden (denk ik!@) aangeeft haar verhaal wél te geloven, vind ik ook maar apart. Maar goed, zo zie ik het.

Ali B. had van mij 12 jaar ex btw mogen krijgen, dus daar heeft mijn visie verder niets mee te maken.
love & heet
  dinsdag 16 juli 2024 @ 18:48:50 #241
335476 oppiedoppie
pi_214310699
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus labiel zijn kan de oorzaak zijn dat je verkracht wordt?
To BG or not to BG!
  dinsdag 16 juli 2024 @ 19:16:10 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214310945
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:25 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Samen met de wankele zaak die ze bracht, vind ik van niet. Daarbij afgaande op mijn BPS-alert.
Stel dat ze het (bps) heeft, en je dat optelt bij haar relatie van twee jaar met de dader en een verhaal dat nauwelijks enige toegevoegde waarde had, niet te gebruiken valt want ontbreken steunbewijs etc., had het moi verstandiger geleken om haar te skippen, inderdaad. Het had ook net zo makkelijk de zaak (de uitspraak) kunnen schaden.
Er was geen goede basis om haar neer te zetten op de witness stand. Een uiterst mager verhaal dat nauwelijks te staven valt of geloofwaardig genoeg was (voor mij). Dat ze haar verhaal in de rechtbank ook nog mocht brengen was -again:voor mij- een onbegrijpelijke keuze van het OM. Ik denk dat het OM dan ook heeft lopen pitten of te graag wilde..

Dat de rechter dan uit medelijden (denk ik!@) aangeeft haar verhaal wél te geloven, vind ik ook maar apart. Maar goed, zo zie ik het.

Ali B. had van mij 12 jaar ex btw mogen krijgen, dus daar heeft mijn visie verder niets mee te maken.
Lol de rechtbank zal in haar uitspraak vast liegen uit medelijden _O-
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 juli 2024 @ 19:17:22 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214310956
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat kan inderdaad een reden zijn
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 juli 2024 @ 19:22:17 #244
13462 BansheeBoy
pi_214311001
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Het hangt van de verkrachter af. Maar in principes kan alles een oorzaak van een verkrachting zijn. De mogelijkheden zijn in die zin onbegrensd.

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 16-07-2024 19:39:48 ]
pi_214311062
quote:

[..]

Zeg het niet snel, maar staat wat mij betreft een hoop onzin in je post.

Sowieso, als je echt een BPS-alert hebt ga dan per direct aan de slag bij de GGZ om wat te doen aan de wachtlijsten en tekort aan deskundigen.

De rechter heeft natuurlijk niet uit medelijden gezegd haar te geloven! De rechtbank heeft haar verklaring als betrouwbaar aangemerkt, echter is er onvoldoende steunbewijs om juridisch tot vervolging van verkrachting over te gaan.
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 19:38:10 #246
236264 crew  capricia
pi_214311204
Ja heerlijk. Laten we de slachtoffers weer door het slijk gaan halen.
Laten we gewoon wat stoornissen bij de slachtoffers verzinnen. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 16 juli 2024 @ 19:45:47 #247
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214311266
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Lol de rechtbank zal in haar uitspraak vast liegen uit medelijden _O-
Jij hebt echt inhoudelijk geen reet te melden.
love & heet
  dinsdag 16 juli 2024 @ 19:54:58 #248
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214311356
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef capricia het volgende:
Ja heerlijk. Laten we de slachtoffers weer door het slijk gaan halen.
Laten we gewoon wat stoornissen bij de slachtoffers verzinnen. :')
Zeg, ik zag een filmpje van die vrouw en vond daar wat van. Als er dan vragen komen onderbouw ik hoe en waarom ik iets vind en wat ik ervan vind.

Niet zo dramatisch spijkers op laag water zoeken en daarmee iedere post die anders is dan jij dat ziet chargerend veroordelen ajb.
love & heet
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 19:56:45 #249
236264 crew  capricia
pi_214311376
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:54 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Zeg, ik zag een filmpje van die vrouw en vond daar wat van. Als er dan vragen komen onderbouw ik hoe en waarom ik iets vind en wat ik ervan vind.

Niet zo dramatisch spijkers op laag water zoeken en daarmee iedere post die anders is dan jij dat ziet chargerend veroordelen ajb.
En dan anderen, zoals @timmmmm de maat nemen dat ze inhoudelijk zo weinig zouden melden. En dan zelf allerlei syndromen gaan verzinnen. 8)7
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 16 juli 2024 @ 19:58:01 #250
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214311392
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan anderen de maat nemen dat ze inhoudelijk zo weinig melden. En dan zelf allerlei syndromen gaan verzinnen. 8)7
Nou ja, feiten zijn feiten.
"Syndromen"? :D
love & heet
  dinsdag 16 juli 2024 @ 19:59:01 #251
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214311411
Hopeloos hier in NWS. Groetjes :W
love & heet
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 19:59:34 #252
236264 crew  capricia
pi_214311420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Stoornissen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:01:39 #253
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214311450
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Stoornissen.
Spare me your zooi. Een normale discussie is hier onmogelijk zonder agressie en aanstellerij. :'( :'( Ik ga :{ :'(
love & heet
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 20:04:09 #254
236264 crew  capricia
pi_214311487
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Spare me your zooi. Een normale discussie is hier onmogelijk zonder agressie en aanstellerij. :'( :'( Ik ga :{ :'(
Vast ook een stoornis. :P
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:05:46 #255
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214311508
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Vast ook een stoornis. :P
Syndroom van Jill Helena: janken om het janken ;) Bye bye now, have fun!
love & heet
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:09:59 #256
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214311560
Free Ali

The fall guy voor de familie De Mol
pi_214311591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Syndroom van Jill Helena: janken om het janken ;) Bye bye now, have fun!
Wat een triest figuur ben jij zeg
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juli 2024 @ 20:25:05 #258
Brabo Bastard
pi_214311758
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Feit is dat Ali veroordeeld is.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:28:35 #259
13462 BansheeBoy
pi_214311803
Ik ben maar even weg en het topic ontspoort. Waar kunnen we niet accepteren dat er verschillende meningen zijn.

dinsdag 16 juli 2024 @ 20:36:11 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214311893
Ali is veroordeeld

Een verkrachting ligt altijd en alleen aan de verkrachter, nooit aan het slachtoffer

Dat is zo helder, het laat dan ook nul ruimte voor andere meningen
pi_214312052
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:36 schreef Molo het volgende:
Ali is veroordeeld

Een verkrachting ligt altijd en alleen aan de verkrachter, nooit aan het slachtoffer

Helemaal juist!!
pi_214312104
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben maar even weg en het topic ontspoort. Waar kunnen we niet accepteren dat er verschillende meningen zijn.

Je haalt de betekenis van mening en feit door elkaar.
Alius aliud dicit
pi_214312598
quote:

[..]

Dat je haar zaak zwak vindt, maakt nog niet dat je door een filmpje van Jill meteen maar de psychiater moet gaan uithangen. Waarom koos je ervoor om het niet meteen zoals hier boven uiteen te zetten?

Tevens:
twitter
pi_214312605
quote:
Ali is veroordeeld

Maar niet voor de aanranding van Jill.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 21:49:01 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214312938
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 21:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Maar niet voor de aanranding van Jill.
Daar is geen bewijslast genoeg voor een veroordeling van Ali voor. That's it
pi_214313211
quote:
Ali is veroordeeld

Exact.

Ik val wellicht in herhaling, maar uit onderzoek is gebleken dat een valse aangifte van verkrachting amper voor komt.
Aangifte doen van verkrachting, of aanranding is niet iets wat zomaar gedaan is. De slachtoffers zijn minstens 4 keer verhoord, door verschillende mensen.

Het zwart maken van slachtoffers is zo walgelijk. Dat is namelijk precies wat Ali B vlak na zijn daad al bij de slachtoffers erin wreef. En wat voor veel vrouwen reden is om geen aangifte te doen.

vermoedelijk hing er een smerige kliek om die Ali heen die het allemaal toegelaten heeft. zo ook Ronell Plasschaert.
pi_214313414
Ali B weg ermee
pi_214313451
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Daar is geen bewijslast genoeg voor een veroordeling van Ali voor. That's it
Op zijn domme opmerking over borderline heeft hij ergens een punt. Bij haar verhaal had ik geen veroordeling verwacht. Waarom haar zaak toch voor de rechter laten komen? Ik geloof haar verhaal dat het zo is gegaan. Alleen zonder Naomi en Ellen was dit nooit voor de rechter gekomen. Laten we eerlijk wezen.

Waarom Sly Jill naar beneden wil halen is voor zijn rekening. Is totaal onnodig.

Waarom heeft het OM toch haar zaak voor de rechter gebracht?
Mijn vermoeden. De werkwijze van Ali aan het licht brengen.

Dankzij haar aanwezigheid in de rechtszaal hebben we kunnen zien hoe dwingend hij tegen haar tekeer ging. En zijn houding is meegenomen bij de uitspraak. En zo was haar aandeel toch waardevol.
  Miss 200.000.000! woensdag 17 juli 2024 @ 06:16:32 #269
367000 roos94
pi_214314532
Wanneer is dat hoger beroep?
  Moderator woensdag 17 juli 2024 @ 11:08:33 #270
236264 crew  capricia
pi_214316210
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 06:16 schreef roos94 het volgende:
Wanneer is dat hoger beroep?
Dat kan nog wel een jaar duren.
Jammer dat het zo lang duurt hè. Zowel voor Ali als de slachtoffers. Mag je weer een jaar wachten en door alle emoties heen gaan. Lijkt me allemaal niet goed voor de verwerking. En mocht Ali vrijgesproken worden, ook niet voor hem. Je hele leven staat stil. En het duurt allemaal al zo lang.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Miss 200.000.000! woensdag 17 juli 2024 @ 12:46:13 #271
367000 roos94
pi_214317092
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 11:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat kan nog wel een jaar duren.
Jammer dat het zo lang duurt hè. Zowel voor Ali als de slachtoffers. Mag je weer een jaar wachten en door alle emoties heen gaan. Lijkt me allemaal niet goed voor de verwerking. En mocht Ali vrijgesproken worden, ook niet voor hem. Je hele leven staat stil. En het duurt allemaal al zo lang.
Ja, echt achterlijk. :{
pi_214317427
Ik vind het jammer dat de rechtbank niet heeft uitgesproken dat Ali B. per direct zijn straf moet gaan uitzitten. Daar zou ook een goede reden voor zijn, namelijk de kans op herhaling. Ali B. vindt dat hij onschuldig is en niets verkeerd heeft gedaan, dus er is een grote kans dat hij hetzelfde gedrag voortzet.

Als de rechtbank had besloten tot onmiddellijke gevangenneming van Ali B., dan zou dat voor de slachtoffers de zekerheid hebben gegeven dat hij ten minste een deel van zijn straf, pakweg een jaar, zou moeten uitzitten. Het zou ook een zekere druk op het gerechtshof hebben gezet om hem ook te veroordelen. Stel je voor dat Ali B. nu al zou moeten beginnen met het uitzitten van zijn gevangenisstraf en het hoger beroep zou over een jaar dienen en het gerechtshof zou hem van alle aanklachten vrijspreken, dan zou hij een jaar ten onrechte hebben gezeten en daar dus een schadevergoeding voor kunnen eisen. Gerechtshoven doen dat niet graag. Als hij nu zou moeten beginnen met zijn detentie, dan is er een grote kans dat het gerechtshof, ook al zouden ze hem vrij willen spreken, toch met een arrest komt waarin Ali B. veroordeeld wordt voor de tijd waarin hij gevangen heeft gezeten.
  woensdag 17 juli 2024 @ 15:01:31 #273
335476 oppiedoppie
pi_214318241
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het hangt van de verkrachter af. Maar in principes kan alles een oorzaak van een verkrachting zijn. De mogelijkheden zijn in die zin onbegrensd.

Voor mij is de oorzaak 100% een 'kronkel' in de kop van de verkrachter.....
To BG or not to BG!
pi_214318423
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 15:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hij houdt nogal van victimblaming. :)
  woensdag 17 juli 2024 @ 15:46:22 #275
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214318747
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 15:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Da's wel een heel negatieve manier om ertegenaan te kijken.

Dan kunnen we dus helemaal niks doen aan het aantal verkrachtingen, nul beleid maken voor afname van het aantal incidenten. Word ik niet vrolijk van
Laffe huichelaar
  woensdag 17 juli 2024 @ 19:21:37 #276
335476 oppiedoppie
pi_214320961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 15:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Da's wel een heel negatieve manier om ertegenaan te kijken.

Dan kunnen we dus helemaal niks doen aan het aantal verkrachtingen, nul beleid maken voor afname van het aantal incidenten. Word ik niet vrolijk van
Kan er ook met geen mogelijkheid positief naar kijken, sorry.

Achja, door deze wetswijziging wordt het al een stukje beter om te bewijzen. Want er lopen er nogal wat verkrachters vrij (gesproken) rond. Daar word ik niet vrolijk van.

Ben zelf als jonge meid ook wel eens aangerand. Er zijn namelijk nogal wat mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden. Ergste was nog die vriend van mijn vader. Hoe ga je met zoiets om als jong meisje?
To BG or not to BG!
pi_214321030
Is Jill Helena eigenlijk haar artiestennaam, of heet ze echt zo?
  Moderator woensdag 17 juli 2024 @ 19:35:18 #278
236264 crew  capricia
pi_214321079
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Za het volgende:
Waarom zou je dat willen weten? Lijkt me alleen interessant als je iemand wilt Doxxen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 17 juli 2024 @ 19:46:51 #279
40566 Ericr
Livewrong
pi_214321205
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Za het volgende:
Artiestennaam. Maar lijkt me niet boeiend verder
  woensdag 17 juli 2024 @ 19:49:14 #280
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214321236
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 21:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat je haar zaak zwak vindt, maakt nog niet dat je door een filmpje van Jill meteen maar de psychiater moet gaan uithangen. Waarom koos je ervoor om het niet meteen zoals hier boven uiteen te zetten?

Tevens:
[ x ]
Ga ff lekker fietsen joh :{w

Ik schreef na het zien van een filmpje dat m'n borderline-alert afging omdat ik een labiel persoon meende te zien dat twee jaar met een getrouwde creep een relatie had. Getuigt van een gebrek aan moreel kompas i.m.o. En ze gaf mij het gevoel door haar hele houding en over-acting dat ze wel 'ns uit rancune zou kunnen handelen. Dat impliceert nergens dat ik slachtoffers van zedendelicten in het algemeen devalueer :{w

In die post van me is ook werkelijk nergens een vleugje victim blaming (betekenis: het slachtoffer de schuld geven) te bespeuren of afbreuk gedaan aan verhalen van slachtoffers van verkrachting in het bijzonder.

Als je moreel kompas zo stuk is dat je twee jaar met een uiterst enge vent gaat die thuis een vrouw en kinderen heeft, en dan ook nog in het nieuws wilt komen voor een vermeende gebeurtenis, zonder te beseffen dat je er wel erg dubieus op staat, heb je ze voor mij niet allemaal op een rijtje.

Mag ik dat vinden op een fakking forum? :{w
love & heet
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:04:02 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214321434
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2024 19:49 schreef sly-nl het volgende:

[..]
.

Als je moreel kompas zo stuk is dat je twee jaar met een uiterst enge vent gaat die thuis een vrouw en kinderen heeft, en dan ook nog in het nieuws wilt komen voor een vermeende gebeurtenis, zonder te beseffen dat je er wel erg dubieus op staat, heb je ze voor mij niet allemaal op een rijtje.

Als je verkracht wordt, doe je aangifte. Zoek je mensen op die je daarmee helpen. Of je er zelf dubieus opstaat of niet.

Dan mag jij vinden dat je ze dan niet allemaal op een rijtje hebt op een fakking forum, maar dan mag ik je een debiel vinden op een fakking forum.

Waarom zou je in vredesnaam geen aangifte doen en hulp zoeken als je verkracht bent, alleen omdat mensen dan wellicht iets van je vinden? Alleen een totaalidioot zou een verkrachting over zijn kant laten gaan om zoiets vluchtigs als een reputatie.
Laffe huichelaar
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:04:18 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214321438
Echt, zoek hulp.
Laffe huichelaar
pi_214321513
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2024 19:49 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ga ff lekker fietsen joh :{w

Ik schreef na het zien van een filmpje dat m'n borderline-alert afging omdat ik een labiel persoon meende te zien dat twee jaar met een getrouwde creep een relatie had. Getuigt van een gebrek aan moreel kompas i.m.o. En ze gaf mij het gevoel door haar hele houding en over-acting dat ze wel 'ns uit rancune zou kunnen handelen. Dat impliceert nergens dat ik slachtoffers van zedendelicten in het algemeen devalueer :{w

In die post van me is ook werkelijk nergens een vleugje victim blaming (betekenis: het slachtoffer de schuld geven) te bespeuren of afbreuk gedaan aan verhalen van slachtoffers van verkrachting in het bijzonder.

Mag je vinden, ik mag jou een enorme eikel vinden
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:13:15 #284
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214321580
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Als je verkracht wordt, doe je aangifte. Zoek je mensen op die je daarmee helpen. Of je er zelf dubieus opstaat of niet.

Dan mag jij vinden dat je ze dan niet allemaal op een rijtje hebt op een fakking forum, maar dan mag ik je een debiel vinden op een fakking forum.

Waarom zou je in vredesnaam geen aangifte doen en hulp zoeken als je verkracht bent, alleen omdat mensen dan wellicht iets van je vinden? Alleen een totaalidioot zou een verkrachting over zijn kant laten gaan om zoiets vluchtigs als een reputatie.
Je verdraait m'n woorden. Ik heb het specifiek over haar en haar gammele verhaal. Jij generaliseert het weer en hebt het over verkrachtingen in het algemeen. Goedkoop willen scoren, niets meer dan dat.
love & heet
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:14:20 #285
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214321599
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mag je vinden, ik mag jou een enorme eikel vinden
Van zo'n beperkte druif als jij is dat een compliment ^O^
love & heet
pi_214321614
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 19:35 schreef capricia het volgende:

Waarom zou je dat willen weten? Lijkt me alleen interessant als je iemand wilt Doxxen.
Omdat het vreemd is onder je artiestennaam aan een rechtszaak te deel te nemen?

Stel Manke Nelis komt getuigen, dat zou raar zijn toch?
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:17:10 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214321634
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:13 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Je verdraait m'n woorden. Ik heb het specifiek over haar en haar gammele verhaal. Jij generaliseert het weer en hebt het over verkrachtingen in het algemeen. Goedkoop willen scoren, niets meer dan dat.
Waarom zou zij, alleen omdat ze er slecht uitkomt omdat ze een verhouding met een getrouwde man had, in vredesnaam niks doen als je verkracht wordt dan? Leg het me uit.

Ik wil je wel begrijpen, maar het lukt gewoon niet helemaal. Ik wil best geloven dat je geen lul vent, maar je doet erg je best me van het tegendeel te overtuigen.
Laffe huichelaar
pi_214321683
Jill Helena is ook niet de knapste zeg, tering.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:21:43 #289
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214321688
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Waarom zou zij, alleen omdat ze er slecht uitkomt omdat ze een verhouding met een getrouwde man had, in vredesnaam niks doen als je verkracht wordt dan? Leg het me uit.

Ik wil je wel begrijpen, maar het lukt gewoon niet helemaal. Ik wil best geloven dat je geen lul vent, maar je doet erg je best me van het tegendeel te overtuigen.
Er vanuitgaande dat ze verkracht is. Jij stelt gewoon al dat dit zo is. Mij geeft ze de vibes dat ze niet eerlijk is.
Begrijpend proberen te lezen zal je beeld van m'n mening wellicht veranderen (is niet spottend bedoeld). Maar van mij mag je me ook een lul vinden ^O^
love & heet
pi_214321819
Ik ben benieuwd of bij het hoger beroep het OM haar verhaal meeneemt.
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:33:23 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214321861
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Er vanuitgaande dat ze verkracht is. Jij stelt gewoon al dat dit zo is. Mij geeft ze de vibes dat ze niet eerlijk is.
Begrijpend proberen te lezen zal je beeld van m'n mening wellicht veranderen (is niet spottend bedoeld). Maar van mij mag je me ook een lul vinden ^O^
Voor haar is dat zo dus vanuit haar oogpunt postte is. j
Jij zegt dat je niet snapt dat ze haar verhaal doet omdat ze er zelf slecht uitkomt. Maar als je zelf vindt dat je verkracht bent, dan maakt je reputatie je toch niks uit?

Los van het feit dat de rechtbank haar verhaal geloofwaardig acht
Laffe huichelaar
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:33:55 #292
13462 BansheeBoy
pi_214321869
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
De relevantie ontgaat me maar ik geloof heel erg in de theorie "gelegenheid maakt de dief". Daarnaast kan heel lang droog staan van een 7- een 8,5 maken.

woensdag 17 juli 2024 @ 20:35:19 #293
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214321878
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:30 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben benieuwd of bij het hoger beroep het OM haar verhaal meeneemt.
Hoe durf je!@ Victim blaming door hier aan te twijfelen!!! Schandalig, de gore lef!!!

Zo kun je dus -als je echt wilt- elkaar de hele dag blijven aanvallen en kinderachtig uit de hoek komen zonder ook maar te pogen de ander te willen begrijpen.
love & heet
pi_214321948
quote:
Te knap voor Ali.

twitter
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:41:16 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214321955
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Hoe durf je!@ Victim blaming door hier aan te twijfelen!!! Schandalig, de gore lef!!!

Zo kun je dus -als je echt wilt- elkaar de hele dag blijven aanvallen en kinderachtig uit de hoek komen zonder ook maar te pogen de ander te willen begrijpen.
Dit is nog minder logisch dan @BansheeBoy zijn boobytrap en dat wil wat zeggen
Laffe huichelaar
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:43:41 #296
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214321991
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Voor haar is dat zo dus vanuit haar oogpunt postte is. j
Jij zegt dat je niet snapt dat ze haar verhaal doet omdat ze er zelf slecht uitkomt. Maar als je zelf vindt dat je verkracht bent, dan maakt je reputatie je toch niks uit?

Los van het feit dat de rechtbank haar verhaal geloofwaardig acht
Nee, niet: "slecht uitkomt" of gerelateerd aan "reputatie".

Ik had het over haar besef van de tegenstrijdigheden en de beslissing om er vol mee in de picture te willen komen. Dit ondanks haar moreel verwerpelijke geschiedenis met die vent en haar niet te staven relaas in die auto.
love & heet
pi_214322005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik in een eerdere post je gelijk gegeven.

Post 267
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:45:24 #298
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214322012
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dit is nog minder logisch dan @:bansheeboy zijn boobytrap en dat wil wat zeggen
Dat je deze post weer niet op waarde weet te schatten wekt geen verbazing meer.
love & heet
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:49:20 #299
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214322068
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik in een eerdere post je gelijk gegeven.
I know. Ik vond jou dan ook een van de mildere users als het ging om normaal reageren op iemand (moi) z'n mening.
ik vond alleen die x-link naar 'victim blaming' wat ongepast in je post die over mij ging.
love & heet
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:53:39 #300
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214322136
quote:
Slechte huid. Kan ze niets aan doen.

Laters!@
love & heet
pi_214322156
Kan wel op slot tot er weer nieuws is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')