Dat was ook al zoiets achterlijks, het laatste wat je wil in zo'n situatie is naar dat dingetje kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
In de rechtzaak kwam de advocaat met het argument dat Ellen Ali zijn piemol niet kon recenseren.
De rechter is descente gegaan bij Ali?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
In de rechtzaak kwam de advocaat met het argument dat Ellen Ali zijn piemol niet kon recenseren.
Dat was niet het punt toch? Gebrek aan steunbetuiging dacht ik zo snel gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel jammer dat Jill haar verklaringen niet zwaar/overtuigend genoeg zijn.
Er groeide toen wel iets.quote:
Dat zijn ze wél, maar er is geen steunbewijs of schakelbewijs volgens de rechtbank. En dat is noodzakelijk voor een bewezenverklaringquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel jammer dat Jill haar verklaringen niet zwaar/overtuigend genoeg zijn.
We mogen al blij zijn als ze hem een levenslang rap verbod opleggen.quote:
Nauwww, Ali zit al half im Knast op het moment dat ik dit schrijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vrijspraak
Nog meer diskrediet voor die jankende vrouwen
Klopt:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat was niet het punt toch? Gebrek aan steunbetuiging dacht ik zo snel gelezen te hebben.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn ze wél, maar er is geen steunbewijs of schakelbewijs volgens de rechtbsnk. En dat is noodzakelijk voor een bewezenverklaring
Maar is het voldoende... Spannond.quote:
Maar zonder steunbewijs ben je nergens...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:59 schreef capricia het volgende:
Alle drie de verklaringen van de drie vrouwen worden dus als betrouwbaar beoordeeld door de rechtbank.
Of schakelbewijsquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar zonder steunbewijs ben je nergens...
Zijn er geen geluidsopnames ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar zonder steunbewijs ben je nergens...
Ter info.quote:Extra aflevering RTL Boulevard volledig in het teken van rechtszaak Ali B
RTL 4 ·
VANAVOND ·
22:04 - 23:02
Mosterd na de maaltijd idd. Alles al besproken danquote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:03 schreef capricia het volgende:
Is dat van Ellen dan verkrachting of aanranding?
Ik meen verkrachting.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:03 schreef capricia het volgende:
Graag voldoening voor de slachtoffers, als dat meerdere jaren cel is dan ben ik akkoord.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Graag meerdere jaren cel voor dit stuk vreten
Er gaan vast veel mensen kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd idd. Alles al besproken dan
En als dat de stoel voor ze is?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Graag voldoening voor de slachtoffers, als dat meerdere jaren cel is dan ben ik akkoord.
Wauwquote:
De beschrijving (meerdere malen proberen binnen te dringen) klinkt als poging tot verkrachting. Daar staat in beginsel tweederde op van de straf voor verkrachting, dus max. 8 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:03 schreef capricia het volgende:
Over een half uurtje moet ie een balkje over zijn ogen en mag je alleen nog maar over Ali B. sprekenquote:
Dat is wel minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |