SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Leo is terug om dit seizoen zijn echte doorbraak te beleven.
Breed gedragen genotquote:Zijn eventuele komst wordt bij Feyenoord intern breed gedragen.
Alles om de speler en aanhang goed te laten voelen, zodat ie zich volledig op Feyenoord kan richten, dat is wel zo slim. Dat is volgens mij wel eens behoorlijk anders geweest en dan kunnen spelers zich niet verder ontwikkelen of in ieder geval moeilijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar, maargoed, als het werkt
Zou mijn werkgever nog wat van kunnen leren
Wel leuk hoe viesmad veel mensen zijn over deze naam. Als onze godenscouting er vertrouwen in heeft dan heb ik dat ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Breed gedragen genot
Kan me verder weinig van die gast herinneren bij Emmen
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat als je scout in een grote competitie in principe iedere andere club toegang heeft tot goede data en beelden van de speler. En de betere Italiaanse clubs zullen hem sowieso kennen. Dat ie naar Feyenoord zou kunnen ipv een Atalanta, Lazio, Roma oid maakt me dan achterdochtigquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel leuk hoe viesmad veel mensen zijn over deze naam. Als onze godenscouting er vertrouwen in heeft dan heb ik dat ook.
Zou alleen wel jammer zijn als Zechiel straks weer 3e keus is en amper aan spelen toe komt. Dit moet toch wel het jaar van de definitieve doorbraak worden.
Maar in het artikel staat nou net letterlijk dat o.a. Lazio hem ook wil hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat als je scout in een grote competitie in principe iedere andere club toegang heeft tot goede data en beelden van de speler. En de betere Italiaanse clubs zullen hem sowieso kennen. Dat ie naar Feyenoord zou kunnen ipv een Atalanta, Lazio, Roma oid maakt me dan achterdochtig
PSV ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar in het artikel staat nou net letterlijk dat o.a. Lazio hem ook wil hebben.
Ook wel vrij weinig gespeeld daar bij Bologna of als invaller.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat als je scout in een grote competitie in principe iedere andere club toegang heeft tot goede data en beelden van de speler. En de betere Italiaanse clubs zullen hem sowieso kennen. Dat ie naar Feyenoord zou kunnen ipv een Atalanta, Lazio, Roma oid maakt me dan achterdochtig
Ik herriner mij nietsquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
Kan me verder weinig van die gast herinneren bij Emmen
Ik vind het juist na het ‘live’ zien nog lelijker dan gedachtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Haringkop het volgende:
Bij nader inzien vind ik dat zwarte vlak op de rug toch minder storend.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
95 euro nu zelfs, en die pro shirts voor 140 euro
Ik word wel een beetje moe van Pietertje die steeds zo opzichtig loopt te leuren met het sponsoren van Feyenoord.quote:
Inderdaad. Als je steeds zo opzichtig bezig bent had je geen woorden maar daden moeten doen en gewoon zelf gaan sponsoren ipv steeds zo loopt te slijmenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van Pietertje die steeds zo opzichtig loopt te leuren met het sponsoren van Feyenoord.
Pietertje is een supporter en doet dat allemaal best op een LUDIEKE manierquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van Pietertje die steeds zo opzichtig loopt te leuren met het sponsoren van Feyenoord.
Kick Out Pieter Zwartquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Daar word ik nou zo vreselijk moe van.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Mensen worden tegenwoordig wel heel snel ergens moe van.
Boos.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik geef @:onlogisch nooit gelijk, parodie op een mod enzo
Is dat niet altijd Saalfelden?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Haringkop het volgende:
Is er eigenlijk al bekend waar Feyenoord dit jaar in Oostenrijk het trainingskamp heeft? Ik had al even gezocht maar kon het niet vinden.
Neem aan dat er nog wel een linksback komt eigenlijk, helemaal als Lopez vertrekt die weg wil.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:02 schreef snabbi het volgende:
Ik neem aan dat het plan is dat Smal speelt tot Hartman terug komt?
Ik hoop het wel, al zie ik ze ook aan om Hancko links te zetten (hopen dat ie blijft) en dan beelen/trauner/mitchell centrum neer te zetten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat er nog wel een linksback komt eigenlijk, helemaal als Lopez vertrekt die weg wil.
Ik denk dat een Candalaria prima de 3e linksback kan zijn achter Hartman en Smal. En je hebt een Hancko ook nog om mee te schuiven. Er is echt totaal geen noodzaak om nog een linksback te halen, ook niet als Lopez vertrekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat er nog wel een linksback komt eigenlijk, helemaal als Lopez vertrekt die weg wil.
Ik ga er maar even voor het gemak vanuit dat Hancko vertrekt. Lopez en Smal kunnen allebei niet verdedigen dus dan moet er wel wat bij.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat een Candalaria prima de 3e linksback kan zijn achter Hartman en Smal. En je hebt een Hancko ook nog om mee te schuiven. Er is echt totaal geen noodzaak om nog een linksback te halen, ook niet als Lopez vertrekt.
De laatste jaren wel ja, maar wellicht wil Priske hier al z'n stempel doordrukken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet altijd Saalfelden?
Kan het ook niet vinden inderdaad
In het nieuwe systeem hoeft de linksback ook niet zo goed te kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er maar even voor het gemak vanuit dat Hancko vertrekt. Lopez en Smal kunnen allebei niet verdedigen dus dan moet er wel wat bij.
Als hij zelf nou gewoon de portemonnee had getrokken.quote:
quote:De 6-jarige Iniesta de Bie maakt een bijzondere overstap. Het voetballertje van voetbalclub Prinses Irene uit Nistelrode speelt komend seizoen in de jeugd van topclub Feyenoord.
Iniesta, vernoemd naar voetballer Andrιs Iniesta, speelde afgelopen seizoen in Prinses Irene JO8-1, het team van jongens tot acht jaar. In dat team waren de andere kinderen al een jaar ouder dan hem. Dat nam niet weg dat De Bie blijkbaar positief opviel.
Volgens Prinses Irene hadden naast Feyenoord ook andere clubs interesse in Iniesta. “Na enkel stages, wilde PSV hem graag hebben. Ajax had hem ook in het vizier, toen ze hem zagen voetballen tijdens een toernooi in Amsterdam. Ajax heeft echter het beleid dat ze in principe alleen maar kinderen scouten in een straal van vijftig kilometer rond Amsterdam. Dit kwam Feyenoord ter ore, die hem ook op stage liet komen. Ook zij wilden graag dat hij daar kwam voetballen. Zijn ouders lieten hem zelf de keuze maken. Het talentje koos voor de Rotterdamse club”, schrijft de Nistelrodese club op haar website.
Feyenoord wilde het Nistelrodese talent blijkbaar zo graag hebben, dat de jongen voor de drie trainingen per week met een busje wordt opgehaald. Bij Feyenoord wordt Iniesta naar verluid getraind door de zoon van oud-voetballer Giovanni van Bronckhorst. Prinses Irene wenst Iniesta veel succes bij Feyenoord. "Mocht hij ooit het eerste elftal van Feyenoord halen, dan zal heel Nistelrode trots op hem zijn."
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)rstap-naar-feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |