Als er niet zoveel boeiends is doe ik dat ook wel, extra makkelijk tegenwoordig met terugkijken. Maar te vaak is er geweldig leuke live sport. En Nederlanders sowieso live.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:58 schreef Hanca het volgende:
Ik zie niet in waarom je je zo zou laten leiden door wat er live is. Ik maak elke dag een eigen dagprogramma en dan zie ik dingen die 's morgens zijn geweest rustig om 17u 's middags als er dan even niet zo veel voor is. En vorige OS heb ik het klimmen, wat hier toch niet in het nieuws komt, compleet in de week na de Spelen gekeken.
Qua tijdzones heb ik dus het liefst dat alles 's nachts is, dan is het nog makkelijker een programma maken.
Dat is iets wat je snapt, of je snapt het niet. Er gaat heel veel charme van af als ik het zo zou doen als jij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:58 schreef Hanca het volgende:
Ik zie niet in waarom je je zo zou laten leiden door wat er live is. Ik maak elke dag een eigen dagprogramma en dan zie ik dingen die 's morgens zijn geweest rustig om 17u 's middags als er dan even niet zo veel voor is. En vorige OS heb ik het klimmen, wat hier toch niet in het nieuws komt, compleet in de week na de Spelen gekeken.
Qua tijdzones heb ik dus het liefst dat alles 's nachts is, dan is het nog makkelijker een programma maken.
Oe dat is niet best. Ben je in Nederland ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
goedemorgen makker
Lig al 3 dagen in bed vanwege corona vriend
Het is gisteren al begonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Nou, HBO is aangeschaft. Het kan beginnen
Dit. Kom maar op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Nou, HBO is aangeschaft. Het kan beginnen
Vanavond nog ff een potje Ajax meepakken, laatste sport buiten de OS die ik de komende weken kijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:31 schreef kilon het volgende:
Nou verder ga ik het vandaag maar wat rustig houden denk ik. Rugby kwartfinales vanavond maar verder nog even genieten van het weer buiten. Zaterdag is dat voorlopig voorbij.
Vraag, doen we hier aan spoilers of niet? Dan weet ik of ik dit topic op sommige momenten moet ontwijken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:32 schreef Frutsel het volgende:
Moeizaam... maar winst is winst voor de handbaldames
Ajax en sport in één zin is wel een schijnbare tegenstelling.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanavond nog ff een potje Ajax meepakken, laatste sport buiten de OS die ik de komende weken kijk
Goede vraag... niet over nagedacht... sorry...quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vraag, doen we hier aan spoilers of niet? Dan weet ik of ik dit topic op sommige momenten moet ontwijken.
Geen probleem hoor, ik wist dit al, maar wilde wel even weten wat hier nu de policy voor is en of ik dit topic moet ontwijken als ik niets wil weten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goede vraag... niet over nagedacht... sorry...
Maar dat is omdat ze die wedstrijd heel vroeg begonnen. Niet vanwege het tijdsverschilquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Londen moest je volgens mij wel om 6 uur wakker zijn voor het openwaterzwemmen ofzo. Ik zeg 2006!
(Ik heb nog nooit een Zomerspelen meegemaakt die echt precies in onze tijdzone is)
Ik vind het een goeie vraag hoor, maar ik heb er gewoon niet bij stilgestaan. Wellicht dat @Nattekat en/of @heywoodu weten wat de standaard was/is ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ik wist dit al, maar wilde wel even weten wat hier nu de policy voor is en of ik dit topic moet ontwijken als ik niets wil weten.
In voorspelspeltopics etc wel sowieso gewoon spoilers natuurlijk en in sporttopics graag gewoon alleen over specifieke sport. Hier, ja, geen ideequote:Op donderdag 25 juli 2024 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ik wist dit al, maar wilde wel even weten wat hier nu de policy voor is en of ik dit topic moet ontwijken als ik niets wil weten.
Ik zou voorstellen om dit een plek te maken waar je vrij ontspannen kunt praten zonder zorgen om spoilers. Of nou ja, van voorgaande dagen moet wel kunnen denk ik, maar ik zou het bespreken van de sporten van vandaag lekker in de betreffende topics houdenquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind het een goeie vraag hoor, maar ik heb er gewoon niet bij stilgestaan. Wellicht dat @:Nattekat en/of @:Heywoodu weten wat de standaard was/is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Bepaalde afstanden waren wel vroeg. Als ik het me goed herinner vanwege Phelps. Weet nog wel dat ik mijn wekker vroeg had gezet voor VDH.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Gingen ze in Londen om 5u al zwemmen dan?
Even teruggekeken. Marathon zwemmen was in Londen 13:00 onze tijd. Ik zie zo snel geen bijzonder vroege of late tijden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bepaalde afstanden waren wel vroeg. Als ik het me goed herinner vanwege Phelps. Weet nog wel dat ik mijn wekker vroeg had gezet voor VDH.
VDH in Londenquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bepaalde afstanden waren wel vroeg. Als ik het me goed herinner vanwege Phelps. Weet nog wel dat ik mijn wekker vroeg had gezet voor VDH.
Dat was dan met VDH als co-commentator bij vdWeijden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Even teruggekeken. Marathon zwemmen was in Londen 13:00 onze tijd. Ik zie zo snel geen bijzonder vroege of late tijden.
https://www.nytimes.com/interactive/projects/london2012/schedule en dan even de tijdzone aanpassen.
Dat was Peking 2008, niet in Londen 2012. Die wedstrijd was overigens wel in de nacht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was dan met VDH als co-commentator bij vdWeijden.
Nu je het zegt, geen idee hoe ik dat heb bedachtquote:
Ik had toen m'n vakantie opgenomen en collega belde wat Pieter had gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu je het zegt, geen idee hoe ik dat heb bedacht![]()
Ikquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:53 schreef PippenScottie het volgende:
Welke hardcore fan gaat vanochtend naar de schiettraining kijken?
Ik weet niet helemaal of je dit bedoeld, maar hier staan alle officiële documenten per sport.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Hebben we eigenlijk al een degelijke pagina met uitslagen en schema's enzo (het liefst officieel, dus ook met de documenten met startlijsten en dergelijken)? Ik kom nog niet verder dan deze pure matigheid:
https://olympics.com/en/paris-2024/schedule/27-july
In 1976 ging Montreol al failliet. Galgary is de wonden nog aan het likken etc......quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoi
Is heel dat Olympische Spelen niet een beetje een aflopende zaak eigenlijk? Iedereen mijdt Parijs, KLM miljoenen schade, lokale middenstand verkoopt niks want de hele stad zit dicht, honderdduizenden kaartjes onverkocht. Moeten we er niet gewoon een keer mee stoppen of zo?
Op zichzelf niet, maar ik denk wel dat er een moment gaat komen dat er geroteerd gaat worden tussen maximaal 4-5 steden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoi
Is heel dat Olympische Spelen niet een beetje een aflopende zaak eigenlijk? Iedereen mijdt Parijs, KLM miljoenen schade, lokale middenstand verkoopt niks want de hele stad zit dicht, honderdduizenden kaartjes onverkocht. Moeten we er niet gewoon een keer mee stoppen of zo?
Ik hoopte juist op nog meer sporten en nog twee weken langerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
Het zou voor iedereen een stuk beter zijn als de Spelen flink afschaald worden ipv groter en meer. Toch nauwelijks meer te doen zo.
Of organisatie door meerdere landen, zoals je nu ook vaker bij het WK voetbal ziet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zichzelf niet, maar ik denk wel dat er een moment gaat komen dat er geroteerd gaat worden tussen maximaal 4-5 steden.
Weekje langer zou geen gek idee zijn, geeft iets meer lucht om meer te zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoopte juist op nog meer sporten en nog twee weken langer
Te beginnen met het uitsluiten van jurysporten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
Het zou voor iedereen een stuk beter zijn als de Spelen flink afschaald worden ipv groter en meer. Toch nauwelijks meer te doen zo.
En vecht"sporten".quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Te beginnen met het uitsluiten van jurysporten.
Vooral wat je leuk vindt, denk ik. Voor het vlaggetje vooral het roeien komende week.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:20 schreef Fretwork het volgende:
Komende week nog op vakantie, waarvoor moet ik, buiten de mountainbikewedstrijden, echt klaarzitten?
Toch een goeie keuze om met de auto te gaanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:19 schreef franklop het volgende:
Hoop dat de FOK-OS gangers niet teveel last hebben van de treinissues
Dan gaat het idee van alle sporten bij elkaar wel verloren. Maar aan de andere kant lees je dat steeds meer sporters niet meer in het Olympisch dorp zitten dus dan maakt het ook weer minder uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of organisatie door meerdere landen, zoals je nu ook vaker bij het WK voetbal ziet.
Het surfen is nu ook al op fucking Tahiti. Veel verder weg kan sowieso niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:51 schreef kilon het volgende:
Dan gaat het idee van alle sporten bij elkaar wel verloren.
Meer sporten en 4 ipv 2 weken. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je miljarden steekt in een evenement en het heeft niet eens de duur van een Tour de France. 3 weken zou echt het minimum moeten zijn, kun je wat minder sporten tegelijk doen (wie verzint bijvoorbeeld om baanwielrennen tijdens atletiek te doen?).quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
Nee, niet meer sportenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Meer sporten en 4 ipv 2 weken. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je miljarden steekt in een evenement en het heeft niet eens de duur van een Tour de France. 3 weken zou echt het minimum moeten zijn, kun je wat minder sporten tegelijk doen (wie verzint bijvoorbeeld om baanwielrennen tijdens atletiek te doen?).
Meer spreiding in tijd zorgt ook voor meer unieke bezoekers en dus meer kans om allerlei prullaria te verkopen.
Ze hebben nog anderhalve week om het op te lossen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:19 schreef franklop het volgende:
Hoop dat de FOK-OS gangers niet teveel last hebben van de treinissues
Maar waarom dan meer sporten? Juist niet meer sporten. Houdt het dan hetzelfde maar drie weken. En hoe langer het duurt hoe groter de belasting op de organiserende stad/het land, maar het zou voor de kijker wel fijner zijn ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Meer sporten en 4 ipv 2 weken. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je miljarden steekt in een evenement en het heeft niet eens de duur van een Tour de France. 3 weken zou echt het minimum moeten zijn, kun je wat minder sporten tegelijk doen (wie verzint bijvoorbeeld om baanwielrennen tijdens atletiek te doen?).
Meer spreiding in tijd zorgt ook voor meer unieke bezoekers en dus meer kans om allerlei prullaria te verkopen.
Geen fan van meer sporten, maar een week extra is eigenlijk gewoon nodig om het enigszins fatsoenlijk te kunnen volgen inmiddels.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind dat er nog genoeg sporten de olympische status zouden verdienen. Sporten als skaten (al zit je met de overlap met schaatsen), bowls, compound boogschieten, honkbal, cricket... maar goed, de paardensporten zouden wat mij betreft allemaal kunnen verdwijnen, daar win je wel wat mee. En breakdance is natuurlijk geen sport.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar waarom dan meer sporten? Juist niet meer sporten. Houdt het dan hetzelfde maar drie weken. En hoe langer het duurt hoe groter de belasting op de organiserende stad/het land, maar het zou voor de kijker wel fijner zijn ja.
Meer sporten lijkt me juist leuk. Weer honkbal en softbal terug bv. Alleen zoiets kan denk ik alleen maar als je een paar plekken hebt waartussen geroteerd wordt. Dan kun je daar uitbouwen indien gewenst.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen fan van meer sporten, maar een week extra is eigenlijk gewoon nodig om het enigszins fatsoenlijk te kunnen volgen inmiddels.
Grondig snoeien. Alle jurysporten weg (behalve turnen want dat hoort bij de Spelen). Paardensport is niet meer van deze tijd, weg. Tennis goud is niet het hoogste in die sport, weg. Zelfde geldt voor voetbal, rugby, golf, basketbal en boksen, weg. Zeilen is geen televisiesport, weg. Schieten is geen sport, weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Te beginnen met het uitsluiten van jurysporten.
En dan gewoon zwemtoernooi de 50 meters meepakken en 2 dagen langer laten duren en atletiek beginnen op de donderdag. Heb je maar 1 dag zonder scorende avondsessie. Die moet je dan maar opvullen met een grote sport met maar 1 wedstrijd die relevant is, geen idee welke verder.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen fan van meer sporten, maar een week extra is eigenlijk gewoon nodig om het enigszins fatsoenlijk te kunnen volgen inmiddels.
Wielrennen ook weg. Misschien alleen baanwielrennen houden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Grondig snoeien. Alle jurysporten weg (behalve turnen wat dat hoort bij de Spelen). Paardensport is niet meer van deze tijd, weg. Tennis goud is niet het hoogste in die sport, weg. Zelfde geldt voor voetbal, golf, basketbal en boksen, weg. Zeilen is geen televisiesport, weg. Schieten is geen sport, weg.
Zoiets.
Wat dacht je van zwemmen, met 163 verschillende afstanden per slag? Weg ermee.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Grondig snoeien. Alle jurysporten weg (behalve turnen want dat hoort bij de Spelen). Paardensport is niet meer van deze tijd, weg. Tennis goud is niet het hoogste in die sport, weg. Zelfde geldt voor voetbal, golf, basketbal en boksen, weg. Zeilen is geen televisiesport, weg. Schieten is geen sport, weg.
Zoiets.
Wegwielrennen zou ik ook gewoon behouden. Vaak een van de mooiste wedstrijden die er is. Het wordt ook serieus genomen, in tegenstelling bijvoorbeeld bij het voetbal.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wielrennen ook weg. Misschien alleen baanwielrennen houden.
Als wielrennen blijft op zijn minst wel dat de hele ploeg goud krijgt bij de wegwedstrijd. Zoals het nu is geregeld is imho vrij absurd.quote:
Snoeien in de afstanden ja, maar niet helemaal weg natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat dacht je van zwemmen, met 163 verschillende afstanden per slag? Weg ermee.
Het is gewoon een eendagskoers als alle andere. Net als het WK trouwens. Vind ik ook onzinquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als wielrennen blijft op zijn minst wel dat de hele ploeg goud krijgt bij de wegwedstrijd. Zoals het nu is geregeld is imho vrij absurd.
Nee he, niet die discussie weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon een eendagskoers als alle andere. Net als het WK trouwens. Vind ik ook onzin
Nee niet helemaal, maar wel stevig in snijden. Je krijgt in het zwemmen een gouden medaille als je een brood koopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Snoeien in de afstanden ja, maar niet helemaal weg natuurlijk.
Dan kun je de hele olympische spelen wel afschaffen. 100 meter atletiek is ook maar 100 meter zoals alle andere.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon een eendagskoers als alle andere. Net als het WK trouwens. Vind ik ook onzin
Binnen een uur treinen, dat zou wat mij betreft veel meer de standaard moeten zijn. Alles binnen 1 of 2 uur OV-reistijd ipv alles in dezelfde stad. Dan leg je ook niet die stad helemaal plat en is het prima te doen voor supporters.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Dat de handbalfinalerondes bijvoorbeeld in Lille zijn, is echt zonde.
Het beeld van ideale OS dat jij hebt ga je echt heel weinig medestanders in vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Binnen een uur treinen, dat zou wat mij betreft veel meer de standaard moeten zijn. Alles binnen 1 of 2 uur OV-reistijd ipv alles in dezelfde stad. Dan leg je ook niet die stad helemaal plat en is het prima te doen voor supporters.
Winterspelen zijn nooit samen in 1 stad, maar met behoorlijke spreding. De zomerspelen zijn ook zelden zo compact als die van dit jaar. Medestanders genoeg dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het beeld van ideale OS dat jij hebt ga je echt heel weinig medestanders in vinden.
Het is JUIST mooi als alles in één stad is.
Ja alleen dan liever niet in een stad waar heel veel andere mensen ook moeten zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het beeld van ideale OS dat jij hebt ga je echt heel weinig medestanders in vinden.
Nou ja, van dit jaar ... een deel wordt letterlijk afgewerkt in Tahitti.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Winterspelen zijn nooit samen in 1 stad, maar met behoorlijke spreding. De zomerspelen zijn ook zelden zo compact als die van dit jaar. Medestanders genoeg dus.
Wat het ook weer ontiegelijk duur maakt. Alle stadions zijn er niet zomaar. Naast nog duizenden andere dingen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de zomerspelen werd altijd een heus park gebouwd waar veel zij-aan-zij staat, verder was het bijna hetzelfde als Parijs nu, met als bijkomstigheid dat er nu enkele dingen verbannen zijn naar andere locaties. Dat park ontbreekt nu gewoon.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Winterspelen zijn nooit samen in 1 stad, maar met behoorlijke spreding. De zomerspelen zijn ook zelden zo compact als die van dit jaar. Medestanders genoeg dus.
Parijs en LA laten beiden zien dat het niet ontiegelijk duur hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat het ook weer ontiegelijk duur maakt. Alle stadions zijn er niet zomaar. Naast nog duizenden andere dingen.
Zal wel een duurzaamheidskeuze geweest zijn. Als je ziet wat er voor Barcelona 1992 allemaal neergezet is... 3 weken lol en daarna? Ja laat maar in elkaar rotten want boejjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de zomerspelen werd altijd een heus park gebouwd waar veel zij-aan-zij staat, verder was het bijna hetzelfde als Parijs nu, met als bijkomstigheid dat er nu enkele dingen verbannen zijn naar andere locaties. Dat park ontbreekt nu gewoon.
Wat prima is wmb, is duur zat. Al zijn aangelegde terreinen voor XCO op fiets en knol in zo’n park wel altijd mooi om te zienquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de zomerspelen werd altijd een heus park gebouwd waar veel zij-aan-zij staat, verder was het bijna hetzelfde als Parijs nu, met als bijkomstigheid dat er nu enkele dingen verbannen zijn naar andere locaties. Dat park ontbreekt nu gewoon.
Inderdaad. Er staat een gigantisch mooi handbalstadion op 1 uur treinen, zou je er hier nog 1 bouwen? Stel dat je de Spelen in Amsterdam hebt, ga je dan een wielerbaan bouwen terwijl we een mooie baan hebben in Apeldoorn? Dat zou toch absurd zijn? Gebruik zoveel mogelijk stadions en locaties die er al zijn. En zadel zo min mogelijk een stad op met locaties die ze verder nooit nodig hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat het ook weer ontiegelijk duur maakt. Alle stadions zijn er niet zomaar. Naast nog duizenden andere dingen.
Nóg meer zwemonderdelen, wel ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan gewoon zwemtoernooi de 50 meters meepakken
Als je het toernooi een week uitbreidt prima, anders niet idd.quote:
Moderne vijfkamp vind ik niet leuk, weg. Roeien is vaak maar matig te volgen, weg. Allerlei verschillende voorwerpen zo ver mogelijk weg gooien is raar, weg (hou het bij één).quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Grondig snoeien. Alle jurysporten weg (behalve turnen want dat hoort bij de Spelen). Paardensport is niet meer van deze tijd, weg. Tennis goud is niet het hoogste in die sport, weg. Zelfde geldt voor voetbal, rugby, golf, basketbal en boksen, weg. Zeilen is geen televisiesport, weg. Schieten is geen sport, weg.
Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |