Zie iets van 5 posts erboven...quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is vrij nietszeggend als het van-percentage er niet bij gegeven wordt.
Mijn saldo van deposito en spaarrekening is weer kloppend in de app.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:01 schreef snabbi het volgende:
Bijzonder, de Raisin app geeft me 50k meer aan deposito-saldo dan ik daadwerkelijk daar heb staan.
Hier ook (en ik kan ook weer een deposito openen wat eerder niet lukte)quote:Op woensdag 4 september 2024 04:40 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Mijn saldo van deposito en spaarrekening is weer kloppend in de app.
Gelijk ****** ingelegd.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:59 schreef Bayswater het volgende:
ING zowaar ook eens met een spaardeposito voor 1 jaar van 3,0 procent. ( 6 maanden /2,5%). Inleg 25 k -100 k.
Gelukkig had ik mijn deposito weer voor 2 jaar vastgezet, maar schijnbaar is het nu alweer verlaagd naar 3,55%quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:56 schreef snabbi het volgende:
een rente verhoging te melden!
Banca Progretto: 1j en 2j van 3,6% naar 3.7%.
Vanwege het 10k limiet hebben we het dus over minimaal 10 euro per jaar
Bij de babbelbox vragen we ons af - Waar ga jij al dat geld aan uitgeven?
2 jaar maar liefst. Ondanks het garantiestelsel blijft Italië wel een land met een credit rating van slechts BBB waar ik eigenlijk liever dan van wegblijf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gelukkig had ik mijn deposito weer voor 2 jaar vastgezet, maar schijnbaar is het nu alweer verlaagd naar 3,55%
Wegens doorslaand succes?quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:13 schreef Bayswater het volgende:
ING spaardeposito 3% voor 1 jaar is alweer beëindigd zo te zien
Meer vertrouwen in Baltische staten en hun banken?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:44 schreef Bayswater het volgende:
Ondanks het garantiestelsel blijft Italië wel een land met een credit rating van slechts BBB waar ik eigenlijk liever dan van wegblijf.
Maar wat is volgens jou de relatie tussen een rating van het land en het garantiestelsel?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
2 jaar maar liefst. Ondanks het garantiestelsel blijft Italië wel een land met een credit rating van slechts BBB waar ik eigenlijk liever dan van wegblijf.
Inderdaad gisteren nog 3,60 (1 jr) vandaag alleen nog Autobank (It) 3,60% Progetto 3,55quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gelukkig had ik mijn deposito weer voor 2 jaar vastgezet, maar schijnbaar is het nu alweer verlaagd naar 3,55%
Mocht Italië onverhoopt met haar banken omvallen gaan ze denk ik niet snel met de steunpakketten spaarders uit Nederland compenseren ook al is er een garantiestelselquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou de relatie tussen een rating van het land en het garantiestelsel?
Zolang Rusland daar niet binnen gaat vallen wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:28 schreef blomke het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in Baltische staten en hun banken?
Geen idee. Ze gaven opvallend weinig ruchtbaarheid aan deze actie op hun website of via de socials.quote:
Volgens de ING website: "Naast de vrijstelling op de vermogensrendementsheffing geldt ook een aanvullende heffingskorting. Deze kun je van jouw inkomstenbelasting aftrekken. De heffingskorting wordt berekend over het saldo op je ING Groen Spaardeposito tot een maximum van ¤ 71.251 (2024). In 2024 geldt een heffingskorting van 0,7%."quote:Op maandag 9 september 2024 21:18 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Kan je beter in het ing groendeposito inleggen voor 2% + 0,7% + 0,6% box3 besparing.
De 0,7% is een heffingskorting. Is dus netto.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Volgens de ING website: "Naast de vrijstelling op de vermogensrendementsheffing geldt ook een aanvullende heffingskorting. Deze kun je van jouw inkomstenbelasting aftrekken. De heffingskorting wordt berekend over het saldo op je ING Groen Spaardeposito tot een maximum van ¤ 71.251 (2024). In 2024 geldt een heffingskorting van 0,7%."
Maar betekent dat dan niet dat je 0,7% nog met het IB-% moet vermenigvuldigen??
Hetzelfde kan je ook zeggen van Zweden toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mocht Italië onverhoopt met haar banken omvallen gaan ze denk ik niet snel met de steunpakketten spaarders uit Nederland compenseren ook al is er een garantiestelsel
Nee.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:30 schreef Bayswater het volgende:
Moet je nog corrigeren met 36,97 % of 49,50 %,.afhankelijk van in welke schijf je zit. Er wordt immers geen 100 % belasting geheven over die 0,7 % heffing. Je nettovoordeel is dan tussen 0,26 en 0,35 %. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |