Fijn, bedankt. Volgende keer wat eerder graagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:20 schreef Document1 het volgende:
Spanje wint.
Zo. U hoeft niet meer te kijken.
Oostenrijk, België, Portugal, Nederland. Dat is echt geen complete bagger.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog niet tegen een tegenstander zo goed als Spanje gespeeld
Spanje is met afstand de best voetballende ploeg op het EK, dus dat is allemaal niet te vergelijken. Misschien dat Duitsland in de buurt kwam.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oostenrijk, België, Portugal, Nederland. Dat is echt geen complete bagger.
Spanje voetbalde goed in de groepsfase, maar heeft toch ook vaak wel moeite met scoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje is met afstand de best voetballende ploeg op het EK, dus dat is allemaal niet te vergelijken. Misschien dat Duitsland in de buurt kwam.
Goed punt. De 14de is de nationale feestdag van Frankrijk. Ze zullen dus wel extra gemotiveerd zijn vanavond.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Spanje wint
Finale gaat Nederland-Spanje worden de 14e
Let's go!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga nu naar de gym zodat ik vanavond gezellig mee kan kijken @:coco
Duitsland was qua kansen toch gevaarlijker dan Spanje? Vind de media een beetje gek in Nederland. Die doen allemaal alsof Spanje veel beter was. De 2-1 hing juist eerder in de lucht voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje is met afstand de best voetballende ploeg op het EK, dus dat is allemaal niet te vergelijken. Misschien dat Duitsland in de buurt kwam.
En betere spelers thuislatenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had even niet door dat het alternatief voor Carvajal de 38-jarige Navas is, dat gaat wel problemen opleveren
Niet zoveel als het Frankrijk van Mbappe, Dembele, Thuram, Kolo Muani en Griezmannquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje voetbalde goed in de groepsfase, maar heeft toch ook vaak wel moeite met scoren.
Ik heb die wedstrijd niet gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Duitsland was qua kansen toch gevaarlijker dan Spanje? Vind de media een beetje gek in Nederland. Die doen allemaal alsof Spanje veel beter was. De 2-1 hing juist eerder in de lucht voor mijn gevoel.
Hij heeft wel 1 groot voordeel: Veel meer kan niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Griezmann niet opstellen, Deschamps wil echt gehaat worden geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |