SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Your beauty never ever scared me.
Ik kan momenteel niet warm douchenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
even koude douche nemen
echt weer voor
Van m'n nieuwe plakplaatjequote:
Mag ook wel eens een keertje midden in juliquote:Op woensdag 10 juli 2024 07:12 schreef dud0r het volgende:
Prima weer trouwens nu. Lekker zonder jas of vest wandelen
Met draakje?quote:
De zomer is pas net begonnen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keertje midden in juli
* dud0r steekt banaan inquote:
Zeg tegen je baas dat ze een andere gek sturen. Developers moet je beschermen en gewoon in een hokje neerzetten waar ze veilig zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar Amsterdam om weer een hele dag respectloos behandeld te worden inclusief een boel schreeuwen, sneren en uitlachen. Programmeur zijn is leuk.
Afvoerputje van de ICT zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar Amsterdam om weer een hele dag respectloos behandeld te worden inclusief een boel schreeuwen, sneren en uitlachen. Programmeur zijn is leuk.
Zal lekker ruiken in zo'n hokje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat ze een andere gek sturen. Developers moet je beschermen en gewoon in een hokje neerzetten waar ze veilig zijn.
Daar wen je ook wel weer aan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal lekker ruiken in zo'n hokje.
Het is gelukkig weer de laatste dag van de externe opdracht, maar ik zit er inderdaad wel aan te denken om te vragen of ik daar niet meer heen hoef. Maar goed, zorgen voor later. Eerst maar eens zien hoe vandaag gaat zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat ze een andere gek sturen. Developers moet je beschermen en gewoon in een hokje neerzetten waar ze veilig zijn.
wat voor visje?quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
dat was een vieze plaknacht zeg met al dat vocht van het noodweer gisteravond, tis ook nog niet echt afgekoeld binnen.
ik heb even alles opengezet met de ventilator aan.
wel lekker vrij vandaag, zo even naar de mondhygienist, daarna een visje halen voor vanavond
oei gaat dat zo op je werk?quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:04 schreef RockNijntje het volgende:
nog even kijken wat ze gevangen hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor visje?
ik had gisteren 2 haringen gekocht
Daar gelukkig niet, ook al is het daar ook niet altijd topquote:
Dat viel echt even tegen jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
dat was een vieze plaknacht zeg met al dat vocht van het noodweer gisteravond, tis ook nog niet echt afgekoeld binnen.
ik heb even alles opengezet met de ventilator aan.
wel lekker vrij vandaag, zo even naar de mondhygienist, daarna een visje halen voor vanavond
Sterkte.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is gelukkig weer de laatste dag van de externe opdracht, maar ik zit er inderdaad wel aan te denken om te vragen of ik daar niet meer heen hoef. Maar goed, zorgen voor later. Eerst maar eens zien hoe vandaag gaat zijn
Ik vind dat behoorlijk slecht van je manager dan. Ik zou nooit een developer ergens zo neerzetten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is gelukkig weer de laatste dag van de externe opdracht, maar ik zit er inderdaad wel aan te denken om te vragen of ik daar niet meer heen hoef. Maar goed, zorgen voor later. Eerst maar eens zien hoe vandaag gaat zijn
Het wordt weer herfst hoor. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond maar even de airco van stal halen
Mijn slaap is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het wordt weer herfst hoor. Nergens voor nodig.
Ben je een nachtje te laat he?!quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn slaap is het hier niet mee eens.
quote:
Hij leest meequote:Op woensdag 10 juli 2024 09:12 schreef RockNijntje het volgende:
Huh de moeilijke gast is ineens respectvol, dankbaar en meedenkend, wat is ditNou ja, prima.
Er was gisteren wel een "wil je even meekomen" momentje van zijn baas, ben benieuwd of dat er iets mee te maken heeftquote:
Mwah.... ik heb er wel veel verstand van, ook wat er op de OS gebeurt, maar is hier niet echt animo voor. En begrijpelijk natuurlijk. Paardrijden is stom en zeker geen sport.quote:
darten zeker ook niet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah.... ik heb er wel veel verstand van, ook wat er op de OS gebeurt, maar is hier niet echt animo voor. En begrijpelijk natuurlijk. Paardrijden is stom en zeker geen sport.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah.... ik heb er wel veel verstand van, ook wat er op de OS gebeurt, maar is hier niet echt animo voor. En begrijpelijk natuurlijk. Paardrijden is stom en zeker geen sport.
prima, beetje herfstquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het wordt weer herfst hoor. Nergens voor nodig.
daarvoor is gelukkig luchtpistool schieten wel een olympische sportquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is pijltjes gooien en bier drinken.
Ik ben opgegeven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je pilletjes vanmorgen wel gehad?
Ik vind haar altijd echt irritant maar ik weet niet waaromquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Even dit account pluggen want ik kan hier zo van genieten.
https://www.tiktok.com/@:suzieedge
Heerlijk.
https://www.tiktok.com/@:suzieedge/video/7361882917947182369
Ik vind het rete-interessantquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd echt irritant maar ik weet niet waaromEn de onderwerpen vind ik niet interessant, dat zal niet helpen. Wel knap wat ze doet.
Goede kijk op dingenquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is pijltjes gooien en bier drinken.
Altijd wel leuk die stambomen van koning(in)en van een land.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Even dit account pluggen want ik kan hier zo van genieten.
https://www.tiktok.com/@:suzieedge
Heerlijk.
https://www.tiktok.com/@:suzieedge/video/7361882917947182369
"MAAR HET PAARD DOET ALLES"quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is wat mensen zeggen he, paardrijden is geen sport. De dag nadat ik na drie weken vakantie vorige maand weer opstapte dacht ik daar wel anders over.
Maar als het paard geen zin heeft, kan jij doen wat je wil, maar gebeurt er niks.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"MAAR HET PAARD DOET ALLES"
Nee, dat paard doet niks als ik niks doe. God, ik voel de spierpijn van toen nog.
Beetje Denemarken, beetje Nederland, beetje Duitsland, beetje Griekenland. O en Frankrijk natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd wel leuk die stambomen van koning(in)en van een land.
Is er een overlap geweest in tijd dat je aan paardrijden deed en New Rock schoenen droeg?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"MAAR HET PAARD DOET ALLES"
Nee, dat paard doet niks als ik niks doe. God, ik voel de spierpijn van toen nog.
Om het vervolgens vreemd te vinden dat er eentje tussen zit met een opvallend dik hoofd, een ander voornamelijk met de geslachtsorganen denkt en weer een ander met bomen praat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje Denemarken, beetje Nederland, beetje Duitsland, beetje Griekenland. O en Frankrijk natuurlijk.
En dan werpt Victoria een roedel en zitten ze in alle gaten en kieren en is iedereen familie.
Neen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is er een overlap geweest in tijd dat je aan paardrijden deed en New Rock schoenen droeg?
Is me niet heel vaak overkomen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het paard geen zin heeft, kan jij doen wat je wil, maar gebeurt er niks.
Maar Fok! dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Tiktok, Instagram reels, YouTube shorts, allemaal zooi die ik probeer te vermijden als de pest.
Ik kan het WA niet kwalijk nemen dat hij een Argentijnse in huis heeft gehaald voor wat vers bloedquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om het vervolgens vreemd te vinden dat er eentje tussen zit met een opvallend dik hoofd, een ander voornamelijk met de geslachtsorganen denkt en weer een ander met bomen praat.
Ditquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
De tiktoks op Insta kijken als een eckte millennial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |