Hier ook! Ik moet zo nog 3 kwartier naar een vriend van me toe fietsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
Geen verlenging aub. Ik heb nog meer te doen.
Dan weet ik niet waar ze naar hebben zitten kijken.quote:
Welke wedstrijd kijken ze daar dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:47 schreef tong80 het volgende:
Op de BBC zijn ze zeer positief. Er hangt zelfs een doelpunt in de lucht. Ze hebben de Zwitsers in de tang. 'They did a briliant good job.'![]()
En Bellingham is de beste ter wereld.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:47 schreef Legoblokje het volgende:
“England are doing a very good job” aldus iemand op de BBC.
Jij bent fan van Foden, ff dimmen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Bellingham is de beste ter wereld.Schaamteloos.
Engelsenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:47 schreef tong80 het volgende:
Op de BBC zijn ze zeer positief. Er hangt zelfs een doelpunt in de lucht. Ze hebben de Zwitsers in de tang. 'They did a briliant good job.'![]()
Ja dan ben je ook niet helemaal lekker iddquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Jij bent fan van Foden, ff dimmen.
Schotten zijn wel toffe mensenquote:
Geen extra tijd bijgetrokken, niets gebeurd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Eerste helft niet echt gezien? Resumé?
Gekaapt door de UEFAMAFFIA.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snappen niks van de sport die ze zelf hebben uitgevonden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Eerste helft niet echt gezien? Resumé?
Haha, zoals verwacht dus. Mokerslecht kanjer voetbal van de Engelsen?quote:
Het is gewoon een erg onderontwikkeld land.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snappen niks van de sport die ze zelf hebben uitgevonden.
Ha ha.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Jij bent fan van Foden, ff dimmen.
Engeland houdt van Engeland.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Op de BBC zijn ze elkaar fanatiek aan het wijsmaken dat ze goed spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |