SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De scheidsrechter is: Michael Oliver
Waarvan akte.
POLLWhat can change the nature of a man?
Ditquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:43 schreef Pablo84 het volgende:
Verschrikkelijk hoe die Fransen door het toernooi vliegen. Geen enkele fatsoenlijke veldgoal gemaakt.
Humor is aan jou niet besteedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de bak? Homofilie mag niet in Saudi?
tegen Nederland en dan vegen we ze wegquote:
En dat met dit materiaalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:43 schreef Pablo84 het volgende:
Verschrikkelijk hoe die Fransen door het toernooi vliegen. Geen enkele fatsoenlijke veldgoal gemaakt.
Uiteindelijk gaat het om winnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:45 schreef Legoblokje het volgende:
Frankrijk heeft dus in 5 wedstrijden nog geen enkele veldgoal gemaakt
Een penalty en twee eigen goals ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Tsja
Wel goede pingels, waarom doen wij dat nooit eens.
Portugal 3 wedstrijden op rij niet gescoord.. Frankrijk maar 3 goals in het hele toernooi. Wat een armoe
De beste Franse voetballers staan opgesteld.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Will griggs on fire, your defence is terrified!
Moeten zich ook kapotschamen iddquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef Jane het volgende:
Fransen iets TE uitbundig blij na de schijnvertoning in deze wedstrijd.
Ja die waren wel spectaculair.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Die pingels waren wel fantastisch genomen, tot zover het gelul dat je er niet op kunt trainen
Nee Spanje is feest.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even dat standbeeld van Ronaldo posten?
Zegt meer over het algehele niveauquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef Piperidine het volgende:
Mbappe penalty.
Eigen goal Wober.
Eigen goal Vertonghen.
Halve finale.
Turkije? Ik verwacht een eenvoudige overwinnen en dat Depay scoort.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee Spanje is feest.
Iedere ploeg aan de Nederlands kant zie ik liever winnen dan Spanje of Frankrijk. Ervan uit gaande dat Nederland van Turkije wint natuurlijk. Mochten die tegen de wens van elk weldenkend mens de finale halen dan juich ik om het hardst voor Frankrijk of Spanje.
Uiteraard. Ik probeer slechts met elk theoretisch scenario rekening te houdenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Turkije? Ik verwacht een eenvoudige overwinnen en dat Depay scoort.
Die gaat uiteraard bondscoach worden. Hij is daar de baas en nodigt zichzelf uit voor een sollicitatiegesprek.quote:
Ik sluit niet uit dat hij er over 4 jaar weer bij is aangezien er niemand is bij Portugal die hem gaat vertellen dat het klaar is.quote:
Morgen wel juchen!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik begin dit alsmaar minder en minder leuker te vinden
Ze hebben allebei niet gescoord, dus ze liggen er nu allebei uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:48 schreef tjoptjop het volgende:
Mooi dat het immer vervelende Portugal eruit ligt, maar wat een klote wedstrijd was dit zeg![]()
Jammer dat er geen optie is om ze beiden te laten verliezen
Morgen wordt het een TOPSHOW.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik begin dit alsmaar minder en minder leuker te vinden
Baasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Allebei kut en uit vorm, maar denk dat Frankrijk er met de winst ervandoor gaat.
Hij heeft zelf gezegd dar dit zijn laatste EK isquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij er over 4 jaar weer bij is aangezien er niemand is bij Portugal die hem gaat vertellen dat het klaar is.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn scenario in mijn hoofd:
De grote ploegen gaan steeds elkaar afmatten. Spanje- Frankrijk wordt ook op de penaltystip beslist. Spanje haalt de finale erg vermoeid.
Ondertussen zet Nederland Turkije opzij en schakelen de Zwitsers de Engelsen uit de toernooi.
Nederland wint met een lucky goal na 90 minuten van Zwitserland
Nederland neemt het op in de finale tegen Spanje. Spanje erg vermoeid en uitgeblust verliest van Nederland in de verlengingen in de 114e minuut
Nederland Europees kampioen.
Dit klinkt als slecht voor het hart.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
De grote ploegen gaan steeds elkaar afmatten. Spanje- Frankrijk wordt ook op de penaltystip beslist. Spanje haalt de finale erg vermoeid.
Ondertussen zet Nederland Turkije opzij en schakelen de Zwitsers de Engelsen uit de toernooi.
Nederland neemt het op in de finale tegen Spanje. Spanje erg vermoeid en uitgeblust verliest van Nederland in de verlengingen in de 114e minuut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ernstig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Jij brengt als Belg ongeluk, we hebben derhalve jouw voorspellingen niet nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij zal vast kaartjes kunnen krijgenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Die is er over vier jaar gewoon weer bij.
Als dit gebeurt nodigt @Fok-it je uit voor de klb meetquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum EK 2024 van 05-07-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 222 Dagoduck
02 174 Coco
03 155 R-woud93
04 108 TweedeKlum
04 108 Dr_Flash
06 104 NoberSta ik weer op een ongeluksgetalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ernstig.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ah, dat heb ik gemist. Het WK gaat 'ie nog wel doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dar dit zijn laatste EK is
Wel weinig energie hoeven geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:43 schreef Pablo84 het volgende:
Ik las dat kinderboerderijen de geiten vanwege die offers al achter slot en grendel hebben in de randstad.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Hopen dat de voetbal goden ons morgen gunstiger zijn gestemd en dat onze offers vanavond niet tevergeefs waren.
Echt he en dan de conclusie moeten maken dat Nederland van allemaal het leukste voetbal heeft laten zien in de knock-out wedstrijden (met TUR nog te gaan dan wel)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een mensonterend EK zeg qua toplanden. Straks een finale Engeland-Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god. De 4e bundesliga is nog vermakelijker.
#VIESDIKKEDquote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
Niet afgekeken. Na het frikandellen eten zo in slaap gevallen op de bank
quote:
Toevallig een wit vlekje?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]had wel een vetvlek op mijn tshirt toen ik vanmorgen wakker werd. Zonde. Was een mooi shirt.
er bestaat iets dat een wasmachine heet, wellicht kun je dat een keer proberenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]had wel een vetvlek op mijn tshirt toen ik vanmorgen wakker werd. Zonde. Was een mooi shirt.
Vet is hardnekkigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
er bestaat iets dat een wasmachine heet, wellicht kun je dat een keer proberen
@Viesdikquote:
gewoon tijdje weken in een vetoplossend middel, dan wassen. verder verwijs ik je door naar het huishoudenforum dat Fok vast en zeker wel heeftquote:
Deschamps en Southgate moeten zo snel mogelijk oprotten. Dit is allemaal de schuld van Bart van Merwijk die met een team met voorin kwaliteit met laf kutvoetbal een WK-finale haalde.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een mensonterend EK zeg qua toplanden. Straks een finale Engeland-Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god. De 4e bundesliga is nog vermakelijker.
Defensief staat het als een huis, maar doorgaan op penalties is altijd gevaarlijk en Frankrijk is echt niet uit luxe 2e geworden in groep D.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het ondergraven van de prestatie van Deschamps door journalistieke lieden als Sjoerd Mossou en Willem Vissers begint tamelijk gênant te worden.
Door de afgelopen 12 jaar, eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Defensief staat het als een huis, maar doorgaan op penalties is altijd gevaarlijk en Frankrijk is echt niet uit luxe 2e geworden in groep D.
WK 2018 en WK 2022 uitstekend gedaan ja. Met wel erg zakelijk voetbal, maar dat is helaas ook voor een land met topspelers niet verboden. Ik zou Frankrijk graag wat attractiever zien spelen tegen de kleintjes. Maar ja, tegen Zwitserland in 2020 was een leuke pot en toen gingen ze er plots uit.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Door de afgelopen 12 jaar, eigenlijk.
Het knapste is eigenlijk dat hij al 12 jaar geen duiventil van Frankrijk maakt. En dat is allerminst vanzelfsprekend geweest. We kunnen beiden boeken vol schrijven over de onzin van Domenech.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK 2018 en WK 2022 uitstekend gedaan ja. Met wel erg zakelijk voetbal, maar dat is helaas ook voor een land met topspelers niet verboden. Ik zou Frankrijk graag wat attractiever zien spelen tegen de kleintjes. Maar ja, tegen Zwitserland in 2020 was een leuke pot en toen gingen ze er plots uit.
Hij houdt de spelers knap onder de duim ja, dat zeker.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het knapste is eigenlijk dat hij al 12 jaar geen duiventil van Frankrijk maakt. En dat is allerminst vanzelfsprekend geweest. We kunnen beiden boeken vol schrijven over de onzin van Domenech.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |