Wilde eigenlijk nog Zzzz doen... dan maar nieuw topic openenquote:
Ahh okee.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk nog Zzzz doen... dan maar nieuw topic openen
Andere gezellige bijeenkomst (niet per se feest)
Ik gunde je datquote:Op zondag 7 juli 2024 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk nog Zzzz doen... dan maar nieuw topic openen
Andere gezellige bijeenkomst (niet per se feest)
Tssszzzzzzquote:
Jij bent ook nooit tevreden hequote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit tevreden he
ZEGquote:Op zondag 7 juli 2024 12:44 schreef Sally het volgende:
Even nu echt terug mn bedje in na een plasBOLK
Sallyquote:
Maantjequote:
Ja hoor, zijn gangetjequote:
Aah fijnquote:Op maandag 8 juli 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn gangetje
En met jou?
Goed te horenquote:
Ja beetje druk, maar gisteren lekker rustig aan gedaanquote:Op maandag 8 juli 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed te horen
Goed weekend gehad?
Klinkt als een goed gevuld (ha ha) weekend jaquote:Op maandag 8 juli 2024 12:24 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja beetje druk, maar gisteren lekker rustig aan gedaanBen zaterdag ook nog naar intratuin geweest, altidj leuk. En gisteren Lekker van de rust genieten.
Jou weekend ook goed?
Jaaa!quote:Op maandag 8 juli 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een goed gevuld (ha ha) weekend ja
De wedstrijd zaterdag zitten kijken en de race gisteren. Heb me weer goed vermaakt. En met een beetje geluk de motor terug deze week
Woensdag de Engelsen, ben benieuwdquote:Op maandag 8 juli 2024 12:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa!haha heb trouwens ook voetbal gekeken zaterdag.
Oehhh !! mag ik achterop?
Ben ook heel benieuwd, hopelijk winnen wequote:Op maandag 8 juli 2024 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woensdag de Engelsen, ben benieuwd
Ja hoor, mag jij wel
Ja ik ook! Taaie klus denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd, hopelijk winnen we
Heb nu al zin in de wedstrijdquote:Op maandag 8 juli 2024 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook! Taaie klus denk ik.
Laterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De afbeelding onder de spoiler kan als heftig en schokkend worden ervaren. Openen op eigen risicoIk zou hier weg blijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Greysquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De afbeelding onder de spoiler kan als heftig en schokkend worden ervaren. Openen op eigen risicoMuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je bent er weerquote:
Oeh, en lukt het?quote:
Zekers. Met een beetje mazzel zijn alle muren geschilderd deze vrijdagquote:
Ik rekende mezelf al rijk aan puntenquote:Op maandag 8 juli 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Viel het niet op dat het een beetje traag liep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |