Dit is niet Reyesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
messi met de rechtsbuiten van spanje in 2007
Alsof dat niet al talloze malen gebeurd is in het verleden. In dit melodramatische gedoe ga ik niet mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Een EK titel voor Frankrijk of Engeland zou het failliet van het voetbal betekenen. Kut spelen, geen reet klaarmaken, en daarmee kampioen worden?Nederland - Spanje finale. En dan maar hopen
Dan nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat niet al talloze malen gebeurd is in het verleden. In dit melodramatische gedoe ga ik niet mee.
Ze hebben ook nog niet tegen een tegenstander zo goed als Spanje gespeeldquote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk heeft geen veldgoal gescoord, maar ook geen veldgoal tegen.
Ik had even niet door dat het alternatief voor Carvajal de 38-jarige Navas is, dat gaat wel problemen opleverenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Spanje staat van alle vier finalisten ook de meeste passes naar de eigen 16, en aanrakingen van de tegenstander in eigen 16 toe. Daarnaast gaan ze, als er geen rare dingen gebeuren, aantreden met Cucurella - Nacho - Laporte - Jesus Navas. Dit is met alle respect ook geen verdediging waar de genivelleerde top in Spanje een bol broekje van krijgt.
Fijn, bedankt. Volgende keer wat eerder graagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:20 schreef Document1 het volgende:
Spanje wint.
Zo. U hoeft niet meer te kijken.
Oostenrijk, België, Portugal, Nederland. Dat is echt geen complete bagger.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog niet tegen een tegenstander zo goed als Spanje gespeeld
Spanje is met afstand de best voetballende ploeg op het EK, dus dat is allemaal niet te vergelijken. Misschien dat Duitsland in de buurt kwam.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oostenrijk, België, Portugal, Nederland. Dat is echt geen complete bagger.
Spanje voetbalde goed in de groepsfase, maar heeft toch ook vaak wel moeite met scoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje is met afstand de best voetballende ploeg op het EK, dus dat is allemaal niet te vergelijken. Misschien dat Duitsland in de buurt kwam.
Goed punt. De 14de is de nationale feestdag van Frankrijk. Ze zullen dus wel extra gemotiveerd zijn vanavond.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Spanje wint
Finale gaat Nederland-Spanje worden de 14e
Let's go!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga nu naar de gym zodat ik vanavond gezellig mee kan kijken @:coco
Duitsland was qua kansen toch gevaarlijker dan Spanje? Vind de media een beetje gek in Nederland. Die doen allemaal alsof Spanje veel beter was. De 2-1 hing juist eerder in de lucht voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje is met afstand de best voetballende ploeg op het EK, dus dat is allemaal niet te vergelijken. Misschien dat Duitsland in de buurt kwam.
En betere spelers thuislatenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had even niet door dat het alternatief voor Carvajal de 38-jarige Navas is, dat gaat wel problemen opleveren
Niet zoveel als het Frankrijk van Mbappe, Dembele, Thuram, Kolo Muani en Griezmannquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje voetbalde goed in de groepsfase, maar heeft toch ook vaak wel moeite met scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |