SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
kan het alsnog filmen dan? maar dan is t niet liveNeem ik een biertje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
hmmmmm zal ik eens proberen dan? mss is dat ook nog wel leuk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maaktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
maak wel video van en kijken of ik die ff kan uploaden, tis maar zolang accu iPhone het doet he
Do what you love, love what you do!![]()
Zou kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt![]()
Ik als er weer kutgatjes vallen en er een mes op zijn bureau ligt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hoax dat maakt hij niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil een keer livestream van mario waarin die salamibrot en kartoffelsalat maakt
Dat bekommt er von Mutti.![]()
een livestream terwijl mutti maakt en hij eet danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hoax dat maakt hij niet.
Dat bekommt er von Mutti.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Woosboestquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij zou dat ook voor mij doeneen kookvlog.. nooit gehad
![]()
![]()
Jij bent ook niet te vertrouwen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Kloptquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te vertrouwen.![]()
![]()
Zo kennen we je.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: