SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat zeg ik:"Hup"Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
![]()
![]()
@Kissingbird @AardappelSchotel @JustinKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:07 schreef maily het volgende:
![]()
@:KissingBird @:Aardappelschotel @:JustinKIk ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toet toetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het gezegde is laat de muis niet in haar jurkie staanquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja maar de vraag was: heb je een hempie aan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het gezegde is laat de muis niet in haar jurkie staan![]()
Nee vandaag niet. Vandaag heb ik 2 jurkjes aanquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar de vraag was: heb je een hempie aan?Trotste mama van Ambar
Oh dan hoef je niet in je jurkje te staanquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Vandaag heb ik 2 jurkjes aan![]()
OverschrijdingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:07 schreef maily het volgende:
![]()
@:KissingBird @:Aardappelschotel @:JustinKheey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Slow whoopBij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Komt ie toch wel als je hem roept. Ik heb honden gehad die slechter luisterdenTrotste mama van Ambar
Nog voor het einde van de maandquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wanneer gooi je de boel hier weer eens op slot?
F.K.A. SuperwormJim![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanochtend werd ik wakker met een liedje in mijn hoofd en tegelijkertijd een geniaal idee en een to-do puntje voor werk. Waren mooie 10 seconden zo om 5 uur in de ochtend.Trotste mama van Ambar
Bij mij thuis? Zeker weten, want ik ga weer een muurtje doenquote:
Trotste mama van Ambar
Hopelijk kan mij niet meer heugen wanneer wij de Engelsen voor het laatst hebben getroffen op een eindtoernooi.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te lang geleden idd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk kan mij niet meer heugen wanneer wij de Engelsen voor het laatst hebben getroffen op een eindtoernooi.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_Engels-Nederlandse_Oorlogquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk kan mij niet meer heugen wanneer wij de Engelsen voor het laatst hebben getroffen op een eindtoernooi.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Hurra!! Wir sind wieder da!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het Engelse koningshuis is van Nederlandse bloed. Ergo er zijn vanavond geen verliezers.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_Engels-Nederlandse_OorlogTrotste mama van Ambar
Viel spass!!quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hurra!! Wir sind wieder da!!!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Morgen kan ik ook eindelijk verder met de keuken schilderen omdat ze de gaten hebben gedichtTrotste mama van Ambar
Dankequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh dat is wel fijn!quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen kan ik ook eindelijk verder met de keuken schilderen omdat ze de gaten hebben gedicht![]()
Met een beetje mazzel is zatedag alles afTrotste mama van Ambar
Goed bezigquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een beetje mazzel is zatedag alles af![]()
![]()
Dan kan ik verder met lambisering slaapkamer en lakken van houtwerkTrotste mama van Ambar
Dan denk ik dat ik over een maandje er wel in kanTrotste mama van Ambar
Wel beetje schaggie op de woningbouw.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohja gordijnrails ophangen. Ook erg belangrijkTrotste mama van Ambar
ZekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat klinkt een stuk optimistischer dan gisterenquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een beetje mazzel is zatedag alles af
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Rip Bollo
De vakantieparken kondigden in mei aan verder te gaan onder één merk om zich in Europa meer te kunnen onderscheiden. Ook werd een verhuizing van kantoorpersoneel vanuit locaties in Goes, Den Haag, Zwolle en Uithoorn naar Amsterdam aangekondigd. Vandaag is de verdere invulling van de samensmelting bekendgemaakt bij het personeel.
In de komende twee jaar worden de parken en merken helemaal samengevoegd. Daarvoor heeft de organisatie achter Roompot en Landal een nieuw logo gepresenteerd en ook is besproken wat de koers van het nieuwe merk Landal is. Hoe de meer dan driehonderd parken in dertien landen zichtbaar gaan veranderen, wordt pas later duidelijk.
Wel is er dus een keuze gemaakt over de mascottes, voor veel gezinnen een belangrijk vraagstuk. Nu hoort bij de Roompot-parken Koos Konijn en bij Landal Bollo de Beer. Na enkele maanden beraad heeft de organisatie achter de vakantieparken besloten dat Koos de prominente mascotte wordt.
"Reden hiervoor is dat konijnen overal in de natuur te vinden zijn en dus bij allerlei verschillende bestemmingen passen", blijkt uit een verklaring van Landal. Ook biedt Koos volgens de organisatie achter Roompot en Landal veel mogelijkheden door zijn uitgebreide garderobe.
Waar Koos z'n intrede zal doen in de parken die nu Landal zijn, blijft Bollo daar voorlopig ook nog zichtbaar. Andersom zal Bollo niet op de huidige Roompot-parken komen. "Op termijn willen we ons op één mascotte concentreren", zegt een Landal-woordvoerder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, lambisering, hoe bedoel je ik laat even zien hoeveel geld ik hebquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan kan ik verder met lambisering slaapkamer en lakken van houtwerk![]()
@Homijn @DerRabbitquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rip Bollo
De vakantieparken kondigden in mei aan verder te gaan onder één merk om zich in Europa meer te kunnen onderscheiden. Ook werd een verhuizing van kantoorpersoneel vanuit locaties in Goes, Den Haag, Zwolle en Uithoorn naar Amsterdam aangekondigd. Vandaag is de verdere invulling van de samensmelting bekendgemaakt bij het personeel.
In de komende twee jaar worden de parken en merken helemaal samengevoegd. Daarvoor heeft de organisatie achter Roompot en Landal een nieuw logo gepresenteerd en ook is besproken wat de koers van het nieuwe merk Landal is. Hoe de meer dan driehonderd parken in dertien landen zichtbaar gaan veranderen, wordt pas later duidelijk.
Wel is er dus een keuze gemaakt over de mascottes, voor veel gezinnen een belangrijk vraagstuk. Nu hoort bij de Roompot-parken Koos Konijn en bij Landal Bollo de Beer. Na enkele maanden beraad heeft de organisatie achter de vakantieparken besloten dat Koos de prominente mascotte wordt.
"Reden hiervoor is dat konijnen overal in de natuur te vinden zijn en dus bij allerlei verschillende bestemmingen passen", blijkt uit een verklaring van Landal. Ook biedt Koos volgens de organisatie achter Roompot en Landal veel mogelijkheden door zijn uitgebreide garderobe.
Waar Koos z'n intrede zal doen in de parken die nu Landal zijn, blijft Bollo daar voorlopig ook nog zichtbaar. Andersom zal Bollo niet op de huidige Roompot-parken komen. "Op termijn willen we ons op één mascotte concentreren", zegt een Landal-woordvoerder.![]()
Bollo was leuker geloof ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was Roompot ook niet goedkoper als Landal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"Lambrisering", niet "Lamborghini"quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo, lambisering, hoe bedoel je ik laat even zien hoeveel geld ik heb![]()
![]()
En dan nog even die parken van die dikke overnemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor mijn gevoel wel ja. Landal was van de greenparcs dacht ik, meer op natuur georiënteerd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Roompot ook niet goedkoper als Landal.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
de muren dan he?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk optimistischer dan gisterenTrotste mama van Ambar
Staat die ook al op mn middelste namen lijstje?quote:
Nee die nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staat die ook al op mn middelste namen lijstje?![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staat die ook al op mn middelste namen lijstje?![]()
![]()
![]()
neeheeeeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan niet spellen dat is algemeen bekend.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik gebruikte @:ieniminimuis' spelling.Trotste mama van Ambar
Daar woon ik ook bijna. Sinds zaterdag niet geweest. Zullen zich wel zorgen maken.quote:Trotste mama van Ambar
Ok, maar je klinkt iig iets positiever, hoop dat je je ook wat positiever voelt nu.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Haha nee, want nog steeds geen idee wat ik met die hele keuken ga doenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, maar je klinkt iig iets positiever, hoop dat je je ook wat positiever voelt nu.Trotste mama van Ambar
quote:![]()
Altijd fijn om te weten dat er een eind komt aan de ellende
True!quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Altijd fijn om te weten dat er een eind komt aan de ellende
Ja de vraag gaat nog of bepaalde dingen nasleep zullen hebben of niet.![]()
oeh had ik je bijna ge-tr-edquote:![]()
nee hierblijven jijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm er zit nu geen kookplaat in of wel? En je moet elektrisch.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha nee, want nog steeds geen idee wat ik met die hele keuken ga doenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik geloof niet in de hel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
True!
Ja de vraag gaat nog of bepaalde dingen nasleep zullen hebben of niet.
Dus zie het allemaal wel positief eindigen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Blijf ik wel hier, maar ga ik alleen nog maar huilen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh had ik je bijna ge-tr-ed![]()
nee hierblijven jij
Boehoehoehoehoe.
![]()
R.I.P DTS.![]()
neenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blijf ik wel hier, maar ga ik alleen nog maar huilen.
Boehoehoehoehoe.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het vervolg op dat Greys gewoon een dutje kon gaan doen. Dat ze jou even meeneemtquote:
Wil je me weg hebben?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het vervolg op dat Greys gewoon een dutje kon gaan doen. Dat ze jou even meeneemt![]()
![]()
maar ik ben niet single hequote:Op woensdag 10 juli 2024 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het vervolg op dat Greys gewoon een dutje kon gaan doen. Dat ze jou even meeneemt
jij wel
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik ben niet single he
jij wel![]()
![]()
Ja, maar jullie gaan dan toch gewoon slapen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik ben niet single he
jij wel![]()
Of mag dat ook niet?
he schatquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jullie gaan dan toch gewoon slapen?![]()
Of mag dat ook niet?
luister
justin komt zo ff langs
wie
justin
wie is justin
ja van FOK!
ow wat komt hij doen dan
ja gewoon ff slapen
Gaarnequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
he schat
luister
justin komt zo ff langs
wie
justin
wie is justin
ja van FOK!
ow wat komt hij doen dan
ja gewoon ff slapen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ah mooi dat is ook weer geregeldquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
he schat
luister
justin komt zo ff langs
wie
justin
wie is justin
ja van FOK!
ow wat komt hij doen dan
ja gewoon ff slapen
![]()
![]()
Ja, als je het zo zegt klinkt het een beetje vreemdquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
he schat
luister
justin komt zo ff langs
wie
justin
wie is justin
ja van FOK!
ow wat komt hij doen dan
ja gewoon ff slapen
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als je het zo zegt klinkt het een beetje vreemd![]()
RivellaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom heen?quote:
Justin weet best dat het mij niet om punten gaat.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wie? JuicyJustin?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Om dat ene punt heenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom heen?
Justin weet best dat het mij niet om punten gaat.![]()
![]()
ow wachtquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom heen?
Justin weet best dat het mij niet om punten gaat.
ik moet heel nodig mijn soep pureren
latersss
Oef, is het zo dik dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wacht
latersss![]()
![]()
Weet ik, maar denk dat je in de nacht meer kans hebt, of volgende maandquote:
Pureersequote:Op woensdag 10 juli 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wacht
latersss![]()
![]()
Oh dat is wel een hete brij jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wacht
latersss
Punten pureren. Auw.I'm surrounded by morons!
Oeh, lekkerquote:
I'm surrounded by morons!
Ging niet goed afgelopen nacht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk dat je in de nacht meer kans hebt, of volgende maandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doet me denken aan mijn studententijd!
Shoarma gebakken, maar die supermarkt-shit was niet te vreten.
Hmmmm....pan soep gepakt, wat pasta er in gekookt, wat groente er bij en de shoarma er bij in getyft.
Smaakte super goed!![]()
![]()
Culinair hoogstandjequote:Op woensdag 10 juli 2024 16:15 schreef ToT het volgende:
Doet me denken aan mijn studententijd!
Shoarma gebakken, maar die supermarkt-shit was niet te vreten.
Hmmmm....pan soep gepakt, wat pasta er in gekookt, wat groente er bij en de shoarma er bij in getyft.
Smaakte super goed!![]()
![]()
Shoarma soepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ai, naja meedoen is belangrijker dan winnenquote:
Is wel mijn instelling, maar ja, loser is dan ook mijn middle name
Shoarma soep. Getsie lijkt mij niet lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja die had ik ook al staan!quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ai, naja meedoen is belangrijker dan winnen
Is wel mijn instelling, maar ja, loser is dan ook mijn middle name![]()
![]()
Tegen Justin die er bijna van de ochtend tot begin van de nacht is gaat het ook niet makkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ai, naja meedoen is belangrijker dan winnen
Is wel mijn instelling, maar ja, loser is dan ook mijn middle nameThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie beeldenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je pakt steeds aardig wat punten tochquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen Justin die er bijna van de ochtend tot begin van de nacht is gaat het ook niet makkelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maarrrr misschien dat Spanje kampioen wordt, dan heb ik toch iets gewonnen!quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Begin van de maand wel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je pakt steeds aardig wat punten tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Redelijk grote kans welquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maarrrr misschien dat Spanje kampioen wordt, dan heb ik toch iets gewonnen!![]()
![]()
Maar zo snel mogelijk 1000 pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gisteren ook nog 113 er is altijd wel een dag bij dat je minder pakt. Justin had er gisteren niet veel.quote:
Het is en blijft een spel waar je hard voor moet werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Topsport zeg ik je!quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren ook nog 113 er is altijd wel een dag bij dat je minder pakt. Justin had er gisteren niet veel.
Het is en blijft een spel waar je hard voor moet werken.![]()
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm er zit nu geen kookplaat in of wel? En je moet elektrisch.Trotste mama van Ambar
……………………………… nee ga ik niet doen geen 1000 ….. zetten 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het heb ook vaak die sport beoefend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
……………………………… nee ga ik niet doen geen 1000 ….. zetten 🤣![]()
![]()
Klopt moet ook weer even wennen aan iets vroeger naar bed te gaan weer. Hopelijk kapt de buurvrouw met nachtelijke was sessies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar overdag wassen is gratisquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt moet ook weer even wennen aan iets vroeger naar bed te gaan weer. Hopelijk kapt de buurvrouw met nachtelijke was sessies.
Trotste mama van Ambar
Zou binnenkort wel mis lopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja je draait wel je hele dag en nacht ritme om. Dat werkt niet als je straks weer moet werken. Als je er last van hebt kan je haar dat toch vragen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt moet ook weer even wennen aan iets vroeger naar bed te gaan weer. Hopelijk kapt de buurvrouw met nachtelijke was sessies.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee nee die wast. Heel goed schoonquote:Trotste mama van Ambar
Binnenkort eerst maar proberen met een briefje op de deur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon even aanbellen en vragen. Werkt beter.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort eerst maar proberen met een briefje op de deur.Trotste mama van Ambar
Stukje persoonlijk contactquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon even aanbellen en vragen. Werkt beter.![]()
![]()
This zo een typ dat naar hardcore luistert met een hele tribal in der nek.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon even aanbellen en vragen. Werkt beter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb meer compassie voor iemand die aanbelt en wat vraagt op een normale toon dan iemand die een briefje achterlaatTrotste mama van Ambar
Lekker stoempen dusquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
This zo een typ dat naar hardcore luistert met een hele tribal in der nek.![]()
Ja dus? Is ook een mens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
This zo een typ dat naar hardcore luistert met een hele tribal in der nek.Trotste mama van Ambar
De huurbaas vanochtend maar weer een mailtje gedaan maar dat mens kan toch zelf denken als je in de nacht de wasmachine en droger aanzet dat mensen met de kamer ernaast daar niet van kunnen slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat werkt beter dan zo'n passief-agressief briefje ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb meer compassie voor iemand die aanbelt en wat vraagt op een normale toon dan iemand die een briefje achterlaat
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Eerste stap is straks dat ik de droger gewoon uitzet in de nacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
HmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kruip zo maar eens richting pakketpunt om toch een pakket op te halenTrotste mama van Ambar
Lopen doet minder zeer aan je knieen 😉quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kruip zo maar eens richting pakketpunt om toch een pakket op te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach van Spanje gaan we toch niet winnen.Trotste mama van Ambar
Dank voor deze tipquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lopen doet minder zeer aan je knieen 😉Trotste mama van Ambar
Zeker niet als we er niet eens tegen spelenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach van Spanje gaan we toch niet winnen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:38 schreef JustinK het volgende:
https://nieuwspaal.nl/koe(...)pas-na-de-wedstrijd/hoe verzinnen ze het steeds weer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha Justin (en anderen).quote:
Zo fris als het buiten was vanochtend, zo drukkend is het alweer... Ik zweet me te pletter.
How can I make this topic about me?![]()
Picsquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha Justin (en anderen).
Zo fris als het buiten was vanochtend, zo drukkend is het alweer... Ik zweet me te pletter.
Er valt weinig interessants te zien hoor. Een persoon in een half doorweekt t-shirt?quote:
How can I make this topic about me?![]()
Als Justin mij dat soort foto's stuurt van zichzelf word ik daar altijd wel blij van hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er valt weinig interessants te zien hoor. Een persoon in een half doorweekt t-shirt?
Jammer dat er niet staat dat hij het besluit van de VAR af wil wachtenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:38 schreef JustinK het volgende:
https://nieuwspaal.nl/koe(...)pas-na-de-wedstrijd/
Owquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Als Justin mij dat soort foto's stuurt van zichzelf word ik daar altijd wel blij van hoor.![]()
![]()
Oh, dan wil ik ook wel pics!quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er valt weinig interessants te zien hoor. Een persoon in een half doorweekt t-shirt?
Dan was het helemaal mooi geweest jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer dat er niet staat dat hij het besluit van de VAR af wil wachten![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan was het helemaal mooi geweest ja![]()
Tot die tijd patatquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom eet ik pas weer friet als ik in frietland ben![]()
![]()
Misschien wel verstandig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom eet ik pas weer friet als ik in frietland ben
Dan zou ik gaan barbecuen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: