Dit is uitstekend bankhangweerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:18 schreef PzKpfw het volgende:
Je hebt ook echt geen reet aan je weekend met dat troosteloze kutweer continue.
Op zich stond het wel op de plannig om dit weekend in de tuin aan de slag te gaan.quote:
Heb je nog een leuke foto met zomers uitzicht?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt verrassend nee. Afgelopen week tussen de 34-37°C. As we speak 34,9°C.
[ afbeelding ]
Komende week wordt daar nog een tandje bijgezet. Rond de 40°C
[ afbeelding ]
Bedankt.. ik kom er net vandaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:57 schreef PzKpfw het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar de mensen die nu ergens in Nederland op een camping staan.
Het is echt ongekende aids dit jaar. En vorig jaar was bij tijd en wijlen ook al matig. Weinig vertrouwen dat het ook maar iets beter gaat wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter doe je in de zomer de deur dicht omdat het anders te warm wordt binnen.
Nu de balkondeur zojuist dicht gedaan omdat het frisjes begon te worden
Half juli
Juist jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
De laatste jaren is juli gewoon een herfstmaand en hervat de zomer zich weer even in augustus/september.
Velen, waaronder exploitanten in de horeca, strandtenten, campings en bepaalde buitenactiviteiten, wachten nu inderdaad toch echt op wat stabieler weer. Maar enkelen hier lijken het weer op dit moment wel prima te vinden en zelfs ook nog wel 'lekker' misschien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
De laatste jaren is juli gewoon een herfstmaand en hervat de zomer zich weer even in augustus/september.
Ja dat is zo de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Ombouwen tot après skihut en aan de glühweinquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Velen, waaronder exploitanten in de horeca waaronder strandtenten, campings en bepaalde buitenactiviteiten, wachten nu inderdaad toch echt op wat stabieler weer. Maar enkelen hier lijken het weer op dit moment wel prima te vinden en momenteel zelfs ook nog wel 'lekker' misschien.
Het einde is in zichtquote:
Ik heb de afgelopen maanden al genoeg 'op de bank gehangen'. Ben dat schijtweer gewoon spuugzat, het begint inmiddels ook wel aardig op m'n gemoedstoestand in te werken. Na zo'n kutwinter kijk je uit naar de zomermaanden en ook dan blijft het gewoon intens triest...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is uitstekend bankhangweer
Dit weekend sta ik het toe omdat het m'n enige lege weekend van heel juli is, volgend weekend heb ik wel weer hoge verwachtingen van
Hier stralende zon.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me belazerd @:elan![]()
Ik wilde even een uurtje op de mountainbike voordat ik de halve dag ga klussen, maar het regent zo hard dat het zelfs mij te gek is.
Ik moest iets kopen, maar ben bewust naar Arnhem gereden omdat het een ietsiepietsie druk is in het centrum deze week.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het einde is in zicht
Over een halfuur is het hier voor de rest van de dag droog, als het goed is. Zo eens even in Nijmegen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |