De serie Mythos/Heroes/Troy en binnenkort ook Odysee zijn aanraders. De luisterboeken worden door Fry zelf voorgelezen. Prachtige nieuwe bewerking van de Griekse en Romeinse mythologie. Mythos over de goden, Heroes over de helden (zoals Hercules)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit iets gelezen over goden. Al heb ik er op het gymnasium wel het een en ander over meegekregen.
Prachtige versie van het oude testament als strip.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:09 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ze komt ook regelmatig voorbij in Mythvision:
In het oude testament kom je inderdaad een antropogeen beeld van God tegen dat bij moderne christenen nogal eens voor wat ongemak zorgt. Dat begint al bij Adam en Eva, die God blijkbaar in al Zijn almacht moet zoeken in het hof van Eden
Oeh komt er een deel bij, instant buyquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De serie Mythos/Heroes/Troy en binnenkort ook Odysee zijn aanraders. De luisterboeken worden door Fry zelf voorgelezen. Prachtige nieuwe bewerking van de Griekse en Romeinse mythologie. Mythos over de goden, Heroes over de helden (zoals Hercules)
26.09.24 komt het uit in het Engels, in (e-)boek en als luisterboek. Wanneer de NL vertaling komt weet ik nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oeh komt er een deel bij, instant buy
Lees toch liever in het Engelsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
26.09.24 komt het uit in het Engels, in (e-)boek en als luisterboek. Wanneer de NL vertaling komt weet ik niet
Kan je de luisterboek versie aanbevelen, Stephen Fry, zucht, die kan het telefoonboek voorlezen en ik zou het kopen. Groot fan van hem als voorlezer sinds Harry Potter.quote:
Tofquote:
Ik vond het de moeite waard om het helemaal te lezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg een boek van 1250 pagina’s voor mijn verjaardag. It better be good, of mensen haten mij
Wat voor soort boek is het en waar gaat het over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |