Wilde eigenlijk nog Zzzz doen... dan maar nieuw topic openenquote:
Ahh okee.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk nog Zzzz doen... dan maar nieuw topic openen
Andere gezellige bijeenkomst (niet per se feest)
Ik gunde je datquote:Op zondag 7 juli 2024 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk nog Zzzz doen... dan maar nieuw topic openen
Andere gezellige bijeenkomst (niet per se feest)
Tssszzzzzzquote:
Jij bent ook nooit tevreden hequote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit tevreden he
ZEGquote:Op zondag 7 juli 2024 12:44 schreef Sally het volgende:
Even nu echt terug mn bedje in na een plasBOLK
Sallyquote:
Maantjequote:
Ja hoor, zijn gangetjequote:
Aah fijnquote:Op maandag 8 juli 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn gangetje
En met jou?
Goed te horenquote:
Ja beetje druk, maar gisteren lekker rustig aan gedaanquote:Op maandag 8 juli 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed te horen
Goed weekend gehad?
Klinkt als een goed gevuld (ha ha) weekend jaquote:Op maandag 8 juli 2024 12:24 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja beetje druk, maar gisteren lekker rustig aan gedaanBen zaterdag ook nog naar intratuin geweest, altidj leuk. En gisteren Lekker van de rust genieten.
Jou weekend ook goed?
Jaaa!quote:Op maandag 8 juli 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een goed gevuld (ha ha) weekend ja
De wedstrijd zaterdag zitten kijken en de race gisteren. Heb me weer goed vermaakt. En met een beetje geluk de motor terug deze week
Woensdag de Engelsen, ben benieuwdquote:Op maandag 8 juli 2024 12:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa!haha heb trouwens ook voetbal gekeken zaterdag.
Oehhh !! mag ik achterop?
Ben ook heel benieuwd, hopelijk winnen wequote:Op maandag 8 juli 2024 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woensdag de Engelsen, ben benieuwd
Ja hoor, mag jij wel
Ja ik ook! Taaie klus denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd, hopelijk winnen we
Heb nu al zin in de wedstrijdquote:Op maandag 8 juli 2024 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook! Taaie klus denk ik.
Laterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De afbeelding onder de spoiler kan als heftig en schokkend worden ervaren. Openen op eigen risicoIk zou hier weg blijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Greysquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De afbeelding onder de spoiler kan als heftig en schokkend worden ervaren. Openen op eigen risicoMuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je bent er weerquote:
Oeh, en lukt het?quote:
Zekers. Met een beetje mazzel zijn alle muren geschilderd deze vrijdagquote:
Ik rekende mezelf al rijk aan puntenquote:Op maandag 8 juli 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Viel het niet op dat het een beetje traag liep?
Daar praten we hier niet overquote:
Ze had al gebolkt....quote:Op maandag 8 juli 2024 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar praten we hier niet over
quote:
Don't shoot the....quote:
Moonbabequote:
Greysquote:
Sallyquote:
Skattiequote:
Mailyquote:
ToTGodquote:
Er wordt hier progressie geboektquote:
Ow? Waddan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt hier progressie geboekt
En daar?
Op het werk, kan eindelijk weer schepen simulerenquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow? Waddan?
Ja hier gaat het ook wel. Blijft allemaal nog onvoorspelbaar.
Okee dan!quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op het werk, kan eindelijk weer schepen simuleren
Sallyquote:
Greysquote:
Skattiequote:
Z'n gangetje. Beetje lui en moequote:
zelfdequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Beetje lui en moe
En met jou?
quote:
Controle op mijn diabetes type 2 maandagquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:48 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Hoe dat zo? Gewoon ff cholesteroltestje enzo, of wat ernstigers?
Oew okee!quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Controle op mijn diabetes type 2 maandag
Al bijna 2 jaar, het is in remissiequote:Op donderdag 11 juli 2024 07:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew okee!
Hopen dat het stabiel is dan.
Ahhh beter!quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar, het is in remissie
Als het maandag nog steeds is, dan maar 1x per jaar op controle ipv 2x.
Gezonder leven helpt al heel veelquote:
Begrijpelijk idd!quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezonder leven helpt al heel veel
Zeker doen. Want zodra je het hebt kom je er niet meer vanaf.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Begrijpelijk idd!
Ja ik ben weer wat aan het afglijden naar ongezonder leven terwijl ik het een tijdje goed voor elkaar had, maar ik wil het sowieso weer oppikken na de verhuizing.
Diabetes Type 2 kan je omkeren in heel veel gevallenquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker doen. Want zodra je het hebt kom je er niet meer vanaf.
Omkeren, ja. Maar het blijft er altijd. Eens een diabeet, altijd een diabeet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Diabetes Type 2 kan je omkeren in heel veel gevallen
Blijvend je eetpatroon veranderen.
Nee, niet van mening. Je kan insulineresistentie omkeren.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omkeren, ja. Maar het blijft er altijd. Eens een diabeet, altijd een diabeet.
Insulineresistentie is wat leid tot diabetes type 2. En ik heb type 2 al.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, niet van mening. Je kan insulineresistentie omkeren.
Geen medicatie wil niet zeggen dat het dan ook genezen is.quote:Een gezondere leefstijl en zo nodig medicijnen kunnen de insulineresistentie verminderen en de cellen in het lichaam weer gevoeliger maken voor insuline. Hierdoor kan het ontstaan van diabetes type 2 mogelijk worden voorkomen. Heb je diabetes type 2? Dan kan een gezondere leefstijl ervoor zorgen dat je minder of geen medicatie meer nodig hebt.
https://thenewfood.nl/keerden-diabetes-om/quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Insulineresistentie is wat leid tot diabetes type 2. En ik heb type 2 al.
[..]
Geen medicatie wil niet zeggen dat het dan ook genezen is.
quote:Diabetes type 2 is vrijwel ALTIJD omkeerbaar!
Prof. Dr. Hanno Pijl
Internist en hoogleraar Diabetologie, Leids Universitair Medisch Centrum
quote:IS JOUW TYPE DIABETES OMKEERBAAR?
[...]
KAN MEDICATIE DIABETES TYPE 2 GENEZEN?
NEE. Mensen met diabetes type 2 zijn ernstig insulineresistent. Hun lichaam kan niet goed omgaan met koolhydraten, het is ‘koolhydratenmoe’. Diabetes 2 wordt behandeld met medicatie die de ziekte niet kan genezen maar alleen een beetje onder kan controle houden. Dit wordt steeds moeilijker waardoor ook steeds meer medicatie nodig is.
IS DIABETES TYPE 2 HETZELFDE ALS SUIKERZIEKTE?
Diabetes type 2 heet ook wel suikerziekte omdat het een ziekte is die ontstaat doordat je lijf niet goed met suikers (en koolhydraten) om kan gaan. Vroeger kregen vooral oudere mensen suikerziekte of ouderdomssuiker.
WAT KAN KOOLHYDRAATARM/KETO OPLEVEREN BIJ DIABETES 2?
Je kunt diabetes 2 verslaan door anders te eten! Bloedsuikers zullen verlagen en stabiliseren. Medicatie kan al vanaf de eerste dag worden afgebouwd. Binnen enkele weken kun je medicatievrij zijn. Ook de kans op complicaties neemt snel af. Jouw kans om gezond(er) oud te worden en niet voortijdig te overlijden, neemt toe! Omdat diabetes 2 terug kan komen blijf je wel altijd koolhydraatarm eten. Hier vind je een overzicht van veel voorkomende complicaties en wat deze aanpak kan verbeteren.
Ook mensen die ouderdomssuiker hebben, mensen waarbij diabetes 2 in de familie zit en mensen die al heel lang diabetes 2 hebben, is het mogelijk om van alle pillen en insuline af te komen!
Direct naar: VEELGESTELDE VRAGEN
Type 1 is wel meer managable met een aangepaste eetwijzequote:Op donderdag 11 juli 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
Type 1 heb je voor het leven
2 is omkeerbaar
Ja en neequote:Op donderdag 11 juli 2024 13:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Type 1 is wel meer managable met een aangepaste eetwijze
Zeker waar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en nee
Dat werkt echt niet voor iedereen
En zeker bij vrouwen is het ook vaak afhankelijk van hormonen
In je eigen tekst:quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:52 schreef Sally het volgende:
Omdat diabetes 2 terug kan komen blijf je wel altijd koolhydraatarm eten.
Dat klinkt in mijn oren dat het niet geneest maar onder de duim wordt gehouden.quote:Omdat diabetes 2 terug kan komen blijf je wel altijd koolhydraatarm eten.
Uhuhm, de professor noemt het 'omkeerbaar', en ook ik heb niet gezegd dat het "geneest".quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In je eigen tekst:
[..]
Dat klinkt in mijn oren dat het niet geneest maar onder de duim wordt gehouden.
En omkeerbaar is niet genezenquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Uhuhm, de professor noemt het 'omkeerbaar', en ook ik heb niet gezegd dat het "geneest".
P.S. niet mijn eigen tekst, ik had er netjes een bron bij vermeld (jijzelf niet)
Dat zei ik nergens.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En omkeerbaar is niet genezen
Ik wel, en daar ging het mij even omquote:
Mooi.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wel, en daar ging het mij even om
Je bent zellufquote:
Nou... als het zó moet....quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is jullie date?
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft ie je nu nog steeds niet gevraagd?
quote:
Ja hoor Henkquote:
Vast niet!quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij nooit met twee woorden leren praten
Je zult idd maar zo heten zeg!quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik geen Henk
Geen idee joh, daar let ik niet op!quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja vind je ook dat het lijkt of hij mij ontloopt?
Je stopt hem telkens in de oven @AardappelSchotelquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja vind je ook dat het lijkt of hij mij ontloopt?
inb4 Mieke Telkamp.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Je stopt hem telkens in de oven @:Aardappelschotel
Daar zou ik ook niet blij van worden
En @greysbones en @Kissingbirdquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Je stopt hem telkens in de oven @:Aardappelschotel
Daar zou ik ook niet blij van worden
Die ken ik dan weer niet, deze quote van hem!quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dan hoor ik André van Duin weer: Mie Ketelkamp
Presentquote:
VOGELTJE!quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Present![]()
Ze is niet bij dat er wat in haar oven wordt gestopt![]()
![]()
Stopt ze er steeds wat verkeerds in dan?![]()
Moest even kijken in welk topic ik hier zit![]()
Je bent er weerquote:
Nou, niemand is perfect en al datquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahier een tijd niet geweest, eigenlijk de laatste tijd alleen DTS
![]()
Ik ken @niemand nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, niemand is perfect en al dat
Welkom terug![]()
You know itquote:
Ja hoor, alleen gruwelijk natquote:
Whehe regen daar?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen gruwelijk nat
En daar?
kon geen woorden vindenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
kon geen woorden vinden
woorden schoten te kort
woorden zouden afbreuk doen
aan de gedachten
28 jaar in het rood
begaan met zijn club
nooit afscheid genomen
Rome in zijn hart
Fransesco Totti
kan een naam mooier zijn
voor de grootste clublegende
afscheid in tranen
tranen uit vreugde en verdriet
het verleden zo mooi
stal ieders hart
Totti mocht rode harten stelen
een grote Romein neemt afscheid
klein van stuk, grootse daden
Totti, Romeins imperium op zich
grootste clubicoon, monument voor het leven
tong80
Goeiemorgen.
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe regen daar?
Ach hier gaat het z'n gangetje; Mini-ToT was weer heerlijk vrolijk toen ik hem naar school bracht.
Hij is altijd zo vrolijk!quote:
Verbetering. Sta momenteel op en ben niet gelijk moe. Moet me wel inhouden want mag niet te veel energie verspelen. Dus beetje inhouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man! Hoe is het daar? Vooral met je gezondheid: verbeteringen, verslechteringen?
Ahhh mooi man!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verbetering. Sta momenteel op en ben niet gelijk moe. Moet me wel inhouden want mag niet te veel energie verspelen. Dus beetje inhouden.
Ik ga nu dan ook legge. Misschien wel tot morgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh mooi man!
Hopelijk komt die energie ook weer een beetje terug op den duur.
Stapje voor stapje. Letterlijk!
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaat lekker in het Ali B topic
Echt he. Natuurlijk zullen we het nooit zeker weten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
"Ja maar wat als hij toch onschuldig is? We zullen het nooit zeker weten."
Maar wel behoorlijk overtuigend.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt he. Natuurlijk zullen we het nooit zeker weten.
Dat wel.quote:
Als het een Jehova's getuige was kreeg ie nog geen poot tussen de deur als draaideurcrimineel.quote:
Goedendag mevrouw, ik kom u het goede nieuws van Allah brengen! En wilt u me ook even hoofd geven?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het een Jehova's getuige was kreeg ie nog geen poot tussen de deur als draaideurcrimineel.
Bij een oom de Jehova's getuige zei dat ie de leer kwam brengen. Oom: 'Breng hem maar achterom, dan doe ik ff hek open.'quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Goedendag mevrouw, ik kom u het goede nieuws van Allah brengen! En wilt u me ook even hoofd geven?
Ik kom u het licht brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij een oom de Jehova's getuige zei dat ie de leer kwam brengen. Oom: 'Breng hem maar achterom, dan doe ik ff hek open.'
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Motor terug vandaag
Zeker! Banden zorgen wel voor een kostenpost maar is gewoon verstandig om die te laten vervangen.quote:
Oef ja idd, dat zal zeker wel een paar centen zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker! Banden zorgen wel voor een kostenpost maar is gewoon verstandig om die te laten vervangen.
Nou liever een paar centen dan dat mijn naam prijkt op prenten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef ja idd, dat zal zeker wel een paar centen zijn.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou liever een paar centen dan dat mijn naam prijkt op prenten.
Of erger,................................................quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou liever een paar centen dan dat mijn naam prijkt op prenten.
Daar doelde ik opquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Of erger,................................................
LOL!quote:
Zo kan je het ook opvatten jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
LOL!
• ik dacht dat jij boetes bedoelde![]()
2 toch maarquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker! Banden zorgen wel voor een kostenpost maar is gewoon verstandig om die te laten vervangen.
Greysquote:
Skattie van mequote:
Ja, denk het welquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, denk het welDe nieuwe banden inrijden
Zeker. Zin om weer op te stappen welquote:
Wheelieeeequote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Zin om weer op te stappen wel
Kijken of ik hem nog lekker door kan trekken
quote:
Jammer weer ditquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik niet proberen
Al zou ie het wel kunnen denk ik
Nou nou, speciaal voor jou dan, een Greys-wheeliequote:
Jaaaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, speciaal voor jou dan, een Greys-wheelie
Morgen waar naar buiten kijken danquote:
Waar naar ?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen waar naar buiten kijken dan
Ik hoop niet de hulpdienstenquote:
Mag jij zo ver van huis komen danquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop niet de hulpdiensten
Ik mag zoveelquote:
Hmmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
HmmmmGreysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Anderhalf uurtje door bekende en onbekende wegenquote:
Nee, vooral binnendoor. Klein stukje snelweg om even door te trekken. Hij kan het nog goedquote:
Heerlijk lijkt me dat. Even kort het gas erop...Vroemmmm...quote:Op zondag 14 juli 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, vooral binnendoor. Klein stukje snelweg om even door te trekken. Hij kan het nog goed
Oh zeker. Vooral bij inhaalacties. Gas open en je bent wegquote:Op zondag 14 juli 2024 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat. Even kort het gas erop...Vroemmmm...
Wij automobilisten met niet al te snelle auto's blijven zuchtend en geërgerd achter de met een slakkengang voortkruipende voorganger hangen, hopend dat hij over een kilometer al moet afslaan. 😀quote:Op zondag 14 juli 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zeker. Vooral bij inhaalacties. Gas open en je bent weg
Oh soms lukt me dat met de motor ook niet haha. Maar ik kan er wel eerder voorbij. Iets minder brede weg nodigquote:Op zondag 14 juli 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij automobilisten met niet al te snelle auto's blijven zuchtend en geërgerd achter de met een slakkengang voortkruipende voorganger hangen, hopend dat hij over een kilometer al moet afslaan. 😀
ToTGodquote:
Maantjequote:
En dit!quote:
Sallyquote:
Lovelyquote:
Waarom heb je een halfjaarlijkse controlequote:Op maandag 15 juli 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net halfjaarlijkse controle gehad. Alles in orde! Hoef nu maar 1x per jaar
Greysquote:Op maandag 15 juli 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom heb je een halfjaarlijkse controle
Hoiquote:
Moggelquote:
Hoeraquote:Op maandag 15 juli 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net halfjaarlijkse controle gehad. Alles in orde! Hoef nu maar 1x per jaar
Mogguhquote:
Hoihoiquote:
Aagjequote:Op maandag 15 juli 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom heb je een halfjaarlijkse controle
Mailyquote:Op maandag 15 juli 2024 12:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Moggel
[..]
Hoera
[..]
Mogguh
[..]
Hoihoi
[..]
Aagje
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Moggel
[..]
Hoera
[..]
Mogguh
[..]
Hoihoi
[..]
Aagje
En dan weer ochtend!quote:
Anders is er iets goed misquote:
Beter!quote:Op maandag 15 juli 2024 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nu bijna avond! Even een pizza halen.
quote:Op maandag 15 juli 2024 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nu bijna avond! Even een pizza halen.
Ah, de uitzending!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Heel soms ook vrijdagavond, maar door de weeks bijna nooit.
Oh, dat je dat onthouden hebt.quote:
Ik onthoud allesquote:Op maandag 15 juli 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat je dat onthouden hebt.
* gebrokenglas had hier geen rekening mee gehouden.
Dik boek inmiddelsquote:
Perhapsquote:Op maandag 15 juli 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja gebrokenglas, jij wordt binnenkort opnieuw president van Amerika!
Niet weer hequote:Op maandag 15 juli 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja gebrokenglas, jij wordt binnenkort opnieuw president van Amerika!
Nog een keer gefeliciteerd!quote:
Patatjequote:
Stiggiequote:
Mailyquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:51 schreef maily het volgende:
[..]
Nog een keer gefeliciteerd!![]()
![]()
Nog iets leuks doen voor je verjaardag?
[..]
Patatje
[..]
Stiggie
Meeliequote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:51 schreef maily het volgende:
[..]
Nog een keer gefeliciteerd!![]()
![]()
Nog iets leuks doen voor je verjaardag?
[..]
Patatje
[..]
Stiggie
Maantjequote:
Hoe is het?quote:
Ja gaat wel redelijkquote:
Rustige ochtend en straks mag ik een bezoek brengen aan een schip in Vlissingenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat wel redelijkWeer een drukke ochtend gehad, net begonnen de ochtend
![]()
hoe is het met jou?
Oh, wat leuk! waar voor is dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustige ochtend en straks mag ik een bezoek brengen aan een schip in Vlissingen
Voor mijn werk. Dus best gaaf om te zien hoe iets waar je op kantoor aan werkt in de praktijk wordt gebruiktquote:
Dat is zeker leuk om te zienquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mijn werk. Dus best gaaf om te zien hoe iets waar je op kantoor aan werkt in de praktijk wordt gebruikt
Gaat lukken, thanksquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk om te zienGeniet er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |