Wees er maar trots op dat je je gelijk aangesproken en beledigd voelt als iemand iets onvriendelijks roept over mensen die Russische Staatspropaganda verspreidenquote:
Iedereen die er een andere mening over nahoudt, krijgt direct de stempel van russische propagandist.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je je gelijk aangesproken en beledigd voelt als iemand iets onvriendelijks roept over mensen die Russische Staatspropaganda verspreiden
daar gaat het niet over ...quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
Iedereen die er een andere mening over nahoudt, krijgt direct de stempel van russische propagandist.
De 1e keer dat je hier komt ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
daar gaat het niet over ...
iemand riep wat onaardigs tegen mensen die Russsische Propaganda verspreiden.
als iemand zich dan zelf aangesproken voelt... wat denk je dat dat zegt?
Jij reageert op mijn post en ik leg je uit waar dat over gaat.... Dat moet toch niet moeilijk zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De 1e keer dat je hier komt ofzo
Zo lijkt het alvast.
het is een testquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Kwam deze video tegen en ik was blij dat Nederland buiten shot bleef
Helaas was ik iets te optimistisch( zie laatste 3 sec)
[ x ]
Ja lekker belangrijk alweer...quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:11 schreef RM-rf het volgende:
nogmaals, als iemand anders daarop zichzelf aangepsroken voelt en boos reageert, zegt dat voral wat over hemzelf.
Misschien moet je niet een eigen invulling aan geven zoals je nu doetquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je je gelijk aangesproken en beledigd voelt als iemand iets onvriendelijks roept over mensen die Russische Staatspropaganda verspreiden
ik dacht dat Iran aan de beurt was?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iedereen die er een andere mening over nahoudt, krijgt direct de stempel van russische propagandist.
Zijn we hier ondertussen wel al gewend.
Blijkbaar zit de gemiste Trump aanslag hen als een krop in de keel en komen ze daarmee hier nog es wat roepen.
Boeieuh
Vergeet niet jullie woede al een beetje te beginnen verdelen naar ook China, want daar wordt het gepeupel als volgende naar toe geleid.
ik geef helemaal geen eigen invulling, maar moet jij gewoon die post goed lezen, waarop jij boos reageerde...quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:39 schreef Ali_boo het volgende:
Misschien moet je niet een eigen invulling aan geven zoals je nu doet
En wat zegt deze (alweer) zinloze non-discussie over jou?quote:
who cares?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:09 schreef RM-rf het volgende:
Als jij je vervolgens aangesproken voelt daardoor, wat zegt dat vooral over jezelf?
vertel het me, je bent schijnbaar dol erop te reageren op mij...quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wat zegt deze (alweer) zinloze non-discussie over jou?
ok stel je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
vertel het me, je bent schijnbaar dol erop te reageren op mij...
nogmaals, ik reageer enkel over russische propaganda en of mensen het kennelijk prima vinden als doorvoerluik voor russische staatspropaganda te functioneren of opeens het goed te praten dat er op russische staatstelevisie direkte bedreigingen over nucleaire aanvallen op west-europa gepost worden
(Stel je eens voor dat zulke dingen op west-europese televisiezenders zo uitgesproken zou worden, de misbaar zou ongekend zijn).
Diegeen die dan plots heel boos en persoonlijk aangevalen gaan reageren doen dat verder geheel uit vrije wil en misschien omdat ze zelf zich aangesproken voelen?
Ja het lijstje aan te pakken vijanden is niet mis.quote:
Wees blij, merendeel hier negeer ikquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:17 schreef RM-rf het volgende:
vertel het me, je bent schijnbaar dol erop te reageren op mij...
Ik post een bericht en dat is jouw grond me nu te stalken? Echt?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wees blij, merendeel hier negeer ik
Ja sorry ik vind jouw bijdragen hier recent gewoon storend en niets bijdragend tot de topics.
Boeit mij het als iemand denkt dat ik hier Russische staatpropaganda verspreid. Dat soort beschuldigen hebben we vanaf de eerste dag gehoordquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik geef helemaal geen eigen invulling, maar moet jij gewoon die post goed lezen, waarop jij boos reageerde...
De verwensing ging naar personen in het westen die van zichzelf claimen 'kritisch te denken' maar die "Russische staatspropaganda verspreiden".
Als jij je vervolgens aangesproken voelt daardoor, wat zegt dat vooral over jezelf?
Denkt? Het bewijs komt hier wekelijks voorbij (wilde dagelijks zeggen maar het is beetje dood gevallen)quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:46 schreef Ali_boo het volgende:
Boeit mij het als iemand denkt dat ik hier Russische staatpropaganda verspreid.
Is er ook westerse oorlogspropaganda die vrij bekijkbaar is?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:12 schreef theguyver het volgende:
https://9gag.com/gag/aD2GG5K
Fit is gewoon een heel nieuw level van Noord Korea...
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is er ook westerse oorlogspropaganda die vrij bekijkbaar is?
Dit alvast niet.
Ik kan het niet bekijkenquote:
Gewoon een linkje van 9gag.quote:
Ok... 1 russisch dametje...op hoeveel miljoenen russen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gewoon een linkje van 9gag.
Als goed is kan je dat gewoon bekijken zonder account.
Maar in filmpje zie je een moeder van een gevangen Russische soldaat.
Die in gesprek is met een Oekraïener de Oekraïener leggt uit dat haar zoon gevangen is genomen.
En dus nog leeft.
Ze verweerd niks te weten van een oorlog of militaire operatie in Oekraïne.
Heel bizar gesprek.
Deed me beetje denken aan boord Koreaanse manier van propaganda.
Lijkt mij BS, Putin spreekt constant over oorlog met NAVO enzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gewoon een linkje van 9gag.
Als goed is kan je dat gewoon bekijken zonder account.
Maar in filmpje zie je een moeder van een gevangen Russische soldaat.
Die in gesprek is met een Oekraïener de Oekraïener leggt uit dat haar zoon gevangen is genomen.
En dus nog leeft.
Ze verweerd niks te weten van een oorlog of militaire operatie in Oekraïne.
Heel bizar gesprek.
Deed me beetje denken aan boord Koreaanse manier van propaganda.
YT linkje
Ja en nee..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Lijkt mij BS, Putin spreekt constant over oorlog met NAVO enzo.
En dat dametje zou van niks weten.
Die speelt de vermoorde onschuld.
Geniet er nog even van dat we het hier wel nog hebben.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:33 schreef theguyver het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is een no go daar.
Oh doen de oekrainers het uit liefdadigheid nu?quote:Er duiken dagelijks van dit soort beelden op waneer men contact op neemt met familieleden van gevangenen.
Die arme Russische vredesduiven hadden ook gewoon thuis kunnen blijven als ze geen zin hadden kapotgeschoten te worden. Play stupid games, win stupid prices.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Geniet er nog even van dat we het hier wel nog hebben.
Staat hier ook op de agenda hoor.
[..]
Oh doen de oekrainers het uit liefdadigheid nu?
In tegenstelling tot eerdere filmpjes waar ze, met de gsm van de gesneuvelde, zijn familie opbelden en uitlachten terwijl ze zijn lijk lieten zien.
Dat van die celstraf bij het woordje oorlog is al een tijd voorbij hoor.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en nee..
Je weet dat we een celstraf staat op het noemen van het woord oorlog.
Vrijheid van meningsuiting is een no go daar.
Oekraïne heeft een heel netwerk als het gaat om gedode of gevangen genomen Russen.
Er duiken dagelijks van dit soort beelden op waneer men contact op neemt met familieleden van gevangenen.
Deze reactie was wel erg bizar.
De meesten reageren over het algemeen opgelaten dat hun familie lid nog leeft.
Odessa is strategisch best belangrijk dus zou me niks verbazen als dit waar is.quote:Eighteen British Special Air Service soldiers and French armed forces were killed in the strike on Odessa, retired Spanish Army Colonel Pedro Baños said, without specifying the date of the strike.
According to him, another 25 members of the British service were injured.
No shit Sherlockquote:Duitse stafchef waarschuwt: “We zien dat Russisch leger zijn troepen richting het Westen oriënteert: tot 1.500 tanks per jaar extra”
De Duitse legerchef Carsten Breuer heeft gezegd dat hij een groeiend gevaar ziet in de militaire opbouw van Rusland. “We zien dat het Russische leger zich op het Westen richt”, zo verklaarde hij aan de Duitse krant ‘Sächsische Zeitung’.
Breuer zei dat de Russische strijdkrachten binnen vijf tot acht jaar zouden zijn uitgerust met voldoende materieel en personeel om een aanval op NAVO-grondgebied mogelijk te maken. “Het Russische leger oriënteert zijn troepen richting het Westen.”
Voor deze inschatting baseerde Breuer zich op zijn eigen analyses, rapporten van inlichtingendiensten en verklaringen van geallieerde strijdkrachten, evenals opmerkingen van de Russische president Vladimir Poetin.
“Het Russische leger verhoogt het aantal tanks elk jaar met 1.000 tot 1.500 eenheden. De vijf grootste Europese NAVO-lidstaten hebben samen slechts de helft daarvan in hun inventaris”, legde Breuer uit.
De Bundeswehr, zoals de Duitse strijdkrachten bekend staan, beschikt over ongeveer 300 gevechtstanks. “Als deze capaciteit wordt gecombineerd met de daadwerkelijke Russische intentie, die zeker kan worden afgeleid uit de toespraken van Poetin, dan zou dat ons moeten alarmeren. Het is mijn taak om zo’n worstcasescenario te overwegen”, aldus de Duitse legerchef.
Afschrikking
“Voor de Bundeswehr houdt dit in dat we binnen vijf jaar moeten voorbereid zijn op deze mogelijkheid. Alleen zo kunnen we voldoende afschrikken”, voegde Breuer eraan toe. Hij onderstreepte dat deze nieuwe dreiging helaas nog niet overal volledig wordt erkend.
Boris Pistorius, de Duitse minister van Defensie, heeft eerder eveneens gewaarschuwd dat Poetin “binnen vijf tot acht jaar” de NAVO kan aanvallen. Pistorius ziet op dít moment nog geen concreet gevaar voor een Russische aanval op een NAVO-bondgenoot, maar dat kan snel veranderen. “Niemand weet hoe en of dit zal blijven duren”, zei hij. “Wij Europeanen moeten meer doen om de veiligheid op ons eigen continent te garanderen”, zei de minister.
https://www.hln.be/buiten(...)jaar-extra~a6ff78a0/
quote:'A very big Russia problem' – NATO commander warns of post-Ukraine war threat to US and Europe
blabla
"We are going to have a situation where Russia is reconstituting its force, is located on the borders of NATO, is led by largely the same people as it is right now, is convinced that we're the adversary, and is very, very angry."
blabla
https://kyivindependent.com/cavoli-russia/
Die stoere duitsers toch...quote:Berlijn "laat zich niet intimideren" door nucleaire dreigementen Poetin
Berlijn zegt dat het zich "niet zal laten intimideren" na de dreigementen van de Russische president Vladimir Poetin om de productie van nucleaire middellangeafstandsraketten herop te starten. Poetin wil zo vergelding nemen voor het opstellen van Amerikaanse raketten in Duitsland.
"Om duidelijk te zijn, we zullen ons niet laten intimideren door dergelijke verklaringen", zei een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken, Sebastian Fisher, op een persconferentie in Berlijn. De Russische president dreigde er gisteren mee om de productie van nucleaire middellangeafstandsraketten te hervatten, als de VS bevestigen dat ze raketten zullen plaatsen in Duitsland of elders in Europa.
Dat type wapen, met een bereik tussen 500 en 5.500 kilometer, was ooit het onderwerp van een verdrag tussen de VS en de toenmalige Sovjet-Unie, het Intermediate-Range Nuclear Forces (INF)-verdrag, ondertekend in 1987. Het verdrag verbood beide wereldmachten nucleaire en conventionele raketten en kruisraketten met een bereik van 500 tot 5.500 kilometer te produceren. Vanuit een vliegtuig of vanaf zee gelanceerde raketten vielen niet onder dat verdrag.
Rusland en de Verenigde Staten trokken zich in 2019 terug uit het verdrag, waarbij ze elkaar ervan beschuldigden dat de ander zich niet langer aan de bepalingen hield. Moskou kondigde echter aan dat het de productie van dat type raketten pas zou hervatten als de Verenigde Staten ze in het buitenland zouden inzetten.
Hmm.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:50 schreef PSVCL het volgende:
De khazarian mafia is geen complot theorie.
Netanyahu (echte naam:Benzion Mileikowsky, vreemde naam voor een semiet, ow wacht hij komt net als de khazaren oorspronkelijk uit midden/Oost europa) is ook onderdeel van die maffia
Even los van de claims die ze hier maaktquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:20 schreef HowardRoark het volgende:
Koekoek, wat is zij afgegleden zeg. Ik heb gisteravond deze een groot deel van deze aflevering met verbazing geluisterd. Dit is nog maar een tipje van de sluier wat ze daarin allemaal claimt.
En meer dan genoeg mensen geloven dit schijnbaar ook nog, ze heeft sinds een tijdje ook ineens een aanzienlijke groep van Islamtische volgers gekregen, die het helemaal eens zijn met haar wilde theorieën.
[ twitter ]
Iddquote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:20 schreef Alarmonoff het volgende:
Zelensky Asks Marina Abramovic (stink satanist) to Help Rebuild Ukrainian Schools
https://valuetainment.com(...)d-ukrainian-schools/
https://web.archive.org/w(...)-ambassador-ukraine/
Slaat Moszkowitcz op Moskou?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Veel Europese Joden hebben een Duits of Russisch klinkende achternaam. Wat heeft dit precies te maken met deze theorie?
Combining Contradictions: Jewish Contributions to the Chinese Revolutionquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:51 schreef Candymannetje het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat de USSR is opgericht door joodse bankiers.
Geen idee of het echt waar is.
En of dat in het heden nog van belang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |