Wat is dit nu voor vreemde opmerking.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Verlos die man toch van deze marteling en stop hem in een mooi tehuis ofzo, of privé verpleging thuis. Dit is een farce.
Hij heeft de mentale capaciteiten van mijn oma van 94, 3 maanden voordat ze doodging.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor vreemde opmerking.
Er zit nog een heel groot verschil tussen niet meer de president van de VS te kunnen zijn ivm je gezondheid en in een verpleeghuis te worden gestopt.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-ga-opnieuw-winnenquote:WASHINGTON - De Amerikaanse president Joe Biden is na de speculaties over zijn verkiezingsdeelname niet van plan zijn kandidatuur in te trekken. „Ik doe mee en ga opnieuw winnen”, verklaarde hij vrijdag tijdens een campagnebijeenkomst.
Ben je een arts? Heb je toegang tot zijn medische gegevens?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft de mentale capaciteiten van mijn oma van 94, 3 maanden voordat ze doodging.
Dat hoef je niet te zijn om ervaringsdeskundige te zijn en te zien dat er sprake is van een zeer zwak mentaal stelsel gecombineerd met een fysieke broosheid die hem elk moment gaat opbreken.quote:
Hij komt mogelijk met aannames. Maar jij ook hier. Dit weet je gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Je hebt de beste man niet eens ooit echt gezien.
En al helemaal niet om er over te posten op FOK!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zijn om ervaringsdeskundige te zijn en te zien dat er sprake is van een zeer zwak mentaal stelsel gecombineerd met een fysieke broosheid die hem elk moment gaat opbreken.
Het gaat niet goed nee maar de manier hoe je over Biden post is een beetje lullig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zijn om ervaringsdeskundige te zijn en te zien dat er sprake is van een zeer zwak mentaal stelsel gecombineerd met een fysieke broosheid die hem elk moment gaat opbreken.
Kunnen ze hem nou echt niet aan de kant schuiven en een andere presidentskandidaat aanstellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Of Biden nou elk moment om kan vallen of niet, iedereen kan zien dat hij geen partij is voor die ongelofelijke debiel van een Trump. En dat mag je Biden en de Democraten aanrekenen..wat een dombo's
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat niet goed nee maar de manier hoe je over Biden post is een beetje lullig.
Ze zijn het allebei al een keer geweest en de wereld draait nog steeds. Dus ach.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Waarom zien we geen enkele zelfreflectie uit het Trumpkamp? Zelfs al zou Biden dement zijn, dan zou hij nog honderdduizend keer meer geschikt zijn voor het presidentschap dan Trump.
Open er een topic over ipv hier te whataboutisen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Waarom zien we geen enkele zelfreflectie uit het Trumpkamp? Zelfs al zou Biden dement zijn, dan zou hij nog honderdduizend keer meer geschikt zijn voor het presidentschap dan Trump.
Geschikt voor wat precies?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Wat voor zelfreflectie? Het gaat prima met de campagne van Trump, de peilingen zijn gunstig. Wat gaat er mis voor het Trumpkamp dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Kennelijk niet.. verbaast mij ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kunnen ze hem nou echt niet aan de kant schuiven en een andere presidentskandidaat aanstellen?
Nou dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kunnen ze hem nou echt niet aan de kant schuiven en een andere presidentskandidaat aanstellen?
Als Biden in coma raakt en een kasplantje wordt, is hij nog een betere kandidaat dat Trump.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Alleen als hij dat zelf wilt of overleden is. Dat is de wet. En Jill Biden gaat dat niet laten gebeuren.quote:
Hij is de president van de VS, lijkt me dat het niet zo makkelijk kan zijn om die man uit zijn ambt te zetten nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou dit.
Je liet iemand zichzelf toch niet diagnostiseren?
Hoop doet de zotten in vreugde leven. De democraten hebben hun hand overspeeld. Het was al lange tijd duidelijk en toch voor campagnegeld gaan met biden. Tja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb de hoop dat ze achter de schermen volop bezig zijn een geschikte vervanger te zoeken en dan het dan alsnog gebeurd.
Ja dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is de president van de VS, lijkt me dat het niet zo makkelijk kan zijn om die man uit zijn ambt te zetten nee.
Hij blijft zelf volhouden dat het allemaal wel prima met hem gaat, alleen zijn brein niet zo (eigen woorden), dus sja, dan is het lastig om hem er uit te knikkeren.
Ze wisten, net als iedereen die niet pro-Biden was, al maanden zo niet langer dat hij er meer en meer gewoon helemaal niet meer bij was, dit kwam echt voor niemand als een verrassing.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb de hoop dat ze achter de schermen volop bezig zijn een geschikte vervanger te zoeken en dan het dan alsnog gebeurd.
Ik denk dat ze het dus echt niet wisten, anders hadden ze wel een andere presidents kandidaat naar voren geschoven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze wisten, net als iedereen die niet pro-Biden was, al maanden zo niet langer dat hij er meer en meer gewoon helemaal niet meer bij was, dit kwam echt voor niemand als een verrassing.
Als Trump de democratie daar geweld aan gaat doen, en die kans is er, dan waren de Democraten daar evengoed de opmaat naar. Wat een stommiteit is dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze wisten, net als iedereen die niet pro-Biden was, al maanden zo niet langer dat hij er meer en meer gewoon helemaal niet meer bij was, dit kwam echt voor niemand als een verrassing.
Als ik de NY Times mag geloven kijken ze nu eerst of Harris een mogelijke vervanger zou kunnen zijn. Denk niet dat ze daar veel mee opschieten, die is even rampzalig als Biden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is al maanden en maandenlang bewijs, op video, tientallen gevallen. Maar die zijn constant door oa het Witte Huis en de pers weggezet als cheap fakesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dus echt niet wisten, anders hadden ze wel een andere presidents kandidaat naar voren geschoven.
Ze willen uiteindelijk ook winnen hè. En dan kies je voor de beste persoon als presidentskandidaat. Dit hadden ze dus niet zien aankomen.
Laten we dit topic niet vervuilen met een trump VS Biden discussie - daar zijn er al zat van. Dit topic gaat over de geestesgesteldheid van Biden en Biden alleen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Als Trump de democratie daar geweld aan gaat doen, en die kans is er, dan waren de Democraten daar evengoed de opmaat naar. Wat een stommiteit is dit.
Dat gaat allemaal wel weer loslopen hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Als Trump de democratie daar geweld aan gaat doen, en die kans is er, dan waren de Democraten daar evengoed de opmaat naar. Wat een stommiteit is dit.
Ik ben daar niet zo zeker van, na 6 Jan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal wel weer loslopen hoor.
Ik snap die "angst" voor Trump nooit zo.
Klopt maar als de keuze tussen bejaard, dement en begeleid en bejaard, sociopatisch en narcistisch gaat inclusief een handleiding naar the handmaidens tale dan helaas toch de dementerende met touwtjes aan de armen en benen die je voor 10 uur en na 16 uur niet meer mentaal kan belasten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Verlos die man toch van deze marteling en stop hem in een mooi tehuis ofzo, of privé verpleging thuis. Dit is een farce.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt maar als de keuze tussen bejaard, dement en begeleid en bejaard sociopatisch en narcistisch gaat inclusief een handleiding naar the handmaidens tale dan helaas toch de dementerende met touwtjes aan de armen en benen die je voor 10 uur en na 16 uur niet meer mentaal kan belasten.
Ik mis de logische redenatie om twee keer dus te gebruiken. De eerste is je mening/onderbuikgevoel, de tweede mist een argument. Of je moet bedoelen dat men 4 jaar heeft zitten slapen. Of dat je misschien niet weet dat biden afgelopen 4 jaar persvragen van tevoren ingediend moet krijgen zodat ie het antwoord van de teleprompter af kan lezen (met nog steeds heel veel “gafs”), erg vaak raaskalde wanneer hij toch open vragen moest beantwoorden, continue beschermd werd door zijn vrouw, mogelijk ook echt stimulantia toegediend kreeg (zo vreemd schijnt dat niet te zijn) etc. Maar natuurlijk was dit allemaal toeval.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dus echt niet wisten, anders hadden ze wel een andere presidents kandidaat naar voren geschoven.
Ze willen uiteindelijk ook winnen hè. En dan kies je voor de beste persoon als presidentskandidaat. Dit hadden ze dus niet zien aankomen.
+ dat een krakkemikkige Biden het niet alleen doet maar het land gewoon geleid wordt door capabele bestuurders. Dat kan je van de Trump-kliek niet zeggen. Dat is gewoon antidemocratisch gajesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt maar als de keuze tussen bejaard, dement en begeleid en bejaard, sociopatisch en narcistisch gaat inclusief een handleiding naar the handmaidens tale dan helaas toch de dementerende met touwtjes aan de armen en benen die je voor 10 uur en na 16 uur niet meer mentaal kan belasten.
Ik blijf hopen dat ik in een psychose ben gevallen en de wereld niet zo'n duistere tragi-comedische parodie van zichzelf is geworden de laatste 8(?) jaar.quote:
Het is een typisch geval van niet voor iets/iemand stemmen maar vooral tegen. Als ik zou moeten kiezen tussen extreem matig (status quo) of Project 2025 dan maar extreem matig. Het is een beetje kiezen tussen anaal gevingerd worden tegen je zin of een maandenlange gangrape in een vochtige kelder ergens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:33 schreef HeatWave het volgende:
Oh komop, dat mensen wat tegen Trump hebben weten we nou wel, maar om hier nou met droge ogen te beweren dat de er afgelopen jaren sprake was van capabel bestuur?
Wat rook je dan? En nee, ik hoef het niet.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een typisch geval van niet voor iets/iemand stemmen maar vooral tegen. Als ik zou moeten kiezen tussen extreem matig (status quo) of Project 2025 dan maar extreem matig. Het is een beetje kiezen tussen anaal gevingerd worden tegen je zin of een maandenlange gangrape in een vochtige kelder ergens.
Iets geloven wat hij x'tquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ x ]
Zal dus allemaal wel meevallen.
Sja, of nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Iets geloven wat hij x't. De waarheid is een volledig optioneel iets voor hem, nog een paar stapjes erger dan bij de gemiddelde politicus. Al geloof ik graag dat hij er niets van weet of begrijpt maar er zitten zoveel voor Trump geile dingen in dat hij het zonder gêne en met heel veel plezier zal uitvoeren.
Het is wel bijzonder vreemd hoe het is gegaan in januari 2021, of niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, of niet.
Zoals ik al schreef, ik snap die angst voor Trump niet zo, voor mij is het gewoon niet meer dan de gemiddelde Amerikaan.
Jij bent ook een beetje vergeetachtig dat je niet meer weet wat er op 6 januari en de weken ervoor is gebeurd omtrent Trump?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:49 schreef Scorpie het volgende:
De tering, toch weer knap hoe iedereen het weer richting trump weet te draaien in een Biden topic. Het is domweg knap.
Wat de fuck heeft dat te maken met de geestelijke gesteldheid van Bidenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje vergeetachtig dat je niet meer weet wat er op 6 januari en de weken ervoor is gebeurd omtrent Trump?
Fair enough. Als niet Biden wie dan wel indien men een kans wil maken tegen de republikein?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:49 schreef Scorpie het volgende:
De tering, toch weer knap hoe iedereen het weer richting trump weet te draaien in een Biden topic. Het is domweg knap.
Gewoon die Harris naar voren schuiven, doet het in de peilingen beter en las gisteren ergens dat ze Trump zou verslaan in een 1 op 1.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Fair enough. Als niet Biden wie dan wel indien men een kans wil maken tegen de republikein?
Het is jammer dat ze zo onzichtbaar is geweest tijdens Biden maar zou inderdaad een goede optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon die Harris naar voren schuiven, doet het in de peilingen beter en las gisteren ergens dat ze Trump zou verslaan in een 1 op 1.
Zwarte progressieve vrouw dus sowieso 100% score voor de progressieve zwevende kiezer als je mij vraagt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:02 schreef capricia het volgende:
Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar ik lees overal dat ze niet lekker ligt.
Ik snap sowieso niet waarom ze de afgelopen 4 jaar haar achter de schermen niet hebben voorbereid om het stokje over te nemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon die Harris naar voren schuiven, doet het in de peilingen beter en las gisteren ergens dat ze Trump zou verslaan in een 1 op 1.
Zwarte progressieve vrouw dus sowieso 100% score voor de progressieve zwevende kiezer als je mij vraagt.
Als jij denkt dat ze alle stemmen van "zwarten" zou pakken met haar track record als aanklager van "law and order" jegens zwarten snap je er niks vanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dit zeg je omdat iedereen het zegt? Omdat het gangbaar is dit te zeggen, zonder te weten waarom eigenlijk? Ik weet nog het drama toen hij president werd; een gevaarlijke gek achter de knoppen, wat nu, huilende mensen in alle staten in elk tv programmaquote:
quote:"Als Lord Almighty naar beneden zou komen en zou zeggen 'Joe, stap uit de race', zou ik uit de race stappen", zei Biden. Hij voegde eraan toe: "Die komt niet naar beneden."
Nee, door wat hij zegt en doet te volgen. De verhalen van de mensen die nauw met hem hebben samengewerkt, zijn ook niet mals. Het is werkelijk beschamend hoe eenvoudig hij liegt en hoe kleinzielig en op wraak belust hij is.quote:
"I will beat him again in 2020."quote:
Eindelijk wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:23 schreef June. het volgende:
Eindelijk, dat ze zolang hebben gewacht. Loopsnelheid is een goede voorspeller van kwetsbaarheid (cq 'frailty') bij ouderen en dat zag/zie je bij Biden heel goed.
En dat zeg je omdat iedereen het zegt? Omdat het gangbaar is dit te zeggen, zonder te weten waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:57 schreef Za het volgende:
[..]
En dit zeg je omdat iedereen het zegt? Omdat het gangbaar is dit te zeggen, zonder te weten waarom eigenlijk? Ik weet nog het drama toen hij president werd; een gevaarlijke gek achter de knoppen, wat nu, huilende mensen in alle staten in elk tv programma
Ik denk dat Trump de enige hoop is voor de VS en Europa, alle vertrouwen in hem.
Hij kan ook op een andere manier gestopt worden; door de kiezer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:06 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)htige-kan-me-stoppen
Hij blijft.
[..]
Dat ie zich terug gaat trekken, maar lees net dat hij dat toch niet doet. Misschien later alsnog. #wishfulthinkingquote:
Heb je het interview gezien? Hij gaat zich niet terugtrekken. Alleen als God neerdaalt en zegt dat het beter is, doet hij het. Niemand in zijn nabije kring heeft gezegd dat het beter is dat hij zich terugtrekt. En dat gaat ook niet gebeuren, aldus Biden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:34 schreef June. het volgende:
[..]
Dat ie zich terug gaat trekken, maar lees net dat hij dat toch niet doet. Misschien later alsnog.
Nee, tenzij hij in de komende mediaoptredens compleet door het ijs zakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:34 schreef June. het volgende:
[..]
Dat ie zich terug gaat trekken, maar lees net dat hij dat toch niet doet. Misschien later alsnog.
Ja, stuk erover gelezen. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen als het schema nog drukker wordt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je het interview gezien? Hij gaat zich niet terugtrekken. Alleen als God neerdaalt en zegt dat het beter is, doet hij het. Niemand in zijn nabije kring heeft gezegd dat het beter is dat hij zich terugtrekt. En dat gaat ook niet gebeuren, aldus Biden.
Mijn indruk van het interview:quote:
Amerika is ons geestelijk gehandicapte neefje. Alleen heeft ons neefje wel het beste militaire apparaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je het interview gezien? Hij gaat zich niet terugtrekken. Alleen als God neerdaalt en zegt dat het beter is, doet hij het. Niemand in zijn nabije kring heeft gezegd dat het beter is dat hij zich terugtrekt. En dat gaat ook niet gebeuren, aldus Biden.
Of onze eigen regering er wel zo gezond aan toe is, is de vraag. Maar goed, beetje offtopic.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Amerika is ons geestelijk gehandicapte neefje. Alleen heeft ons neefje wel het beste militaire apparaat.
Hoe stoppen wij ons neefje?
Als hij de komende mediaoptredens dit niveau haalt, dan zit de Democratische partij gewoon aan hem vast.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn indruk van het interview:
- Hij is er duidelijk niet zo slecht aan toe als tijdens het debat. Logisch ook, want hij kan zitten en z'n ingestudeerde speech afsteken. Het interview is bovendien opgenomen.
- Hij heeft waanbeelden. Hij wil niet naar anderen luisteren en hij ontkent eenvoudigweg dat hij er in de peilingen slecht voorstaat.
- Hij is een slechte debater. Z'n betoog zit vol drogredenen. De opsommingen van zijn vele successen overtuigen niet maar vermoeien. En net als Trump neemt hij (weer) een loopje met de waarheid zolang hij er zelf maar beter uitkomt.
Hoe in godsnaam. Wanneer je een zittende president interviewt, en openlijk en langdurig uit dat je twijfelt aan zijn fysiek en cognitief functioneren, tests suggereert die hij zou moeten openbaren, en in plaats van dat de president antwoord, wat bezielt je met je vragen en het interview wordt beëindigd door wie er ook met hem is meegekomen, hij in plaats daarvan in de verdediging schiet, is het antwoord al gegeven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
Als hij de komende mediaoptredens dit niveau haalt, dan zit de Democratische partij gewoon aan hem vast.
Was het maar waar dat iedereen het zei.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:29 schreef Questular het volgende:
En dat zeg je omdat iedereen het zegt? Omdat het gangbaar is dit te zeggen, zonder te weten waarom eigenlijk?
Trump is ineens pro-crypto geworden, aldus Trump. Bepaal zelf maar of zijn woord je iets waard is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:12 schreef Playboy69 het volgende:
is trump goed voor de coins? zo ja dan heeft hij mijn stem
fuck biden hij maakt crypto kapot
Als de president zo ver weg is, dan moet je hem afzetten. Je kan je voorstellen dat zoiets niet goed eruit ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:25 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam. Wanneer je een zittende president interviewt, en openlijk en langdurig uit dat je twijfelt aan zijn fysiek en cognitief functioneren, tests suggereert die hij zou moeten openbaren, en in plaats van dat de president antwoord, wat bezielt je met je vragen en het interview wordt beëindigd door wie er ook met hem is meegekomen, hij in plaats daarvan in de verdediging schiet, is het antwoord al gegeven.
Geen idee waar het idee vandaan komt dat hij op gaat stappen. Hij is de afgelopen week heel strijdbaar en heeft gezegd dat hij zichzelf gaat bewijzen in de media. En dit interview zal hem sterken daarin.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hoop zo dat hij na het weekend alsnog weg gaat. Maar ik lees op NRC dat hij nu veel plaatsen afreist om toespraken te houden dus vrees te ergste.
Wat een achterlijke toestand in dat land.
Dan zullen de dems hun legertje Antifa's wel inzetten om wat steden in de fit te steken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
Trump gaat sws winnen, dat weet iedereen met politieke kennis. Het is alleen te hopen dat de democraten hun meerderheid in het huis van afgevaardigden en de senaat niet verliezen.
Als het een UK 2.0 wordt dan is het over voor de VS. Trump heeft zijn eigen familie nu in de RNC zitten (partijbestuur) die gaat samen met zijn loyalisten in het huis en in de hoge raad alles slopen
En wij als de EU moeten wel een beetje oppassen. Putin gaat nooit de EU kunnen verslaan en zal het bij Oekraine laten, maar als Trump ook de EU gaat aanvallen dan ben je verloren. En dat begint met het uitstappen uit NATO
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dan zullen de dems hun legertje Antifa's wel inzetten om wat steden in de fit te steken.
Waarom zou Trump de EU aanvallen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
Trump gaat sws winnen, dat weet iedereen met politieke kennis. Het is alleen te hopen dat de democraten hun meerderheid in het huis van afgevaardigden en de senaat niet verliezen.
Als het een UK 2.0 wordt dan is het over voor de VS. Trump heeft zijn eigen familie nu in de RNC zitten (partijbestuur) die gaat samen met zijn loyalisten in het huis en in de hoge raad alles slopen
En wij als de EU moeten wel een beetje oppassen. Putin gaat nooit de EU kunnen verslaan en zal het bij Oekraine laten, maar als Trump ook de EU gaat aanvallen dan ben je verloren. En dat begint met het uitstappen uit NATO
Die macht heeft hij in principe al door het wegsturen van de speaker of the house door zijn loyalisten en MAGA afsplitsingquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou Trump de EU aanvallen.
Denk dat hij vooral bezig zal zijn met macht grijpen in de binnenlandse politiek.
Dit vraag ik mij ook af bij Putin.quote:
Kun je wel zo doen maar als het er op aankomt is helemaal niemand vergeten wie de echte fascisten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen maar als het er op aankomt is helemaal niemand vergeten wie de echte fascisten zijn.
Maar dat vind jij gelukkig niet erg.
Ik vond het schandalig, verre van een hoeder van Biden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
En natuurlijk komt dat door de interviewer, die in dezen zich opstelt als hoeder van Biden. Maar ja, journalistiek is niet meer bedoeld om de waarheid boven tafel te krijgen…
Het gaat er dagenlang over in de VS. Hij moest er dus wel naar vragen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:02 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vond het schandalig, verre van een hoeder van Biden.
Met Greetje heb je een punt. Schandalig is dat om kinderen met een mentale stoornis te gebruiken voor politiek gewin.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:21 schreef Nyamuk het volgende:
Zo zie je naar weer hoe de denocraten/fascistisch links iedereen voor hun karretje proberen te spannen. En wel met een voorkeur voor de zwakkeren die zich niet kunnen verzetten. Denk aan kinderen zoals Greta en oude dementerende slecht functionerende praat poppen zoals Biden.
Wat een treurnis.
Dat is een smerige frame. Ze is gewoon niet assertief genoeg in een ruimte met heel veel mensen die op hem duiken.quote:
First black female president.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
Wat is er waanzin?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:51 schreef Repentless het volgende:
[..]Sorry, maar dit is echt totale waanzin. Het leuke is dat je in 2016 dezelfde totale doemscenario's voorbij hoorde komen. Maar toen had Trump, toen hij daadwerkelijk president werd daarna, er tijdens die vier jaar even geen zin in ofzo.
De waanzin is het scenario dat je schetst over een Trump die de EU zou willen aanvallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat is er waanzin?
Jan 6th was waanzin?
Al die rechtszaken?
Het stappen uit NATO?
Mueller report?
Putin die Oekraine binnenvalt en Trump die het maar goed vindt?
Een heel bijzonder perspectief dit. Als eerste is Nederland gewoon een onafhankelijk land dat een lidstaat is van de EU. En waarom zou Trump de EU gaan aanvallen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
En natuurlijk komt dat door de interviewer, die in dezen zich opstelt als hoeder van Biden. Maar ja, journalistiek is niet meer bedoeld om de waarheid boven tafel te krijgen…
Hij vroeg op niets door.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen softball interview.
Ja ok, het was geen 'Europees' interview met een goede interviewer, maar voor Amerikaanse begrippen vond ik het reuze meevallen, zeker vergeleken de echte softball interviews van bijv. een Trump op Fox. Ik heb ze voor Biden wel eens liever gezien. De vragen waren soms best scherp. Het doorvragen niet echt, dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij vroeg op niets door.
Als je Op1 en Crimineel advocaatje & Verlepte dame gewoon bent snap ik dat het journalistiek oogt. Aangezien ze daar ook vaak gasten met de juiste politieke signatuur zo benaderen.
Maar Biden gaf op bepaalde vragen simpelweg geen antwoord en dan is doorvragen de normale gang van zaken.
In Amerika zijn ze begonnen met journalistiek afschaffen, dus ze hebben een voorsprong. Maar inmiddels zijn we in Europa op hetzelfde bedroevende niveau beland.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja ok, het was geen 'Europees' interview met een goede interviewer, maar voor Amerikaanse begrippen vond ik het reuze meevallen, zeker vergeleken de echte softball interviews van bijv. een Trump op Fox. Ik heb ze voor Biden wel eens liever gezien. De vragen waren soms best scherp. Het doorvragen niet echt, dat ben ik met je eens.
Kan je onderbouwen waarom?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
De waanzin is het scenario dat je schetst over een Trump die de EU zou willen aanvallen natuurlijk.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-68266447quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een heel bijzonder perspectief dit. Als eerste is Nederland gewoon een onafhankelijk land dat een lidstaat is van de EU. En waarom zou Trump de EU gaan aanvallen?
Misschien kun je eerst onderbouwen waarom Trump de EU zou willen aanvallen, welk belang hij daarbij heeft. Dan kan ik daarna reageren.quote:
Gelukkig gaat Rutten dat allemaal oplossen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-68266447
Fred? Edwin? William?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Rutten dat allemaal oplossen.
Hier wordt dus niet gesproken over de VS die de EU gaat aanvallen, zoals jij beweerde.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-68266447
Dat heb ik Al gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Misschien kun je eerst onderbouwen waarom Trump de EU zou willen aanvallen, welk belang hij daarbij heeft. Dan kan ik daarna reageren.
NATO is over het grote deel EUquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier wordt dus niet gesproken over de VS die de EU gaat aanvallen, zoals jij beweerde.
Ik blijf bij de feiten en wat jij stelde, staat hier niet in. 'Encourage' kan worden vertaald naar 'aanmoedigen' niet 'ondersteunen'.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
NATO is over het grote deel EU
Trump zegt dat NATO landen die niet de 2% norm halen aangevallen mogen worden. Hij gaat het zelfs ondersteunen
Wel bij de feiten blijven HR, ook Al heb je er moeite mee
Misschien moet je de gehele speech kijken, het was een (overdreven) referentie aan een uitspraak van tijdens zijn presidentschap, om druk te zetten op Navo landen die niet voldoende bij droegen, en dat ten gevolge van die uitspraak er heden enorm veel geld binnenkomt.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
NATO is over het grote deel EU
Trump zegt dat NATO landen die niet de 2% norm halen aangevallen mogen worden. Hij gaat het zelfs ondersteunen
Blijven herhalen maakt dat mensen de grootste onzin gaan geloven. Goebbels maakte daar gebruik van. En tegenwoordig zie je het overal.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:13 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien moet je de gehele speech kijken, het was een (overdreven) referentie aan een uitspraak van tijdens zijn presidentschap, om druk te zetten op Navo landen die niet voldoende bij droegen, en dat ten gevolge van die uitspraak er heden enorm veel geld binnenkomt.
Ik begrijp nu hoe het de media lukt om zoveel mensen Trump als een gevaar te laten zien.
Hij refereerde tijdens een speech aan een hypothetische uitspraak van 5 jaar geleden, en hoeveel succes die uitspraak had gehad:quote:Op zondag 7 juli 2024 11:52 schreef Origami94 het volgende:
Dat weten we na het weekend. Hoop het van wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:33 schreef Za het volgende:
Maar goed, het gaat hier over Biden, en of hij na het weekend zal vertrekken.
Je legt niet uit waarom Trump de EU zou willen aanvallen en welk belang hij daarbij heeft. Je stelt wat vragen over andere zaken. Als jij mij een uitstekende reden kunt geven waarom Trump de EU zou willen aanvallen, dan ga ik daar op in.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:08 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat heb ik Al gedaan.
Kan je op die posts ingaan met een onderbouwing zonder het te betwisten zonder. Anders is het wel een zwaktebod
Dictators hebben altijd zoiets van dat stukje land Wil ik hebben en daar houdt de grens bij op. Dat Hitler dacht dat hij de Soviet Unie zou kunnen veroveren is een uit de hand gelopen grapquote:Op zondag 7 juli 2024 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
Nou vond ik het al heel bijzonder dat de media erin geslaagd was om veel mensen te laten geloven dat Rusland de EU wilde gaan bezetten, maar dat er werkelijk mensen zijn die denken dat de VS dat zou gaan doen…
Sorry, maar dan ben je toch wel iedere vorm van realiteit uit het oog verloren.
6th January, het aanvallen van het congres met geweld tot de dood aan toe was niet genoeg?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:13 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien moet je de gehele speech kijken, het was een (overdreven) referentie aan een uitspraak van tijdens zijn presidentschap, om druk te zetten op Navo landen die niet voldoende bij droegen, en dat ten gevolge van die uitspraak er heden enorm veel geld binnenkomt.
Ik begrijp nu hoe het de media lukt om zoveel mensen Trump als een gevaar te laten zien.
Tja, als je zo'n kinderlijk beeld hebt in de trant van "dictators hebben altijd zoiets van...", zonder internationale belangen, handelsmarkten, economie en geografie (er zit een oceaan tussen de VS en de EU) in ogenschouw te nemen, dan begrijp ik dat je zo denkt. En dan is Trump natuurlijk ook nog eens in de verste verte geen dictator, maar die discussie lijkt me met jouw insteek al helemaal hopeloos.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dictators hebben altijd zoiets van dat stukje land Wil ik hebben en daar houdt de grens bij op. Dat Hitler dacht dat hij de Soviet Unie zou kunnen veroveren is een uit de hand gelopen grap
Dus het ontkennen dat je de verkiezingen hebt verloren, een amateuristische coup organiseren met doden tot gevolg in het hart van de democratie en gekozen volksvertegenwoordigers die moesten rennen voor Hun leven is geen dictatortje spelen?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n kinderlijk beeld hebt in de trant van "dictators hebben altijd zoiets van...", zonder internationale belangen, handelsmarkten, economie en geografie (er zit een oceaan tussen de VS en de EU) in ogenschouw te nemen, dan begrijp ik dat je zo denkt. En dan is Trump natuurlijk ook nog eens in de verste verte geen dictator, maar die discussie lijkt me met jouw insteek al helemaal hopeloos.
Trump is zo'n erge dictator dat hij het stokje in 2020 gewoon heeft overgedragen aan Biden..quote:Op zondag 7 juli 2024 13:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dictators hebben altijd zoiets van dat stukje land Wil ik hebben en daar houdt de grens bij op. Dat Hitler dacht dat hij de Soviet Unie zou kunnen veroveren is een uit de hand gelopen grap
daarvoor moest ie wel eerst uit het capitool getrokken wordenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Trump is zo'n erge dictator dat hij het stokje in 2020 gewoon heeft overgedragen aan Biden..
quote:Witte Huis: president Biden wordt niet behandeld voor Parkinson
De Amerikaanse president Joe Biden wordt niet behandeld voor de ziekte van Parkinson, verzekert het Witte Huis. Media hadden gemeld dat een specialist in deze ziekte het Witte Huis acht keer had bezocht.
De bezorgdheid dat de president zou lijden aan een geheim gehouden aandoening is toegenomen sinds zijn zwakke optreden in het debat met de Republikein Donald Trump op 27 juni.
Volgens dagblad 'The New York Times' blijkt uit bezoekerslogboeken van het Witte Huis dat arts Kevin Cannard, een neuroloog die gespecialiseerd is in bewegingsstoornissen en onlangs een artikel heeft gepubliceerd over Parkinson, het Witte Huis acht keer heeft bezocht. Dat was van afgelopen zomer tot dit voorjaar.
Tijdens een verhitte briefing weigerde de woordvoerster van het Witte Huis het bezoek van Cannard te bevestigen. Ze zei "uit veiligheidsredenen" de privacy van alle betrokkenen te willen respecteren. Ze vertelde wel dat Biden drie keer een neuroloog had gezien in verband met zijn jaarlijkse fysieke onderzoeken.
Dat is wel een hele pijnlijke foutquote:
Putin lacht de ballen uit zijn broek.quote:
Het is nogal naïef om te denken dat Poetin beter af is met Trump. Het probleem is namelijk dat hij met Trump totaal niet weet waar hij aan toe is, met Biden weet hij in ieder geval wat hij kan verwachten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 01:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Putin lacht de ballen uit zijn broek.
Trump is een zakenman. Hij zal direct in gesprek gaan met Poetin, en maakt een deal waar Europa en Oekraïne waarschijnlijk niet achter zullen staan, let maar op.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 02:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is nogal naïef om te denken dat Poetin beter af is met Trump. Het probleem is namelijk dat hij met Trump totaal niet weet waar hij aan toe is, met Biden weet hij in ieder geval wat hij kan verwachten.
Wat wint hij daarmee?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 02:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Trump is een zakenman. Hij zal direct in gesprek gaan met Poetin, en maakt een deal waar Europa en Oekraïne waarschijnlijk niet achter zullen staan, let maar op.
Allemaal voor de bühne, Trump weet dat hij Europa nodig heeft om de dreiging van China en Rusland het hoofd te bieden.quote:Trump heeft schijt aan Europa en neemt China en Rusland serieuzer als gesprekspartner. Enige wat hij wil is een plek in de geschiedenisboeken als grootmachten temmer.
En Trump is een zakenman?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 02:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Trump is een zakenman. Hij zal direct in gesprek gaan met Poetin, en maakt een deal waar Europa en Oekraïne waarschijnlijk niet achter zullen staan, let maar op.
Trump heeft schijt aan Europa en neemt China en Rusland serieuzer als gesprekspartner. Enige wat hij wil is een plek in de geschiedenisboeken als grootmachten temmer.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 01:11 schreef Red_85 het volgende:
Dit kan echt niet meer hoor.
Klaar nu. Anders wordt die gekke orange man weer president.
Heel treurig dat zijn naasten dit aanmoedigen en laten gebeuren. Dat zijn dan de mensen die van Biden houden en hem zouden moeten beschermen. Vooral tegen zichzelf. De man is oud en breekbaar. Doe even normaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon zielig? Wat de fuck waarom is die gast nog in Office.
Het is anders bepaald niet de verwachting dat Trump meegaat in de eisen van Poetin (nodig om onderhandelingen op te starten), aangezien hij heeft gezegd dat niet te zullen doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 02:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Trump heeft schijt aan Europa en neemt China en Rusland serieuzer als gesprekspartner. Enige wat hij wil is een plek in de geschiedenisboeken als grootmachten temmer.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 06:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hij heeft nu blijkbaar ook Harris in de war gehaald met Trump in z’n speech
Biden verwart vicepresident Harris met Trump tijdens belangrijke solopersconferentie https://www.nu.nl/buitenl(...)persconferentie.html
Hoe dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:12 schreef capricia het volgende:
Is die Nato top al voorbij?
Dan kan hij vervangen worden.
Door steun in te trekkenquote:
Kan niet, ze hebben hem gekozen. Alleen hij kan opstappen, dan pas kunnen de Dems een andere kandidaat naar voren schuiven. Voor nu beginnen er twee kampen te ontstaan, pro en anti Biden kamp binnen de Dems, en dat gaat ze flink opbreken mits Biden niet zeer snel opstapt. De mensen die aan de touwtjes trekken van Biden en daardoor het land besturen geven hun macht natuurlijk niet zomaar op.quote:
Het valt inderdaad op, de rijen waren jaren gesloten en alles werd afgedaan als nepnieuws. Maar sinds een paar weken slaat de taal in alle media opeens helemaal om, natuurlijk ingegeven door de democraten die afscheid willen nemen van Biden. Had ook niet anders verwacht, toont het gevaar en invloed van de media maar weer aan die weer aantonen niet neutraal te zijn en vooral agenda's te pushen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wel grappig om te zien hoe media die dit soort versprekingen een maand geleden nog bestempelden als knip en plakwerk of rechtse framing nu opeens iedere verspreking als nieuws brengen.
De media wordt centraal aangestuurd, dat blijkt steeds maar weer als onderwerpen die dagelijks nieuws zijn geweest van de een op de andere dag naar de achtergrond verdwijnen omdat er een ander narratief gepusht moet worden of zoals in dit geval, zaken die voor iedereen met ogen al minstens 4 jaar aan de gang zijn worden van de een op de andere dag opeens een groot item in het nieuws.
Dus jij denkt dat die voorverkiezing voor de show is en dat op de conventie straks gewoon een ander op het schild kan worden gehesen?quote:
De media denkt alleen nog maar aan hoe ze het meeste geld kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wel grappig om te zien hoe media die dit soort versprekingen een maand geleden nog bestempelden als knip en plakwerk of rechtse framing nu opeens iedere verspreking als nieuws brengen.
De media wordt centraal aangestuurd, dat blijkt steeds maar weer als onderwerpen die dagelijks nieuws zijn geweest van de een op de andere dag naar de achtergrond verdwijnen omdat er een ander narratief gepusht moet worden of zoals in dit geval, zaken die voor iedereen met ogen al minstens 4 jaar aan de gang zijn worden van de een op de andere dag opeens een groot item in het nieuws.
Op een dag wordt hij midden in de nacht wakker gemaakt omdat Rusland Europa aanvalt en mompelt hij wat over "nuke The Netherlands" omdat hij helemaal in de war is, maar ja mensen hier hebben graag een oude seniele gek.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:21 schreef TLC het volgende:
Op een dag ziet hij een rood knopje en denkt ie 'hmm waar is dit voor ? Voor de bediening of zo ? Toch even proberen hoor'![]()
![]()
Zo makkelijk zal het niet gaan, maar als uit die kliek van Biden een ander gevonden kan worden zal die wel als alternatief naar voren worden geschovenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat die voorverkiezing voor de show is en dat op de conventie straks gewoon een ander op het schild kan worden gehesen?
Heb je enig idee wat voor precedent je schept als je dat doet?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal het niet gaan, maar als uit die kliek van Biden een ander gevonden kan worden zal die wel als alternatief naar voren worden geschoven
Een duidelijke verkiezingsnederlaag heeft nog minder nut.
En toch gaat dat gebeuren. De roep vanuit het land is te groot.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat voor precedent je schept als je dat doet?
Gewoon niet realistisch.
Ook al omdat de mensen die nog steeds achter Biden staan vervolgens af zullen haken. Niet allemaal, maar de marges in swing states zijn vaak klein.
De enige reden om dit te doen is overigens dat je overtuigt bent dat hij het land niet meer kan leiden. Het zou dus ook betekenen dat je hem als president moet vervangen.
Een kinderhand is gauw gevuld zie ikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:41 schreef recursief het volgende:
Die naamsverwisselingen zijn wel heel genant, maar verder vond ik hem gisteren niet verward overkomen.
Daar gaat het al niet meer om.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:41 schreef recursief het volgende:
Die naamsverwisselingen zijn wel heel genant, maar verder vond ik hem gisteren niet verward overkomen.
Vice president Trump staat klaar om het over te nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:40 schreef TornadoDK het volgende:
Hebben de democraten eigenlijk een goede back up kandidaat die het trump moeilijk kan maken?
Ach, Zelensky zal er niet mee zitten zo lang hij die seniele oude man weer wat geld af kan troggelen.quote:
Je hebt wel gelijk, alleen is dat centraal aansturende orgaan geen persoon of personen, maar geld... Helaas werkt dat evengoed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het gaat in ieder geval niet zo gebeuren zoals jij denkt dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch gaat dat gebeuren. De roep vanuit het land is te groot.
De meeste linksen die ik ken waren 10 jaar geleden nog erg anti-amerika, totdat Biden kwam. Ik denk dat de meeste van hun het liefst Amerika (en het westen) kapot willen maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Op een dag wordt hij midden in de nacht wakker gemaakt omdat Rusland Europa aanvalt en mompelt hij wat over "nuke The Netherlands" omdat hij helemaal in de war is, maar ja mensen hier hebben graag een oude seniele gek.
Niet alleen geld. Ook domheid.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, alleen is dat centraal aansturende orgaan geen persoon of personen, maar geld... Helaas werkt dat evengoed.
Dat alles precies gaat zoals ik voorspel in dit leven is onwaarschijnlijk ja, die kans is immers nul!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval niet zo gebeuren zoals jij denkt dat het gaat gebeuren.
Dus ze moeten een coup plegen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch gaat dat gebeuren. De roep vanuit het land is te groot.
Niet te vergeten dat alle haat en shit die Trump krijgt wordt aangevoerd door dezelfde media die nu wederom aantoont gewoon een stelletje leugenaars te zijn die een agenda volgen. Niet dat Trump zo goed is, want daar zullen de tegenreacties op dit bericht wel over gaan, maar het moet die mensen toch te denken zetten dat de nieuwsbronnen die ze als zoete koek slikken corrupt tot op het bot zijn en niet meer neutraal feiten vermelden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Niet alleen geld. Ook domheid.
Neem nou zo'n Charles Groenhuijsen. Amerika deskundige die 3 tot 4 maanden nog overal zat te verkondigen dat Biden nog hartstikke scherp is en dat hij de verkiezingen gaat winnen. Die man is nu helemaal verbaasd over de geestelijke achteruitgang van Biden. Hoe komt dat? Nou dat is heel eenvoudig te verklaren, Charles is helemaal geen kritische journalist maar een slaafse nieuws consument die gewoon braaf napraat wat hij op zijn Amerikaanse nieuwszender ziet. 0 eigen onderzoek, 0 analyse, gewoon herhalen wat je zelf op de amerikaanse tv ziet en je vervolgens presenteren als deskundige op de Nederlandse tv.
En zoals we weten: Trump zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is anders bepaald niet de verwachting dat Trump meegaat in de eisen van Poetin (nodig om onderhandelingen op te starten), aangezien hij heeft gezegd dat niet te zullen doen.
Het is geen nieuws, het is activisme.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:29 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat alle haat en shit die Trump krijgt wordt aangevoerd door dezelfde media die nu wederom aantoont gewoon een stelletje leugenaars te zijn die een agenda volgen. Niet dat Trump zo goed is, want daar zullen de tegenreacties op dit bericht wel over gaan, maar het moet die mensen toch te denken zetten dat de nieuwsbronnen die ze als zoete koek slikken corrupt tot op het bot zijn en niet meer neutraal feiten vermelden.
Hoeveel stront wordt er verborgen gehouden omdat het de democraten zijn, in Europa zie je dezelfde trend bij de linkse partijen.
Ben jij neuroloog?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Lijkt alsof hij afasie heeft. Dat betekent niet meteen dat iemand dement is, maar er zal wel hersenschade zijn.
Nee, maar velen roepen dat hij seniel is. Misschien allemaal neurologen.quote:
Parkinson volgens een Amerikaanse neuroloog.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Lijkt alsof hij afasie heeft. Dat betekent niet meteen dat iemand dement is, maar er zal wel hersenschade zijn.
Stop er toch mee Biden! Nu moet er actie worden ondernomen.
Nou ja, afasie is toch wel een hele specifieke diagnose hoor. Het door elkaar halen van woorden of namen is in ieder geval geen afasie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar velen roepen dat hij seniel is. Misschien allemaal neurologen.
Voor mensen die ''Veep'' gezien hebben (anders beetje random):quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:10 schreef Montagui het volgende:
De Democraten hebben 4 jaar de tijd gehad om te voorkomen dat ze weer met Biden in zee moeten gaan. 4 jaar! 4 jaar geleden was al duidelijk dat de seniliteit van Biden kwam opzetten en in de loop der jaren verergerde. Voor iedereen duidelijk, maar de Democraten zetten hun oogkleppen op, oordoppen in en gaan met die banaan. Nu zitten ze dan ook terecht met Biden opgescheept en is het voor hen maar te hopen dat de afkeer van Trump onder het Amerikaanse volk groter is dan stemmen op iemand die zomaar op de rode knop zou kunnen drukken. Succes!![]()
Gratis tip voor de Democraten
Indien Biden zich niet terugtrekt, dan lijkt me dat de Democraten uiterst zorgvuldig een voor veel Amerikanen geschikte running mate moeten zoeken. Indien Biden toch weer president wordt, begin dan snel met een afzettingsprocedure zodat die running mate president kan worden. Indien Biden zich niet terugtrekt lijkt me dat dan nog de beste optie voor de Democraten.
In case any Americans read this forum my free tip for them in English:
Free tip for the Democrats
If Biden does not withdraw, it seems to me that the Democrats will have to look very carefully for a running mate that is suitable for many Americans. If Biden does become president again, quickly start impeachment proceedings so that that running mate can become president. If Biden does not withdraw, that seems to me to be the best option for the Democrats.
Je leeft in een fantasiewereld. Voor iedere verspreking of vage aktie die Biden doet is er minstens een aan elkaar geplakt filmpje. Zoals bij de WW2 herdenking toen "wandering Joe" verdwaasd leek af te dwalen van de groep. Ik heb de meem op heel veel plekken gezien. In werkelijkheid sprak hij met iemand net buiten beeld. De Fox Newsen van deze wereld wisten dat ook en toch hielden ze je voor de gek.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het valt inderdaad op, de rijen waren jaren gesloten en alles werd afgedaan als nepnieuws. Maar sinds een paar weken slaat de taal in alle media opeens helemaal om, natuurlijk ingegeven door de democraten die afscheid willen nemen van Biden. Had ook niet anders verwacht, toont het gevaar en invloed van de media maar weer aan die weer aantonen niet neutraal te zijn en vooral agenda's te pushen.
Ik leef niet al bijna 4 jaar in een fantasiewereld kerel, maar blijf gerust in die bubbel zitten. Dat er hier en daar filmpjes geknipt en geplakt worden om een stemming te creëren dat is normaal, dat gebeurd in beide kampen. Er is volk die er blind in trapt, en er is volk die blind achter de ontkenning aan blijft lopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je leeft in een fantasiewereld. Voor iedere verspreking of vage aktie die Biden doet is er minstens een aan elkaar geplakt filmpje. Zoals bij de WW2 herdenking toen "wandering Joe" verdwaasd leek af te dwalen van de groep. Ik heb de meem op heel veel plekken gezien. In werkelijkheid sprak hij met iemand net buiten beeld. De Fox News en van deze wereld wisten dat ook en toch hielden ze je voor de gek.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat ze die nucleaire knop weghalen voordat hij straks denkt dat het de knop is om zijn verpleegster te roepen om zijn luier te verschonen.
Daar was hij vannacht al bijna mee bezig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:25 schreef Zipportal het volgende:
Biden gaat straks geheime operaties verklappen.
Hoe is het mogelijk dat jij nog vrij kan posten dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:04 schreef michaelmoore het volgende:
ze moeten hem opsluiten net als iedere gestoorde
Dus je leeft niet in een fantasiewereld, maar maakt vervolgens een hele fantasie roman aan verzinsels. Wat totaal niet onverwacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik leef niet al bijna 4 jaar in een fantasiewereld kerel, maar blijf gerust in die bubbel zitten. Dat er hier en daar filmpjes geknipt en geplakt worden om een stemming te creëren dat is normaal, dat gebeurd in beide kampen. Er is volk die er blind in trapt, en er is volk die blind achter de ontkenning aan blijft lopen.
We kunnen er niet meer omheen, de geest is uit de fles, Biden is niet geschikt voor het presidentschap, dat beginnen ook steeds meer Democraten en media toe te geven na 4 jaar, en dat na 4 jaar ontkennen en afliegen.
De Dems en de media hebben jullie voorgelogen, net zoals dat hier in Europa al jaren gebeurd. Alle haat, alle woede en alle afkeer komt voort uit diezelfde leugenachtige hoek. Maar jullie willen het niet zien, jullie willen het niet horen, zo overtuigt van de slechtheid van het andere kamp dat jullie niet willen en kunnen inzien dat het kamp wat jullie onvoorwaardelijk steunen geen haar beter is.
Het begint steeds meer en meer op een sekte te lijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik leef niet al bijna 4 jaar in een fantasiewereld kerel, maar blijf gerust in die bubbel zitten. Dat er hier en daar filmpjes geknipt en geplakt worden om een stemming te creëren dat is normaal, dat gebeurd in beide kampen. Er is volk die er blind in trapt, en er is volk die blind achter de ontkenning aan blijft lopen.
We kunnen er niet meer omheen, de geest is uit de fles, Biden is niet geschikt voor het presidentschap, dat beginnen ook steeds meer Democraten en media toe te geven na 4 jaar, en dat na 4 jaar ontkennen en afliegen.
De Dems en de media hebben jullie voorgelogen, net zoals dat hier in Europa al jaren gebeurd. Alle haat, alle woede en alle afkeer komt voort uit diezelfde leugenachtige hoek. Maar jullie willen het niet zien, jullie willen het niet horen, zo overtuigt van de slechtheid van het andere kamp dat jullie niet willen en kunnen inzien dat het kamp wat jullie onvoorwaardelijk steunen geen haar beter is.
Niet altijd. Maar er is gewoon 0,0 aanwijzing dat Trump wel even akkoord gaat met de eisen van Poetin.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En zoals we weten: Trump zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.
Afasie hoeft verder helemaal niet ernstig te zijn. Bij Biden is er echter wel meer aan de hand dan alleen maar afasie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Stop er toch mee Biden! Nu moet er actie worden ondernomen.
Fox news is ook money driven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je leeft in een fantasiewereld. Voor iedere verspreking of vage aktie die Biden doet is er minstens een aan elkaar geplakt filmpje. Zoals bij de WW2 herdenking toen "wandering Joe" verdwaasd leek af te dwalen van de groep. Ik heb de meem op heel veel plekken gezien. In werkelijkheid sprak hij met iemand net buiten beeld. De Fox Newsen van deze wereld wisten dat ook en toch hielden ze je voor de gek.
ja ik heb wel wat mensen buiten zien lopen met een laken, ik weet niet wat ze wilden, ben maar ff naar de keuken gelopen met een pruik opquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat jij nog vrij kan posten dan?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja ik heb wel wat mensen buiten zien lopen met een laken, ik weet niet wat ze wilden
Dit is meer iets voor een tekenfilm.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Op een dag wordt hij midden in de nacht wakker gemaakt omdat Rusland Europa aanvalt en mompelt hij wat over "nuke The Netherlands" omdat hij helemaal in de war is, maar ja mensen hier hebben graag een oude seniele gek.
Ben jij dan misschien neuroloog?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Afasie hoeft verder helemaal niet ernstig te zijn. Bij Biden is er echter wel meer aan de hand dan alleen maar afasie.
quote:
Je hoeft geen neuroloog te zijn om te zien dat er meerdere symptomen zijn die niets te maken hebben met afasie.quote:
Welk eigen kamp? Fox, Geenstijl, wie nog? Je geeft zelf aan dat het niet normaal is als nieuwsorganisaties het doen, geeft toe dat de NOS het een paar keer gedaan hebt en opent dan meteen de aanval op extreem rechts? Wat is er zo extreem rechts aan nieuws items knippen/plakken op zenders die jou niet bevallen en waarom zou het geen extreem links zijn als het in de andere hoek ook voorkomt, en nog wel in vele grotere mate?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je leeft niet in een fantasiewereld, maar maakt vervolgens een hele fantasie roman aan verzinsels. Wat totaal niet onverwacht.
Het is niet normaal dat nieuwsorganisaties dubieuze knipsels maken. De paar keer dat de NOS het had gedaan zijn ze terecht afgebrand, maar extreem rechts knijpt graag een oogje toe in het eigen kamp.
Ik ga de stront niet meer naar boven halen, geen filmpjes aanleveren want ze zijn al honderden keren gepost. Al 4 jaar is duidelijk dat Biden niet meer scherp is, al 4 jaar zijn er genoeg beelden van Biden waarbij zwaar getwijfeld kan en mag worden over zijn mentale gesteldheid. En al 4 jaar horen we dat het een leugen is. Nu dat het water aan de lippen staat, en hij zwaar afgaat tegen Trump begint opeens de angst te groeien. Nu moet er wat aan gedaan worden, want nu zitten ze toch wel in de hoek waar de klappen vallen. Het zijn de dems die 4 jaar in een fantasiewereld hebben gelopen, die dit genegeerd of ontkend hebben, niemand anders dan de Dems en de media, dezelfde media die 4 weken geleden het nog tot op het bot ontkende nu opeens massaal allemaal tegelijk een andere mening heeft, apart dat hun onderzoeksjournalisten allemaal op exact dezelfde dag een conclusie trekken wat velen jaren geleden al trokken.quote:De Biden van 4 jaar geleden was energieker dan die van nu. Als iemand dement wordt maakt dat niet met terugwerkende kracht hem ongeschikt over de tijd dat hij dat niet was. Die 4 jaar is dus een van je fantasiewereld leugentjes.
Daar twijfel ik over, je hebt hier users die naar de Dems leunen en de ballen hebben om toe te geven dat Biden niet geschikt is en de dems gefaald hebben. Dan heb je hier users die krijsend een topic binnenkomen, met het schuim in de mondhoeken opzoek gaan naar reacties van users die een mening hebben die niet hun straatje past en daarover beginnen te krijsen. Jij valt in die laatste categorie. Je emotie neemt de overhand, dan zie je in je reacties, alsof jij je persoonlijk aangevallen voelt. Dat is niet het gedrag van iemand die de democraten maar een schijtpartij vind, dat is het gedrag van iemand die het niet kan verkroppen en het niet wil zien of horen.quote:Ik vind de democraten een schijtpartij. Onvoorwaardelijke steun is dus wederom een leugen.
Dat klopt, dat heeft Trump ook gezegd. Maar kijk weer zo'n voorbeeld waarbij de gehele context is weggelaten, beetje zoals dat 'bloodbath" verhaal. Trump is een botte boer, een eerste klas klootzak. Vanuit het perspectief van Trump en de Trump stemmer is dit geen rare opmerking, vanuit ons perspectief is dit wel een zeer gevaarlijke opmerking. Maar de feiten zijn dat de EU niet genoeg afdraagt aan defensie, dat de EU afspraken maakt met Amerika en ze niet nakomt, dat Amerika moet blijven betalen terwijl de EU niet haar zaken op orde heeft. Maar als de pleuris dan uitbreekt moeten de Amerikanen ons weer helpen? Jij moet niet boos zijn op Trump, jij moet boos zijn op de mensen die onze defensie verloederd hebben, die zich niet houden aan de afspraken, de mensen die al jaren krijsen over Rusland om zieltjes te winnen maar er vervolgens niets aan doen.quote:Dat ik toch hoop dat een democraat de president gaat worden, is onder andere omdat Trump heeft gezegd dat Poetin best wanbetalend Europa mag aanvallen met zijn leger. Sterker: hij zou het aanmoedigen.
Orcs gaan hier al plunderend door de straten, alleen niet de orcs die jij wilt zien. De democraten zijn een levensgevaar voor je, want ook de democraten zijn voor open grenzen en het importeren van meer en meer orcs. Buiten dat is de hoogste leider in Amerika een democraat, Biden, die nog niet het verschil weet tussen Putin en Zelinsky. Lijkt mij zeer gevaarlijk om zo'n seniele oude man aan de rode knop te laten zitten, want heldere beslissingen kan hij niet maken. Maar het is een feit dat de democraten je hebben voorgelogen, het is een feit dat Biden niet mentaal geschikt is om het land te leiden waardoor dus miljoenen kiezers tot op de dag van vandaag worden voorgelogen waar dus de vraag blijft, wie runt het land nu echt, en kunnen we dat classificeren als een coup, een woord wat ik de laatste jaren ook nogal veel uit Democratische mondjes heb gehoord?quote:Ik leef toevallig in een van die landen en heb liever geen plunderende Orcs door de straten. Dat maakt voor mij ook meteen die beschuldiging van "onvoorwaardelijke steun" en "haat en woede" zo raar. Mijn steun voor de democraten is meteen verdwenen zodra ze een levensgevaar voor mij worden. Niet onvoorwaardelijk dus.
Misschien het topic eens doorlezen, was je opgevallen dat ik geen Trump fanboy zou zijn, maar dat is iedereen natuurlijk meteen als je het lef hebt om ook de democraten te wijzen op hun leugens en gedrag. Heeft voor mij tegenwoordig dezelfde lading als "racist" of "extreem rechts", stopwoordjes van mensen die geen argumenten kunnen aanleveren.quote:Wat kan die criminele gek van een Trump zeggen waardoor je geen fanboy meer zou zijn?
Wat dan? Er gaan ook een hoop bewerkte nepfilmpjes rond.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hoeft geen neuroloog te zijn om te zien dat er meerdere symptomen zijn die niets te maken hebben met afasie.
Het is meer dan wat je ziet bij mensen die afasie hebben. Een diagnose ga ik verder niet stellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat dan? Er gaan ook een hoop bewerkte nepfilmpjes rond.
Het gaat er vooral om dat hij geregeld niet uit zijn woorden komt en dus verkeerde woorden gebruikt zoals gisteren.
Wat wil je hier allemaal nog meer van maken?
Ik post pas een paar jaar dat het bizar is dat Amerika de keuze heeft tussen twee hoogbejaarden die er allebei niet meer 100% lijken te zijn. Lees anders even mijn hele postgeschiedenis door. Het verschil tussen de twee is echter dat de ene moeite met democratische uitslagen heeft waardoor de vorige keer doden zijn gevallen en de ander wat vaker in de war lijkt. In de war zijn lijkt mij de mindere van de twee problemen, toch zijn al die verschrikkelijke "media" van je daar niet meer mee bezig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:51 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Welk eigen kamp? Fox, Geenstijl, wie nog? Je geeft zelf aan dat het niet normaal is als nieuwsorganisaties het doen, geeft toe dat de NOS het een paar keer gedaan hebt en opent dan meteen de aanval op extreem rechts? Wat is er zo extreem rechts aan nieuws items knippen/plakken op zenders die jou niet bevallen en waarom zou het geen extreem links zijn als het in de andere hoek ook voorkomt, en nog wel in vele grotere mate?
Daarbij vergeet je natuurlijk ook even het feit dat de overgrote meerderheid van de media, vooral de grote media, links leunend is.
"Ja MaaR ZIj dOeN heT OoK eN DaAroM ziJn zIj eXtrEEm RecHts."
Juist ja, ik ben gewoon tegen elke nieuwszender die geen feiten brengt, tegen elke nieuwszender die knipt en plakt om stemming te maken, ik wil feiten en nieuws, geen ageda's. Oftewel dat maakt mij al vele malen minder extreem dan o.a. types zoals jou. Ik accepteer geen nepnieuws van rechtse bronnen, en accepteer geen nepnieuws van linkse bronnen. Maar zolang links meent de morele superioriteit te hebben dan is nepnieuws geen probleem mits het hun agenda dient, als we het over extremisme hebben.
[..]
Ik ga de stront niet meer naar boven halen, geen filmpjes aanleveren want ze zijn al honderden keren gepost. Al 4 jaar is duidelijk dat Biden niet meer scherp is, al 4 jaar zijn er genoeg beelden van Biden waarbij zwaar getwijfeld kan en mag worden over zijn mentale gesteldheid. En al 4 jaar horen we dat het een leugen is. Nu dat het water aan de lippen staat, en hij zwaar afgaat tegen Trump begint opeens de angst te groeien. Nu moet er wat aan gedaan worden, want nu zitten ze toch wel in de hoek waar de klappen vallen. Het zijn de dems die 4 jaar in een fantasiewereld hebben gelopen, die dit genegeerd of ontkend hebben, niemand anders dan de Dems en de media, dezelfde media die 4 weken geleden het nog tot op het bot ontkende nu opeens massaal allemaal tegelijk een andere mening heeft, apart dat hun onderzoeksjournalisten allemaal op exact dezelfde dag een conclusie trekken wat velen jaren geleden al trokken.
[..]
Daar twijfel ik over, je hebt hier users die naar de Dems leunen en de ballen hebben om toe te geven dat Biden niet geschikt is en de dems gefaald hebben. Dan heb je hier users die krijsend een topic binnenkomen, met het schuim in de mondhoeken opzoek gaan naar reacties van users die een mening hebben die niet hun straatje past en daarover beginnen te krijsen. Jij valt in die laatste categorie. Je emotie neemt de overhand, dan zie je in je reacties, alsof jij je persoonlijk aangevallen voelt. Dat is niet het gedrag van iemand die de democraten maar een schijtpartij vind, dat is het gedrag van iemand die het niet kan verkroppen en het niet wil zien of horen.
[..]
Dat klopt, dat heeft Trump ook gezegd. Maar kijk weer zo'n voorbeeld waarbij de gehele context is weggelaten, beetje zoals dat 'bloodbath" verhaal. Trump is een botte boer, een eerste klas klootzak. Vanuit het perspectief van Trump en de Trump stemmer is dit geen rare opmerking, vanuit ons perspectief is dit wel een zeer gevaarlijke opmerking. Maar de feiten zijn dat de EU niet genoeg afdraagt aan defensie, dat de EU afspraken maakt met Amerika en ze niet nakomt, dat Amerika moet blijven betalen terwijl de EU niet haar zaken op orde heeft. Maar als de pleuris dan uitbreekt moeten de Amerikanen ons weer helpen? Jij moet niet boos zijn op Trump, jij moet boos zijn op de mensen die onze defensie verloederd hebben, die zich niet houden aan de afspraken, de mensen die al jaren krijsen over Rusland om zieltjes te winnen maar er vervolgens niets aan doen.
Het heeft de EU wel aan het werk gezet, want opeens kunnen wij in Europa er opeens wel voor zorgen dat we de financiën voor de Europese defensie op orde hebben, en kijk eens aan wie dat geregeld heeft, Trump. Door ze gewoon even een waarschuwing te geven, probleem opgelost. In de echte wereld moet je soms eens wat harde uitspraken doen, het is geen kumbaya knuffel wereld waar we moeten opletten dat we geen tere zieltjes beschadigen, als Rusland echt zo'n gevaar is dient de EU haar defensie op orde te hebben, klaag maar tegen de politici die je angst hebben aangepraat over Rusland om er vervolgens niks aan te doen zodra de stemmen binnen zijn en jouw leven, jouw lot in de handen leggen van een externe grootmacht.
[..]
Orcs gaan hier al plunderend door de straten, alleen niet de orcs die jij wilt zien. De democraten zijn een levensgevaar voor je, want ook de democraten zijn voor open grenzen en het importeren van meer en meer orcs. Buiten dat is de hoogste leider in Amerika een democraat, Biden, die nog niet het verschil weet tussen Putin en Zelinsky. Lijkt mij zeer gevaarlijk om zo'n seniele oude man aan de rode knop te laten zitten, want heldere beslissingen kan hij niet maken. Maar het is een feit dat de democraten je hebben voorgelogen, het is een feit dat Biden niet mentaal geschikt is om het land te leiden waardoor dus miljoenen kiezers tot op de dag van vandaag worden voorgelogen waar dus de vraag blijft, wie runt het land nu echt, en kunnen we dat classificeren als een coup, een woord wat ik de laatste jaren ook nogal veel uit Democratische mondjes heb gehoord?
[..]
Misschien het topic eens doorlezen, was je opgevallen dat ik geen Trump fanboy zou zijn, maar dat is iedereen natuurlijk meteen als je het lef hebt om ook de democraten te wijzen op hun leugens en gedrag. Heeft voor mij tegenwoordig dezelfde lading als "racist" of "extreem rechts", stopwoordjes van mensen die geen argumenten kunnen aanleveren.
Het gebeurt bij Biden alleen wel erg vaak. Meestal al bij de eerste zin die hij uitspreekt die niet gescript is. En tegen slaapgebrek en stress kunnen lijkt me al een vereiste om premier van Nederland te worden, laat staan als je president van de VS wil zijn/blijven. Als je daar niet tegen kan, en dat zou ik niemand kwalijk nemen, heb je daar niks te zoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:57 schreef recursief het volgende:
Die gast is bejaard. Dan werkt er bij de meeste mensen van alles langzamer, ook in je hoofd. Maar dat betekent nog niet dat ie ziek is. Ook slaapgebrek en stress kunnen er bij verder gezonde mensen voor zorgen dat je namen/woorden door elkaar haalt. Daarvoor hoef je geen afasie, parkinson of dementie te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt leuk. Hij is niet alleen seniel maar wordt straks ook nog spartelend afgevoerd door zijn eigen partij.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:44 schreef Za het volgende:
[ x ]
https://www.nytimes.com/2(...)en-donors-money.html
Onwaar. Ook de alternatieven lijken het in de polls af te leggen tegen Trump.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 03:49 schreef Alicia76 het volgende:
De enige persoon in Amerika die Trump NIET kan verslaan is op dit moment Joe Biden denk ik. De zwevende kiezers gaan echt niet stemmen op een crimineel, maar als Biden het alternatief is dan stemmen ze waarschijnlijk helemaal niet.
Net als Trumps eerste termijn. Hij had normaal van iedereen verloren, maar er was zoveel haat richting Hilary Clinton dat hij opeens kon winnen. Tegen ieder ander had Trump toen ook verloren.
NYT dus fake news.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:44 schreef Za het volgende:
[ x ]
https://www.nytimes.com/2(...)en-donors-money.html
En dit klopt allemaal, omdat...?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 03:49 schreef Alicia76 het volgende:
De enige persoon in Amerika die Trump NIET kan verslaan is op dit moment Joe Biden denk ik. De zwevende kiezers gaan echt niet stemmen op een crimineel, maar als Biden het alternatief is dan stemmen ze waarschijnlijk helemaal niet.
Net als Trumps eerste termijn. Hij had normaal van iedereen verloren, maar er was zoveel haat richting Hilary Clinton dat hij opeens kon winnen. Tegen ieder ander had Trump toen ook verloren.
Maar die polls zullen wel veranderen als zo'n alternatief daadwerkelijk een kandidaat zou zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onwaar. Ook de alternatieven lijken het in de polls af te leggen tegen Trump.
https://www.theguardian.c(...)use-health-reportersquote:Bitter tensions as reporters feel misled by White House over Biden health
It was the moment when long-simmering media resentment at a seemingly opaque White House broke through the surface with startling intensity.
With Joe Biden’s candidacy teetering in the wake of last month’s alarming debate showing, journalists who had covered his presidency full-time for years suddenly asserted that it lacked that most basic political element: credibility.
The trigger was the revelation – disclosed in several news outlets – that a specialist in Parkinson’s disease had visited the White House eight times in as many months. The press secretary, Karine Jean-Pierre, was forced in a live televised briefing on to the defensive over a supposed lack of transparency.
[..]
Ik impliceer niks, ik vraag naar de onderbouwing.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt. Wat probeer je verder te impliceren?
Dat vraag je vanuit een standpunt van dat je het er niet mee eens bent, dus waar sta jij?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik impliceer niks, ik vraag naar de onderbouwing.
Als het over de duvel hebt trap je hem op zijn staart:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het gebeurt bij Biden alleen wel erg vaak. Meestal al bij de eerste zin die hij uitspreekt die niet gescript is. En tegen slaapgebrek en stress kunnen lijkt me al een vereiste om premier van Nederland te worden, laat staan als je president van de VS wil zijn/blijven. Als je daar niet tegen kan, en dat zou ik niemand kwalijk nemen, heb je daar niks te zoeken.
Ah, in de categorie "dat is gewoon zo!"quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vraag je vanuit een standpunt van dat je het er niet mee eens bent, dus waar sta jij?
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om dat ook zo te zien in mijn ogen namelijk. Het is alsof je vraagt om 1+1=2 te onderbouwen.
Bedankt voor het delen van je eigen standpunt, goed gesprek weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ah, in de categorie "dat is gewoon zo!"
Ja, leuk dat jij vindt dat dat "gewoon een 1+1=2" is. En dat "Trump in 2016 tegen ieder ander had verloren", wat ook in die post stond waar ik op reageerde. Nergens op gebaseerd, alleen "dat is gewoon zo". Ik vind dat allemaal veel te simpel en leuk 'geredeneerd' vanuit Nederland, maar dat zegt niets over hoe de gemiddelde Amerikaan hierover denkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je eigen standpunt, goed gesprek weer.
Een totaalidioot en veroordeelde crimineel aan kant A zou een makkelijke overwinning voor kant B moeten zijn. Toch krijgt kant B het voor elkaar om zo'n zwakke kandidaat te hebben dat het toch nog spannend wordt. Dit is gewoon een 1+1=2.
https://www.pbs.org/newsh(...)st-voters-poll-showsquote:Overall, 67 percent of voters said a conviction would make no difference for them in November, including 74 percent of independents. That's a significantly higher number than the percentage of either Republicans or Democrats who said it wouldn't change their vote.
Godverdomme man.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, leuk dat jij vindt dat dat "gewoon een 1+1=2" is. En dat "Trump in 2016 tegen ieder ander had verloren", wat ook in die post stond waar ik op reageerde. Nergens op gebaseerd, alleen "dat is gewoon zo". Ik vind dat allemaal veel te simpel en leuk 'geredeneerd' vanuit Nederland, maar dat zegt niets over hoe de gemiddelde Amerikaan hierover denkt.
[..]
https://www.pbs.org/newsh(...)st-voters-poll-shows
Dus ja, die "dat is gewoon zo!" verhaaltjes uit de losse pols neem ik niet zo serieus.
"Iedereen is het erover eens dat..." Nee, dat is niet zo. Je kunt hier heel leuk jouw mening als "de keiharde waarheid" presenteren, maar het gaat nergens over.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme man.
Iedereen is het erover eens dat Trump een belachelijk zwakke kandidaat is.
Iedereen is het erover eens dat Biden een belachelijk zwakke kandidaat is.
Ergo: een matige kandidaat had een gratis overwinning gehad. Dat is het punt en dat is gewoon de keiharde waarheid. 80% van de VS kotst op het circus dat het geworden is met die twee, ons kabinet is er niets bij.
Leg dan uit. Alles wat je in dit topic tot nu toe hebt gedaan is "jij hebt het fout" zeggen. Geen argumentatie, geen verdere toelichting, gewoon zeggen dat datgeen wat gewoon zo is fout is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
"Iedereen is het erover eens dat..." Nee, dat is niet zo. Je kunt hier heel leuk jouw mening als "de keiharde waarheid" presenteren, maar het gaat nergens over.
En jij zegt tot nu toe uitsluitend "dat dat gewoon zo is", inclusief een zelf verzonnen logica. Niets meer dan dat. Ik geef aan dat het wel wat gecompliceerder is dan dat en kom met een bron dat het overgrote deel van de Amerikanen niet wordt beïnvloed door de veroordeling van Trump in hun keuze, terwijl jij (wederom slechts vanuit je eigen denkbeelden en niets meer dan dat) inbrengt dat "een veroordeelde crimineel" aan kant A een makkelijke overwinning voor kant B moet zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leg dan uit. Alles wat je in dit topic tot nu toe hebt gedaan is "jij hebt het fout" zeggen. Geen argumentatie, geen verdere toelichting, gewoon zeggen dat datgeen wat gewoon zo is fout is.
Nee, ik vind hem fantastisch, en velen met mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen is het erover eens dat Trump een belachelijk zwakke kandidaat is.
Nee, het zou ondenkbaar zijn dat iemand het dit jaar zou kunnen winnen van Trump.quote:Ergo: een matige kandidaat had een gratis overwinning gehad.
Ook dat klopt niet. Het is jouw gevoel. Zelfs in zijn huidige conditie wordt Biden door velen nog op handen gedragen, en zij zijn daarom niet bereid de werkelijkheid te zien, zeggen iedereen vergeet weleens wat etc.quote:80% van de VS kotst op het circus dat het geworden is met die twee
Is dit Joe Biden? Totaal niets van te herkennen. Ik ken hem dan ook eigenlijk vooral als VP van Obama.quote:
Ik lees alleen maar aantijgingen vwb Trump door velen, nooit onderbouwingen nooit een lijst met concrete punten. En dat al jaren, iedereen praat elkaar na.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:21 schreef ems. het volgende:
Dat Biden daar nog steeds zit en een serieuze uitdager is van Trump is een testament van de grove incompetentie van de laatstgenoemde. De mensen die op Trump stemmen zijn dan ook echt het afvalproduct van Amerika
Of wanhopig, net als veel mensen die hier op Wilders stemmen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:21 schreef ems. het volgende:
Dat Biden daar nog steeds zit en een serieuze uitdager is van Trump is een testament van de grove incompetentie van de laatstgenoemde. De mensen die op Trump stemmen zijn dan ook echt het afvalproduct van Amerika
Ja ze zijn wanhopig, het afvalproduct, deplorables toch?quote:
Man man man. "Het afvalproduct van Amerika". Lekker vanuit je luie stoel in Nederland tientallen miljoenen Amerikanen zo wegzetten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:21 schreef ems. het volgende:
Toevallig lig ik aan het zwembad in Albanië. Een nobele locatie voor dergelijke uitspraken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Man man man. "Het afvalproduct van Amerika". Lekker vanuit je luie stoel in Nederland tientallen miljoenen Amerikanen zo wegzetten.
Ach ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Toevallig lig ik aan het zwembad in Albanië. Een nobele locatie voor dergelijke uitspraken.
Ik had hem eerlijk waar niet herkend. Die man heeft ook flink wat plastische chirurgie gehad.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had hem eerlijk waar niet herkend. Die man heeft ook flink wat plastische chirurgie gehad.
Denk dat het niet handig is van de democraten om nu al de handdoek in de ring te gooien, maar we gaan het zien. Wel hilarisch dat de pro-Palestina stemmen binnen die partij nu Biden een reddingsboei proberen te gevenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:59 schreef TAmaru het volgende:
En ik geef het nog 2 weken ongeveer. Biden gaat nooit de kandidaat worden van de democraten. Dan geef ik Hillary nog meer kans, hoewel die ook al 76 is. Of Newsom.
Ik vind Trump niet fantastisch. Genoeg 'facepalm'-momenten wanneer hij bijvoorbeeld weer eens onzin uitkraamt of zichzelf op de borst klopt dat hij de beste (vul maar in) uit de geschiedenis is. Sommige episodes vallen met de beste wil van de wereld niet te verdedigen, zelfs door de grootste aanhanger/supporter.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:41 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem fantastisch, en velen met mij.
En dat zeg ik niet om jou te ergeren, dat is mijn mening. Kun je dat respecteren denk je?
[..]
Nee, het zou ondenkbaar zijn dat iemand het dit jaar zou kunnen winnen van Trump.
[..]
Ook dat klopt niet. Het is jouw gevoel. Zelfs in zijn huidige conditie wordt Biden door velen nog op handen gedragen, en zij zijn daarom niet bereid de werkelijkheid te zien, zeggen iedereen vergeet weleens wat etc.
Er zijn al eerder polls gehouden waaruit bleek dat Biden, nog altijd ongeveer dubbel zoveel stemmen zou opleveren als ieder denkbare ander. Ik begrijp het ook niet, maar daarom zit hij er nog steeds.
Dat is toch een feit van die plastische chirurgie of niet??quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
[..]
Denk dat het niet handig is van de democraten om nu al de handdoek in de ring te gooien, maar we gaan het zien. Wel hilarisch dat de pro-Palestina stemmen binnen die partij nu Biden een reddingsboei proberen te geven
quote:
Tsja, was Biden maar presidentskandidaat geweest in 2008, dan had er niemand vraagtekens gezet bij z'n herverkiezing in 2012.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens zo ver terug om een verschil van dag en nacht te zien. De 81-jarige Biden is al geen schim meer van de 65-jarige Biden. En zelfs niet van de 74-jarige Biden die in 2017 afzwaaide als vicepresident onder Obama.
Dit is natuurlijk al aan de gang. En probeer maar eens in enkele maanden tijd Biden via de achteruitgang te laten vertrekken en vervolgens de neuzen in de partij weer de juiste kant op te krijgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:18 schreef Bensel het volgende:
Als dit nog veel langer doorgaat kunnen we wellicht een scheuring binnen de democraten krijgen. er zijn aardig wat kapers op de kust en intern is er nu al vij veel verdeeldheid over hoe nu verder.
Ik denk dat er enorme druk op hem wordt gezet vanuit de achterban. Die zien de bui al hangen dat Trump op deze wijze met twee vingers in de neus de nieuwe president wordt. Ze proberen nog te redden wat er te redden valtquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Klinkt als een deur die op een kiertje wordt gezet
Maarre, wie wil er nog het stokje overnemen na de aanslag waardoor Trump een held is geworden?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:57 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is de eerste stap. En een 'medical condition' heb je vast wel op die leeftijd.
OK.quote:
Hij doet dat inderdaad en strooit dan met allerlei woorden, en ik vind het prachtig.quote:Genoeg 'facepalm'-momenten wanneer hij bijvoorbeeld weer eens onzin uitkraamt of zichzelf op de borst klopt dat hij de beste (vul maar in) uit de geschiedenis is.
Eens, velen spreken elkaar na, terwijl de man beslist zeer capabel is. Een zakenman, iemand die weet hoe belangrijk het is om op goede voet te staan met belangrijke spelers, conservatief maar dat lijkt me heden een zegen.quote:Ik word echter nogal moe van al die op niets gebaseerde lulverhalen dat de man uitsluitend een compleet incompetente idioot is die de hele wereld naar de klote gaat helpen, onder het mom van "dat is gewoon zo".
Eens.quote:Diezelfde dramatische scenario's hoorden we ook na zijn verkiezing in 2016, zowel hier als in de VS inclusief huilende demonstranten op straat. De vier jaar onder Trump zijn gewoon relatief rustig verlopen wereldwijd gezien, de economie ging goed, geen nieuwe grootschalige conflicten wereldwijd.
Ik begrijp het ook niet, maar denk dat mensen vasthouden aan oude gedachten en heel erg beïnvloed worden door de eenzijdige berichtgeving en stemmingmakerij in de media.quote:Na vier jaar Biden zien we wel een ander beeld. Een behoorlijke teringzooi en verschillende brandhaarden op meerdere plekken in de wereld. Ondanks dat je nu dus twee periodes van daadwerkelijk presidentschap met elkaar kunt vergelijken en de rekening kunt opmaken, komen bepaalde mensen nu doodleuk weer met het verhaal dat het onder Trump allemaal naar de klote zal gaan en onder Biden of een andere Democraat niet.
Ik bespeur een "Medical condition"quote:
Beide pisventjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ja ze zijn wanhopig, het afvalproduct, deplorables toch?
Vergelijk alleen al eens de sophisticated kinderen van Trump met de aan lager wal geraakte kinderen van Biden.
Bv Barron vs Hunter, en zeg me wie deplorable is.
[ x ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ja ze zijn wanhopig, het afvalproduct, deplorables toch?
Vergelijk alleen al eens de sophisticated kinderen van Trump met de aan lager wal geraakte kinderen van Biden.
Bv Barron vs Hunter, en zeg me wie deplorable is.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |