abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214281312
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:40 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Steven de Jongh vond gisteravond de rookbomgooiers erger. De verstikkende rook die de wielrenners dan gaan inademen, terwijl ze op hun limiet presteren.
Ja... ik heb eerder gezegd dat ik de chaos - in vergelijking met eerdere jaren - wel vond meevallen. Daar kom ik nu op terug. De meegebrachte 'attributen' worden inderdaad steeds idioter.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214281332
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Stalman heeft later toe gegeven dat ze zelf ook gebruikte en toen ze OS goud won boycotte Oost-D volgens mij.

P.S. Ik was en ben nog steeds fan van Johnson. Mooiste sprint ooit toen. Ik voel de adrenaline nog van die nacht. :)
:T
Ik was 's nachts om twee uur (halve finales) en om vijf uur speciaal uit mijn bed gekropen tijdens deze OS. Ik weet nog goed het commentaar van Theo Reitsma. "Hij heeft ons allemaal in het ootje genomen" tijdens die finale. Theo bedoelde toen dat hij in de series net deed dat hij met moeite een ronde verder kwam. Maar een paar uur later kreeg deze zin een heel andere betekenis.
pi_214281386
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:53 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik was 's nachts om twee uur (halve finales) en om vijf uur speciaal uit mijn bed gekropen tijdens deze OS. Ik weet nog goed het commentaar van Theo Reitsma. "Hij heeft ons allemaal in het ootje genomen" tijdens die finale. Theo bedoelde toen dat hij in de series net deed dat hij met moeite een ronde verder kwam. Maar een paar uur later kreeg deze zin een heel andere betekenis.
Het verhaal van Flloyd Landis (Tour 2006) deed me destijds erg denken aan het verhaal van Ben Johnson.
(Inclusief het "in het ootje nemen".)
Ik doe het ff rustig aan.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 11 / 11
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')