Ik heb die wedstrijd niet gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Duitsland was qua kansen toch gevaarlijker dan Spanje? Vind de media een beetje gek in Nederland. Die doen allemaal alsof Spanje veel beter was. De 2-1 hing juist eerder in de lucht voor mijn gevoel.
Hij heeft wel 1 groot voordeel: Veel meer kan niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Griezmann niet opstellen, Deschamps wil echt gehaat worden geloof ik
Ik ga voor een zeldzaam open potje waar Frankrijk ineens het doel wel weet te vinden. 3-1 Frankrijk.quote:
Zoals al gemeld in de OP.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Griezmann niet opstellen, Deschamps wil echt gehaat worden geloof ik
Ik zie maar 2 kut spelers. Verder puur genot. Helaas wordt het natuurlijk weer niks.quote:
Is die pas 16 ja?!quote:16 - Lamine Yamal 🇪🇸 (16 years and 362 days) will tonight become the youngest footballer to play a semi-final between the World Cup and the European Championships, surpassing Pelé 🇧🇷 in the 1958 World Cup (17 years and 244 days), also in that case against France 🇫🇷 . Destiny.
Goed plan. Wordt ongetwijfeld een spannende pot.quote:
Wow! Had zo'n commentator best wel eens drie keer per wedstrijd mogen vermelden ja!quote:
Daar zouden de commentators eens wat over moeten melden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:37 schreef Nober het volgende:
Dat zal die leuk vinden.
[..]
Is die pas 16 ja?!
Tijdens de finale niet meerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:37 schreef Nober het volgende:
Dat zal die leuk vinden.
[..]
Is die pas 16 ja?!
Of juist totaal niet, dan hier genoeg vermaak. Vorige keer ook nog leuke meiden maar daar lijkt het nu aan te ontbreken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goed plan. Wordt ongetwijfeld een spannende pot.
Ban mij ook welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:45 schreef wdn het volgende:
Ban mij mag het beginnen
Gelijkspel, pingels, en veel gele en rode kaarten graag.
Jij wil een ban?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De post die je wist dat ging komen.
Van harte welkom!quote:
Deze site is niet bereikbaarDe verbinding is opnieuw ingesteld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:56 schreef Nober het volgende:
Maignan; Koundé, Upamecano, Saliba, Hernández, Tchouaméni, Kanté, Rabiot; Dembélé, Kolo Muani, Mbappé
[ afbeelding ]
Hier gaat iets foutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaarDe verbinding is opnieuw ingesteld.
Probeer dit eens:
Controleer de verbinding
Controleer de proxy en firewall
Windows Netwerkcontrole uitvoeren
ERR_CONNECTION_RESET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |