Dat gaat sowieso al niet lukken als Engeland speelt.quote:
Ik bedoelde het goedquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso al niet lukken als Engeland speelt.
Ik ook niet perse neequote:
Joey komt uit Volendam, daar hebben ze dezelfde denkbeelden als Kroos, passende vergelijking dusquote:
Doen we ook, met twee man zelfs waardoor Foden altijd vrij staat...quote:
Het is dat ie goed kan voetballen. Staat in de top drie van domste hoofden op het EK samen met Cole Palmer en Dani Olmo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:37 schreef Steven184 het volgende:
Foden heeft meer talent in zijn teen dan hele Nederlandse team samen
Die had zijn VMBO verder nooit afgemaakt neequote:Op woensdag 10 juli 2024 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is dat ie goed kan voetballen. Staat in de top drie van domste hoofden op het EK samen met Cole Palmer en Dani Olmo.
IQ in z'n nek getatoeëerd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die had zijn VMBO verder nooit afgemaakt nee
Ik niet. De coming home act mag terug het Kanaal over worden geflikkerd met debiel Pickford voorop.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:43 schreef Steven184 het volgende:
Ben wel blij dat Engeland voor eerst dit toernooi voetbalt.
Ik wil gewoon leuke wedstrijd zien. Interesseert het mij nou of Nederland of Engeland wint.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik niet. De coming home act mag terug het Kanaal over worden geflikkerd met debiel Pickford voorop.
Ach, Spanje wint dit spel toch wel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik niet. De coming home act mag terug het Kanaal over worden geflikkerd met debiel Pickford voorop.
Was ook een goede wissel. Wel druk naar voren kwijt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef VoMy het volgende:
Hot Teek: Met Veerman in het spel kwam Engeland er niet meer echt door.
Veerman maakt de2-1 in de derde minuut van blessuretijdquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef VoMy het volgende:
Hot Teek: Met Veerman in het spel kwam Engeland er niet meer echt door.
Het is Koeman, wat had je precies verwacht?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef Slobeend het volgende:
Wat idioot om nog laffer te gaan spelen dan Sausgate. Snap er niks van.
KoetjeGod regelt dit spelquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef Slobeend het volgende:
In de oefenwedstrijden en tegen Polen speelden ze met meer druk en agressiever. Maar als puntje bij paaltje komt komt toch weer de behoudende trainer naar boven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is Koeman, wat had je precies verwacht?
Moest ook wel. Met twee voorin die niets doen gaat het niet werken. Niemand pakte Foden op.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef Slobeend het volgende:
Die doet nog gewoon mee aan de Olympische spelenquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:55 schreef VoMy het volgende:
Is Estevana Polman ook zo dik geworden als Rafa?
quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Die doet nog gewoon mee aan de Olympische spelen
Koeman gaat Southgate met zijn eigen trucjes verslaan.quote:
Die Engelsen geloven het verder ook wel. Stukje zomeravondvoetbal.quote:
Koeman heeft het middenveld dichtgetimmerd, spelen een vorm van 451 waardoor de ruimtes voor Engeland grotendeels gesloten zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Engelsen geloven het verder ook wel. Stukje zomeravondvoetbal.
Grol is jaloersquote:
Fanboyquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:39 schreef Szura het volgende:
Commentator is het in paniek helemaal kwijt
Dat Zwayer met kaarten strooit mag geen verrassing heten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:47 schreef Szura het volgende:
Scheidsrechter heeft in de pub gezeten in de rust
Met die voorgeschiedenis gaat Engeland natuurlijk nooit nadeel ondervinden van de scheids.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:47 schreef Szura het volgende:
Scheidsrechter heeft in de pub gezeten in de rust
De scheidsrechter nam veel bijzondere beslissingen. Niet dat de uitslag daar anders door was geweest maar matig was hij wel.quote:
Ouwe matchfixerquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De scheidsrechter nam veel bijzondere beslissingen. Niet dat de uitslag daar anders door was geweest maar matig was hij wel.
Tweede helft ben ik met je eens, eerste helft was Engeland veel beter.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef VoMy het volgende:
Tsja, jammer. Vond de 2-1 tegen het spelbeeld in maar ok.
Ja, het spelbeeld op het moment van spelen bedoel ik ook.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tweede helft ben ik met je eens, eerste helft was Engeland veel beter.
Kampioenschap van Feyenoord onder Slot.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Pistolero het volgende:
Is er iets mooiers in het leven dan teleurgestelde en verdrietige Oranjefans?
Teleurgestelde en verdrietige Vlaamse wielercommentatoren?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Pistolero het volgende:
Het is al drie tornooien niks qua spel bij Nederland, kan me geen goede wedstrijd herinnerenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef wimderon het volgende:
Van der Vaart is woedend, terwijl het van allebei de kanten niks was in de tweede helft.
Structurele problemen ja, maar ach, Koetje tot einde der tijden bondscoach, KNVBGodenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is al drie tornooien niks qua spel bij Nederland, kan me geen goede wedstrijd herinneren
Of een teleurgestelde Merijn Zeeman.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Teleurgestelde en verdrietige Vlaamse wielercommentatoren?
Tweede helft prima onder controle. Is dat niet in de wedstrijd zitten?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Nooit echt in de wedstrijd gezeten
Lachwekkende penalty en die goal viel helemaal uit het niks, maar Nederland maakte ook niet echt ergens aanspraak op
Ja maar vrij reactief, nooit echt de controle of het spel gedicteerdquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tweede helft prima onder controle. Is dat niet in de wedstrijd zitten?
Mja dat wel een beetje, het was ook wel grote delen de lamme tegen de blinde, Ingerlund was na de 1-0 tot minuut 30 ofzo beter, daarna was het van allebei ongeveer even kut en het pisgeluk van Sausgeet levert dan. Maar we gaan nog wel een paar keer van de Britten verliezen in Parijs dus wen er maar aan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Nooit echt in de wedstrijd gezeten
Lachwekkende penalty en die goal viel helemaal uit het niks, maar Nederland maakte ook niet echt ergens aanspraak op
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Pistolero het volgende:
Teleurgestelde en verdrietige Oranjefans die een paar duizend euro armer zijn?quote:Deze Nederlandse fans gaven al een aardige cent uit om hun ploeg te zien op het EK: “Zit al aan mijn spaarpot voor het WK”
Van Hamburg over Berlijn tot woensdag in Dortmund. Al drie weken lang overspoelt een oranje vloedgolf het Duitse vasteland. De Nederlandse supporters willen niets missen van de prestaties van Depay en co. op het EK, en daar hebben ze veel geld voor over, stelt onze reporter vast in de fanzone in Dortmund, vlak voor de halve finale tegen Engeland.
“Al meer dan 8.000 euro uitgegeven”
Nick uit Alkmaar gaf al meer dan 8.000 euro uit: “Voor deze sfeer heb ik dat over”
Nederlanders gierig? Nee hoor. Of toch niet als het over hun favoriete sport gaat. In Dortmund, waar Nederland het woensdagavond tegen Engeland opneemt in de halve finale van het EK, kijken de massaal toegestroomde Oranjefans duidelijk niet op een cent meer of minder. “Ik heb gisteren nog 750 euro betaald voor een ticket”, vertelt Nick uit Alkmaar.
Hij is niet aan zijn proefstuk toe. “Sinds de groepsfase ben ik niet meer in Nederland geweest. Ik ben doorgereisd van München (waar Nederland tegen Roemenië speelde, red.) naar Berlijn (waar ze de Turken bekampten, red.) tot hier in Dortmund. Telkens betaalde ik enkele honderden euro’s voor een ticket en nog eens enkele honderden euro’s voor een hotelkamer. Ik denk dat het me alles samen al meer dan 8.000 euro gekost heeft. Maar kijk eens om je heen, wat een sfeer. Hier heb ik dat voor over.”
Nederlander in Dortmund
We verslikken ons even in onze Heineken, maar het verhaal van Nick blijkt helemaal niet zo uitzonderlijk, want nadien horen we nog een aantal bedragen. Mensen die meer dan 700 euro hebben betaald om de wedstrijd tegen Engeland bij te wonen, een bedrag dat met vervoer en verblijf makkelijk boven de 1.500 euro oploopt. En dat voor één wedstrijd.
Wouter uit Venlo.
Dat het ook budgetvriendelijker kan, bewijst Wouter uit Venlo, een superfan die bekendstaat als de “streepjesman”, getuige de Nederlandse strepen op zijn gezicht. Hij miste nog geen wedstrijd van Oranje op dit EK, maar dankzij het puntensysteem van de KNVB dat de meest trouwe fans beloont met de goedkoopste tickets, valt zijn financiële EK-balans voorlopig best mee. “2.500 euro in totaal ongeveer”, vertelt hij. “In vergelijking met Qatar is dat weinig, maar ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat we zo ver gingen geraken, dus ik ben toch ook al aan mijn spaarpotje voor het komende WK in Amerika moeten komen”, lacht Wouter.
Meestal reisde Wouter op en af met de wagen, maar twee keer nam hij ook de trein. “Om in Berlijn en München te geraken was dat veruit de beste oplossing. Je doet er vier à vijf uur over en het kost ongeveer 80 euro per persoon.” Hotels probeert hij goed op voorhand vast te leggen om de kosten te beperken – “voor Berlijn hoef ik mijn reservatie alleen nog te bevestigen” – en dus is er altijd nog een beetje ruimte voor eten en drank ter plaatse. “Ik reken daarvoor altijd op ongeveer 100 euro per dag.”
Sven en Martijn uit Den Haag konden zich beperken tot 1.400 euro: “Hotels liggen al maanden vast”
Ook Sven en Martijn worden door de KNVB als absolute topfans beschouwd. Hun ticketje voor woensdagavond kostte 80 euro, voor een eventueel finaleticket zouden ze 95 euro moeten neertellen. “We zijn best goed voorbereid. Op de achtste finale na – toen we echt even moesten uitrusten – zijn we overal naar toe gereisd. Meestal met de auto, alleen naar Berlijn met de trein”, aldus Martijn.
Qua uitgaven hebben ze zich voorlopig kunnen beperken tot 1.400 euro. “De poulefase heeft ons ongeveer 750 euro per persoon gekost en met de kwartfinale en vandaag is daar nog eens ongeveer 650 euro bijgekomen”, zegt Sven met een biertje uit de plaatselijke supermarkt in zijn hand. “Niet omdat we te gierig zijn om het hier te kopen, wel omdat de rij veel te lang is.”
“De poulefase heeft ons ongeveer 750 euro per persoon gekost en met de kwartfinale en vandaag is daar nog eens ongeveer 650 euro bijgekomen”
De twee vrienden weten wat het is om naar het buitenland te reizen voor de Nederlandse ploeg en ze zijn dan ook uitstekend voorbereid. “We hebben in december alle hotels waar we mogelijk konden komen al geboekt. Altijd met optie om gratis te annuleren, zodat we uiteindelijk alleen degene overhielden waar Nederland effectief kwam spelen. Vanavond (woensdagavond, red.) slapen we trouwens niet in Dortmund, maar wel in Bochum. Dat was goedkoper en het is van hier slechts tien minuutjes met de trein.”
Ik dacht zo tussen minuit 60 en 80 wel dat Nederland duidelijk de bovenliggende partij was.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja maar vrij reactief, nooit echt de controle of het spel gedicteerd
Ze werden niet meer overlopen, maar ze hebben ook geen moment echt de overhand gehad toch? Engeland speelde Nederland weg tussen 20-40 minuten, Nederland heeft geen enkele periode zo gespeeld helaas
Tikkeltje onzekerquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dat wel een beetje, het was ook wel grote delen de lamme tegen de blinde, Ingerlund was na de 1-0 tot minuut 30 ofzo beter, daarna was het van allebei ongeveer even kut en het pisgeluk van Sausgeet levert dan. Maar we gaan nog wel een paar keer van de Britten verliezen in Parijs dus wen er maar aan.
Wat vonden jullie van Zwayer?
Lievelingetje De Ligtquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:16 schreef VoMy het volgende:
De Vrij speelde overigens een wereldpot (tot de 1-2) en bewees dat het crimineel was dat hij tussen 2016 en dit jaar zo weinig basisplekken had in Oranje.
Dan doet deze me nog wel het minste, vast omdat je ouder wordt maar ook omdat het spel gewoon ruk was.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef franklop het volgende:
1998,2000,2004,2010,2014,2024
Die verloren (halve) finales breken mij nu wel op.
Je gunt dit soort figuren toch een leven lang vol ellende. Net als al dat andere volk op de tribune dat vanmiddag lekker van links naar rechts is gegaan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:13 schreef Szura het volgende:
Ach de BN’ers
https://www.telegraaf.nl/(...)-halve-finale-oranje
2004 denk ik nog wel eigenlijk. Daar werd je gewoon weggespeeld (in mijn beleving)quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan doet deze me nog wel het minste, vast omdat je ouder wordt maar ook omdat het spel gewoon ruk was.
kk slechtquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dat wel een beetje, het was ook wel grote delen de lamme tegen de blinde, Ingerlund was na de 1-0 tot minuut 30 ofzo beter, daarna was het van allebei ongeveer even kut en het pisgeluk van Sausgeet levert dan. Maar we gaan nog wel een paar keer van de Britten verliezen in Parijs dus wen er maar aan.
Wat vonden jullie van Zwayer?
Interesseert mij vrij weinig. Laat ze lekker. Heb jij er last van?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gunt dit soort figuren toch een leven lang vol ellende. Net als al dat andere volk op de tribune dat vanmiddag lekker van links naar rechts is gegaan.
Alleen al hierom is het erg mooi dat WE verloren hebben.
Reijnders ook wel comfortabel aan de bal en veel voorwaartse passes, vond ik goed spelenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja goh wat moeten we erover zeggen. Scheids maakte wel heel veel fouten maar dat is te makkelijk natuurlijk. Was echt oogaids van beide kanten. Uiteraard geen penalty.
Al met al maakt het allemaal niets meer uit. Uit dat licht.
Revelaties van toernooi; De Vrij en Schouten.
Met een fatsoenlijke scheids was je misschien door gemazzeld, om er daarna keihard af te gaan tegen de Spanjooltjes, tsja...quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja goh wat moeten we erover zeggen. Scheids maakte wel heel veel fouten maar dat is te makkelijk natuurlijk. Was echt oogaids van beide kanten. Uiteraard geen penalty.
Al met al maakt het allemaal niets meer uit. Uit dat licht.
Revelaties van toernooi; De Vrij en Schouten.
Koeman, Memphis, Virgil (en Gini, lol) eruit lijkt me wel een minimale vereiste wil je er enigzins iets van maken in de toekomst.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke scheids was je misschien door gemazzeld, om er daarna keihard af te gaan tegen de Spanjooltjes, tsja...
Moet zeggen, vind het bij elkaar best een leuke groep voetballers (qua talent tenminste), waar ook nog wel wat potentie in zit voor de komende jaren. Heeft alleen wel een goede bondscoach nodig
Dumbfries kunnen we ook missen als kiespijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Koeman, Memphis, Virgil (en Gini, lol) eruit lijkt me wel een minimale vereiste wil je er enigzins iets van maken in de toekomst.
Verder natuurlijk best wel laf en slecht gespeeld vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:49 schreef Slobeend het volgende:
Oh nee Felix Zwayer. Schandalig slechte scheids.
Het heeft potentie met Gakpo en Simons die ook wel aardig speelde. Het blijft alleen vrij grillig. Gakpo zeker heeft best wel veel ruimte nodig voor zijn acties.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke scheids was je misschien door gemazzeld, om er daarna keihard af te gaan tegen de Spanjooltjes, tsja...
Moet zeggen, vind het bij elkaar best een leuke groep voetballers (qua talent tenminste), waar ook nog wel wat potentie in zit voor de komende jaren. Heeft alleen wel een goede bondscoach nodig
En een paar gasten rap doorselecteren (Wijnaldum, Bergwijn, Blind, Hegworst. De Vrij zal wel stoppen) of minder belangrijk maken (Memvis, Van Dijk, Domfries).quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Misdaad tegen de mensheid.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:28 schreef Felagund het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-reden-voor-twijfel
Deschamps mag tot het oneindige blijven.
We lopen er nu tegenaan dat ie ooit nuttig is geweest toen we 532 speelden en hij lekker kon draven. Verder extreem beperkte speler.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dumbfries kunnen we ook missen als kiespijn
Thierry Boon of die Westrate.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:34 schreef Szura het volgende:
Deze interviewer is een debiel, wie is dit
Wist niet dat de vragen nog slechter konden dan bij Jeroen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:34 schreef Szura het volgende:
Ongetwijfeld (stief)kind van een NOS-figuur die er al 40 jaar zit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:34 schreef Szura het volgende:
Koeman heeft een contract voor het leven gekregen van de KNVB deze weekquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Koeman, Memphis, Virgil (en Gini, lol) eruit lijkt me wel een minimale vereiste wil je er enigzins iets van maken in de toekomst.
WAT WIL JE HOREN?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:34 schreef Szura het volgende:
Was die niet in minstens 50% van de gevallen net lichtgeblesseerd in de interlandperiodes?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:16 schreef VoMy het volgende:
De Vrij speelde overigens een wereldpot (tot de 1-2) en bewees dat het crimineel was dat hij tussen 2016 en dit jaar zo weinig basisplekken had in Oranje.
Die raakte inderdaad vaak precies geblesseerd vlak voor of tijdens een interlandperiode. Maar heeft ook een tijdje vast op de bank gezeten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was die niet in minstens 50% van de gevallen net lichtgeblesseerd in de interlandperiodes?
Lekker toch, heel veel bier en drugs op, dan even een kutstukje typen en vervolgens je loon ophalenquote:Op donderdag 11 juli 2024 00:01 schreef Szura het volgende:
‘Met een masterclass hogeschoolvoetbal blies Engeland het Oranje-sprookje uit.‘
Eerste zin van de column van Valentijn D
Maar wie?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Traint Preud'homme nog, die vent was een legendquote:
Het zou wel eens verfrissend zijn om een buitenlander voor de groep te zetten, maar dat gaat de walgelijke en oerconservatieve KNVB nooit doen helaas.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na het WK zit Bosz 3 jaar bij PSV, dus dan die wellicht.
Bosz is wel befaamd om het tijd nodig hebben natuurlijk. Maar wel een keer nog een realistische optie van een moderne trainer.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na het WK zit Bosz 3 jaar bij PSV, dus dan die wellicht.
"Een buitenlander" is ook wel makkelijk roepen natuurlijk, goede (buitenlandse) trainers worden niet zo snel bondscoach, en als ze het worden vooral van hun eigen land. Met de Martinez'en van deze wereld ga je het ook niet redden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou wel eens verfrissend zijn om een buitenlander voor de groep te zetten, maar dat gaat de walgelijke en oerconservatieve KNVB nooit doen helaas.
Gakpo is een meer dan prima speler joh. Hij was vooral slachtoffer van het systeem en de tactiek van Koeman(of gebrek daaraan eigenlijk, lol)quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu we uitgeschakeld zijn kunnen we gelukkig weer even normaal gaan doen. Zo'n Gakpo is toch ook maar gewoon een ontzettend eendimensionale speler. Amper in het spel betrokken, en als ie de bal heeft gaat ie naar binnen om een voorzet af te leveren die niet aankomt om of vanuit kansloze positie op de goal te schieten. Dat het af en toe wel lukt is een detail waardoor we ons niet moeten laten afleiden.
Vond Koeman niet zo slecht dit toernooi. Bergwijn zou ik zelf nooit doen en die eeuwige Dumfries, daar had ik ook liever iets anders voor gezien, maar zo goed ken ik de selectie niet dat ik weet wat je dan wel op rechts moet doen als je niet alles om wil gooien.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Dit vond ik ook wel weer komisch, geringe keuzemogelijkheden
Ik gaf je een like voor de eerste 2 alinea's, maar toen las ik je derdequote:Op donderdag 11 juli 2024 13:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vond Koeman niet zo slecht dit toernooi. Bergwijn zou ik zelf nooit doen en die eeuwige Dumfries, daar had ik ook liever iets anders voor gezien, maar zo goed ken ik de selectie niet dat ik weet wat je dan wel op rechts moet doen als je niet alles om wil gooien.
Iedereen riep hier overigens vooraf dat Wijnaldum in de basis zou gaan staan, maar dat gebeurde al niet. Sommigen willen gewoon zien dat hun oordeel vooraf bevestigt wordt, hoe dan ook.
Dat gezegd hebbende vind ik het tijd voor erkend prijzenpakker GIO. De man met de beste KO winst-verliesratio na Ancelotti en Mourinho. Kunnen we het schijnbaar bestaande oranjegevoel op Ambon ook weer wat verder aanwakkeren.
Je wil ook een beetje stoken natuurlijk en niet alleen maar gemeenplaatsen opzoeken in zo'n postquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik gaf je een like voor de eerste 2 alinea's, maar toen las ik je derde
Gio is een fijne vent maar dan heb ik toch liever Koeman.
Ik heb deze maand te vaak uit moeten leggen aan mensen op straat hoe een middenveld werkt en cruciaal is. Met de hooivorkenmeute en het typisch Nederlandse zure gejank na een doffe klap verbaast dit me ook weer niet allemaal.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:04 schreef Slobeend het volgende:
En Wieffer als breker inbrengen zoals gisteren ipv Veerman.
Gakpo heeft enkele kwaliteiten, maar vooral enorme beperkingen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gakpo is een meer dan prima speler joh. Hij was vooral slachtoffer van het systeem en de tactiek van Koeman(of gebrek daaraan eigenlijk, lol)
Koeman is gewoon de ultieme belichaming van de Nederlandse trainer. Verkeerde spelers opstellen, zijn favorietjes voortrekken ook al kunnen ze er geen reet van, geen tactiek hebben, en mede daardoor de goede spelers ver onder hun kunnen laten spelen.
En het erge is nog dat die gek na dit EK waarschijnlijk gewoon verder gaat met figuren als Memphis, van Dijk en Dumfries. Doorselecteren doen we niet aan. We mogen al blij zijn als Wijnaldum nu definitief einde verhaal is.
Voetbalprofessor Stinho. Ik hoor ergens in de verte Wim Kieft fluisteren.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb deze maand te vaak uit moeten leggen aan mensen op straat hoe een middenveld werkt en cruciaal is. Met de hooivorkenmeute en het typisch Nederlandse zure gejank na een doffe klap verbaast dit me ook weer niet allemaal.
Heb jij toevallig tips voor het uitzoeken van een nieuwe smartphone?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voetbalprofessor Stinho. Ik hoor ergens in de verte Wim Kieft fluisteren.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voetbalprofessor Stinho. Ik hoor ergens in de verte Wim Kieft fluisteren.
Kan de voetbalprofessor en Spanje-kenner misschien ook nog een college geven over waarom Jude Bellingham zo slecht was? Die moet toch kunnen voetballen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb deze maand te vaak uit moeten leggen aan mensen op straat hoe een middenveld werkt en cruciaal is. Met de hooivorkenmeute en het typisch Nederlandse zure gejank na een doffe klap verbaast dit me ook weer niet allemaal.
Ik denk dat het verschil tussen een energieke speelstijl en een energiearme speelstijl best een factor is. Daarnaast kan Bellingham bij Real Madrid schitteren omdat, tsja, Real Madrid nogal wat middenvelders had die het spel doorgronden op een unieke manier.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Kan de voetbalprofessor en Spanje-kenner misschien ook nog een college geven over waarom Jude Bellingham zo slecht was? Die moet toch kunnen voetballen?
Wat is daarop tegen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:50 schreef Pistolero het volgende:
Mokerdomme boer Erik die dus daadwerkelijk Zirkzee en De Ligt gaat halen. Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Wat moet het ook heerlijk zijn om scout te zijn bij United. Gratis geld verdienen met niks doen.
Jij denkt dat Zirkzee en de Ligt gaan slagen bij United ja? Die kans lijkt me niet heel groot.quote:
Ten Hag schijnt daar niet meer actief bij betrokken te worden, niet in namen althans. Maar ook als dit niet uit zijn koker komt gaat hij alsnog afgerekend worden op elke fout die NEDERLANDERS maken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:50 schreef Pistolero het volgende:
Mokerdomme boer Erik die dus daadwerkelijk Zirkzee en De Ligt gaat halen. Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Wat moet het ook heerlijk zijn om scout te zijn bij United. Gratis geld verdienen met niks doen.
Ik denk niets, ik heb beide heren met alle respect afgelopen seizoen ook niet zien voetballen. Vraag me gewoon af waarom je al zeker weet dat dit raar of debiel is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat Zirkzee en de Ligt gaan slagen bij United ja? Die kans lijkt me niet heel groot.
Maar sowieso heb ik niet het idee dat ze daar aan (fatsoenlijke) scouting doen. Ten Hag wil ze hebben want hij kent ze en het zijn Nederlanders, maar verder hebben ze totaal niet gekeken wat voor type spelers het zijn en of ze wel passen in het systeem. (Niet dat Ten Hag een herkenbaar systeem heeft, maar goed)
Met name omdat er dus totaal geen idee of fatsoenlijke scouting achter lijkt te zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk niets, ik heb beide heren met alle respect afgelopen seizoen ook niet zien voetballen. Vraag me gewoon af waarom je al zeker weet dat dit raar of debiel is.
Ik vind alles best als het maar geen iPhone is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig tips voor het uitzoeken van een nieuwe smartphone?
Ik heb mijnes vannacht stukgeslagen in Amsterdam.
Op basis van?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met name omdat er dus totaal geen idee of fatsoenlijke scouting achter lijkt te zitten.
Weet je wie ook een 6,5 kreeg voor zijn werk?quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Dit vond ik ook wel weer komisch, geringe keuzemogelijkheden
Hij was hier om te bewijzen dat hij nog scherp genoeg is.quote:
Aan de ene kant heb je een veroordeelde crimineel die een staatsgreep op poten wilde zetten en aan de andere kant heb je een aftakelende opa die steeds minder goed uit zijn woorden komt. Goed dat die laatste hard wordt aangepakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:03 schreef Pistolero het volgende:
Ondanks dat Biden een seniele gek is blijft het verschil in media-aandacht tussen Biden en Trump bizar schandalig. Lekker normaliseren van het kwaad allen.
Ach, de mensheid. Niemand die hier post gaat het einde van 2025 halen, lekker met zijn allen de massavernietigingskampen in onder Fuhrer Geert 1.
Exact.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je een veroordeelde crimineel die een staatsgreep op poten wilde zetten en aan de andere kant heb je een aftakelende opa die steeds minder goed uit zijn woorden komt. Goed dat die laatste hard wordt aangepakt.
De media die het verwijt krijgen te links te zijn en daarom gaan twerken voor rechts, hemeltergende rubriek. Kijk hoe objectief we zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Exact.
Daarnaast is onze Donald is ook daadwerkelijk dement en heeft hij de afgelopen 8 jaar niet 1x een normale volzin uit zijn mond weten te krijgen, maar dat geheel ter zijde.
Opzich heb je natuurlijk gelijk dat Amerika geen democratie is maar een parodie op een land. Alleen blijft het zo'n ontzettend vermoeiende en walgelijke rubriek dat Trump en Biden steeds op gelijke hoogte worden gezet qua hoe 'debiel' ze zijn. Zie ook de posts van R_R.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Amerika is geen democratie maar een derde wereld land waar je tussen twee debielen mag kiezen.
Biden doet het debiel als de fatsoenlijke kandidaat, Trump doet het fatsoenlijk als de debiele kandidaat. Dan krijg je dit. Natuurlijk zijn zowel de acties als woorden van Trump echt krankzinnige shit maar je hebt wel het idee dat hij nog zelfstandig naar het toilet kan en bij Biden niet meer, dat speelt zeker mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Opzich heb je natuurlijk gelijk dat Amerika geen democratie is maar een parodie op een land. Alleen blijft het zo'n ontzettend vermoeiende en walgelijke rubriek dat Trump en Biden steeds op gelijke hoogte worden gezet qua hoe 'debiel' ze zijn. Zie ook de posts van R_R.
Ja en de nieuwswaarde. Natuurlijk is er aandacht voor als Biden Zelensky Poetin noemt en Harris Trump, kom op zeg, het anti-mediariedeltje wordt ook wel vermoeiend.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Biden doet het debiel als de fatsoenlijke kandidaat, Trump doet het fatsoenlijk als de debiele kandidaat. Dan krijg je dit. Natuurlijk zijn zowel de acties als woorden van Trump echt krankzinnige shit maar je hebt wel het idee dat hij nog zelfstandig naar het toilet kan en bij Biden niet meer, dat speelt zeker mee.
Precies, als je nu nog niet afgeschrokken bent over Trump dan gaat dat nooit gebeuren. Ik snap ook wel het idee van allemaal achter Biden staan, maar dan heb je een demente (zeer rechtse) opa als president van de VS die alleen maar de weg vrij maakt voor de volgende extreemrechtse populist. Joepie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja en de nieuwswaarde. Natuurlijk is er aandacht voor als Biden Zelensky Poetin noemt en Harris Trump, kom op zeg, het anti-mediariedeltje wordt ook wel vermoeiend.
Iedereen weet wat voor persoon Trump is. Van mij mogen Pistolero en RR de ene naar de andere longread gaan publiceren over Trump, maar dat gaat dus exact 0,0 veranderen aan de meningen over Trump.
Je bent nog steeds gek als je Trump stemt verder, als Biden het wordt gaan zijn prima adviseurs het land runnen, wellicht valt hij om en doet Harris het een tijdje. En dan over vier jaar een nog weer oudere Trump die het weer gaat proberen, dan moet een makkie zijn voor een enigszins normale Democraat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, als je nu nog niet afgeschrokken bent over Trump dan gaat dat nooit gebeuren. Ik snap ook wel het idee van allemaal achter Biden staan, maar dan heb je een demente (zeer rechtse) opa als president van de VS die alleen maar de weg vrij maakt voor de volgende extreemrechtse populist. Joepie.
Net zoals Hilversum links zou zijn. Welke statistieken je ook gebruikt, het dringt niet door dat het merendeel rechts of neutraal is qua omroepen enzo. Er is zelfs een extreem-rechts omroep, en een "normale" omroep die zelf zegt rechts te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De media die het verwijt krijgen te links te zijn en daarom gaan twerken voor rechts, hemeltergende rubriek. Kijk hoe objectief we zijn.
Dat voelde Ali zelf ook, aangezien hij niet aanwezig is.quote:
Al vroeg rekening gehouden qua artiestennaamquote:
Wij zijn nu echt het meest idiote democratietje van de Westerse Wereld, hé? Biden en Trump ten spijt.quote:
Tante Yv was een fenomeen, we zullen haar nooit vergeten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Einde tijdperk Yvonne Coldeweijer. @:koffieplanter
Hitler is ook nog steeds in onze gedachte.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tante Yv was een fenomeen, we zullen haar nooit vergeten.
Waarom mag zo'n Vitesse met 20 miljoen schuld de KNVB maandenlang aan het lijntje houden en krijgen ze een miljoenmiljard keer uitstel terwijl bij clubjes als AGOVV, Haarlem en Veendam binnen no-time de stekker eruit werd getrokken om een paar ton?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:05 schreef Szura het volgende:
Ach Vitesse, gewoon weer de volgende dubieuze boef aan de fiets hangen
https://www.telegraaf.nl/(...)-en-slaat-nergens-op
Vitesse zou dit beter af kunnen kappen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:05 schreef Szura het volgende:
Ach Vitesse, gewoon weer de volgende dubieuze boef aan de fiets hangen
https://www.telegraaf.nl/(...)-en-slaat-nergens-op
Maar dan bestaan ze sowieso niet meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vitesse zou dit beter af kunnen kappen.
Scheelt weer dat ze dan links alleen via de media kunnen framen.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:46 schreef franklop het volgende:
Wel grappig dat het blijkbaar een geregistreerd republikein lijkt te zijn geweest
Als Biden nu werkelijk vermoord wordt is dat het enige mogelijk scenario waarbij Trump verliest.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:52 schreef Pistolero het volgende:
Ik wens de Secret Service ook veel succes in het beschermen van Biden tegen de nu ongetwijfeld nog meer losgeslagen MAGA-gekkies.
Dan had hij het beter iets dichter op de verkiezingen kunnen doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:49 schreef franklop het volgende:
Plottwist; Trump heeft het allemaal zelf in scène gezet
Ja, dat is de bedoeling.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik word heel boos van de tweet van Wilders. Zo gigantisch polariserend.
[ x ]
Gelukkig is er wel een Marinus van der Lubbe'tje aanwezig.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
De USA mist een type John Wilkes Booth en Lee Harvey Oswald.
Nog effe en het was Paul Rosenmöller in hoogst eigen persoon.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik word heel boos van de tweet van Wilders. Zo gigantisch polariserend.
[ x ]
Ik denk dat ie ook niet wint als ie zelf vermoord wordt.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Biden nu werkelijk vermoord wordt is dat het enige mogelijk scenario waarbij Trump verliest.
De strontirritante Alcaraz is niet veel beter. Tennis is sowieso dood met al die eenheidsworst die nu de top vormt. Niet meer over praten eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:44 schreef hhh38 het volgende:
Over niet winnen gesproken, erg mooi dat de altijd onsympathieke Novax kansloos heeft verloren op Wimbledon.
Wat heeft iedereen toch tegen hemquote:Op zondag 14 juli 2024 17:44 schreef hhh38 het volgende:
Over niet winnen gesproken, erg mooi dat de altijd onsympathieke Novax kansloos heeft verloren op Wimbledon.
Ik kan bij Djoko veel woorden bedenken, maar sympathiek is er daar niet 1 van..quote:Op zondag 14 juli 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen hemGeweldige sportman. "Vroeger" kregen Navratilova en Lendl ook al die shit over zich heen. Waren of bleken zeer sympathieke mensen. Verder was mijn eerste gedacht na de aanslag: 'Dat worden weer vier jaar Trump.'
Alleen Sinner vind ik nog wel te doenquote:Op zondag 14 juli 2024 17:47 schreef Szura het volgende:
[..]
De strontirritante Alcaraz is niet veel beter. Tennis is sowieso dood met al die eenheidsworst die nu de top vormt. Niet meer over praten eigenlijk.
Zie je toch wel in veel sporten, heb het idee dat alles zo geperfectioneerd wordt dat je dan gewoon bij de menselijke limieten uitkomt.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:02 schreef tong80 het volgende:
De top is deze eeuw gewoon te smal. Weet niet hoe dat komt.
Ik denk niet dat het alleen romanticeren is. Ik ben wel een sport/voetbal romanticus maar het voetbal boeit me ook veel minder. Veel sterieler, minder toppers/wereldklasse spelers....Bij wielrennen lijkt het genivileerd. WWat jij zegt, veel taktischer met oortjes en zo. Bij voetbal ook trouwens. Van Basten en Gullit zeiden het laatst, ze zijn veel te afhankelijk van trainers en systemen...quote:Op zondag 14 juli 2024 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zie je toch wel in veel sporten, heb het idee dat alles zo geperfectioneerd wordt dat je dan gewoon bij de menselijke limieten uitkomt.
Ik heb niet zo veel problemen met het huidig tennis. Tactieken zijn wat veranderd, ze gaan nog steeds veel naar het net maar het is wat tactischer dan domweg serve&volley, vaak prachtige rally's en niveau is zeer hoog. Volgens mij worden wij allemaal ouder, krijgen we slechtere concentratie van zo veel FOK!'en (zeker bij slow television als tennis een groot probleem), romantiseren we het verleden, etc.
Kanequote:Op zondag 14 juli 2024 20:48 schreef Szura het volgende:
Hopen dat het onsympathieke Spanje met een paar leuke spelertjes wint van het antivoetbal van Sausgeet
Hardop gelachen toen Kane in een interview aangaf dat hij alles wat hij gepresteerd heeft in zijn carrière zou inruilen voor het winnen van het EK.quote:
Niet perse een eerlijke deal neequote:Op zondag 14 juli 2024 21:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen Kane in een interview aangaf dat hij alles wat hij gepresteerd heeft in zijn carrière zou inruilen voor het winnen van het EK.
Hoe vaak zie je nou nog een clash van stijlen?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zie je toch wel in veel sporten, heb het idee dat alles zo geperfectioneerd wordt dat je dan gewoon bij de menselijke limieten uitkomt.
Ik heb niet zo veel problemen met het huidig tennis. Tactieken zijn wat veranderd, ze gaan nog steeds veel naar het net maar het is wat tactischer dan domweg serve&volley, vaak prachtige rally's en niveau is zeer hoog. Volgens mij worden wij allemaal ouder, krijgen we slechtere concentratie van zo veel FOK!'en (zeker bij slow television als tennis een groot probleem), romantiseren we het verleden, etc.
~De La Fuentequote:“In Spain we find it difficult to recognise good things we have. Morata is a clear example. He has the numbers of a superstar”, as per quotes from Marca.
“He’s the fourth top scorer in Spain’s history, third in the Euros, and won titles at top level clubs.
“He would be a legend in another country, but in ours it’s difficult.
“I’m 100% behind him. He has the support of his teammates and coaches and they feel bad about the attitude of a certain sector of the press towards him.”
Gecondoleerd want echt alles wijst hieropquote:Op zondag 14 juli 2024 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Engeland het EK wint, heeft interlandvoetbal geen zin meer.
Pijnlijke martelgang voor alle journalisten om thinkpieces over de Engelse EK-zege te schrijven. Eigenlijk zouden kranten dan een demonstratieve leegte op hun voorpagina moeten aanbieden.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gecondoleerd want echt alles wijst hierop
Gerd Toney gaat straks de winnende maken, dit is '74quote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pijnlijke martelgang voor alle journalisten om thinkpieces over de Engelse EK-zege te schrijven. Eigenlijk zouden kranten dan een demonstratieve leegte op hun voorpagina moeten aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |