Ik zie alleen maar voordelenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:59 schreef JohnBercow het volgende:
Een voordeel: Geen Oranjebewaarder-reclame meer
Die ziet zijn gratis frikandellen verdampen.quote:
Ja, natuurlijk. Van Dijk eruit en Van de Ven erin, die stopt tenminste de rechterkant af die compleet over Aké heen liep en heeft daarnaast snelheid om eroverheen te gaan als back. Daarnaast had Malen erin gelaten en Simons op de plek waar hij in eerste instantie speelde, dat liep goed en dan ga je het veranderen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij had betere wissels geweten? De tweede helft was gewoon veel beter dan de eerste.
Die werd tijdens de wedstrijd al aangepakt hoor, met zijn dwaze beslissingenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wel weer typisch, na bijna elke wedstrijd mensen uit het verliezende land zien bitchen op de scheids. Ach.
Dat sowieso, was een leuk opwarmertje, dit EK, nu zondag nog even en dan op naar de echte sportzomerquote:
Krijg je er van als je in Donderberg woontquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoor hier mensen toeteren. Vast Marokkanen
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Halve Finale halen op een EK voetbal is gewoon een goed resultaat. Hoe je het draait of keert
Ik neem aan dat je daar gewoon rood voor krijgt. Ook als je met 4-0 voor staatquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Spanje zondag Engeland anaal verkracht met 4-0
Kempquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Krijg je er van als je in Donderberg woont
Huh? Nederland speelde laf inderdaad maar ze hebben niet gewonnen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Hallojo het volgende:
Laf voetbal is de sleutel tot succes blijkt maar weer
Zal wel meevallenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Beter nu eruit, dan zo spelen en een dik pak slaag krijgen tegen Spanje in de Finale.
Engeland heeft met spelers als Trippier, Kane, Saka, Bellingham en Foden echt spelers van absolute wereldtop. Nederland heeft achterin eigenlijk alleen van Dijk, maar voorin is er geen enkele speler (zelfs Gakpo niet) die bij zijn club het verschil maakt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nou ja, dat was het dan weer. Uitschakeling is altijd zuur, maar NL speelde ook niet echt de pannen van het dak dit toernooi. Engeland overigens ook niet, dus ik denk dat Spanje de finale glansrijk gaat winnen.
Saka liep niet over Ake heen en Van de Ven is geen back en kan helemaal niet voetballen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:00 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Van Dijk eruit en Van de Ven erin, die stopt hij de rechterkant af die compleet over Aké heen liep en heeft daarnaast snelheid om eroverheen te gaan als back. Daarnaast had Malen erin gelaten en Simons op de plek waar hij in eerste instantie speelde, dat liep goed en dan ga je het veranderen.
Echt zo spoedig mogelijk dumpen die Koeman, wat een gigantische debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |