Na het stappen in stapkleding naar de bus lopen, lijkt me geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat jij je dochter om 02:45 schaars gekleed door het Vondelpark lopen?˛
In een ideale wereld ja, in deze wereld is dat gewoon kinderlijk naīef.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Na het stappen in stapkleding naar de bus lopen, lijkt me geen enkel probleem.
Ik heb mijn hele leven niets anders gedaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In een ideale wereld ja, in deze wereld is dat gewoon kinderlijk naīef.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven niets anders gedaan.
In Amsterdam en Utrecht. Nooit wat raars mee gemaakt.
Of denkt je dat het een uitnodiging is om je poten niet bij jezelf te houden?
Nergens.quote:
Eens. Als je je niet kan gedragen moet je de consequenties dragen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Nergens.![]()
Een vrouw moet gewoon ook snachts normaal over straat kunnen. Net als ik altijd kon.
Gewoon lekker stappen. En naar de bus kunnen lopen. Dat is toch normaal in NL. Of naar het zwembad gaan zonder lastig gevallen worden.
De simpele normale dingen.
Ik vind dit wel echt een soort basis. Qua vrijheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Als je je niet kan gedragen moet je de consequenties dragen.
Een jaar. Gevangenis.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:07 schreef Jippie het volgende:
Vraag mij ineens af wat de straf is voor een valse aangifte?
Begint ook bij de opvoeding. Heb mijn zoons duidelijk meegegeven dat nee ook nee betekent en dat iemand dwingen tot seks altijd fout is. Met instemming en op basis van gelijkwaardigheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dit wel echt een soort basis. Qua vrijheid.
En mannen die hier onder zakken wel heel stevig aangepakt mogen worden door justitie.
Goed uitgangspunt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Begint ook bij de opvoeding. Heb mijn zoons duidelijk meegegeven dat nee ook nee betekent en dat iemand dwingen tot seks altijd fout is. Met instemming en op basis van gelijkwaardigheid.
Ja dit. Dit heb ik ook meegekregen. Daarom vind ik het ook niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Begint ook bij de opvoeding. Heb mijn zoons duidelijk meegegeven dat nee ook nee betekent en dat iemand dwingen tot seks altijd fout is. Met instemming en op basis van gelijkwaardigheid.
Ja, ze hadden nog geen liften in de achtiende eeuw.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
samengevat; vrouwen kunnen zich niet meer kleden zoals ze willen, kunnen niet in een auto bij een man en kunnen beter ook niet alleen met een man in de lift stappen?
wat is dit voor krankzinnigheid. zijn we ineens in de achtiende eeuw beland of heb ik iets gemist.
Je ziet hier in het topic heel duidelijk dat die opvoeding en denkwijze dus niet overal normaal is in gezinnen, zeker bij de moslims hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er is ook wel verschil tussen verkrachting en verkrachting, de rechtbank kan dat het best beoordelenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Een jaar. Gevangenis.
Net als dat 12 jaar staat voor verkrachting.
En je ziet wat er van overblijft.
Maar er staat in principe een jaar op.
Juist.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Je ziet hier in het topic heel duidelijk dat die opvoeding en denkwijze dus niet overal normaal is in gezinnen, zeker bij de moslims hier.
En daarmee ziek gedrag van mannen normaliseert en vrouwen direct in gevaar brengt en hen er de schuld van geeft ook nog
Welles.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ze hadden nog geen liften in de achtiende eeuw.![]()
Trusten.
https://nl.aolida-lift.co(...)bottom-60617883.htmlquote:In 1743 werd een door mensen aangedreven persoonlijke lift gebouwd voor koning Lodewijk XV, die zijn appartement in Versailles verbond met dat van zijn matresse, Madame de Châteauroux, wiens vertrekken een verdieping hoger waren dan zijn eigen.
Wat is dat verschil?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is ook wel verschil tussen verkrachting en verkrachting, de rechtbank kan dat het best beoordelen
Als je iemand manipuleert om over zij of haar grenzen heen te gaan of verbale dwang uitoefent is dat anders dan een brute fysieke verkrachtingquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is dat verschil?
Over de rechtbank ben ik met je eens. Dan moet je als vrouw, of man, al door het hele systeem gegaan zjjn, anders pakt het OM je zaak niet op. Daar zit al een enorme schifting in.
Zelfde. Imo.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je iemand manipuleert om over zij of haar grenzen heen te gaan of verbale dwang uitoefent is dat anders dan een brute fysieke verkrachting
Liften waren er in de achttiende eeuw dan wel, maar geen auto's.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Welles.
[..]
https://nl.aolida-lift.co(...)bottom-60617883.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |