Dat gaat sowieso al niet lukken als Engeland speelt.quote:
Ik bedoelde het goedquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso al niet lukken als Engeland speelt.
Ik ook niet perse neequote:
Joey komt uit Volendam, daar hebben ze dezelfde denkbeelden als Kroos, passende vergelijking dusquote:
Doen we ook, met twee man zelfs waardoor Foden altijd vrij staat...quote:
Het is dat ie goed kan voetballen. Staat in de top drie van domste hoofden op het EK samen met Cole Palmer en Dani Olmo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:37 schreef Steven184 het volgende:
Foden heeft meer talent in zijn teen dan hele Nederlandse team samen
Die had zijn VMBO verder nooit afgemaakt neequote:Op woensdag 10 juli 2024 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is dat ie goed kan voetballen. Staat in de top drie van domste hoofden op het EK samen met Cole Palmer en Dani Olmo.
IQ in z'n nek getatoeëerd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die had zijn VMBO verder nooit afgemaakt nee
Ik niet. De coming home act mag terug het Kanaal over worden geflikkerd met debiel Pickford voorop.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:43 schreef Steven184 het volgende:
Ben wel blij dat Engeland voor eerst dit toernooi voetbalt.
Ik wil gewoon leuke wedstrijd zien. Interesseert het mij nou of Nederland of Engeland wint.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik niet. De coming home act mag terug het Kanaal over worden geflikkerd met debiel Pickford voorop.
Ach, Spanje wint dit spel toch wel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik niet. De coming home act mag terug het Kanaal over worden geflikkerd met debiel Pickford voorop.
Was ook een goede wissel. Wel druk naar voren kwijt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef VoMy het volgende:
Hot Teek: Met Veerman in het spel kwam Engeland er niet meer echt door.
Veerman maakt de2-1 in de derde minuut van blessuretijdquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef VoMy het volgende:
Hot Teek: Met Veerman in het spel kwam Engeland er niet meer echt door.
Het is Koeman, wat had je precies verwacht?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef Slobeend het volgende:
Wat idioot om nog laffer te gaan spelen dan Sausgate. Snap er niks van.
KoetjeGod regelt dit spelquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef Slobeend het volgende:
In de oefenwedstrijden en tegen Polen speelden ze met meer druk en agressiever. Maar als puntje bij paaltje komt komt toch weer de behoudende trainer naar boven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is Koeman, wat had je precies verwacht?
Moest ook wel. Met twee voorin die niets doen gaat het niet werken. Niemand pakte Foden op.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:50 schreef Slobeend het volgende:
Die doet nog gewoon mee aan de Olympische spelenquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:55 schreef VoMy het volgende:
Is Estevana Polman ook zo dik geworden als Rafa?
quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Die doet nog gewoon mee aan de Olympische spelen
Koeman gaat Southgate met zijn eigen trucjes verslaan.quote:
Die Engelsen geloven het verder ook wel. Stukje zomeravondvoetbal.quote:
Koeman heeft het middenveld dichtgetimmerd, spelen een vorm van 451 waardoor de ruimtes voor Engeland grotendeels gesloten zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Engelsen geloven het verder ook wel. Stukje zomeravondvoetbal.
Grol is jaloersquote:
Fanboyquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:39 schreef Szura het volgende:
Commentator is het in paniek helemaal kwijt
Dat Zwayer met kaarten strooit mag geen verrassing heten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:47 schreef Szura het volgende:
Scheidsrechter heeft in de pub gezeten in de rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |