Zijn er al vanaf 18 juni.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:58 schreef Karzai het volgende:
Straks maar even een broodje haring halen, ik begreep dat ze er nu zijn
Oeh,lekker wasabi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:19 schreef Karzai het volgende:
Voor bij de wedstrijd dit gehaald
[ afbeelding ]
Niet allemaal te gelijk: mozarella, Gouda, Pecorino, tomatensaus, basilicum, Salami, ui, paprika.quote:
Ik begin ervan te watertanden.. heerlijkquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kokkels in appelcider met dille en peterselie uit eigen tuin. Gesnipperd uitje, knoflook, citroen, olijfolie. Het vocht opgegeten met desembrood.
Ik zou er ook blij van wordenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:15 schreef Kanaroe het volgende:
Pittige krokante Koreaanse stijl kip (gefrituurde kiphaasjes met gochujang saus), op een broodje met rauwe spitskool, worteljuliënne, kiemgroenten en ingelegde rode ui
De disgenoten waren blij, en ik ook.
Was heerlijk en flink spicy
Ongeveer volgens dit recept:
https://foodfromclaudnine.nl/en/bao-met-krokante-kip/
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken pietermanfilets met gebakken aardappelschijfjes en een groene boerensalade.
Het is nog het beste te vergelijken met tongfilets. Heel neutraal van smaak.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oeh, nieuwsgierig, nog nooit Pieterman gegeten, hoe smaakt dat? Is dat een witvis?
Dank, niets om naar uit te kijken dus.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is nog het beste te vergelijken met tongfilets. Heel neutraal van smaak.
De eend of de rog?quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dank, niets om naar uit te kijken dus.
Binnenkort weer eens sardientjes grillen, of pijlstaart.
Ook zo heerlijk en met dit weer helemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tussen de middag een ovenschotel zuurkool maken
Jaaa ik ben dol op zuurkool en nog gezond ook!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook zo heerlijk en met dit weer helemaal
Ik vond het een goed restaurant, eet smakelijk straksquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef MadMaster het volgende:
N.a.v. een verslag van @:Karzai een tijdje terug gaan we vanavond een visje happen bij Pesca…
Duimpje omhoog voor de hartige taartquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:56 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Hartige taart van filodeeg. Vulling lamsgehakt met andijvie.
Toe: boekweitpap met boter en stroop.
Jammer vd mwah klink wel zalig allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:22 schreef Kanaroe het volgende:
Het werd buikspek teriyaki met rode pepers en taugé, heerlijk
Wagyu entrecote, zelf te roosteren op de steen, aardig maar mwah
Kaasplankje gedeeld als nagerecht, lekker
Die bovenste als ontbijt op hierquote:
Smaakt goed, lekker romig, niet te hard.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Die bovenste als ontbijt op hier![]()
Hoe is dat Melona?
Nu tijgerbol en een appel als lunch in de auto
Courgettesoep vind ik altijd erg lekker. Even om eventuele afwisseling in recept te krijgen: wat gooi jij erin?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:51 schreef sigme het volgende:
Courgettesoap vooraf
[ afbeelding ]
Nieuwe aardappels, gele biet, kerryzuurkool. En een wad-een-saucijs
[ afbeelding ]
Courgettezeepquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:51 schreef sigme het volgende:
Courgettesoap vooraf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is een wad-een-saucijs?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:51 schreef sigme het volgende:
Courgettesoap vooraf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:
Nou, dat ziet je culinaire oog toch wel?quote:
Het ziet er uit als in Blueband zwemmende biefstuk van Loetje.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:45 schreef Nielojram75 het volgende:
Nou, dat ziet je culinaire oog toch wel?
* Gruwel *quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ziet er uit als in Blueband zwemmende biefstuk van Loetje.
Goeie oppepper!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:21 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Alcohol vrije karzai cocktail
2/3 bubbeltjeswater, 1/3 gingerbeer
Limoen, rode peper, gember en basilicum
[ afbeelding ]
Waarom vraag je dan wat het is?.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ziet er uit als in Blueband zwemmende biefstuk van Loetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |