SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Your beauty never ever scared me.
Ik kan momenteel niet warm douchenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
even koude douche nemen
echt weer voor
Van m'n nieuwe plakplaatjequote:
Mag ook wel eens een keertje midden in juliquote:Op woensdag 10 juli 2024 07:12 schreef dud0r het volgende:
Prima weer trouwens nu. Lekker zonder jas of vest wandelen
Met draakje?quote:
De zomer is pas net begonnen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keertje midden in juli
* dud0r steekt banaan inquote:
Zeg tegen je baas dat ze een andere gek sturen. Developers moet je beschermen en gewoon in een hokje neerzetten waar ze veilig zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar Amsterdam om weer een hele dag respectloos behandeld te worden inclusief een boel schreeuwen, sneren en uitlachen. Programmeur zijn is leuk.
Afvoerputje van de ICT zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar Amsterdam om weer een hele dag respectloos behandeld te worden inclusief een boel schreeuwen, sneren en uitlachen. Programmeur zijn is leuk.
Zal lekker ruiken in zo'n hokje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat ze een andere gek sturen. Developers moet je beschermen en gewoon in een hokje neerzetten waar ze veilig zijn.
Daar wen je ook wel weer aan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal lekker ruiken in zo'n hokje.
Het is gelukkig weer de laatste dag van de externe opdracht, maar ik zit er inderdaad wel aan te denken om te vragen of ik daar niet meer heen hoef. Maar goed, zorgen voor later. Eerst maar eens zien hoe vandaag gaat zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat ze een andere gek sturen. Developers moet je beschermen en gewoon in een hokje neerzetten waar ze veilig zijn.
wat voor visje?quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
dat was een vieze plaknacht zeg met al dat vocht van het noodweer gisteravond, tis ook nog niet echt afgekoeld binnen.
ik heb even alles opengezet met de ventilator aan.
wel lekker vrij vandaag, zo even naar de mondhygienist, daarna een visje halen voor vanavond
oei gaat dat zo op je werk?quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
nog even kijken wat ze gevangen hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor visje?
ik had gisteren 2 haringen gekocht
Daar gelukkig niet, ook al is het daar ook niet altijd topquote:
Dat viel echt even tegen jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
dat was een vieze plaknacht zeg met al dat vocht van het noodweer gisteravond, tis ook nog niet echt afgekoeld binnen.
ik heb even alles opengezet met de ventilator aan.
wel lekker vrij vandaag, zo even naar de mondhygienist, daarna een visje halen voor vanavond
Sterkte.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is gelukkig weer de laatste dag van de externe opdracht, maar ik zit er inderdaad wel aan te denken om te vragen of ik daar niet meer heen hoef. Maar goed, zorgen voor later. Eerst maar eens zien hoe vandaag gaat zijn
Ik vind dat behoorlijk slecht van je manager dan. Ik zou nooit een developer ergens zo neerzetten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is gelukkig weer de laatste dag van de externe opdracht, maar ik zit er inderdaad wel aan te denken om te vragen of ik daar niet meer heen hoef. Maar goed, zorgen voor later. Eerst maar eens zien hoe vandaag gaat zijn
Het wordt weer herfst hoor. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond maar even de airco van stal halen
Mijn slaap is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het wordt weer herfst hoor. Nergens voor nodig.
Ben je een nachtje te laat he?!quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn slaap is het hier niet mee eens.
quote:
Hij leest meequote:Op woensdag 10 juli 2024 09:12 schreef RockNijntje het volgende:
Huh de moeilijke gast is ineens respectvol, dankbaar en meedenkend, wat is ditNou ja, prima.
Er was gisteren wel een "wil je even meekomen" momentje van zijn baas, ben benieuwd of dat er iets mee te maken heeftquote:
Mwah.... ik heb er wel veel verstand van, ook wat er op de OS gebeurt, maar is hier niet echt animo voor. En begrijpelijk natuurlijk. Paardrijden is stom en zeker geen sport.quote:
darten zeker ook niet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah.... ik heb er wel veel verstand van, ook wat er op de OS gebeurt, maar is hier niet echt animo voor. En begrijpelijk natuurlijk. Paardrijden is stom en zeker geen sport.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah.... ik heb er wel veel verstand van, ook wat er op de OS gebeurt, maar is hier niet echt animo voor. En begrijpelijk natuurlijk. Paardrijden is stom en zeker geen sport.
prima, beetje herfstquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het wordt weer herfst hoor. Nergens voor nodig.
daarvoor is gelukkig luchtpistool schieten wel een olympische sportquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is pijltjes gooien en bier drinken.
Ik ben opgegeven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je pilletjes vanmorgen wel gehad?
Ik vind haar altijd echt irritant maar ik weet niet waaromquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Even dit account pluggen want ik kan hier zo van genieten.
https://www.tiktok.com/@:suzieedge
Heerlijk.
https://www.tiktok.com/@:suzieedge/video/7361882917947182369
Ik vind het rete-interessantquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd echt irritant maar ik weet niet waaromEn de onderwerpen vind ik niet interessant, dat zal niet helpen. Wel knap wat ze doet.
Goede kijk op dingenquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is pijltjes gooien en bier drinken.
Altijd wel leuk die stambomen van koning(in)en van een land.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Even dit account pluggen want ik kan hier zo van genieten.
https://www.tiktok.com/@:suzieedge
Heerlijk.
https://www.tiktok.com/@:suzieedge/video/7361882917947182369
"MAAR HET PAARD DOET ALLES"quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is wat mensen zeggen he, paardrijden is geen sport. De dag nadat ik na drie weken vakantie vorige maand weer opstapte dacht ik daar wel anders over.
Maar als het paard geen zin heeft, kan jij doen wat je wil, maar gebeurt er niks.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"MAAR HET PAARD DOET ALLES"
Nee, dat paard doet niks als ik niks doe. God, ik voel de spierpijn van toen nog.
Beetje Denemarken, beetje Nederland, beetje Duitsland, beetje Griekenland. O en Frankrijk natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd wel leuk die stambomen van koning(in)en van een land.
Is er een overlap geweest in tijd dat je aan paardrijden deed en New Rock schoenen droeg?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"MAAR HET PAARD DOET ALLES"
Nee, dat paard doet niks als ik niks doe. God, ik voel de spierpijn van toen nog.
Om het vervolgens vreemd te vinden dat er eentje tussen zit met een opvallend dik hoofd, een ander voornamelijk met de geslachtsorganen denkt en weer een ander met bomen praat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje Denemarken, beetje Nederland, beetje Duitsland, beetje Griekenland. O en Frankrijk natuurlijk.
En dan werpt Victoria een roedel en zitten ze in alle gaten en kieren en is iedereen familie.
Neen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is er een overlap geweest in tijd dat je aan paardrijden deed en New Rock schoenen droeg?
Is me niet heel vaak overkomen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het paard geen zin heeft, kan jij doen wat je wil, maar gebeurt er niks.
Maar Fok! dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Tiktok, Instagram reels, YouTube shorts, allemaal zooi die ik probeer te vermijden als de pest.
Ik kan het WA niet kwalijk nemen dat hij een Argentijnse in huis heeft gehaald voor wat vers bloedquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om het vervolgens vreemd te vinden dat er eentje tussen zit met een opvallend dik hoofd, een ander voornamelijk met de geslachtsorganen denkt en weer een ander met bomen praat.
Ditquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
De tiktoks op Insta kijken als een eckte millennial.
Helemaal hyped voor verliezen van Engeland, of toevallig winnen en dan door Spanje worden afgedroogd!quote:
Ben jij niet voor Engeland eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik m'n nagels nog even oranje lakken
Liever strijdend ten onder tegen Spanje dan verliezen van dit Engelandquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal hyped voor verliezen van Engeland, of toevallig winnen en dan door Spanje worden afgedroogd!
Naja zeg.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal hyped voor verliezen van Engeland, of toevallig winnen en dan door Spanje worden afgedroogd!
Ik heb nog een trauma van 2010, toen ik wel hyped was.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever strijdend ten onder tegen Spanje dan verliezen van dit Engeland
Toen was Nederland ook veel beter dan nuquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog een trauma van 2010, toen ik wel hyped was.
wie zal Van Dijk deze keer de schuld geven bij een tegendoelpunt?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was Nederland ook veel beter dan nu
Nou weet je gewoon dat dit een mazzelschema was en dat Spanje echt wel drie klasses hoger zit qua niveau.
👀quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het wel grappig om te lezen hoe druk degenen die hier regelmatig zeggen er niets mee te hebben en het niet te volgen het ermee hebben
Hmm? Volgens mij ben ik van de afgelopen paar posters daar de enige van?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het wel grappig om te lezen hoe druk degenen die hier regelmatig zeggen er niets mee te hebben en het niet te volgen het ermee hebben
Depayquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie zal Van Dijk deze keer de schuld geven bij een tegendoelpunt?
quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
* Die expliciet aangegeven hebben er niets mee te hebben dus.
Kan, ik had het niet specifiek over de afgelopen paar postsquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm? Volgens mij ben ik van de afgelopen paar posters daar de enige van?
Oh, ja, dan wordt het wel wat lastig om de post in de juiste context te plaatsen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan, ik had het niet specifiek over de afgelopen paar posts
Over de breedte was die selectie ook vreselijk eigenlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was Nederland ook veel beter dan nu
Nou weet je gewoon dat dit een mazzelschema was en dat Spanje echt wel drie klasses hoger zit qua niveau.
Nou ja, ik heb niets met voetbal maar toch wordt ongewenst iedere holte die ik heb constant gevuld met gelul erover. Af en toe klagen is dan niet heel gek toch?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
Aw.quote:
Ik moest serieus even denken waarvoor ik in godsnaam hyped zou moeten zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niets met voetbal maar toch wordt ongewenst iedere holte die ik heb constant gevuld met gelul erover. Af en toe klagen is dan niet heel gek toch?
Ewquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niets met voetbal maar toch wordt ongewenst iedere holte die ik heb constant gevuld met gelul erover. Af en toe klagen is dan niet heel gek toch?
Een van je ratten? Wat nu?quote:
Ik wilde antwoorden dat ik inderdaad hyped ben voor de film vanavond. Markeert het begin van de vertoning van alle (op Okja na) Bong Joon-Ho films in de bios de komende twee maanden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest serieus even denken waarvoor ik in godsnaam hyped zou moeten zijn.
Ja, fair. Ik ben niet gewend dat, wanneer het al even over een onderwerp gaat, er wordt teruggegrepen naar posts van langer geleden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
Blijkbaar is er veel verwarring. Sinds het EK begon postten een aantal mensen hier regelmatig hoe weinig voetbal ze boeit en dat ze het EK niet volgen. Toch praten enkele van die mensen ook vanaf dat moment al regelmatig over alle wedstrijden: wat daarin gebeurt, wat ze van toekomstige wedstrijden verwachten, welke voetballers en teams goed en slecht zijn, of de net gespeelde wedstrijd een goede was of niet, etc. Dat vind ik grappig. Niet meer, niet minder.
Ben gister naar The Watchers geweestquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden dat ik inderdaad hyped ben voor de film vanavond. Markeert het begin van de vertoning van alle (op Okja na) Bong Joon-Ho films in de bios de komende twee maanden.
Oh, oké. Ik voel me niet aangesproken want ik heb geen idee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
Blijkbaar is er veel verwarring. Sinds het EK begon postten een aantal mensen hier regelmatig hoe weinig voetbal ze boeit en dat ze het EK niet volgen. Toch praten enkele van die mensen ook vanaf dat moment al regelmatig over alle wedstrijden: wat daarin gebeurt, wat ze van toekomstige wedstrijden verwachten, welke voetballers en teams goed en slecht zijn, of de net gespeelde wedstrijd een goede was of niet, etc. Dat vind ik grappig. Niet meer, niet minder.
Het is officieel mijn rat niet meer want woont nu bij een vriendin want hij kon niet goed worden met de rittens en raakte gestrest. Maar goed geef natuurlijk wel nog veel om hem.quote:
Ah ja, dan kan je er inderdaad op gaan zitten wachten.quote:
Naar. Sterktequote:Op woensdag 10 juli 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is officieel mijn rat niet meer want woont nu bij een vriendin want hij kon niet goed worden met de rittens en raakte gestrest. Maar goed geef natuurlijk wel nog veel om hem.
Ik hoorde inderdaad dat het niet veel soeps is. Geregisseerd door de dochter van M Night Syamalan. Klinkt als in de lijn der verwachting.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben gister naar The Watchers geweestWeet ook niet waarom ik ben gegaan want kende het boek al en vond dat al niet zo heel best
quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden dat ik inderdaad hyped ben voor de film vanavond. Markeert het begin van de vertoning van alle (op Okja na) Bong Joon-Ho films in de bios de komende twee maanden.
De film van Shyamahimalaya zelf komt volgende maand geloof ik, ben ik toch wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad dat het niet veel soeps is. Geregisseerd door de dochter van M Night Syamalan. Klinkt als in de lijn der verwachting.
Bahquote:
Hmm. Ligt er aan hoe blij je bent met wat je knutselt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige wat ik na m'n normale woensdag gepland heb, is de handdoeken wassen en knutselen, da's niet hype-waardig.
LOLquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ligt er aan hoe blij je bent met wat je knutselt.
Maar echt he. Ze vertonen al die Bong Joon-Ho films.
De titel van het thema is....
Hits from the Bong.![]()
Successupportersquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
Pearl staat op SkyShowtime, X kan ik niet vinden tho.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar LonglegsEn Maxxxxxine. Wel stom dat Maxxine dan wel gepromoot wordt maar Pearl kan ik nergens zien.
Op weg naar Gyarados leer je een hoop van je Gyaradon'ts.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
LOL![]()
En ik moet nog even kijken wat ik pak, net hoe moe ik ben. Was wel met m'n Gyarados begonnen, kan goed merken dat het even geleden is dat ik mini's schilderde.
God jezus ik heb drie streamingdiensten MAAR DIE NIET.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pearl staat op SkyShowtime, X kan ik niet vinden tho.
Wil je m'n inlog?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God jezus ik heb drie streamingdiensten MAAR DIE NIET.
Scheelt wel dat 'ie redelijk groot (huehue) is, kan ik tenminste overal nog een beetje redelijk bij.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op weg naar Gyarados leer je een hoop van je Gyaradon'ts.
Hier niet, maar iedereen die kijkt: veel plezier vanavond!quote:
Het is een "fuck you, Noord-Holland"-bui.quote:
lucky you.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een "fuck you, Noord-Holland"-bui.
Als het daadwerkelijk minder klam is daarna wel ja.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
@:Dr_Flash ik heb die SSH-email die je laatst deelde ook gekregen zie ik nuEven op je oude kamer reageren hoor
het is nu wel zweterig weer jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk minder klam is daarna wel ja.
Je zou bijna denken dat wasparfum daarvoor wordt gemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds debieler lijkt wel. Volgende keer "Wil naar de volgende kamer in je huis, doe dan de deur open!"
quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds debieler lijkt wel. Volgende keer "Wil naar de volgende kamer in je huis, doe dan de deur open!"
ik wist niet van het bestaan van wasparfumquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat wasparfum daarvoor wordt gemaakt.
Heeft er toch nog iemand wat geleerd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet van het bestaan van wasparfum
Wat, heeft oma je wat geleerd?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat een uitvinding! Zonder oma had niemand geweten wat het nut van wasparfum is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
niets waar ik in mijn verdere leven iets mee ga doen, maar toch..quote:
Dat is veel te nieuwerwets voor oma.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:19 schreef gianni61 het volgende:
of zijn die lenor korrels ook wasparfum, dan heb ik het wel eens gebruikt
Die geurparels? Ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:19 schreef gianni61 het volgende:
Dan moet ik weer wasparfum kopen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
en dit inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die vind ik wel lekkerquote:
Geen zorgen, we krijgen volgende week vast een hack om zelf een wasparfum te maken met etherische olie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik weer wasparfum kopen.
Ja die gebruik ik ook weleens. Maar je merkt er eigenlijk maar weinig vanquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:19 schreef gianni61 het volgende:
Kersensap, kaneel en saliethee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zorgen, we krijgen volgende week vast een hack om zelf een wasparfum te maken met etherische olie.
Prima dan toch? Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik krijg overal jeuk van.quote:
jawel hoor, als ik ze van de wasmachine naar het droogrek verplaats vind ik het heerlijk ruiken. Als ik ze van het rek af haal een week later is het wegquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik ook weleens. Maar je merkt er eigenlijk maar weinig van
En een vleugje kaas.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef Recce het volgende:
Oma maakt zelf wasparfum door dennennaalden met de voeten te kneuzen.
Daar heeft oma wel een smeerseltje voorquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima dan toch? Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik krijg overal jeuk van.
Bij het woord jeuk kreeg ik weer enorme jeuk. Ik heb gisteren in een muggenbos gewandeld.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima dan toch? Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik krijg overal jeuk van.
Wat taai vocht uit de beker waar haar kunstgebit in slaapt erbij.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef Recce het volgende:
Oma maakt zelf wasparfum door dennennaalden met de voeten te kneuzen.
Daar krijg ik ook jeuk van.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar heeft oma wel een smeerseltje voor
Huuuuu.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij het woord jeuk kreeg ik weer enorme jeuk. Ik heb gisteren in een muggenbos gewandeld.
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij het woord jeuk kreeg ik weer enorme jeuk. Ik heb gisteren in een muggenbos gewandeld.
quote:
Voor de echte ouderwetse omageur.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat taai vocht uit de beker waar haar kunstgebit in slaapt erbij.
Het is parfum, maar het was ook parfum.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 1,5 week door iets gestoken, dat heeft nog steeds een rode vlek op mn enkel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan moeten er ook nog mentholsigaretten bij.quote:
Ik weet niet wat ze voor blik muggen hebben opengetrokken dit jaar, maar er zitten echt hoeren tussen. Ik moest laatst m'n arm gewoon koelen, zo erg was de reactie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben 1,5 week door iets gestoken, dat heeft nog steeds een rode vlek op mn enkel.
Kut Drenthse turbomuggen
en thuis echt nog geen mug gezien, maar daar had ik me een partij bultenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze voor blik muggen hebben opengetrokken dit jaar, maar er zitten echt hoeren tussen. Ik moest laatst m'n arm gewoon koelen, zo erg was de reactie.
grgr Uitstraalklaas en de rijmpietquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Men noemt haar oma Slijm,
Kinderen vind ze niet zo fijn,
Haar seksuele drang is nog groot,
Menig matig man zag haar vel reeds bloot,
Lang heeft ze gelukkig niet meer,
Met haar taaie slijm en huidsmeer.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en thuis echt nog geen mug gezien, maar daar had ik me een partij bulten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was ná het koelen, hij was nog erger.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, dit waren ook turbomuggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben 1,5 week door iets gestoken, dat heeft nog steeds een rode vlek op mn enkel.
Kut Drenthse turbomuggen
quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Dat is wel een mooie reactie inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was ná het koelen, hij was nog erger.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was ná het koelen, hij was nog erger.
We waren eens met een heteluchtballon in hoog gras geland in de zomer. Toen moesten we die zooi oprollen en opruimen. Toen zat ik ook onder die plakkaten. Nog mazzel gehad dat we niet door teken zijn gebeten.Tap tap tap
die vlek op mn enkel weet ik niet wat het geweest is. De muggenbulten waren allemaal wel weg nar 2-3 dagen, maar deze houdt het al 1,5 week vol. echt een mooi rood rondjequote:Op woensdag 10 juli 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren eens met een heteluchtballon in hoog gras geland in de zomer. Toen moesten we die zooi oprollen en opruimen. Toen zat ik ook onder die plakkaten. Nog mazzel gehad dat we niet door teken zijn gebeten.
Afhakerquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier niet, maar iedereen die kijkt: veel plezier vanavond!
Vroeger wel een kat die er tientallen mee naar huis sleeptequote:
leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger wel een kat die er tientallen mee naar huis sleepte
Ik begon me eerlijk gezegd een beetje zorgen te maken, ik heb meestal wel dat het wat opzet, maar het bleef nu een zwelling van zo'n 10-15cm.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie reactie inderdaad.
Je kan niet afhaken als je nooit bent aangehaakt.quote:
Huehuequote:Op woensdag 10 juli 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begon me eerlijk gezegd een beetje zorgen te maken, ik heb meestal wel dat het wat opzet, maar het bleef nu een zwelling van zo'n 10-15cm.
Zo werkt dat nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan niet afhaken als je nooit bent aangehaakt.
laat maar komenquote:
Oranje tompouce?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
VRAAG VAN DE DAG.
Wat gaan we snacken tijdens NL - Engeland?
Prima weertje vandaag.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat we naar het strand zouden kunnen ofzo
Kan gewoonquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
helemaal niksquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
VRAAG VAN DE DAG.
Misschien wat pringles. De bios doet niet aan popcorn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
VRAAG VAN DE DAG.
Iets van chips, denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
VRAAG VAN DE DAG.
Ik denk worstjes en een toastje Franse kaasquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
VRAAG VAN DE DAG.
Niks, ik ben te dik.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
VRAAG VAN DE DAG.
Naja, het kán. Je hoeft alleen niet de zee in om nat te worden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
is na 21:00 dan eet ik niet meerquote:
Ik ga hier spijt van krijgen, maar:quote:
misschien dat ik wel bier ga drinken, anders is 1,5 uur voetbal niet vol te houdenquote:
Wat een teringbende geeft popcorn ook. De vorige eigenaar hier verkocht ook geen popcorn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wat pringles. De bios doet niet aan popcorn.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ik wel bier ga drinken, anders is 1,5 uur voetbal niet vol te houden
Snap het wel ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een teringbende geeft popcorn ook. De vorige eigenaar hier verkocht ook geen popcorn.
dan moet ik morgen vrij hebbenquote:
vrijdag gehaald. 3 dagen gegetenquote:
Je haakt af van het collectieve Nederlandse breinquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga hier spijt van krijgen, maar:
hoe werkt dat dan wel?
Ik denk dat het na 90 minuten 1-1 is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet ik morgen vrij hebben
[..]
vrijdag gehaald. 3 dagen gegeten
Ze hebben naast de pringles en wat standaard repen ook zakjes autodrop, zakjes m&m's, blikjes met verschillende soorten gekruide nootjes, en verschillende cannoli. Dat laatste voelt wat random.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een teringbende geeft popcorn ook. De vorige eigenaar hier verkocht ook geen popcorn.
Meh, gisteren al gedaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ik wel bier ga drinken, anders is 1,5 uur voetbal niet vol te houden
Ik heb eens gesuggereerd dat ze ook croissantjes en/of broodjes kaas ofzo moesten verkopen voor vroege voorstellingenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hebben naast de pringles en wat standaard repen ook zakjes autodrop, zakjes m&m's, blikjes met verschillende soorten gekruide nootjes, en verschillende cannoli. Dat laatste voelt wat random.
Bijenkorfbrein. Whehe.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je haakt af van het collectieve Nederlandse brein
Hive mind heeft echt een betere vertaling nodig...
Je kan niet afhaken als je nooit bent aangehaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je haakt af van het collectieve Nederlandse brein
Hive mind heeft echt een betere vertaling nodig...
ja vet hetquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden in de jaren 90 zo'n kleed over de bank.
gisteren ben ik tijdens de rust naar bed gegaanquote:
die broek ook?quote:
Als kind had ik ook soms extreme reacties op steken. Dat is bij mij wel minder geworden gelukkig. De keer dat iets in m'n oor had gestoken, was het ergste.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begon me eerlijk gezegd een beetje zorgen te maken, ik heb meestal wel dat het wat opzet, maar het bleef nu een zwelling van zo'n 10-15cm.
Zo sterven alle baby's uit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo moet je toch kijken blijkbaar als je kleding showed
Dit wordt ook een beetje de trend van hoe je moet kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee rode panda baby's geboren in Blijdorp "ze passen in je hand"
De belangrijkere vraag is, passen ze in een onopvallende binnenzak?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee rode panda baby's geboren in Blijdorp "ze passen in je hand"
Papandaquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond op de Telegraaf.
Kindjes van Miyuko (pappapanda) en Kwina (mammapanda)
weer zon premium artikelquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond op de Telegraaf.
Kindjes van Miyuko (pappapanda) en Kwina (mammapanda)
preciesquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag is, passen ze in een onopvallende binnenzak?
Als je ze aflevert bij Bal dan is ze je echt eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag is, passen ze in een onopvallende binnenzak?
Denk niet dat je die door de security krijgt bij schiphol als je naar Thailand vertrektquote:
jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze aflevert bij Bal dan is ze je echt eeuwig dankbaar
Is zo'n site voor volgens mij dat je dat toch kan lezen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weer zon premium artikel
https://www.telegraaf.nl/(...)ze-passen-in-je-hand
Dit. Ik kijk nooit voetbalquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan niet afhaken als je nooit bent aangehaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |