Wat is dit nu voor vreemde opmerking.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Verlos die man toch van deze marteling en stop hem in een mooi tehuis ofzo, of privé verpleging thuis. Dit is een farce.
Hij heeft de mentale capaciteiten van mijn oma van 94, 3 maanden voordat ze doodging.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor vreemde opmerking.
Er zit nog een heel groot verschil tussen niet meer de president van de VS te kunnen zijn ivm je gezondheid en in een verpleeghuis te worden gestopt.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-ga-opnieuw-winnenquote:WASHINGTON - De Amerikaanse president Joe Biden is na de speculaties over zijn verkiezingsdeelname niet van plan zijn kandidatuur in te trekken. „Ik doe mee en ga opnieuw winnen”, verklaarde hij vrijdag tijdens een campagnebijeenkomst.
Ben je een arts? Heb je toegang tot zijn medische gegevens?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft de mentale capaciteiten van mijn oma van 94, 3 maanden voordat ze doodging.
Dat hoef je niet te zijn om ervaringsdeskundige te zijn en te zien dat er sprake is van een zeer zwak mentaal stelsel gecombineerd met een fysieke broosheid die hem elk moment gaat opbreken.quote:
Hij komt mogelijk met aannames. Maar jij ook hier. Dit weet je gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Je hebt de beste man niet eens ooit echt gezien.
En al helemaal niet om er over te posten op FOK!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zijn om ervaringsdeskundige te zijn en te zien dat er sprake is van een zeer zwak mentaal stelsel gecombineerd met een fysieke broosheid die hem elk moment gaat opbreken.
Het gaat niet goed nee maar de manier hoe je over Biden post is een beetje lullig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te zijn om ervaringsdeskundige te zijn en te zien dat er sprake is van een zeer zwak mentaal stelsel gecombineerd met een fysieke broosheid die hem elk moment gaat opbreken.
Kunnen ze hem nou echt niet aan de kant schuiven en een andere presidentskandidaat aanstellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Of Biden nou elk moment om kan vallen of niet, iedereen kan zien dat hij geen partij is voor die ongelofelijke debiel van een Trump. En dat mag je Biden en de Democraten aanrekenen..wat een dombo's
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat niet goed nee maar de manier hoe je over Biden post is een beetje lullig.
Ze zijn het allebei al een keer geweest en de wereld draait nog steeds. Dus ach.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Waarom zien we geen enkele zelfreflectie uit het Trumpkamp? Zelfs al zou Biden dement zijn, dan zou hij nog honderdduizend keer meer geschikt zijn voor het presidentschap dan Trump.
Open er een topic over ipv hier te whataboutisen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Waarom zien we geen enkele zelfreflectie uit het Trumpkamp? Zelfs al zou Biden dement zijn, dan zou hij nog honderdduizend keer meer geschikt zijn voor het presidentschap dan Trump.
Geschikt voor wat precies?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Wat voor zelfreflectie? Het gaat prima met de campagne van Trump, de peilingen zijn gunstig. Wat gaat er mis voor het Trumpkamp dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Kennelijk niet.. verbaast mij ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kunnen ze hem nou echt niet aan de kant schuiven en een andere presidentskandidaat aanstellen?
Nou dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kunnen ze hem nou echt niet aan de kant schuiven en een andere presidentskandidaat aanstellen?
Als Biden in coma raakt en een kasplantje wordt, is hij nog een betere kandidaat dat Trump.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Hallojo het volgende:
Alleen als hij dat zelf wilt of overleden is. Dat is de wet. En Jill Biden gaat dat niet laten gebeuren.quote:
Hij is de president van de VS, lijkt me dat het niet zo makkelijk kan zijn om die man uit zijn ambt te zetten nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou dit.
Je liet iemand zichzelf toch niet diagnostiseren?
Hoop doet de zotten in vreugde leven. De democraten hebben hun hand overspeeld. Het was al lange tijd duidelijk en toch voor campagnegeld gaan met biden. Tja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb de hoop dat ze achter de schermen volop bezig zijn een geschikte vervanger te zoeken en dan het dan alsnog gebeurd.
Ja dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is de president van de VS, lijkt me dat het niet zo makkelijk kan zijn om die man uit zijn ambt te zetten nee.
Hij blijft zelf volhouden dat het allemaal wel prima met hem gaat, alleen zijn brein niet zo (eigen woorden), dus sja, dan is het lastig om hem er uit te knikkeren.
Ze wisten, net als iedereen die niet pro-Biden was, al maanden zo niet langer dat hij er meer en meer gewoon helemaal niet meer bij was, dit kwam echt voor niemand als een verrassing.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb de hoop dat ze achter de schermen volop bezig zijn een geschikte vervanger te zoeken en dan het dan alsnog gebeurd.
Ik denk dat ze het dus echt niet wisten, anders hadden ze wel een andere presidents kandidaat naar voren geschoven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze wisten, net als iedereen die niet pro-Biden was, al maanden zo niet langer dat hij er meer en meer gewoon helemaal niet meer bij was, dit kwam echt voor niemand als een verrassing.
Als Trump de democratie daar geweld aan gaat doen, en die kans is er, dan waren de Democraten daar evengoed de opmaat naar. Wat een stommiteit is dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze wisten, net als iedereen die niet pro-Biden was, al maanden zo niet langer dat hij er meer en meer gewoon helemaal niet meer bij was, dit kwam echt voor niemand als een verrassing.
Als ik de NY Times mag geloven kijken ze nu eerst of Harris een mogelijke vervanger zou kunnen zijn. Denk niet dat ze daar veel mee opschieten, die is even rampzalig als Biden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is al maanden en maandenlang bewijs, op video, tientallen gevallen. Maar die zijn constant door oa het Witte Huis en de pers weggezet als cheap fakesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dus echt niet wisten, anders hadden ze wel een andere presidents kandidaat naar voren geschoven.
Ze willen uiteindelijk ook winnen hè. En dan kies je voor de beste persoon als presidentskandidaat. Dit hadden ze dus niet zien aankomen.
Laten we dit topic niet vervuilen met een trump VS Biden discussie - daar zijn er al zat van. Dit topic gaat over de geestesgesteldheid van Biden en Biden alleen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Als Trump de democratie daar geweld aan gaat doen, en die kans is er, dan waren de Democraten daar evengoed de opmaat naar. Wat een stommiteit is dit.
Dat gaat allemaal wel weer loslopen hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Als Trump de democratie daar geweld aan gaat doen, en die kans is er, dan waren de Democraten daar evengoed de opmaat naar. Wat een stommiteit is dit.
Ik ben daar niet zo zeker van, na 6 Jan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal wel weer loslopen hoor.
Ik snap die "angst" voor Trump nooit zo.
Klopt maar als de keuze tussen bejaard, dement en begeleid en bejaard, sociopatisch en narcistisch gaat inclusief een handleiding naar the handmaidens tale dan helaas toch de dementerende met touwtjes aan de armen en benen die je voor 10 uur en na 16 uur niet meer mentaal kan belasten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Verlos die man toch van deze marteling en stop hem in een mooi tehuis ofzo, of privé verpleging thuis. Dit is een farce.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt maar als de keuze tussen bejaard, dement en begeleid en bejaard sociopatisch en narcistisch gaat inclusief een handleiding naar the handmaidens tale dan helaas toch de dementerende met touwtjes aan de armen en benen die je voor 10 uur en na 16 uur niet meer mentaal kan belasten.
Ik mis de logische redenatie om twee keer dus te gebruiken. De eerste is je mening/onderbuikgevoel, de tweede mist een argument. Of je moet bedoelen dat men 4 jaar heeft zitten slapen. Of dat je misschien niet weet dat biden afgelopen 4 jaar persvragen van tevoren ingediend moet krijgen zodat ie het antwoord van de teleprompter af kan lezen (met nog steeds heel veel “gafs”), erg vaak raaskalde wanneer hij toch open vragen moest beantwoorden, continue beschermd werd door zijn vrouw, mogelijk ook echt stimulantia toegediend kreeg (zo vreemd schijnt dat niet te zijn) etc. Maar natuurlijk was dit allemaal toeval.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dus echt niet wisten, anders hadden ze wel een andere presidents kandidaat naar voren geschoven.
Ze willen uiteindelijk ook winnen hè. En dan kies je voor de beste persoon als presidentskandidaat. Dit hadden ze dus niet zien aankomen.
+ dat een krakkemikkige Biden het niet alleen doet maar het land gewoon geleid wordt door capabele bestuurders. Dat kan je van de Trump-kliek niet zeggen. Dat is gewoon antidemocratisch gajesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt maar als de keuze tussen bejaard, dement en begeleid en bejaard, sociopatisch en narcistisch gaat inclusief een handleiding naar the handmaidens tale dan helaas toch de dementerende met touwtjes aan de armen en benen die je voor 10 uur en na 16 uur niet meer mentaal kan belasten.
Ik blijf hopen dat ik in een psychose ben gevallen en de wereld niet zo'n duistere tragi-comedische parodie van zichzelf is geworden de laatste 8(?) jaar.quote:
Het is een typisch geval van niet voor iets/iemand stemmen maar vooral tegen. Als ik zou moeten kiezen tussen extreem matig (status quo) of Project 2025 dan maar extreem matig. Het is een beetje kiezen tussen anaal gevingerd worden tegen je zin of een maandenlange gangrape in een vochtige kelder ergens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:33 schreef HeatWave het volgende:
Oh komop, dat mensen wat tegen Trump hebben weten we nou wel, maar om hier nou met droge ogen te beweren dat de er afgelopen jaren sprake was van capabel bestuur?
Wat rook je dan? En nee, ik hoef het niet.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een typisch geval van niet voor iets/iemand stemmen maar vooral tegen. Als ik zou moeten kiezen tussen extreem matig (status quo) of Project 2025 dan maar extreem matig. Het is een beetje kiezen tussen anaal gevingerd worden tegen je zin of een maandenlange gangrape in een vochtige kelder ergens.
Iets geloven wat hij x'tquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ x ]
Zal dus allemaal wel meevallen.
Sja, of nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Iets geloven wat hij x't. De waarheid is een volledig optioneel iets voor hem, nog een paar stapjes erger dan bij de gemiddelde politicus. Al geloof ik graag dat hij er niets van weet of begrijpt maar er zitten zoveel voor Trump geile dingen in dat hij het zonder gêne en met heel veel plezier zal uitvoeren.
Het is wel bijzonder vreemd hoe het is gegaan in januari 2021, of niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, of niet.
Zoals ik al schreef, ik snap die angst voor Trump niet zo, voor mij is het gewoon niet meer dan de gemiddelde Amerikaan.
Jij bent ook een beetje vergeetachtig dat je niet meer weet wat er op 6 januari en de weken ervoor is gebeurd omtrent Trump?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:49 schreef Scorpie het volgende:
De tering, toch weer knap hoe iedereen het weer richting trump weet te draaien in een Biden topic. Het is domweg knap.
Wat de fuck heeft dat te maken met de geestelijke gesteldheid van Bidenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje vergeetachtig dat je niet meer weet wat er op 6 januari en de weken ervoor is gebeurd omtrent Trump?
Fair enough. Als niet Biden wie dan wel indien men een kans wil maken tegen de republikein?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:49 schreef Scorpie het volgende:
De tering, toch weer knap hoe iedereen het weer richting trump weet te draaien in een Biden topic. Het is domweg knap.
Gewoon die Harris naar voren schuiven, doet het in de peilingen beter en las gisteren ergens dat ze Trump zou verslaan in een 1 op 1.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Fair enough. Als niet Biden wie dan wel indien men een kans wil maken tegen de republikein?
Het is jammer dat ze zo onzichtbaar is geweest tijdens Biden maar zou inderdaad een goede optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon die Harris naar voren schuiven, doet het in de peilingen beter en las gisteren ergens dat ze Trump zou verslaan in een 1 op 1.
Zwarte progressieve vrouw dus sowieso 100% score voor de progressieve zwevende kiezer als je mij vraagt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:02 schreef capricia het volgende:
Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar ik lees overal dat ze niet lekker ligt.
Ik snap sowieso niet waarom ze de afgelopen 4 jaar haar achter de schermen niet hebben voorbereid om het stokje over te nemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon die Harris naar voren schuiven, doet het in de peilingen beter en las gisteren ergens dat ze Trump zou verslaan in een 1 op 1.
Zwarte progressieve vrouw dus sowieso 100% score voor de progressieve zwevende kiezer als je mij vraagt.
Als jij denkt dat ze alle stemmen van "zwarten" zou pakken met haar track record als aanklager van "law and order" jegens zwarten snap je er niks vanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dit zeg je omdat iedereen het zegt? Omdat het gangbaar is dit te zeggen, zonder te weten waarom eigenlijk? Ik weet nog het drama toen hij president werd; een gevaarlijke gek achter de knoppen, wat nu, huilende mensen in alle staten in elk tv programmaquote:
quote:"Als Lord Almighty naar beneden zou komen en zou zeggen 'Joe, stap uit de race', zou ik uit de race stappen", zei Biden. Hij voegde eraan toe: "Die komt niet naar beneden."
Nee, door wat hij zegt en doet te volgen. De verhalen van de mensen die nauw met hem hebben samengewerkt, zijn ook niet mals. Het is werkelijk beschamend hoe eenvoudig hij liegt en hoe kleinzielig en op wraak belust hij is.quote:
"I will beat him again in 2020."quote:
Eindelijk wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:23 schreef June. het volgende:
Eindelijk, dat ze zolang hebben gewacht. Loopsnelheid is een goede voorspeller van kwetsbaarheid (cq 'frailty') bij ouderen en dat zag/zie je bij Biden heel goed.
En dat zeg je omdat iedereen het zegt? Omdat het gangbaar is dit te zeggen, zonder te weten waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:57 schreef Za het volgende:
[..]
En dit zeg je omdat iedereen het zegt? Omdat het gangbaar is dit te zeggen, zonder te weten waarom eigenlijk? Ik weet nog het drama toen hij president werd; een gevaarlijke gek achter de knoppen, wat nu, huilende mensen in alle staten in elk tv programma
Ik denk dat Trump de enige hoop is voor de VS en Europa, alle vertrouwen in hem.
Hij kan ook op een andere manier gestopt worden; door de kiezer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:06 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)htige-kan-me-stoppen
Hij blijft.
[..]
Dat ie zich terug gaat trekken, maar lees net dat hij dat toch niet doet. Misschien later alsnog. #wishfulthinkingquote:
Heb je het interview gezien? Hij gaat zich niet terugtrekken. Alleen als God neerdaalt en zegt dat het beter is, doet hij het. Niemand in zijn nabije kring heeft gezegd dat het beter is dat hij zich terugtrekt. En dat gaat ook niet gebeuren, aldus Biden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:34 schreef June. het volgende:
[..]
Dat ie zich terug gaat trekken, maar lees net dat hij dat toch niet doet. Misschien later alsnog.
Nee, tenzij hij in de komende mediaoptredens compleet door het ijs zakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:34 schreef June. het volgende:
[..]
Dat ie zich terug gaat trekken, maar lees net dat hij dat toch niet doet. Misschien later alsnog.
Ja, stuk erover gelezen. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen als het schema nog drukker wordt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je het interview gezien? Hij gaat zich niet terugtrekken. Alleen als God neerdaalt en zegt dat het beter is, doet hij het. Niemand in zijn nabije kring heeft gezegd dat het beter is dat hij zich terugtrekt. En dat gaat ook niet gebeuren, aldus Biden.
Mijn indruk van het interview:quote:
Amerika is ons geestelijk gehandicapte neefje. Alleen heeft ons neefje wel het beste militaire apparaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je het interview gezien? Hij gaat zich niet terugtrekken. Alleen als God neerdaalt en zegt dat het beter is, doet hij het. Niemand in zijn nabije kring heeft gezegd dat het beter is dat hij zich terugtrekt. En dat gaat ook niet gebeuren, aldus Biden.
Of onze eigen regering er wel zo gezond aan toe is, is de vraag. Maar goed, beetje offtopic.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Amerika is ons geestelijk gehandicapte neefje. Alleen heeft ons neefje wel het beste militaire apparaat.
Hoe stoppen wij ons neefje?
Als hij de komende mediaoptredens dit niveau haalt, dan zit de Democratische partij gewoon aan hem vast.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn indruk van het interview:
- Hij is er duidelijk niet zo slecht aan toe als tijdens het debat. Logisch ook, want hij kan zitten en z'n ingestudeerde speech afsteken. Het interview is bovendien opgenomen.
- Hij heeft waanbeelden. Hij wil niet naar anderen luisteren en hij ontkent eenvoudigweg dat hij er in de peilingen slecht voorstaat.
- Hij is een slechte debater. Z'n betoog zit vol drogredenen. De opsommingen van zijn vele successen overtuigen niet maar vermoeien. En net als Trump neemt hij (weer) een loopje met de waarheid zolang hij er zelf maar beter uitkomt.
Hoe in godsnaam. Wanneer je een zittende president interviewt, en openlijk en langdurig uit dat je twijfelt aan zijn fysiek en cognitief functioneren, tests suggereert die hij zou moeten openbaren, en in plaats van dat de president antwoord, wat bezielt je met je vragen en het interview wordt beëindigd door wie er ook met hem is meegekomen, hij in plaats daarvan in de verdediging schiet, is het antwoord al gegeven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
Als hij de komende mediaoptredens dit niveau haalt, dan zit de Democratische partij gewoon aan hem vast.
Was het maar waar dat iedereen het zei.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:29 schreef Questular het volgende:
En dat zeg je omdat iedereen het zegt? Omdat het gangbaar is dit te zeggen, zonder te weten waarom eigenlijk?
Trump is ineens pro-crypto geworden, aldus Trump. Bepaal zelf maar of zijn woord je iets waard is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:12 schreef Playboy69 het volgende:
is trump goed voor de coins? zo ja dan heeft hij mijn stem
fuck biden hij maakt crypto kapot
Als de president zo ver weg is, dan moet je hem afzetten. Je kan je voorstellen dat zoiets niet goed eruit ziet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:25 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam. Wanneer je een zittende president interviewt, en openlijk en langdurig uit dat je twijfelt aan zijn fysiek en cognitief functioneren, tests suggereert die hij zou moeten openbaren, en in plaats van dat de president antwoord, wat bezielt je met je vragen en het interview wordt beëindigd door wie er ook met hem is meegekomen, hij in plaats daarvan in de verdediging schiet, is het antwoord al gegeven.
Geen idee waar het idee vandaan komt dat hij op gaat stappen. Hij is de afgelopen week heel strijdbaar en heeft gezegd dat hij zichzelf gaat bewijzen in de media. En dit interview zal hem sterken daarin.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hoop zo dat hij na het weekend alsnog weg gaat. Maar ik lees op NRC dat hij nu veel plaatsen afreist om toespraken te houden dus vrees te ergste.
Wat een achterlijke toestand in dat land.
Dan zullen de dems hun legertje Antifa's wel inzetten om wat steden in de fit te steken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
Trump gaat sws winnen, dat weet iedereen met politieke kennis. Het is alleen te hopen dat de democraten hun meerderheid in het huis van afgevaardigden en de senaat niet verliezen.
Als het een UK 2.0 wordt dan is het over voor de VS. Trump heeft zijn eigen familie nu in de RNC zitten (partijbestuur) die gaat samen met zijn loyalisten in het huis en in de hoge raad alles slopen
En wij als de EU moeten wel een beetje oppassen. Putin gaat nooit de EU kunnen verslaan en zal het bij Oekraine laten, maar als Trump ook de EU gaat aanvallen dan ben je verloren. En dat begint met het uitstappen uit NATO
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dan zullen de dems hun legertje Antifa's wel inzetten om wat steden in de fit te steken.
Waarom zou Trump de EU aanvallen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
Trump gaat sws winnen, dat weet iedereen met politieke kennis. Het is alleen te hopen dat de democraten hun meerderheid in het huis van afgevaardigden en de senaat niet verliezen.
Als het een UK 2.0 wordt dan is het over voor de VS. Trump heeft zijn eigen familie nu in de RNC zitten (partijbestuur) die gaat samen met zijn loyalisten in het huis en in de hoge raad alles slopen
En wij als de EU moeten wel een beetje oppassen. Putin gaat nooit de EU kunnen verslaan en zal het bij Oekraine laten, maar als Trump ook de EU gaat aanvallen dan ben je verloren. En dat begint met het uitstappen uit NATO
Die macht heeft hij in principe al door het wegsturen van de speaker of the house door zijn loyalisten en MAGA afsplitsingquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou Trump de EU aanvallen.
Denk dat hij vooral bezig zal zijn met macht grijpen in de binnenlandse politiek.
Dit vraag ik mij ook af bij Putin.quote:
Kun je wel zo doen maar als het er op aankomt is helemaal niemand vergeten wie de echte fascisten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen maar als het er op aankomt is helemaal niemand vergeten wie de echte fascisten zijn.
Maar dat vind jij gelukkig niet erg.
Ik vond het schandalig, verre van een hoeder van Biden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
En natuurlijk komt dat door de interviewer, die in dezen zich opstelt als hoeder van Biden. Maar ja, journalistiek is niet meer bedoeld om de waarheid boven tafel te krijgen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |