en dan met de nieuwe opzet CL dit seizoen nog meer wedstrijdenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden die spelers gewoon allemaal op zijn na het afgelopen voetbalseizoen ofzo?
Rij je dan ook als een debiel? Dat is zowat standaard met werkbusjes.quote:
Windows wil mijn pc niet updaten naar W11 en stopt de ondersteuning voor W10quote:
Nee dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Rij je dan ook als een debiel? Dat is zowat standaard met werkbusjes.
Mijn oude Surface tablet zei ook al zoiets belachelijks.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Windows wil mijn pc niet updaten naar W11 en stopt de ondersteuning voor W10
Melding dat je PC het niet aan kan? Dat kan je omzeilen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker, ik ga zo in de rust even.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:40 schreef Jahr00n het volgende:
Net terug van het schijten, niks gemist zie ik al wel.
's avonds poepen is kutquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:40 schreef Jahr00n het volgende:
Net terug van het schijten, niks gemist zie ik al wel.
In Belgie niet hoorquote:
Eind volgend jaar is het ook wel weer tijd voor iets nieuws denk ik. Denk dat mijn pc nu 10 jaar oud is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Melding dat je PC het niet aan kan? Dat kan je omzeilen.
Hij is eraan in de kleedkamerquote:
Eens.quote:
Sowieso eens, het hele toernooi is ingekakt.quote:
Hihi.quote:
Dan download je een versie waar de tmc uit is gesloopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sowieso eens, het hele toernooi is ingekakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |