SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Leo is terug om dit seizoen zijn echte doorbraak te beleven.
Breed gedragen genotquote:Zijn eventuele komst wordt bij Feyenoord intern breed gedragen.
Alles om de speler en aanhang goed te laten voelen, zodat ie zich volledig op Feyenoord kan richten, dat is wel zo slim. Dat is volgens mij wel eens behoorlijk anders geweest en dan kunnen spelers zich niet verder ontwikkelen of in ieder geval moeilijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar, maargoed, als het werkt
Zou mijn werkgever nog wat van kunnen leren
Wel leuk hoe viesmad veel mensen zijn over deze naam. Als onze godenscouting er vertrouwen in heeft dan heb ik dat ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Breed gedragen genot
Kan me verder weinig van die gast herinneren bij Emmen
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat als je scout in een grote competitie in principe iedere andere club toegang heeft tot goede data en beelden van de speler. En de betere Italiaanse clubs zullen hem sowieso kennen. Dat ie naar Feyenoord zou kunnen ipv een Atalanta, Lazio, Roma oid maakt me dan achterdochtigquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel leuk hoe viesmad veel mensen zijn over deze naam. Als onze godenscouting er vertrouwen in heeft dan heb ik dat ook.
Zou alleen wel jammer zijn als Zechiel straks weer 3e keus is en amper aan spelen toe komt. Dit moet toch wel het jaar van de definitieve doorbraak worden.
Maar in het artikel staat nou net letterlijk dat o.a. Lazio hem ook wil hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat als je scout in een grote competitie in principe iedere andere club toegang heeft tot goede data en beelden van de speler. En de betere Italiaanse clubs zullen hem sowieso kennen. Dat ie naar Feyenoord zou kunnen ipv een Atalanta, Lazio, Roma oid maakt me dan achterdochtig
PSV ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar in het artikel staat nou net letterlijk dat o.a. Lazio hem ook wil hebben.
Ook wel vrij weinig gespeeld daar bij Bologna of als invaller.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat als je scout in een grote competitie in principe iedere andere club toegang heeft tot goede data en beelden van de speler. En de betere Italiaanse clubs zullen hem sowieso kennen. Dat ie naar Feyenoord zou kunnen ipv een Atalanta, Lazio, Roma oid maakt me dan achterdochtig
Ik herriner mij nietsquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
Kan me verder weinig van die gast herinneren bij Emmen
Ik vind het juist na het ‘live’ zien nog lelijker dan gedachtquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Haringkop het volgende:
Bij nader inzien vind ik dat zwarte vlak op de rug toch minder storend.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
95 euro nu zelfs, en die pro shirts voor 140 euro
Ik word wel een beetje moe van Pietertje die steeds zo opzichtig loopt te leuren met het sponsoren van Feyenoord.quote:
Inderdaad. Als je steeds zo opzichtig bezig bent had je geen woorden maar daden moeten doen en gewoon zelf gaan sponsoren ipv steeds zo loopt te slijmenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van Pietertje die steeds zo opzichtig loopt te leuren met het sponsoren van Feyenoord.
Pietertje is een supporter en doet dat allemaal best op een LUDIEKE manierquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van Pietertje die steeds zo opzichtig loopt te leuren met het sponsoren van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |