SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
kan het alsnog filmen dan? maar dan is t niet liveNeem ik een biertje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
hmmmmm zal ik eens proberen dan? mss is dat ook nog wel leuk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maaktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
maak wel video van en kijken of ik die ff kan uploaden, tis maar zolang accu iPhone het doet he
Do what you love, love what you do!![]()
Zou kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt![]()
Ik als er weer kutgatjes vallen en er een mes op zijn bureau ligt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hoax dat maakt hij niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt
Dat bekommt er von Mutti.![]()
een livestream terwijl mutti maakt en hij eet danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hoax dat maakt hij niet.
Dat bekommt er von Mutti.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Woosboestquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij zou dat ook voor mij doeneen kookvlog.. nooit gehad
![]()
![]()
Jij bent ook niet te vertrouwen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kloptquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te vertrouwen.![]()
![]()
Zo kennen we je.quote:
Hey Koekiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Altijd handig als we weten wat we aan elkaar hebben.quote:
Zo is het, ook al is het niksquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd handig als we weten wat we aan elkaar hebben.![]()
![]()
Alleen nog bed opmaken, dweilen, en de honden nog een rondje en dan vind ik het voor vandaag goed. Morgen even de badkamer en de keuken goed aanpakken.![]()
Ja pak het maar even goed aanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Alleen nog bed opmaken, dweilen, en de honden nog een rondje en dan vind ik het voor vandaag goed. Morgen even de badkamer en de keuken goed aanpakken.![]()
![]()
Jij weet van aanpakken!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
![]()
Met livestream door Kree hiervanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel zin om iemand goed aan te pakken
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis nodigvorige week niks gedaan in huis
![]()
![]()
Jij komt er welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis nodigvorige week niks gedaan in huis
https://www.aanpakkers.net/![]()
mijn koken video duurt ff hoor, maar YouTube moet het verwerken nog
is het 18+?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:33 schreef kree het volgende:
mijn koken video duurt ff hoor, maar YouTube moet het verwerken nogSmile, it's free therapy.![]()
HongerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
mwah nee niet echt.quote:
ik ben wel. benieuwd hoe jullie dan koken en of het lijkt op wat ik doe eigenlijk
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet jij het ook ff verwerken zeker
tis 20 min max, maar het loopt in controle procedure van YouTube nog na uploaden. LOLDo what you love, love what you do!![]()
gatver die manquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:37 schreef maily het volgende:
André Rieu betovert Vrijthof; toen moest ik slikkenSmile, it's free therapy.![]()
FF wachten. ik denk post niks. vreemds maar moet door YouTube check Enzo. 10 min nog zegt ieDo what you love, love what you do!![]()
Enzo is meestal sneller ...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:43 schreef kree het volgende:
FF wachten. ik denk post niks. vreemds maar moet door YouTube check Enzo. 10 min nog zegt ie![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je lijkt ervaring te hebben met Enzo![]()
@kree heb je geen snelkookpan? @FreshFruit![]()
![]()
maar ze slikt nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je lijkt ervaring te hebben met EnzoSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:45 schreef maily het volgende:
[..]![]()
@:kree heb je geen snelkookpan? @:FreshFruitSmile, it's free therapy.![]()
ja ik kan het nog niet posten want duurt YouTube ff om te verifiëren, wss hielp het niet dat ik een mes omhoog hield
O jee ... rip kree, het was gezel met jou in dtsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:48 schreef kree het volgende:
ja ik kan het nog niet posten want duurt YouTube ff om te verifiëren, wss hielp het niet dat ik een mes omhoog hield![]()
![]()
Hulp is onderwegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
O jee ... rip kree, het was gezel met jou in dts![]()
![]()
nee joh nog, weet ik vee hoe YouTube werkt `:pquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
O jee ... rip kree, het was gezel met jou in dts
ze keuren het wel goed. geen zorgen zo raar ben ik niet
zoiets?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh nog, weet ik vee hoe YouTube werkt `:p
ze keuren het wel goed. geen zorgen zo raar ben ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch een video van 25 seconden? Even een heerlijk bakje nasi in de ping plaatsen, de kooktijd instellen op 5 minuten en drukken op 'start'?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:33 schreef kree het volgende:
mijn koken video duurt ff hoor, maar YouTube moet het verwerken nogHow can I make this topic about me?![]()
die is volgens mij volgens goedgekeurd?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
O jee ... rip kree, het was gezel met jou in dts
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoiets?
Zo ziet mijn keuken eruit als ik gekookt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?![]()
was maar grapje he!quote:
ik ga ff kijken!![]()
![]()
zie filmpje maar hoor, tis jammer dat het zo lang duurt maar heb 20 min opgenomen van mij koken livequote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:45 schreef maily het volgende:
[..]![]()
@:kree heb je geen snelkookpan? @:FreshFruit
Ik zie al 1 verbeterpunt! Voorgesneden vlees kopen de volgende keer.
@Souryquote:![]()
![]()
neeeee ja dag dit was uitgebreid koken voor mijquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch een video van 25 seconden? Even een heerlijk bakje nasi in de ping plaatsen, de kooktijd instellen op 5 minuten en drukken op 'start'?
cultuurbarbaar jijquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie al 1 verbeterpunt! Voorgesneden vlees kopen de volgende keer.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En de gasleiding laten fixenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie al 1 verbeterpunt! Voorgesneden vlees kopen de volgende keer.![]()
![]()
yup nu wel iddquote:
haha brand me niet af he, doe ook maar wat ik denk
Mes slijpenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie al 1 verbeterpunt! Voorgesneden vlees kopen de volgende keer.![]()
![]()
maar dan mis je zoveelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik skip af en toe een stuk hoor. pijltje naar rechts.![]()
![]()
ik want ik kijk nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:59 schreef maily het volgende:
zit iedereen te kijken nu?
wie pakt de punten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo ziet mijn keuken eruit als ik iemand gekookt heb.![]()
Ik heb wel wat anders aan m'n hoofd nu!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:59 schreef maily het volgende:
zit iedereen te kijken nu?
wie pakt de punten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het makkelijk kliek bami van gisteren over alleen een eitje bakken en bami opwarmenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb zelf pizza gemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het makkelijk kliek bami van gisteren over alleen een eitje bakken en bami opwarmen
stelt niet zoveel voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het makkelijk kliek bami van gisteren over alleen een eitje bakken en bami opwarmen![]()
![]()
ik zie zo al een kant en klaar pakket staanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee ja dag dit was uitgebreid koken voor mij
DAT is al uitgebreid koken voor jou?![]()
1. Edit! Niemand zit te wachten op 2 minuten waarin je de instructies op een pakje leesquote:
2. Camera positie. We willen je rug niet zien, probeer die camera ergens op te hangen waar we je zien snijden
3. Omgeving. Ruim je aanrecht op. Die doekjes en schone (?) borden naast je schoonsteen leiden alleen maar af
4. Je snijdt groente en doet ze ergens in, maar we zien niet waarin.
5. Het geluid van die pan lijdt erg af. Misschien kun je een andere plaats in je keuken vinden waar je kunt snijden.
Misschien kun je iemand vragen om voor jou te filmen en na afloop stukken video eruit halen en sommige stukken versnellen. Bv hele prep kan een stuk sneller. En doe na afloop een voice over![]()
Leidt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
1. Edit! Niemand zit te wachten op 2 minuten waarin je de instructies op een pakje lees
2. Camera positie. We willen je rug niet zien, probeer die camera ergens op te hangen waar we je zien snijden
3. Omgeving. Ruim je aanrecht op. Die doekjes en schone (?) borden naast je schoonsteen leiden alleen maar af
4. Je snijdt groente en doet ze ergens in, maar we zien niet waarin.
5. Het geluid van die pan lijdt erg af. Misschien kun je een andere plaats in je keuken vinden waar je kunt snijden.
Misschien kun je iemand vragen om voor jou te filmen en na afloop stukken video eruit halen en sommige stukken versnellen. Bv hele prep kan een stuk sneller. En doe na afloop een voice over![]()
![]()
Deed ik vroeger altijd wel met de kidsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb zelf pizza gemaakt
stelt niet zoveel voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar de supermarkt, afdeling diepvries.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb zelf pizza gemaakt
stelt niet zoveel voor
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:04 schreef maily het volgende:
En die kraan aan laten staan
Weet je wel wat dat kost @:kree , al dat schone drinkwater verspillen
ik lust die diepvries dingen nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed ik vroeger altijd wel met de kids
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allemaal verse groenten er in toch het is niet zo dat hij het alleen maar op hoeft te warmen in de ping pingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zie zo al een kant en klaar pakket staan
DAT is al uitgebreid koken voor jou?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij ging het snijden van het vlees iets sneller dan bij @:Kree![]()
![]()
lijden en pijn. Allebei lange ij.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]Ik haal leiden en lijden wel heel vaak door elkaar
Jij hebt een electrisch mes?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij ging het snijden van het vlees iets sneller dan bij @:KreeHow can I make this topic about me?![]()
Maar Lijden is een veel minder leuke stadquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]Ik haal leiden en lijden wel heel vaak door elkaar
![]()
Dat ligt in de kliko.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:06 schreef devzero het volgende:
En wat ook mist in die video van @:kree: het eindresultaat
Volgende keer eerst alles snijden en klaarzetten.
Dan pas de pan op het gas.
En een grotere pan voor je kip .....
En een afdroogdoek in de buurt zodat je niet met die druipende plank door de keuken hoeft ......![]()
Heldquote:Lijkt me lekker
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ben helemaal geen pizza eter, als ik echt echt geen zin in koken heb wil ik er wel eens een meenemen maar gebeurd zeldenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Andere bewoording, maar feitelijk is het ongezouten kritiek.quote:
Nee een schep mesquote:
Goede tip om eerst alles voor te bereiden. En dat kan best versneld in de video clip.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:07 schreef maily het volgende:
Volgende keer eerst alles snijden en klaarzetten.
Dan pas de pan op het gas.
En een grotere pan voor je kip .....
En een afdroogdoek in de buurt zodat je niet met die druipende pan door de keuken hoeft ......![]()
Zaterdag vaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben helemaal geen pizza eter, als ik echt echt geen zin in koken heb wil ik er wel eens een meenemen maar gebeurd zelden
Net als z'n etenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Andere bewoording, maar feitelijk is het ongezouten kritiek.![]()
![]()
LOLquote:Iedereen is een kutlultrut
Een draadloze lavaliermicrofoon zou veel verschil uitmaken, maar is een aardige investering.
Met kabel is spotgoedkoop, maar dan loop je wel te kutten met het kabeltje natuurlijk.
Camera / mobieltje aan de wand monteren of zo, of helemaal aan de zijkant op een tripod.![]()
Ja er ging geen zout over toch? Ik heb het niet gezien in de video.quote:How can I make this topic about me?![]()
ja verse groenten is wel goedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal verse groenten er in toch het is niet zo dat hij het alleen maar op hoeft te warmen in de ping ping![]()
die pakketten zijn lekkerSmile, it's free therapy.![]()
Nee vis wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even afwachten we hebben eten in huis maar ze gaat net zo een ah box left overs halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
de meneer van Lianderquote:
die mijn hoofdzekering kwam vervangenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb die pakketten eigenlijk nog nooit gehaald vind het duur. Je moet er vaak nog dingen, zoals oa vlees nog bij kopenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja verse groenten is wel goed![]()
die pakketten zijn lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Too good to goquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even afwachten we hebben eten in huis maar ze gaat net zo een ah box left overs halen.![]()
gaan jullie het ook streamen?![]()
![]()
En soms heb ik het idee dat het een coketopic is!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS is zowaar een kooktopic geworden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En soms heb ik het idee dat het een coketopic is!![]()
![]()
Haha nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Too good to go![]()
gaan jullie het ook streamen?
Ah heeft trouwens zijn eigen pakketjes niet via to good to go.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had-ie een "special tool"?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meneer van Liander
die mijn hoofdzekering kwam vervangen
![]()
Zit een kant en klaar zakje kruidenmix in zo'n pakket want de nieren moeten ook gevoed wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja er ging geen zout over toch? Ik heb het niet gezien in de video.![]()
Dat is in de nacht als killem en bas en aad aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En soms heb ik het idee dat het een coketopic is!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* verontwaardigd snuiftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En soms heb ik het idee dat het een coketopic is!![]()
Verklaart wel hoe hij altijd zo lang door kan blijven zaniken dan!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:15 schreef maily het volgende:
@:kree ben jij heel lang?
Je aanrecht lijkt wel te laag voor jou .....![]()
![]()
Natriumchloride FTW!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit een kant en klaar zakje kruidenmix in zo'n pakket want de nieren moeten ook gevoed worden![]()
![]()
![]()
ja maar het is wel makkelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb die pakketten eigenlijk nog nooit gehaald vind het duur. Je moet er vaak nog dingen, zoals oa vlees nog bij kopen
Killem, of z'n wief?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is in de nacht als killem en bas en aad aanwezig zijn.![]()
![]()
definieer 'het'quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Too good to go![]()
gaan jullie het ook streamen?
We hadden laatst to good to go van die boodschappen service flink?
Maar dat was kut 5 smoothies van chantal jansen een pak boter en overpriced dunken donuts.
Toen slechte review gegeven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zag wortel, prei, paprika's, ui. Dingen die je gewoon los kan kopen stukken goedkoperquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb die pakketten eigenlijk nog nooit gehaald vind het duur. Je moet er vaak nog dingen, zoals oa vlees nog bij kopenIedereen is een kutlultrut
Ja zo denk ik ook. Alleen heb je die kruiden die hij op het laatst er bij deed dan niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag wortel, prei, paprika's, ui. Dingen die je gewoon los kan kopen stukken goedkoperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En of die je meestal al gewoon in huis hebtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag wortel, prei, paprika's, ui. Dingen die je gewoon los kan kopen stukken goedkoper![]()
![]()
Heb je ook met die spaghetti-pakketten enzo; 90% prei!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag wortel, prei, paprika's, ui. Dingen die je gewoon los kan kopen stukken goedkoper![]()
![]()
La vol met kruiden, en verse op balkon.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook. Alleen heb je die kruiden die hij op het laatst er bij deed dan niet.
Ik heb meestal niet standaard paprika of prei in huis hoor!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
En of die je meestal al gewoon in huis hebt![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook met die spaghetti-pakketten enzo; 90% prei!How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook met die spaghetti-pakketten enzo; 90% prei!![]()
Wortels, uien, knoflook, paprika eigenlijk altijd wel ......quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb meestal niet standaard paprika of prei in huis hoor!
Maar dat is voor iedereen verschillend![]()
![]()
Ik ben m'n foto-collectie op de harde schijf aan het opschonen, en ik kwam nog mijn covid-noodvoorraad tegen!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Wortels, uien, knoflook, paprika eigenlijk altijd wel ......
Maar dat is voor iedereen verschillend![]()
![]()
Voor morgen of vandaag turks brood met shoarma en champignons en courgette.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Half Nederland dacht dat wel met het stashen van toiletpapier.quote:How can I make this topic about me?![]()
Behoorde ik tot de andere helftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Half Nederland het dat wel met het stashen van toiletpapier.![]()
![]()
altijd leuk, slechte reviewsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden laatst to good to go van die boodschappen service flink?
Maar dat was kut 5 smoothies van chantal jansen een pak boter en overpriced dunken donuts.
Toen slechte review gegeven.
deze dan:![]()
![]()
Er waren foto's en filmpjes van leeggekochte supermarkten.quote:
En vlees was sowieso soms heel moeilijk om aan te kopen. (Nepvlees werd ook toen nog steeds absoluut niet aangeraakt; heb ik ook foto's van gemaakt.)![]()
Jammiequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor morgen of vandaag turks brood met shoarma en champignons en courgette.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik ook niet zelfs geen closetpapierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ja!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Half Nederland dacht dat wel met het stashen van toiletpapier.
Maar ik ken ook iemand die een vrieskist gekocht had en in z'n woonkamer gezet had en die ramvol met vlees gegooid had om de covid-periode te kunnen overleven met z'n gezin!![]()
![]()
@ieniminimuis PlePaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Half Nederland dacht dat wel met het stashen van toiletpapier.![]()
![]()
Die sultana zat in een zijvak die ik niet gebruik. Vandaar.quote:
hier kon je gewoon vlees kopen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Er waren foto's en filmpjes van leeggekochte supermarkten.
En vlees was sowieso soms heel moeilijk om aan te kopen. (Nepvlees werd ook toen nog steeds absoluut niet aangeraakt; heb ik ook foto's van gemaakt.)Smile, it's free therapy.![]()
Zeker eens. Ik had het nooit gedaan. Mijn kop in een video op FOK.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef maily het volgende:
Oke, even een shoutout naar @:kree !
respect voor het filmen en de link delen!
eet smakelijk!How can I make this topic about me?![]()
Lekker bezig kerel!quote:
Ik zie dat je snijplank regelmatig weg glijd, dat is natuurlijk reuze irritant! Om dit te voorkomen kun je je snijplank bijv op een theedoek te leggen.![]()
Niet mokke lekker wokke
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hier op een gegeven moment ook wel, maar in het begin waren de vakken hier echt leeg!quote:
Maar dit was ook de eerste gemeente in Nederland die door dat virus getroffen was.![]()
uhuuquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die sultana zat in een zijvak die ik niet gebruik. Vandaar.Smile, it's free therapy.![]()
Een goeie tip.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Lekker bezig kerel!
Ik zie dat je snijplank regelmatig weg glijd, dat is natuurlijk reuze irritant! Om dit te voorkomen kun je je snijplank bijv op een theedoek te leggen.![]()
Niet mokke lekker wokke
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Lekker bezig kerel!
Niet mokke lekker wokke![]()
![]()
Dat was in Brabantquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier op een gegeven moment ook wel, maar in het begin waren de vakken hier echt leeg!
Maar dit was ook de eerste gemeente in Nederland die door dat virus getroffen was.
Meen je niet dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!
Maar ik ken ook iemand die een vrieskist gekocht had en in z'n woonkamer gezet had en die ramvol met vlees gegooid had om de covid-periode te kunnen overleven met z'n gezin!
Ik heb niets in vooraad gekocht. Ja voor een week omdat ik iemand had die een keer in de week voor mij naar de winkel ging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeie tip van de pozzaman!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Lekker bezig kerel!
![]()
Kree werkt netjes, keuken zag er ook netjes uitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef maily het volgende:
Oke, even een shoutout naar @:kree !
respect voor het filmen en de link delen!
eet smakelijk!
Hey Schakel, daar ben je weerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Lekker bezig kerel!
Niet mokke lekker wokke
quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree werkt netjes, keuken zag er ook netjes uit
En de smoes van @kree dat het lang duurde voordat youtube de video goedgekeurd had was natuurlijk omdat hij eerst nog moest afwassen![]()
![]()
dit alle hangt aan van subscribe Enzo. want doe die filmpjes wel als leuk is. maar meer te doen meestal. hahaha dus als leuk doe ff like kost jullie niks. ej ,maak ik er no wel eentj4e.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree werkt netjes, keuken zag er ook netjes uit
Men kan voor jou ook niets verborgen houden hequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jazeker!
En de smoes van @:kree dat het lang duurde voordat youtube de video goedgekeurd had was natuurlijk omdat hij eerst nog moest afwassen
Aanrecht minder vaak schoonmaken zodat die snijplank wat beter blijft plakkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Lekker bezig kerel!
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men kan voor jou ook niets verborgen houden he![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: