https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ken m beter pruimen dan die marketeer met zijn idiote nieuwtjes elke keer.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:06 schreef BobW het volgende:
Wie vindt het eigenlijk leuk dat Rutger bij VI zit?
Maar die voorspellingenquote:Op maandag 8 juli 2024 23:13 schreef Electric_Eye het volgende:
Ken m beter pruimen dan die marketeer met zijn idiote nieuwtjes elke keer.
Waarschijnlijk die "grap" over Hitler. Net zo triest dat Derksen zelfs over links begint als het over een scheidsrechter gaat. Ik geef me zelf steeds meer gelijk dat ik niet meer naar deze zwakzinnigen kijk.......quote:
Vullings over Oranje ?quote:
Nee het ging over dat hij in een supermarkt een vrouw in boerka bij de pannen-afdeling zag staan. Daar stonden pannen met een kaartje "Gratis met spaarkaart" maar dat had die vrouw niet gezien volgens Gijp en ging met de pannen naar de kassa. Uiteraard kreeg die mevrouw de pannen niet mee zonder volle spaarkaart.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die "grap" over Hitler. Net zo triest dat Derksen zelfs over links begint als het over een scheidsrechter gaat. Ik geef me zelf steeds meer gelijk dat ik niet meer naar deze zwakzinnigen kijk.......
'De heren van Vandaag Inside Oranje hebben op een hele bijzondere manier een vergelijking gemaakt met de kritiek op de aanstelling van scheidsrechter Felix Zwayer voor Nederland-Engeland. René van der Gijp noemde zelfs de naam van Adolf Hitler.
Felix Zwayer is in 2021 betrokken geweest bij een omkoopschandaal, waar Jude Bellingham toentertijd stevige kritiek op leverde. Ondertussen heeft Zwayer zijn straf uitgezeten en fluit hij weer op het hoogste niveau. De UEFA stelde de Duitse arbiter aan voor Nederland - Engeland, heroverwoog het nadat de link met Bellingham vaak werd gelegd maar besloot de aanstelling niet te wijzigen. Bellingham, sterspeler bij de Engelsen en momenteel van Real Madrid, is er niet tevreden mee.
Bij Vandaag Inside Oranje laat Johan Derksen klaar zijn met het gezeur. "Dat vind ik allemaal koeien uit de sloot halen, dat is hetzelfde als dat gezeik over Zwarte Piet en de hoofddoekjes in Nederland, wat maar blijft doorzeuren." Wilfred Genee vindt het maar een bijzondere opmerking. "Dat is wel heel apart, om dit te vergelijken met Zwarte Piet en de hoofddoekjes." René van der Gijp doet ook nog een duit in het zakje. "Hitler. Hitler ook nog." De hele zaal barst in lachen uit. Genee: "Sorry, waar gaat dit naartoe?"
Derksen wil, als de zaal is uitgelachen, toch nog wel even sterker zijn punt maken. "Het is weer uit de oude doos, oude koeien en er steeds mee terugkomen. Wat de linkse politiek hier doet, dat doen nou de journalisten met zo'n scheidsrechter, die gewoon daarvoor gestraft is. Hij mag doorgaan. Klaar."'
Dat heet geloof ik cringe. Maar het wordt steeds erger dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nee het ging over dat hij in een supermarkt een vrouw in boerka bij de pannen-afdeling zag staan. Daar stonden pannen met een kaartje "Gratis met spaarkaart" maar dat had die vrouw niet gezien volgens Gijp en ging met de pannen naar de kassa. Uiteraard kreeg die mevrouw de pannen niet mee zonder volle spaarkaart.
Wat nu de clue was van de grap weet ik nog steeds niet. Aangezien Gijp nogal de focus legde op de boerka en het wat beperkte gezichtsveld zal dat wel de clue zijn. Door de boerka had mevrouw het niet goed gelezen. Ofzo....
Maar dat schaterlachen tijdens deze wat mislukte grap maakt het tenenkrommend
Schitterend hoor. Heeft hij goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)rdijk-490-a/43549518
Fff gluren![]()
Nou ja die verkoopt hij dusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Schitterend hoor. Heeft hij goed voor elkaar.
Ja zeker, maar hij woont er ook al een hele tijd. Kan 'm voor een hoop centen verkopen. Goed voor elkaar. Die zal wel weer iets leuks terugkopen.quote:
Ik wilde weer kijken. Maar wat moeten ze met zo'n Boekenstein de dag voor de wedstrijd? Die niet weet of er zand of lucht in een bal zit. Ook nog een hockeyballetje erbij.quote:
Bijnaam de slangquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dat nietszeggende gelul van Helene. En maar dom lachen.
Ik heb altijd de indruk gehad dat Hélène Hendriks precies weet welke derrières zij linguaal moet toucheren, maar waar heeft zij de bijnaam De Slang?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bijnaam de slang
Duidelijk toch
Plus een dooie lul zonder humor.quote:
Naast hem lijken Gijp en Johan wel grappiger, dus op zich geen slechte keuze om hem uit te nodigen.quote:
Ha ha ha.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Naast hem lijken Gijp en Johan wel grappiger, dus op zich geen slechte keuze om hem uit te nodigen.
Wat Brabanders misschien, Willy en René.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Brabo kan waarschijnlijk geen 1 speler opnoemen.
Nog altijd weten 2 er niet meer dan 1quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wat Brabanders misschien, Willy en René.
Hij lacht altijd keihard, en vooral om zichzelf.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lollig doen over seksueel misbruik en daarna keihard lachen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gebeurt ook hier op het forum. Ook bij moorden. Voorbeeld, nice!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij had Gijp al wat pillen op met een flesje rode wijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |