Aan julliequote:
Het was indirect handsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leg me uit waarom dit geen penal is want ik begrijp het niet.
Eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef littlemindy het volgende:
Kroos was 100% rood, en dit was een 100% pingel.
We staan dus weer gelijk.
quote:
Net als ik heel lang.quote:
quote:
Hentsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef Toby56 het volgende:
Die huidige hentsregel is natuurlijk belachelijk, maar het is wel weer amusant om te zien dat het nu juist weer een Britse schijts is die zegt: wij hebben het spel uitgevonden; niemand hoeft mij iets uit te leggen.
Als dit geen pingel is, dan was die pingel tegen Denemarken er al helemaal geen.
Hier schrik ik van!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:19 schreef Ploplap het volgende:
Taylor tyfus hond, wat een grap. Hoerenjong
Dat vind ik een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef thedeedster het volgende:
Hele sport wordt verziekt met zo een willekeur.
Liever de stewards bij de Formule 1?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef thedeedster het volgende:
Hele sport wordt verziekt met zo een willekeur.
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef littlemindy het volgende:
Kroos was 100% rood, en dit was een 100% pingel.
We staan dus weer gelijk.
Ligt eraan of Müller niet daarvoor al hands maakte.quote:
Wil je niet zo schelden alsjeblieft?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:19 schreef Ploplap het volgende:
In het rare hoofd van Taylor wel.quote:
Dat was bij die pingel van Duitsland tegen Denemarken toch ook? Aangeschoten hands is iets uit de oertijdquote:
Ssst.quote:
Hij gaat niet vaak genoeg naar de gymquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
waarom trekt muziala hier niet naar buiten. Dat leer je bij de f-jes
Tja. Ook zo’n ongein.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever de stewards bij de Formule 1?
Gedraag je eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:19 schreef Ploplap het volgende:
In vorige wedstrijden wel.quote:
Nee, dat is van het pleintje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was bij die pingel van Duitsland tegen Denemarken toch ook? Aangeschoten hands is iets uit de oertijd
Yep, net als de regel 3 corners is een pingelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was bij die pingel van Duitsland tegen Denemarken toch ook? Aangeschoten hands is iets uit de oertijd
tering mag toch welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap jullie frustraties maar niet schelden met ziektes aub.
Idd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:23 schreef Toby56 het volgende:
Kimmich kijkt niet eens naar de bal. Vuile overtreding.
Mijn doodle voelt zich nu gekwetst, excuses graag.quote:
Pak ze aan makkerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap jullie frustraties maar niet schelden met ziektes aub.
sowieso geel, misschien roodquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:23 schreef Toby56 het volgende:
Kimmich kijkt niet eens naar de bal. Vuile overtreding.
Gewoon jaloers omdat hij vanavond je vriendin weer gaat nemen. Lolquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze wedstrijd matig en de vorige waardeloos. Baas hoor.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:22 schreef KoningWouter het volgende:
De scheidsrechter heeft duidelijk zijn poule met een 1-1 ingevuld.
Beide landen kunnen er niet zo veel vanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Spanje heeft ook al een uur geen kans meer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |