quote:“I didn’t think the 50-second barrier was possible a few years ago. We are just getting faster and faster and it would be crazy for one of us to do it.”
Femke Bol on what it meant to to run 50.95 over 400mH, her respect for Sydney McLaughlin-Levrone and insight into why and how she changed her stride pattern 💬
She races over 400mH at the London Diamond League 🇳🇱
📹
@TimAdams76
👉 https://athleticsweekly.com
Iedereen waant zich een Usain Bolt onder zijn gelijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Idisrom het volgende:
Een jeugdfout die je eens in je leven moet maken.
Klopt het dat deze video privé is?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iedereen waant zich een Usain Bolt onder zijn gelijken.
Ziggy zendt alle wedstrijden uit de Diamond League uit en ook nog verschillende losse wedstrijden tussendoor. WK's zijn bij Eurosport te zien, EK's helaas niet (want Eurosport/Ziggo heeft het beste commentaar). Wat kleinere wedstrijden zijn vaker rechtstreeks op youtube te volgen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:44 schreef Federer-fan het volgende:
Even een noobvraag: op de Olympische Spelen kijk ik altijd het liefst naar atletiek. Daarbuiten eigenlijk niet, terwijl ik het wel zou willen. Kan iemand me zeggen via welke app/site ik het best kan volgen wanneer wat wordt uitgezonden (buiten de OS) dus en op welke zenders/streamingdiensten het meest wordt uitgezonden?
Dank je wel. En is er een bepaalde app die handig is om atletieknieuws en -ranglijsten te volgen (een soort ATP-app maar dan voor atletiek)?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ziggy zendt alle wedstrijden uit de Diamond League uit en ook nog verschillende losse wedstrijden tussendoor. WK's zijn bij Eurosport te zien, EK's helaas niet (want Eurosport/Ziggo heeft het beste commentaar). Wat kleinere wedstrijden zijn vaker rechtstreeks op youtube te volgen.
De NOS (en Sporza) heeft alleen WK en EK (en af en toe een wedstrijd in Nederland) en reportages over een trainende Sifan Hassan of Femke Bol.
Bedankt, en is er ook een app?quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
En via watchathletics.com heb je vaak goed overzicht welke wedstrijden er zijn en waar je de uitslagen kan vinden.
De site van Worldathletics (voorheen IAAF) heeft uitslagen van alle wedstrijden en ranglijsten met tijden en op diamondleague.com staat alle informatie over de wedstrijden uit de Diamond League. Verder heb je Letsrun, maar die zijn redelijk Amerikaans georiënteerd. Veel andere specifieke sites voor atletiek ken ik zo niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. En is er een bepaalde app die handig is om atletieknieuws en -ranglijsten te volgen (een soort ATP-app maar dan voor atletiek)?
[..]
Bedankt, en is er ook een app?
quote:Noah Lyles declined an invitation to an Adidas shoe-release event for Anthony Edwards
"You want to do what? You want to invite me to [an event for] a man who has not even been to an NBA Finals?... All I'm asking is, 'How could you not see that for me?'"
(via @Time)
Dat is bij sommige Spelen wel het geval, zoals in Athene en Rio. Ze zoeken gewoon een mooie locatie. In Londen was op The Mall, die laan voor Buckingham Palace. In Parijs was het voor het gigantische complex van Les Invalides.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:11 schreef Nober het volgende:
En waarom finish je de laatste 500m van de marathon niet in het stadion?
400 meter polsstokhoogspringen over horden?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:27 schreef Nober het volgende:
5 september Zurich
Warholm tegen Duplantis
Onbekend of SAFP ook meedoet.
100m was het geloof ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
400 meter polsstokhoogspringen over horden?
ja, dat snelwandelen kunnen ze net zo goed afschaffenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:11 schreef Nober het volgende:
Waarom is de halve marathon geen Olympisch nummer? Kan prima op de eerste atletiekdag met/ipv het snelwandelen.
En waarom finish je de laatste 500m van de marathon niet in het stadion?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |