quote:
Oh ja hoerequote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Frans hotel met te korte bedden en geen airco.
Te weinig voorsprong op de uae treinquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meintjes sluipenderwijs op weg naar, op weg naar.
Nu ook, op één dag na.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:29 schreef Marcoss het volgende:
Bardet had zonder Frank een hele anonieme laatste Tour gereden
Ik vond het wel mooi voor Bardet, laten we hopen dat Frank een andere keer zijn finest hour heeft. Bardet heeft in mijn ogen vaak aanvallend gekoerst.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:29 schreef Marcoss het volgende:
De Bardetbocht op Puy Mary niet vergeten!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:29 schreef Marcoss het volgende:
Dit heb ik verdrongen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Sjek Heeg reed ook ooit podium in een grote ronde
Dat lijkt me sterk. Er volgt hierna nog een stuk van 10km vlak.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:30 schreef TAmaru het volgende:
zou Pogi het aandurven om hier voor de top al te gaan en dan vol de afdaling in?
ik gok van niet maar je weet het nooit
Dat is een resultaat dat sinds T. De Gendt toch wel wat gedevalueerd is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Sjek Heeg reed ook ooit podium in een grote ronde
Blijft natuurlijk ook een achterlijk iets om renners/ploegleiders te vragen naar hun tactiek vóór de etappe.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Frans Maassen is ook mr Open Deur Intrappen geworden.... Of was ie dat altijd al
Hij kan hier moeilijk uit de doeken gaan doen hoe en waar ze gas gaan geven en het melden als Vingegaard met wonderbenen opgestaan is. Zo'n interview uitzenden is gewoon verspilling van de zendtijd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Frans Maassen is ook mr Open Deur Intrappen geworden.... Of was ie dat altijd al
Dan kan je inderdaad net zo goed meteen Matxin opbellen, "Hallo we gaan vandaag in de afdaling aanvallen, is dat ok voor jullie?"quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk ook een achterlijk iets om renners/ploegleiders te vragen naar hun tactiek vóór de etappe.
De Frietker staat weer in Hunsel, dus daar straks even langsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga wat pannenkoeken maken.
Wat is dat?quote:
Klinkt als iets van de BBBquote:
van die verse pasta uit de supermarkt met een saus die ik af en toe in bulk maak en invries. En dan wat willekeurige groente erbijquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit omgezet in soepquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat is toch geen avondeten man? Hoe kun je daar op teren op zoiets? Een maaltijd zonder groenten?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
4 miljoen per jaarquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fraud Gaudu heeft tegenwoordig dit soort trucjes nodig om wat bergpuntjes te pakken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit omgezet in soep(met wat stukjes kip en spek erdoor
)
Daar kun je een week van etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Misschien een wagen waar ze vers geoogste aardappelen verkopen, anders zou ik het ook niet weten.quote:
[..]
)
Jeetje, jij vriest zeker de mikmak in voor vanaf 27 juli?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het levert een beste bak op ja, maakt het morgen dan ook een stuk makkelijkerquote:
[..]
)
LuzziknieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#teamvettehapSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vind ik een rijkelijk menu voor een inrichting.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat is toch geen avondeten man? Hoe kun je daar op teren op zoiets? Een maaltijd zonder groenten?
Hier bruine rijst, pittige sperziebonen, garnalen, hummus, evt. zoeteaardappelfrietjes, zeewiersalade
een grote friet pindasaus, kipfrikandel, kroket, gehaktbal ,mexicano en komkommer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
oh nee, ik eet op zaterdagen niet in de inrichting, dan slaap ik altijd bij je moederquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik een rijkelijk menu voor een inrichting.
Als ik Tadej ooit tegenkom rem ik niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Oier wordt weer vermoord door UAE @:Rellende_Rotscholier
Vreemd genoeg vind ik het gros van die dingen los ook niet lekker, maar zo als soep welquote:
Oh ik lust het wel hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik het gros van die dingen los ook niet lekker, maar zo als soep wel
Ik schrik hiervan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik Tadej ooit tegenkom rem ik niet.
absurde uitspraak die veel en veel verder gaat dan alle grappen die ik hier ooit in dit topic heb gemaaktquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij hem weten we tenminste dat het een gebbetje is. Bij iemand die zwaar aan de medicijnen zit ja, niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
absurde uitspraak die veel en veel verder gaat dan alle grappen die ik hier ooit in dit topic heb gemaakt
Ik zet er een cras doorheen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:55 schreef DiegoFuser het volgende:
Cras in beeld. Er sneuvelen veel favorieten voor de onopvallende renner.
Dit topic is net open, dus dat zal best.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
absurde uitspraak die veel en veel verder gaat dan alle grappen die ik hier ooit in dit topic heb gemaakt
Sowieso een debiele uitspraak, maar voor een moderator maakt het je totaal ongeschiktquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SOWquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij hem weten we tenminste dat het een gebbetje is. Bij iemand die zwaar aan de medicijnen zit ja, niet.
Het is eind week 2, zoals het hoort.quote:
Dat is een fiets op een dak.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout is wel hard aan het doorrijden voor iemand die energie zou moeten sparen voor morgen.
iemand uit het peloton gaat winnen , dat is wel duidelijkquote:
Dat was geen goede keus in een bepaald spelletje vandaag. Had ik toch voor Keldermerckx moeten kiezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jody valt eigenlijk toch ook wel gewoon tegen.
Beter dan achterop in de juiste koers.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:04 schreef Szura het volgende:
Healy is wel een beetje een tragisch figuur, weer eens voorop in de verkeerde koers
Zo vers ziet Pavel er niet meer uit. Tijd voor Zjauw.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:05 schreef wimderon het volgende:
Healy gaat harder dan een verse Sivakov.
blijft toch al geruime tijd gelijk, op ca 1'10 ?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:05 schreef wimderon het volgende:
Nou noem dat maar versquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:05 schreef wimderon het volgende:
Ja dat kon Jeff welquote:
Zelfs met zijn ogen dicht.quote:
Ja en Soudalquote:
Moet hij er wel een stukje verder voor rijdenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:11 schreef TAmaru het volgende:
best slim als Pogi alleen bij Yates kan komen
hahaha nee manquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gedaan met Pogi. die gaat zo lossen heb ik zo'n gevoel
Ik twijfelquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:13 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat Meintjes niet meer gaat winnen
De voorspelling van Jose kan door het putje.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:13 schreef Szura het volgende:
Nooit meer?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:13 schreef Szura het volgende:
Dan versnelt Yates ook echt..quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kan hij vandaag vergetenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:15 schreef Devolder het volgende:
Heavy verdient ook wel een keer een grote zege
aan verdienen heb je niks in de sportquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:15 schreef Devolder het volgende:
Healy verdient ook wel een keer een grote zege
Vandaag gaat helaas niet lukken, maar die gaat er echt wel komen hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:15 schreef Devolder het volgende:
Healy verdient ook wel een keer een grote zege
Nou die voetballers gaan niet voor niks in de zandbak spelen hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
aan verdienen heb je niks in de sport
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
God zat wel erg snel in het wielquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog te snel, heeft wat tijd nodig. (hoop ik)
Ja want een half dode die ineens voorop rijdt is geloofwaardigerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:18 schreef Ploplap het volgende:
Doping Pogi gaat weer. Vannacht weer lekker aan de bloedtransfusie gezeten
Ff aan de CO-tankquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:18 schreef Ploplap het volgende:
Doping Pogi gaat weer. Vannacht weer lekker aan de bloedtransfusie gezeten
hou jij het maar bij voetbalquote:
Tja, maakt bij deze snelheden ook weer niet heel veel uit natuurlijk.quote:
Die zijn er waarschijnlijk wel, maar je kunt ze nogal makkelijk negeren.quote:
wel een goede vergelijking. een keer dat een dieselmotor warm draait....quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Diesel Vingegaard. De motor moet weer even op gang komen.
Hetzelfde als altijd?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit publiek is echt niet normaal. Vele malen erger.
Kunnen we day Puy de Dôme systeem niet altijd invoeren?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zijn er waarschijnlijk wel, maar je kunt ze nogal makkelijk negeren.
Nou nee.quote:
dan jijquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:28 schreef Devolder het volgende:
[..]
Geen doodsbedreigingen, ze gedragen zich toch nog beter dan jouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |