SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Your beauty never ever scared me.
Ik kan momenteel niet warm douchenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
even koude douche nemen
echt weer voor
Van m'n nieuwe plakplaatjequote:
Mag ook wel eens een keertje midden in juliquote:Op woensdag 10 juli 2024 07:12 schreef dud0r het volgende:
Prima weer trouwens nu. Lekker zonder jas of vest wandelen
Met draakje?quote:
De zomer is pas net begonnen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keertje midden in juli
* dud0r steekt banaan inquote:
Zeg tegen je baas dat ze een andere gek sturen. Developers moet je beschermen en gewoon in een hokje neerzetten waar ze veilig zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar Amsterdam om weer een hele dag respectloos behandeld te worden inclusief een boel schreeuwen, sneren en uitlachen. Programmeur zijn is leuk.
Afvoerputje van de ICT zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar Amsterdam om weer een hele dag respectloos behandeld te worden inclusief een boel schreeuwen, sneren en uitlachen. Programmeur zijn is leuk.
Zal lekker ruiken in zo'n hokje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat ze een andere gek sturen. Developers moet je beschermen en gewoon in een hokje neerzetten waar ze veilig zijn.
Daar wen je ook wel weer aan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal lekker ruiken in zo'n hokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |