SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
kan het alsnog filmen dan? maar dan is t niet liveNeem ik een biertje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
hmmmmm zal ik eens proberen dan? mss is dat ook nog wel leuk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maaktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
maak wel video van en kijken of ik die ff kan uploaden, tis maar zolang accu iPhone het doet he
Do what you love, love what you do!![]()
Zou kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt![]()
Ik als er weer kutgatjes vallen en er een mes op zijn bureau ligt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hoax dat maakt hij niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt
Dat bekommt er von Mutti.![]()
een livestream terwijl mutti maakt en hij eet danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hoax dat maakt hij niet.
Dat bekommt er von Mutti.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Woosboestquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij zou dat ook voor mij doeneen kookvlog.. nooit gehad
![]()
![]()
Jij bent ook niet te vertrouwen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kloptquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te vertrouwen.![]()
![]()
Zo kennen we je.quote:
Hey Koekiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Altijd handig als we weten wat we aan elkaar hebben.quote:
Zo is het, ook al is het niksquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd handig als we weten wat we aan elkaar hebben.![]()
![]()
Alleen nog bed opmaken, dweilen, en de honden nog een rondje en dan vind ik het voor vandaag goed. Morgen even de badkamer en de keuken goed aanpakken.![]()
Ja pak het maar even goed aanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Alleen nog bed opmaken, dweilen, en de honden nog een rondje en dan vind ik het voor vandaag goed. Morgen even de badkamer en de keuken goed aanpakken.![]()
![]()
Jij weet van aanpakken!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
![]()
Met livestream door Kree hiervanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel zin om iemand goed aan te pakken
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis nodigvorige week niks gedaan in huis
![]()
![]()
Jij komt er welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis nodigvorige week niks gedaan in huis
https://www.aanpakkers.net/![]()
mijn koken video duurt ff hoor, maar YouTube moet het verwerken nog
is het 18+?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:33 schreef kree het volgende:
mijn koken video duurt ff hoor, maar YouTube moet het verwerken nogSmile, it's free therapy.![]()
HongerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
mwah nee niet echt.quote:
ik ben wel. benieuwd hoe jullie dan koken en of het lijkt op wat ik doe eigenlijk
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet jij het ook ff verwerken zeker
Smile, it's free therapy.![]()
tis 20 min max, maar het loopt in controle procedure van YouTube nog na uploaden. LOLDo what you love, love what you do!![]()
gatver die manquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:37 schreef maily het volgende:
André Rieu betovert Vrijthof; toen moest ik slikkenSmile, it's free therapy.![]()
FF wachten. ik denk post niks. vreemds maar moet door YouTube check Enzo. 10 min nog zegt ieDo what you love, love what you do!![]()
Enzo is meestal sneller ...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:43 schreef kree het volgende:
FF wachten. ik denk post niks. vreemds maar moet door YouTube check Enzo. 10 min nog zegt ie![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je lijkt ervaring te hebben met Enzo![]()
@kree heb je geen snelkookpan? @FreshFruit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: