Sowiesoquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 10:59 schreef UncleScorp het volgende:
Zelenski says ... false flag incoming ?
[ x ]
Dat heeft ook niet echt toegevoegde waarde meer aangezien er nu een spoorlijn loopt in de donbassquote:Op maandag 15 juli 2024 18:20 schreef UncleScorp het volgende:
Oekraine had toch beloofd de Krimbrug neer te halen? Met duitse Taurus raketten?
Alle acties van Oekraine hebben geen toegevoegde waarde meer, enkel nog symbolisch.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat heeft ook niet echt toegevoegde waarde meer aangezien er nu een spoorlijn loopt in de donbass
Gelukkig zeg je duizenden tov de honderdduizenden bij de russen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:16 schreef Candymannetje het volgende:
Dat geldt van de andere kant net zo.
Duizenden doden van broederlijk volk voor de globalistische plannen van duistere figuren.
Ja ik ben niet zo van het opzwepen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je duizenden tov de honderdduizenden bij de russen.
Jeweetwel...
Blackrock staat alvast klaar om er ook een deftig centje aan te verdienen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van het opzwepen.
We weten allemaal hoeveel duizenden doden er vallen aan beide kanten.
Ik ben wel benieuwd hoe het WEF deze demografisch vernieling gaat repareren in UA.
Bloodmoneyquote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blackrock staat alvast klaar om er ook een deftig centje aan te verdienen.
Fuck Ruzzische bedreigingen en fuck de "kritisch denkende" westerse wappies die Ruzzische propaganda verspreiden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Kwam deze video tegen en ik was blij dat Nederland buiten shot bleef
Helaas was ik iets te optimistisch( zie laatste 3 sec)
[ x ]
F you too buddyquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Fuck Ruzzische bedreigingen en fuck de "kritisch denkende" westerse wappies die Ruzzische propaganda verspreiden.
Ze zijn toch zo stoer héquote:
Klopt maar aan de andere kant noemen we de doden en gewonden niet symbolisch gek genoegquote:Op maandag 15 juli 2024 21:16 schreef Candymannetje het volgende:
Dat geldt van de andere kant net zo.
Duizenden doden van broederlijk volk voor de globalistische plannen van duistere figuren.
Jij gelooft serieus dat die dreiging reëel is?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Kwam deze video tegen en ik was blij dat Nederland buiten shot bleef
Helaas was ik iets te optimistisch( zie laatste 3 sec)
[ x ]
Jullie vergeten Bill Gates en George Soros man, wel ff een beetje scherp blijven svpquote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blackrock staat alvast klaar om er ook een deftig centje aan te verdienen.
Schwab en Hunter Biden moeten we ook niet vergeten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jullie vergeten Bill Gates en George Soros man, wel ff een beetje scherp blijven svp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |