De beste Franse voetballers staan opgesteld.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Will griggs on fire, your defence is terrified!
Moeten zich ook kapotschamen iddquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef Jane het volgende:
Fransen iets TE uitbundig blij na de schijnvertoning in deze wedstrijd.
Ja die waren wel spectaculair.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Die pingels waren wel fantastisch genomen, tot zover het gelul dat je er niet op kunt trainen
Nee Spanje is feest.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even dat standbeeld van Ronaldo posten?
Zegt meer over het algehele niveauquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef Piperidine het volgende:
Mbappe penalty.
Eigen goal Wober.
Eigen goal Vertonghen.
Halve finale.
Turkije? Ik verwacht een eenvoudige overwinnen en dat Depay scoort.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee Spanje is feest.
Iedere ploeg aan de Nederlands kant zie ik liever winnen dan Spanje of Frankrijk. Ervan uit gaande dat Nederland van Turkije wint natuurlijk. Mochten die tegen de wens van elk weldenkend mens de finale halen dan juich ik om het hardst voor Frankrijk of Spanje.
Uiteraard. Ik probeer slechts met elk theoretisch scenario rekening te houdenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Turkije? Ik verwacht een eenvoudige overwinnen en dat Depay scoort.
Die gaat uiteraard bondscoach worden. Hij is daar de baas en nodigt zichzelf uit voor een sollicitatiegesprek.quote:
Ik sluit niet uit dat hij er over 4 jaar weer bij is aangezien er niemand is bij Portugal die hem gaat vertellen dat het klaar is.quote:
Morgen wel juchen!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik begin dit alsmaar minder en minder leuker te vinden
Ze hebben allebei niet gescoord, dus ze liggen er nu allebei uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:48 schreef tjoptjop het volgende:
Mooi dat het immer vervelende Portugal eruit ligt, maar wat een klote wedstrijd was dit zeg![]()
Jammer dat er geen optie is om ze beiden te laten verliezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |