Wissels waren primaquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:54 schreef xminator het volgende:
Welverdiende overwinning voor Engeland.
Koeman met je domme wissels, mongool
Sympathiek zijn ze niet, maar wel de enige die de titel verdienen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Wij wensen het sympathieke Spanje veel succes.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
Nu die scheids in elkaar trappen, wat een lul is dat zeg.
Ja het is zoals altijd bij een uitschakeling de schuld van de scheidsquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
Nu die scheids in elkaar trappen, wat een lul is dat zeg.
Jij had betere wissels geweten? De tweede helft was gewoon veel beter dan de eerste.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:56 schreef Daksijs het volgende:
[..]
Loop niet zo te koop met je domheid man
Dat was niet mijn OP, dom varken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ach geef de scheids maar de schuld.
En gij René.
Dat is idd wel het voordeelquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:56 schreef TornadoDK het volgende:
Ach ja blijft iig een vernedering in de finale bespaart.
Engeland is maar een halfuurtje beter geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij had betere wissels geweten? De tweede helft was gewoon veel beter dan de eerste.
Heb jij even geluk dat je internet het NET weer doet een minuut voor tijd!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Gewoon terecht.
Nederland kon geen kans creeren.
En ongelofelijk wat een slechte verdediging, geblunder.
Hahahaha weg alle vlaggetjes en het nationalisme.
Nou mag Engeland ipv Nederland door Spanje afgedroogt worden met 5-0
Check deze racist. Haten op het multiculturele Nederlands elftal. Bah, walgelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Gewoon terecht.
Ja precies dankzij de wissels zitten we nu in de finale…quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij had betere wissels geweten? De tweede helft was gewoon veel beter dan de eerste.
Ja Malen speelde een geweldige eerst helft.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:54 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Idd, gewone ontzettend domme tactiek
Heb je een andere wedstrijd gezien? Die Engelsen waren ook niks en worden dik geholpenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Gewoon terecht.
Ik mis "De Engelsen"...quote:
Ik had al meer gepost hoorquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat je internet het NET weer doet een minuut voor tijd!
Misschien had je vandaag moeten kijken?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
2006: Schuld van de scheids
2010: Schuld van de scheids
2022: Schuld van de scheids
2024: Schuld van de scheids
Nederlanders![]()
.
Ach, dat geldt voor Engeland ookquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:58 schreef trein2000 het volgende:
Scheids bedankt!
Maar uiteindelijk natuurlijk gewoon een kuttoernooi. Tegen geen enkele tegenstander van niveau gewonnen.
Pierre ookquote:
quote:
Jaaaaaaa. Rendac voor Frans Lammers.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:59 schreef JohnBercow het volgende:
Een voordeel: Geen Oranjebewaarder-reclame meer
Scheids heeft helaas een grote invloed gehad. Ondanks dat het gelijk opgingquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
2006: Schuld van de scheids
2010: Schuld van de scheids
2022: Schuld van de scheids
2024: Schuld van de scheids
Nederlanders![]()
.
Op naar de sport!quote:
Een Halve Finale halen op een EK voetbal is gewoon een goed resultaat. Hoe je het draait of keertquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Terecht verloren, Engeland heeft gewoon meer kwaliteit. Schop wel die laffe Koeman eruit.
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:59 schreef JohnBercow het volgende:
Een voordeel: Geen Oranjebewaarder-reclame meer
Die ziet zijn gratis frikandellen verdampen.quote:
Ja, natuurlijk. Van Dijk eruit en Van de Ven erin, die stopt tenminste de rechterkant af die compleet over Aké heen liep en heeft daarnaast snelheid om eroverheen te gaan als back. Daarnaast had Malen erin gelaten en Simons op de plek waar hij in eerste instantie speelde, dat liep goed en dan ga je het veranderen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die werd tijdens de wedstrijd al aangepakt hoor, met zijn dwaze beslissingenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wel weer typisch, na bijna elke wedstrijd mensen uit het verliezende land zien bitchen op de scheids. Ach.
Dat sowieso, was een leuk opwarmertje, dit EK, nu zondag nog even en dan op naar de echte sportzomerquote:
Krijg je er van als je in Donderberg woontquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoor hier mensen toeteren. Vast Marokkanen
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Halve Finale halen op een EK voetbal is gewoon een goed resultaat. Hoe je het draait of keert
Ik neem aan dat je daar gewoon rood voor krijgt. Ook als je met 4-0 voor staatquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Spanje zondag Engeland anaal verkracht met 4-0
Kempquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Krijg je er van als je in Donderberg woont
Huh? Nederland speelde laf inderdaad maar ze hebben niet gewonnen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Hallojo het volgende:
Laf voetbal is de sleutel tot succes blijkt maar weer
Zal wel meevallenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Beter nu eruit, dan zo spelen en een dik pak slaag krijgen tegen Spanje in de Finale.
Engeland heeft met spelers als Trippier, Kane, Saka, Bellingham en Foden echt spelers van absolute wereldtop. Nederland heeft achterin eigenlijk alleen van Dijk, maar voorin is er geen enkele speler (zelfs Gakpo niet) die bij zijn club het verschil maakt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nou ja, dat was het dan weer. Uitschakeling is altijd zuur, maar NL speelde ook niet echt de pannen van het dak dit toernooi. Engeland overigens ook niet, dus ik denk dat Spanje de finale glansrijk gaat winnen.
Saka liep niet over Ake heen en Van de Ven is geen back en kan helemaal niet voetballen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Van Dijk eruit en Van de Ven erin, die stopt hij de rechterkant af die compleet over Aké heen liep en heeft daarnaast snelheid om eroverheen te gaan als back. Daarnaast had Malen erin gelaten en Simons op de plek waar hij in eerste instantie speelde, dat liep goed en dan ga je het veranderen.
Echt zo spoedig mogelijk dumpen die Koeman, wat een gigantische debiel
Tuurlijk, maar je zag het bij elke wedstrijd, typisch teamsportenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die werd tijdens de wedstrijd al aangepakt hoor, met zijn dwaze beslissingen
Jullie hebben het veel beter gedaan dan België probeer je daar aan vast te klampen.quote:
Zelfs met dit is Starmer episch saai, jeetje.quote:
Die scheids was gewoon belachelijk slecht, ook al hadden we gewonnen. Schande dat die vent na dat schandaal überhaupt nog mag fluiten. Zie hier het resultaat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja het is zoals altijd bij een uitschakeling de schuld van de scheids
Wat deed de scheids dan verkeerd?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ondanks de scheids was het ook niet goed genoeg
En toch ging het redelijk gelijk op, hoewel ik moet toegeven dat Engeland eindelijk eens zijn kwaliteiten liet zien (helaas juist tegen Nederland)quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Shreyas het volgende:
Ze hebben het wel geprobeerd de tweede helft, maar aanvallend zijn we echt onmachtig. Puur gebrek aan kwaliteit, met name voorin en het treurige is dat qua talent ook helemaal niets aankomt. Het wachten tot we weer een échte sterspeler hebben als Gullit, Van Basten, Bergkamp, Van Nistelrooij, Robben, Van Persie, Sneijder, etc.
We kunnen met pijn en moeite iets tegen middelmaat als Roemenië, Turkije en Polen, maar tegen de grote landen hebben we eigenlijk geen schijn van kans.
Bij tennis kunnen ze er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je zag het bij elke wedstrijd, typisch teamsporten
Zo'n 15 miljoen euro.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Zipportal het volgende:
1e ronde eruit of halve finale. Je had nog steeds niks. Dat constant rijk rekenen met dit matige elftal.
Nee, dat heb je niet gezegdquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik gun het die Engelsen wel in de finale
Geen schijn van kans? Het stond nog 1-1 man na (bijna) 90 minuten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Shreyas het volgende:
Ze hebben het wel geprobeerd de tweede helft, maar aanvallend zijn we echt onmachtig. Puur gebrek aan kwaliteit, met name voorin en het treurige is dat qua talent ook helemaal niets aankomt. Het wachten tot we weer een échte sterspeler hebben als Gullit, Van Basten, Bergkamp, Van Nistelrooij, Robben, Van Persie, Sneijder, etc.
We kunnen met pijn en moeite iets tegen middelmaat als Roemenië, Turkije en Polen, maar tegen de grote landen hebben we eigenlijk geen schijn van kans.
Maar daar heeft het doorgaans toch wat minder invloed op een wedstrijd dan in de meeste balsporten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij tennis kunnen ze er ook wat van hoor.
Penalty die je wel en niet kan geven gevenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat deed de scheids dan verkeerd?
Deze gast snapt er echt geen klote vanquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Zipportal het volgende:
1e ronde eruit of halve finale. Je had nog steeds niks. Dat constant rijk rekenen met dit matige elftal.
Kijk hem even stoer nonchalant doen, boh.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:03 schreef Magister_Artium het volgende:
Zo, ook weer klaar.
En gaat over tot de orde van de dag.
Ja, hoe vaak moest hij nog zeggen dat het heel erg pijn doet,quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:03 schreef Flitsbezorger het volgende:
"Heb je er woorden voor? Hoeveel pijn doet dit?"
Kan iedere mongool sportjournalist worden lijkt het?
Nee, allen specifiek achterbaks soort mongool.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:03 schreef Flitsbezorger het volgende:
"Heb je er woorden voor? Hoeveel pijn doet dit?"
Kan iedere mongool sportjournalist worden lijkt het?
Leg maar uit. @GGMMquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat deed de scheids dan verkeerd?
Als de voorhoede iets had voorgesteld, dan hadden we dit Engeland met 4-1 van het veld gestuurd en had de finale iets voorgesteld.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen schijn van kans? Het stond nog 1-1 man na (bijna) 90 minuten.
Heb je in de hele sportwereld, zelfs bij bridgen, ooit één vraag van enig niveau meegemaakt?quote:
Ik heb gewoon niet zoveel met die Spanjaarden en dat die Engelsen dit doen met zo’n fabelachtig grote idioot als bondscoach daar heb ik wel respect voorquote:
Tegen de grote landen, Nederland is in principe natuurlijk groter dan Engeland de laatste decennia.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen schijn van kans? Het stond nog 1-1 man na (bijna) 90 minuten.
Ze werden ook wel behoorlijk in het zadel geholpen door Nederland dat na de goal van Simons echt zo ongelofelijk veel fouten maakten dat de Engelse zelfs verbaasd waren dat zo een ploeg in de halve finale staat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:03 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En toch ging het redelijk gelijk op, hoewel ik moet toegeven dat Engeland eindelijk eens zijn kwaliteiten liet zien (helaas juist tegen Nederland)
Ja en hij geeft hem. Dus welke beslissing dan ook, het was hoe dan ook een goede.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Penalty die je wel en niet kan geven geven
Dachten we in 2010 en 2014 ook. Had wel meegevallenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Breekfast het volgende:
Nja, een kansloze nederlaag in de finale is ons in ieder geval gespaard gebleven.
Beiden is waar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Zo grappig hoe iedereen hier direct gaat janken om de scheids, terwijl NL gwn slecht was en het niet verdiende.
Maar als team valt Engeland dan wel weer een beetje tegen met zulke spelers, maar goed...prima resultaat verder van NL om tot de halve finale te komen met deze selectie (en een gunstige loting). Zat niet meer in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Engeland heeft met spelers als Trippier, Kane, Saka, Bellingham en Foden echt spelers van absolute wereldtop. Nederland heeft achterin eigenlijk alleen van Dijk, maar voorin is er geen enkele speler (zelfs Gakpo niet) die bij zijn club het verschil maakt.
Het viel mij nog mee dat de "Wat gaat er nu door je heen?" vraag niet is gesteld.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Heb je in de hele sportwereld, zelfs bij bridgen, ooit één vraag van enig niveau meegemaakt?
Toegegeven, een reporter van een regionale omroep had gevraagd of hij ook altijd zo’n lekkere gehaktbal bestelt in de kantine en of hij er dan ook extra veel mayo bij vraagt.
En waar doet het dan pijn? Wijs het eens aan op deze pop?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak moest hij nog zeggen dat het heel erg pijn doet,?
Overtreding v Dijk was corner Nederland. Was ook geen geel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en hij geeft hem. Dus welke beslissing dan ook, het was hoe dan ook een goede.
We missen vooral een fatsoenlijk middenveld en een beetje een normale spits.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Twiitch het volgende:
Vooraf had ik getekend voor een halve finale. Jammer dat ze niks konden toen de Engelsen na de rust beetje leken te imploderen. Dit elftal mist een type Sneijder, Robben, van Persie en een fatsoenlijke coach. Ik ga lekker tukken, morgen weer werken. Droom ze allen.
Dat was by far de vreemdste beslissing vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overtreding v Dijk was corner Nederland. Was ook geen geel.
Klopt geen kut van. En nu.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef SemperLibertas het volgende:
Deze postte ik voorafgaan aan de wedstrijd![]()
woensdag 10 juli 2024 @ 18:31:59 #15 chaticon pm profiel fotoboek173391SemperLibertasSemperLibertas heeft geen premium account
Your pain is my gain.
pi_214238036
Nederland scoort vroeg in de wedstrijd, gaat dan achterover leunen, incasseert de gelijkmaker en in de 86e minuut tikt Engeland de 1-2 binnen. Einde EK voor Nederland.
Loopt weer tegen 23:00. Zonder gedag te zeggen. Die jongen heeft zijn likes weer gescoord.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ligt al in bed. Niet nog een rondje door de buurt maken
Leunen is onjuist.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef SemperLibertas het volgende:
Deze postte ik voorafgaan aan de wedstrijd![]()
woensdag 10 juli 2024 @ 18:31:59 #15 chaticon pm profiel fotoboek173391SemperLibertasSemperLibertas heeft geen premium account
Your pain is my gain.
pi_214238036
Nederland scoort vroeg in de wedstrijd, gaat dan achterover leunen, incasseert de gelijkmaker en in de 86e minuut tikt Engeland de 1-2 binnen. Einde EK voor Nederland.
Drank Lammers gaat nu rondrennen met een hersenbloeding als de chocoladeletter 15% korting heeft.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef Zipportal het volgende:
De Jumbo schakelt alvast door en legt de pepernoten en chocoladeletters in de winkels.
Bij de aanval van Gakpo sloeg ook nergens op in de tweede helft.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was by far de vreemdste beslissing vandaag
Suriname en Curaçao goden gaan meedoen genotquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
De route naar Canada/USA/Mexico ligt open
Ik had het gevoel dat Nederland de overhand kreegquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ondanks de scheids was het ook niet goed genoeg
Ja daardoor hebben ZE verlorenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan had ik gereageerd met: ik weet wel wat er dadelijk door jou heen gaat: die microfoon via je strot naar binnen en via je kakpijp naar buiten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het viel mij nog mee dat de "Wat gaat er nu door je heen?" vraag niet is gesteld.
Zin in in in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank Lammers gaat nu rondrennen met een hersenbloeding als de chocoladeletter 15% korting heeft.
Ach, dat geldt ook voor Frankrijk natuurlijk. Maar goed, ik denk dat we het ook niet hadden gered tegen Zwitserland, wij hebben nu eenmaal een generatie voetballers met te weinig kwaliteit. Dan hoop je natuurlijk op een Denemarken 1992 of Griekenland 2004 scenario maar dat zat er helaas niet in. Bovendien, tegen Spanje hadden we natuurlijk geen kans gehad, maar het zou leuk zijn de finale te spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar als team valt Engeland dan wel weer een beetje tegen met zulke spelers, maar goed...prima resultaat verder van NL om tot de halve finale te komen met deze selectie (en een gunstige loting). Zat niet meer in.
Morgen kaartjes kopen voor Ons aller Ajaxquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:07 schreef kilon het volgende:
Vergeet niet om het in perspectief te zetten. Het clubvoetbal is al lang en breed weer begonnen en dat heeft grotere belangen uiteraard
Je gaat toch niet de wissel Weghorst goed praten?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
Hoewel het best goed uitpakte wat Koeman deed in de tweede helft vraag ik me wel een beetje af hoe hij van plan was een goal te maken
Dit was de uitgelezen wedstrijd voor een speler als Frimpong imo.
Okquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zoveel met die Spanjaarden en dat die Engelsen dit doen met zo’n fabelachtig grote idioot als bondscoach daar heb ik wel respect voor
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Loopt weer tegen 23:00. Zonder gedag te zeggen. Die jongen heeft zijn likes weer gescoord.
Bal van de lijn gehaald, buitenland paal, goal net buitenspel... Engeland was ook gewoon gevaarlijker.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Hallojo het volgende:
Laf voetbal is de sleutel tot succes blijkt maar weer
Weet ik ook wel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Nee, dat is Leo van Alkemade met dat kleine meisje.
Als men in het buitenland ook geen penalty vond (inclusief Engeland) zit er misschien wel wat in?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wel weer typisch, na bijna elke wedstrijd mensen uit het verliezende land zien bitchen op de scheids. Ach.
Frimponggodquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
Hoewel het best goed uitpakte wat Koeman deed in de tweede helft vraag ik me wel een beetje af hoe hij van plan was een goal te maken
Zou hij die in de verlenging willen brengen om zo maximaal te profiteren van de vermoeidheid van Engeland?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Heb je in de hele sportwereld, zelfs bij bridgen, ooit één vraag van enig niveau meegemaakt?
Toegegeven, een reporter van een regionale omroep had gevraagd of hij ook altijd zo’n lekkere gehaktbal bestelt in de kantine en of hij er dan ook extra veel mayo bij vraagt.
Pilot reviews genot.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer onvriendelijke FA. Ik ga een negatieve review plaatsen over dit forum.
Howcanimakethingsaboutme.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zeker wel dat er een beetje kut van klopt, bijna op de minuut
Het hoort geen penalty te zijn, maar volgens de regels welquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Als men in het buitenland ook geen penalty vond (inclusief Engeland) zit er misschien wel wat in?
Heeft Willem Engel al naar de vaccinatiestatus van Verbruggen en De Vrij gevraagd?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:09 schreef JohnBercow het volgende:
[ x ]
Wellicht kan hij de Staatssecretaris van Sport en de Minister van Veiligheid en Justitie om een feitenrelaas vragen, inclusief alle documenten over de aanstelling van deze scheidsrechter.
De Koninklijke Marine moet gewoon de Thames opvaren, net als Michiel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:09 schreef JohnBercow het volgende:
[ x ]
Wellicht kan hij de Staatssecretaris van Sport en de Minister van Veiligheid en Justitie om een feitenrelaas vragen, inclusief alle documenten over de aanstelling van deze scheidsrechter.
Probleem is Malen heeft 100 kansen nodig voordat hij scoortquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:10 schreef byah het volgende:
Koeman had Malen nooit eraf moeten halen. met wat dreiging in de diepte hadden we wel een doelpunt gemaakt in de tweede helft
Wel naar die van Weghorst.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:10 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Heeft Willem Engel al naar de vaccinatiestatus van Verbruggen en De Vrij gevraagd?
Hier kwam het inderdaad bijna op neer,quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En waar doet het dan pijn? Wijs het eens aan op deze pop?
Wanneer moet Ajax, dinsdag?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
volgende week lekker de voorrondes CL kijken
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer onvriendelijke FA. Ik ga een negatieve review plaatsen over dit forum.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:59 schreef GGMM het volgende:
Nou, jammer.
Bedankt voor jullie gezelligheid![]()
Welterusten.
Huh deed Malen mee danquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:10 schreef byah het volgende:
Koeman had Malen nooit eraf moeten halen. met wat dreiging in de diepte hadden we wel een doelpunt gemaakt in de tweede helft
Sowieso zijn de keuzes van Koeman natuurlijk te betwisten, hij wilde graag vastigheid en denkt dat Frimpong niet goed samen kan spelen met Dumfries.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Als de voorhoede iets had voorgesteld, dan hadden we dit Engeland met 4-1 van het veld gestuurd en had de finale iets voorgesteld.
@Zipportal heeft iedereen een loer gedraaid.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
[..]
Je had in dit geval frimpong ipv Dumfries neer moeten zetten ivm de snelheid van oa Sakaquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso zijn de keuzes van Koeman natuurlijk te betwisten, hij wilde graag vastigheid en denkt dat Frimpong niet goed samen kan spelen met Dumfries.
Het is trouwens wel opvallend dat vandaag veel via de rechterkant ging en Gakpo op links niet zijn stempel kon drukken. Hij leek sowieso niet in vorm vandaag. Als Depay dan ook nog uitvalt dan blijft er weinig meer over.
Zipportal is gewoon een leipo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:zipportal heeft iedereen een loer gedraaid.
@:GGMM is een zeer vriendelijke FA. Negatieve review ingetrokken.
Hij kreeg geel vanwege commentaar dacht ikquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Koeman had nooit met Malen moeten starten, die moet je inbrengen als de Engelse verdedigers al vermoeid zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:10 schreef byah het volgende:
Hij maakt alle kleine fouten en enorme fouten dezelfde kant op.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij kreeg geel vanwege commentaar dacht ik
De scheids vloot veilig. Zoals die laatste overtreding aan de zijlaan door iirc Dumfries. Niks aan de hand maar hij ziet een aanvallende speler vallen dus fluit hij.
En dat doet hij in het strafschopgebied net andersom, direct tegen de aanvallende partij zoals tegen Van Dijk waarbij de herhaling goed liet zien dat het echt nergens op sloeg.
De scheids maakt zogenaamd geen grote fout. Maar voegt ook niks toe
Huhquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De onterechte strafschop beïnvloedt het verloop van de wedstrijd in negatieve zin. In plaats van dat Engeland op zoek moet naar de gelijkmaker met alle consequenties van dien kregen ze 'm nu in de schoot geworpen. Nederland kon verder ook geen vuist maken om helaas om dat onrecht te herstellen. Die tweede van de Engelsen valt niks op aan te merken en qua timing natuurlijk zwaar ongelukkig voor Nederland. Al met al jammer, al zie ik het qua selectie positief in het komende WK en EK. Jammer dat Koeman zal blijven zitten als bondscoach.
@GGMM is mijn lievelings FA.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:zipportal heeft iedereen een loer gedraaid.
@:GGMM is een zeer vriendelijke FA. Negatieve review ingetrokken.
Dan stap je toch op?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De onterechte strafschop beïnvloedt het verloop van de wedstrijd in negatieve zin. In plaats van dat Engeland op zoek moet naar de gelijkmaker met alle consequenties van dien kregen ze 'm nu in de schoot geworpen. Nederland kon verder ook geen vuist maken om helaas om dat onrecht te herstellen. Die tweede van de Engelsen valt niks op aan te merken en qua timing natuurlijk zwaar ongelukkig voor Nederland. Al met al jammer, al zie ik het qua selectie positief in het komende WK en EK. Jammer dat Koeman zal blijven zitten als bondscoach.
Fietsen is geen sport.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar de TDF is nog bezig.
Zoals ik net al aangaf, Koeman werkt graag met vastigheden, dus hij laat liever zoveel mogelijk spelers staan. Malen in plaats van Bergwijn was het enige wat hij aandurfde. Maar goed Koeman had natuurlijk niet verwacht dat zowel Gakpo als Malen als Depay een complete offday hadden en alles fout deden vandaag.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je had in dit geval frimpong ipv Dumfries neer moeten zetten ivm de snelheid van oa Saka
De Engelsen waren daar veel beter in. Helaas met succesquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij maakt alle kleine fouten en enorme fouten dezelfde kant op.
Finalist de hele wedstrijd op een gelijkspel gehouden!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kneusje Koeman verliest weer eens een topduel. @:caland
Absoluut beter dan Van Gaal!!!
Waar iemand die bijna dood was ineens voorop rijdtquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar de TDF is nog bezig.
Een goede keeper laat geen ballen door. Dus ook op dit toernooi was geen goede keeper te bekennen. Maar daar hebben we de beker nog steeds niet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Als de voorhoede iets had voorgesteld, dan hadden we dit Engeland met 4-1 van het veld gestuurd en had de finale iets voorgesteld.
Guus -> Loouiiiiiisquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kneusje Koeman verliest weer eens een topduel. @:caland
Absoluut beter dan Van Gaal!!!
Breakdance genotquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je niet verheugen op turnkutjes op de balk
Dat vind ik geen leuke post.quote:
Kamelentenen bohhhhquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je niet verheugen op turnkutjes op de balk
Hij staat in mijn top 3.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@:GGMM is mijn lievelings FA.
Stukje dubbele dildoquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat Stekelenburg die Femke Heemskerk heeft gedaan blijft toch gek. Daarna wel lesbisch geworden
Sorry maatquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke post.
Wie hoort die paslijn daar dicht te lopen lijkt me beter.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef Caland het volgende:
Zo’n goal aan het einde, maakt dat het erger?
De talentloze familie Stekelenburg
Stekelenburg lesbisch geworden? Dat zijn onthullingen!quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat Stekelenburg die Femke Heemskerk heeft gedaan blijft toch gek. Daarna wel lesbisch geworden
Eens. Nederland kwam beter in de wedstrijd, maar werd een paar keer lullig afgefloten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:07 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat Nederland de overhand kreeg
Idee kreeg ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:16 schreef CR7 het volgende:
Dumfries vindt het wel een pingel volgens mij
De jong wordt echt overschat. Je mist gewoon per plek kwaliteit. Alleen achterin is het goed.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef Wotte het volgende:
Denk dat Koeman er wel het maximale heeft uitgehaald met een halve finaleplek. Je komt gewoon kwaliteit tekort op het middenveld zeker zonder de Jong.
Je moet je ook afvragen waarom spelers als Gravenberch, Wijnaldum, Brobbey, Zirkzee, Blind en Geertruida überhaupt zijn meegenomen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Domfries heeft alleen maar kut gespeeld, het hele toernooi en die Frimpong wordt continu genegeerd. Koeman raus.
Wat laat je je kennen zegquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou en.
Jij bent ook een parodie op een EK-mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |