Ik wil geen zeikerd zijn maar ik zie daar nog steeds geen officieel bericht over.quote:
Genot.quote:
Gernot.quote:
Kadıoğlu (7 oktober 1999 (24 jaar), Arnhem) niet.quote:
Al gepost.quote:
Hij is de bliksemafleider waar alle ziektekiemen naartoe trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom hebben we Maatsen meegenomen?
Vierde man nodig om te klaverjassen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom hebben we Maatsen meegenomen?
Ik vind eigenlijk dat het dit EK best netjes gaat zonder hysterische toestanden op het veld (op dat achterlijke gebaar van Demiral na natuurlijk). Wat dat betreft hoop ik dat de voetballers zelf het goede voorbeeld blijven geven en dat het een mooie pot wordt. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor het Turkse team juist doordat ze vaak lekker fanatiek zijn, maar dit soort dingen verpesten het en zijn niet nodig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:16 schreef byah het volgende:
Dit wordt of een enorme schoppartij vol emoties gevolgd door een aantal rode kaarten of een simpele 3-0 voor Nederland
quote:Dinsdag, op de avond na zijn beëdiging als staatssecretaris en de zege van Oranje op Roemenië, liet Karremans nog weten dat hij niet naar Duitsland zou reizen voor de kwartfinale. ,,Mijn vrouw viert dan haar verjaardag en het feit dat ze dermatoloog is geworden en niet meer in opleiding is. Dat is voor mij veel belangrijker, het Nederlands elftal kan het ook wel zonder mij af’’
Nu zegt Karremans dat hij wel bij Nederland-Turkije in het stadion zit. ,,Ja, ik moest even iets omgooien ja.
Toch wel op zijn Amsterdams?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vierde man nodig om te klaverjassen.
Erdogan zou zich in '36 ook wel thuis hebben gevoeld in Berlijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:01 schreef Haags het volgende:
Beetje matig dat Adolf Erdolfgan wel komt maar prins Pils niet.
Dat het zo'n avond mag wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk
Meestal zo om de 2 of 4 jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:55 schreef TLC het volgende:
Dit is toch wel een unieke kans om helemaal tot de finale te geraken, zo'n kans krijgt Oranje niet vaak
![]()
3 jaar geleden dachten we ook dat het 'open' lag met eerst Tsjechie en daarna Denemarken of Wales. We weten intussen wel wat daar van kwam.quote:
het is dan ook een beetje dom om je nu al rijk te rekenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
3 jaar geleden dachten we ook dat het 'open' lag met eerst Tsjechie en daarna Denemarken of Wales. We weten intussen wel wat daar van kwam.
11 juli kun je het pas met een beetje zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is dan ook een beetje dom om je nu al rijk te rekenen.
uiteraard en hoop dat we de beker mee nemen naar NL. Maar hoor om me heen ook dat we zo naar die finale wandelen...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
11 juli kun je het pas met een beetje zekerheid zeggen
Turpin is ook geen feestjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:25 schreef alpeko het volgende:
Van Taylor mag echt alles. Gelukkig hebben we die niet morgen.
“IeDeReEn in de tribune deed het!”quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:54 schreef Zorro het volgende:
Die Turken
Alsof de Duitsers met een Hitlergroet een doelpunt vieren en achteraf zeggen dat ze alleen maar naar een bekende op de tribune zwaaiden
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:24 schreef polderturk het volgende:
De Chetnick groet van de Serviërs en de Adelaars groet van de Albanezen mag gewoon.
Maar de wolven groet mag niet.
Zie video.
[ x ]
Staat Ria nog bovenaan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:25 schreef TLC het volgende:
De Ria in me zegt dat het 3-0 voor Oranje gaat worden![]()
Beide andere groeten hebben niets met extreem-rechts te maken. Waarom altijd dat 'jamaar hunnie' gejank?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:24 schreef polderturk het volgende:
De Chetnick groet van de Serviërs en de Adelaars groet van de Albanezen mag gewoon.
Maar de wolven groet mag niet.
Zie video.
[ x ]
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Als Turkije wint slopen ze onze steden, als Turkije verliest slopen ze onze steden
Turken zijn mijn inziens prima volk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Als Turkije wint slopen ze onze steden, als Turkije verliest slopen ze onze steden
Die slopen helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Als geboren Zwollenaar ben ik het met je eens, maar ik zal geen traan laten om Deventerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier in Deventer heb je één van de grootste Turkse gemeenschappen van Nederland. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de stad er morgen nog staat
Oh ja, dat kan hequote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als geboren Zwollenaar ben ik het met je eens, maar ik zal geen traan laten om Deventer
Sneu gedoe is dat inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan heIk heb niet zo veel met die rivaliteit allemaal.
Tijd geleden was er hier een fietstunneltje waar het asfalt blauw geschilderd was en er stond een witte railing naast (het fietspad ligt een meter hoger dan de weg daar). Man man man, stad te kleinBlauw met wit hoe kon de gemeente dat nou doen
De kleuren van de Aartsvijand ditdat
Hard gelachen
Eens, al zullen incidenten er altijd zijn. Vroeger waren er in veel steden ook wel rellen als Nederland verloor al is dat volgens mij wel een beetje gaan liggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Turken zijn mijn inziens prima volk.
Raddraaiers heb je in iedere bevolkingsgroep maar volgens mij zijn dat over het algemeen geen Turken
Een paar deuren verderop woont een Turk zal vannacht eens wat vuurwerk afsteken puur ter eerwraak!quote:
Ik ga dit weekend expres geen kapsalon halen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Een paar deuren verderop woont een Turk zal vannacht eens wat vuurwerk afsteken puur ter eerwraak!
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:23 schreef littlemindy het volgende:
Malen voor Bergwijn en verder gelijk aan opstelling tegen Roemenië?
Hier vanavond Turkse mezze voor bij de wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend expres geen kapsalon halen.
Godverdomme lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier vanavond Turkse mezze voor bij de wedstrijd.
Aardbeving en we staan weer quitequote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Ook geen shoarma dan!! Dat verkopen ze ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend expres geen kapsalon halen.
Heb nog wel wat sucuk liggen en wil eigenlijk een tosti maken. Kan dat nog wel?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook geen shoarma dan!! Dat verkopen ze ook.
Op zich was Bergwijn niet onaardig maar hoe je hem kan laten starten boven Malen is gewoon crimineel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:46 schreef SOG het volgende:
Bij vandaag inside zei die noa dat bergwijn wss weer ging starten
Morgen mits we hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog wel wat sucuk liggen en wil eigenlijk een tosti maken. Kan dat nog wel?
Ook voor deze wedstrijd weer alle vermoedelijke opstellingen die ik kon vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:46 schreef SOG het volgende:
Bij vandaag inside zei die noa dat bergwijn wss weer ging starten
quote:UEFA
Netherlands: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Depay, Gakpo
Türkiye: Günok; Müldür, Akaydin, Bardakcı, Kadıoğlu; Yokuşlu, Ayhan; Yıldız, Çalhanoğlu, Yılmaz; Güler
Fcupdate
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
Voetbalprimeur
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Turkije: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo
Voetbalzone
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Turkije: Günok; Müldür, Akaydin, Bardakcı, Kadıoğlu; Ayhan, Çalhanoğlu, Özcan; Yılmaz, Güler, Yıldız
Sportnieuws
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Verbruggen; Aké, Van Dijk, De Vrij, Dumfries; Schouten, Reijnders, Simons; Gakpo, Memphis, Bergwijn
Voetbalnieuws
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo
Eurosport
Verwachte opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Xavi Simons; Malen, Memphis, Gakpo
Meemetoranje
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Depay en Gakpo
Soccernews
Vermoedelijke opstelling Nederland tegen Turkije (1-4-3-3)
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Turkije tegen Nederland (1-4-3-3)
Mert Günok; Müldür, Bardakcı, Akaydin, Kadioglu; Özcan, Ayhan, Çalhanoğlu; Yıldız, Yılmaz, Güler
Voetbal.headliner
Verwachte opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
Voetbalflitsen
(4-3-3) Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké, Schouten, Simons, Reijnders, Malen, Memphis, Gakpo
Footballwhispers
Vermoedelijke Opstelling Nederland:
Doelman: Bart Verbruggen
Verdedigers: Nathan Aké, Virgil van Dijk, Stefan de Vrij, Denzel Dumfries
Middenvelders: Tijjani Reijnders, Xavi Simons, Jerdy Schouten
Aanvallers: Cody Gakpo, Memphis Depay, Donyell Malen
AD
Zijn dit de elf van Koeman?
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Turkije
Günok; Müldür, Ayhan, Akaydin, Bardakcı, Kadioğlu; Özcan, Çalhanoğlu; Yılmaz, Güler, Yıldız
MSN
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Turkije: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo
Sportbookies
bet365
Opstelling Nederland: Verbruggen; Aké, Van Dijk, De Vrij, Dumfries; Reijnders, Schouten, Simons; Gakpo, Memphis, Malen
Opstelling Turkije: Günok; Kadıoğlu, Bardakcı, Akaydın, Müldür; Özcan, Ayhan, Çalhanoğlu; Yıldız, Yılmaz, Güler
Nieuwsblad.be
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen – Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké – Reijnders, Schouten – Malen, Simons, Gakpo - Depay
Vermoedelijke opstelling Turkije: Günok – Müldür, Bardakcı, Akaydin, Kadioğlu – Ayhan, Çalhanoğlu – Aktürkoğlu, Güler, Yıldız - Yılmaz
Hln.be
De vermoedelijke opstellingen
Nederland: Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké - Schouten, Reijnders - Malen, Xavi, Gakpo - Memphis
Turkije: Günok - Müldür, Akaydin, Bardakcı, Kadioğlu - Özcan, Ayhan - Güler, Çalhanoğlu, Yıldız - Yılmaz
Sports mole
Netherlands possible starting lineup:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders; Malen, Simons, Gakpo; Depay
Turkey possible starting lineup:
Günok; Müldür, Demiral, Bardakcı, Kadioğlu; Ayhan, Yokuşlu; Yıldız, Çalhanoğlu, Yılmaz; Güler
Onzin. Beide groeten zijn fascistische extreem rechtse groeten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beide andere groeten hebben niets met extreem-rechts te maken. Waarom altijd dat 'jamaar hunnie' gejank?
Sucukquote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog wel wat sucuk liggen en wil eigenlijk een tosti maken. Kan dat nog wel?
Handjes boven de deken!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:05 schreef roos94 het volgende:
Het tabletje alvast opgeladen voor vanavond lekker in bed kijken.
Bergwijn is een betere voetballer en heeft voetballend een betere klik met Depay. Malen is directer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op zich was Bergwijn niet onaardig maar hoe je hem kan laten starten boven Malen is gewoon crimineel.
Shirt omhoog dan.quote:
Ik vind het een regelrechte farce dat de man überhaupt is opgeroepen. Met zijn drie goals tegen Almere.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bergwijn is een betere voetballer en heeft voetballend een betere klik met Depay. Malen is directer.
Jij vindt een hakenkruis ook niks te maken met het nazisme zeker? Het is immers een teken dat gekaapt is door de nazis.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Onzin. Beide groeten zijn fascistische extreem rechtse groeten.
Hier is een linkse Alevietische pro-Koerdische voormalige oppositieleider die de groet doet.
Het is geen extreemrechtse groet. De groet is gekaapt door extreem rechts.
[ afbeelding ]
Snoepen van twee walletjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:32 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Je bent met ons of tegen ons
Ik verwacht dat er van begin af aan veel druk gezet gaat worden door de Turken. We hebben in de wedstrijd tegen Oostenrijk kunnen zien dat Oranje daar moeite mee (kan) hebben. Misschien scoren ze daardoor in de beginfase en gaat het een zeer lastig worden. Of de Turken houden dat niet langdurig vol en Nederland weet langzamerhand steeds meer zelf het spel te maken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die Turken (snel) in de frustratie komen om wat voor reden dan ook (snelle goal Nederland, paar gele kaarten) is het een easy win.
Volgens mij ligt het vooral aan Nederland wat voor soort wedstrijd dit wordt.
1e kwartier wordt cruciaal. Als ze die goed doorkomen net als tegen Roemenië, dan maken we van de Turken kebab.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er van begin af aan veel druk gezet gaat worden door de Turken. We hebben in de wedstrijd tegen Oostenrijk kunnen zien dat Oranje daar moeite mee (kan) hebben. Misschien scoren ze daardoor in de beginfase en gaat het een zeer lastig worden. Of de Turken houden dat niet langdurig vol en Nederland weet langzamerhand steeds meer zelf het spel te maken.
Zaten er finaal naast tegen Oostenrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:26 schreef byah het volgende:
Als ik de odds zo zie hoeven we ons niet zoveel zorgen te maken
Dat er geen polizei bij het hotel aanwezig is om dit soort acties in de kiem te smoren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:28 schreef PzKpfw het volgende:
Schijnbaar hebben er afgelopen nacht wat Turkse fans vuurwerk afgestoken bij het spelershotel van Oranje
Mensen die nog steeds geen idee hebben hoe quoteringen werkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Zaten er finaal naast tegen Oostenrijk.
daar woont mn vriendin Wilmaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Na winst vanavond massaal tüteren op Zuid.
Je stond in de finale maar bleven als kippen zonder koppen naar voren rennen, daar hoef je bij Koeman niet bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben een beetje nerveus. Heel lang geleden dat ik dat had voor een voetbalwedstrijd. Ajax - Tottenham voor het laatst en die doet nog steeds pijn.
Met of zonder snor?quote:
Dan moet je leren lezen.quote:
Gewoon nul verwachting hebben. Het maakt sowieso toch niet uit, die finale winnen we toch niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben een beetje nerveus. Heel lang geleden dat ik dat had voor een voetbalwedstrijd. Ajax - Tottenham voor het laatst en die doet nog steeds pijn.
Volgens toto zit de winst voor nl wel goed als je kijkt naar wat je voor nl winst krijgt en voor turkije winst.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon nul verwachting hebben. Het maakt sowieso toch niet uit, die finale winnen we toch niet.
Hahahaha ja mooi was datquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef roos94 het volgende:
Spelen Nederlanders van historisch getrouw niet altijd slechter in bloedheet weer? Turken zijn warmte wel gewend.
In Zuid-Afrika en Brazilië sneeuwde het inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef roos94 het volgende:
Spelen Nederlanders van historisch getrouw niet altijd slechter in bloedheet weer? Turken zijn warmte wel gewend.
Insert racistische opmerking over afkomst van Nederlandse spelers.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef roos94 het volgende:
Jerdy Schouten komt uit Hellevoetsluisquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Insert racistische opmerking over afkomst van Nederlandse spelers.
Eergisteren kreeg ik een internet reclame voor mijn neus van een Turkse goksite.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens toto zit de winst voor nl wel goed als je kijkt naar wat je voor nl winst krijgt en voor turkije winst.
Zou rakenquote:
Waarom is het in Nederland niet warm en in Berlijn wel?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef roos94 het volgende:
Mooi!quote:
Ze is geloof ik getrouwd met een kaaskop.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou raken
Al krijg je dan waarschijnlijk wat neven achter je aan
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zus komt dit weekend logeren, dus ik kijk vanavond als enige man met met vier vrouwen.![]()
En je mag niet even met je maten zuipen van de vrouw?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zus komt dit weekend logeren, dus ik kijk vanavond als enige man met met vier vrouwen.![]()
Ik kom hier af en toe wel even buurten tijdens de wedstrijd
Pics van je zusquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom hier af en toe wel even buurten tijdens de wedstrijd
oneenschquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:33 schreef polderturk het volgende:
Deze drie lijken wel broers.
[ afbeelding ]
Gelijkspel?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
Zou volpompen.quote:
Bij Spanje-Duitsland was het 25°C en toch liepen er nog spelers met lange mouwen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:06 schreef Kriegel het volgende:
Snikheet
Die wedstrijd is om 21:00 pas, dan is het naar verwachting 22-23 graden.
Daarom. Vooral als de zon weg is boeit dat niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Spanje-Duitsland was het 25°C en toch liepen er nog spelers met lange mouwen.
Mis je niks aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:45 schreef Nober het volgende:
Al een update van Bergwijn's kniepees, besproken in de persconferentie gisteren, kan hij spelen?
Ja ik dacht "Ach ik heb toch niks te doen"quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je dacht: "Laat ik eens ingaan op Roos94"?
Jammer dat je zo roekeloos met je kostbare tijd op aarde omgaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik dacht "Ach ik heb toch niks te doen"
Twee Albert Heijn tassen gevuld met kwarkquote:
Durft geen nee te zeggen, maar je ziet hem ook denken "Godverdomme, vanavond met mien giechel op NOS Journaal"quote:
Geil wijf, goede tetten.quote:
Paar jaar geleden had je een mooie docu over deze keuze. Boulahrouz o.a. had dit andersom: Nederland vroeg hem en Marokko niet dus voor hem was het geen keuze eigenlijk. Heel nuchter en verder had hij er geen gedoe mee en zeker geen mening over anderen die een andere keuze gemaakt zouden hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:48 schreef polderturk het volgende:
De droom van Kadioglu was altijd om voor het Nederlands elftal te voetballen. Maar hij is nooit gevraagd.
Hij is wel door het Turks elftal gevraagd. Nu speelt hij voor Turkije. Zijn moeder is overigens Nederlands.
Iemand op fok had hem beledigd omdat hij voor het Turks elftal had gekozen ipv het Nederlands elftal.
https://nos.nl/artikel/25(...)aar-niet-minder-mooi
Net als in 1938.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zijn hier KNEITERVEEL Oostenrijkers.
Die waren er dus ook maar weer te veel in gaan geloven.
Die hadden alvast de wedstrijd Nederland-Oostenrijk geboekt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zijn hier KNEITERVEEL Oostenrijkers.
Die waren er dus ook maar weer te veel in gaan geloven.
Kans voor de Turken bedoel je.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die hadden alvast de wedstrijd Nederland-Oostenrijk geboekt.
Ze zullen nu wel Nederland supporteren.
Een kans voor Nederlanders om kaarten te bemachtigen.
Er zijn 40.000 Nederlanders in Berlijn.
Toen ik achter het doel stond in 1988 sprong ik in het stadion een Deen op z'n rug toen van Basten scoorde tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is het vanavond wel of niet aan te raden een broodje döner te bestellen in de rust?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maak er een feest van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kans voor de Turken bedoel je.
We zijn zwaar in de minderheid.
Als je zonder knoflooksaus bestelt is het wel veilig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het vanavond wel of niet aan te raden een broodje döner te bestellen in de rust?
Van bijna 40 meter snoeihard precies in de rechterbovenhoek. Zulke goals hebben we nog niet gezien dit EK.quote:
Dapper.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het vanavond wel of niet aan te raden een broodje döner te bestellen in de rust?
Nee, ik heb dat bij het vorige WK gedaan toen Turkije moest spelen. Half aangebrande rolquote:
In de groepsfase waren er wel wat mooie goals.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Van bijna 40 meter snoeihard precies in de rechterbovenhoek. Zulke goals hebben we nog niet gezien dit EK.
Daarom moet je nooit vooruit boeken 😂quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik achter het doel stond in 1988 sprong ik in het stadion een Deen op z'n rug toen van Basten scoorde tegen Duitsland.
Ik verkocht de finalekaartjes op EK-2000 voor 5000 guldenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit vooruit boeken 😂
Al zal het geen probleem zijn de kaartjes te verkopen.
In 1990 was ik er 100% van overtuigd dat we wereldkampioen zouden worden. We hoefden alleen nog maar de wedstrijden te spelen. Nog nooit ben ik zo teleurgesteld geweest. Als Cruijff bondscoach was geworden ipv Beenhakker hadden we het beter gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verkocht de finalekaartjes op EK-2000 voor 5000 gulden
Echt zesjescultuur weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
Koeman gisteren in de persconsconferentie. 'We willen de halve finale halen, dat hebben we niet vaak gedaan.' Op Duitsland na het meeste keer. 6 dan. Kan een goeie opvolger worden van van Basten als analist.
Daarom BBC want Engeland.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:41 schreef tong80 het volgende:
Twee domme wijven en een bejaarde aan tafel.
Uhh, jawel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat 'Grijze wolf' bestaat toch al 100 jaar niet meer?
Bellingham welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de groepsfase waren er wel wat mooie goals.
Maar nog geen legendarische goals gezien die je jaren blijft herinneren nee.
Natuurlijk, Ahmed.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, succes met handhaven
quote:
Zou er veel getoeterd worden? Waarschijnlijk wel wat Nederlanders die een beetje kinderachtig gaan doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, succes met handhaven
Ik hoop één groot gezamelijk feestje, wat de uitslag ook moge zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zou er veel getoeterd worden? Waarschijnlijk wel wat Nederlanders die een beetje kinderachtig gaan doen.
Bij mijn ouders in wijk zitten een Turks café en een buurtkroeg direct naast elkaarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:10 schreef Magister_Artium het volgende:
Staat in de grotere steden de ME al op te warmen? Wordt na afloop niet overal gezellig…
Nederlanders hebben geen enkele reden om een feestje te vieren als Nederland verliest.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:29 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik hoop één groot gezamelijk feestje, wat de uitslag ook moge zijn
Zijn vaak wel best betrouwbaarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:42 schreef polderturk het volgende:
Turkse goksite.
Winst Nederland: 1,65 x de inzet
Gelijkspel: 4,2 x de inzet
Winst Turkije: 5,75 x de inzet
Nederland verreweg de favoriet bij deze goksite.
In Zuid Afrika was het winter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika en Brazilië sneeuwde het inderdaad
Dream onquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:29 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik hoop één groot gezamelijk feestje, wat de uitslag ook moge zijn
Waarom niet?quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Als wij winnen zou ik de komende weken geen knoflooksaus bij de Turk nemen.
quote:From the Republic of Türkiye to The Netherlands, we are sure many fans will be watching the ⚽ game today.
Sport can inspire, bridge differences and change the world. Our shared passion for sport brings Dutch and Turkish people closer together.
İyi olan kazansın @MFATurkiye 😉
Deed ik toch al nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Knoflooksaus is sowieso viesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan ze haar tetten laten zien?quote:
De Ligt gaf Demiral een hand.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
Heel beschaafd Europa is vanavond voor Nederland. 600 miljoen juichen voor Oranje vanavond.
Tjah, waarom niet eigenlijk? Als 600 miljoen mensen zogenaamd over de zeik zijn vanwege een handgebaar van desbetreffende oud-ploeggenoot, dan is desbetreffende oud-ploeggenoot een hand geven toch ook 'not dun'?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wow een oud-ploeggenoot. De ligt aan de schandpaal!!!!
IK VIND HET SPANNEND!!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe is het met jullie ORANJEKOORTS??
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik kijk voetbalquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef Durmada het volgende:
Overigens leuk dat mijn Bergwijn pleidooi een vervolg krijgt. Heel FOK is stil...
Nee hoor ik was het met je eensquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef Durmada het volgende:
Overigens leuk dat mijn Bergwijn pleidooi een vervolg krijgt. Heel FOK is stil...
Er stemmen ook genoeg mensen op Gekke Geertje, dus om dan van slag te raken van een nationalistisch gebaar uit een ander land is wel een beetje gekquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Tjah, waarom niet eigenlijk? Als 600 miljoen mensen zogenaamd over de zeik zijn vanwege een handgebaar van desbetreffende oud-ploeggenoot, dan is desbetreffende oud-ploeggenoot een hand geven toch ook 'not dun'?
Het hele land stond ook op zijn kop toen Ziyech met een oud-ploeggenoot op de foto ging. De selectieve verontwaardiging is weer uber-mega-gigantisch.
En de Ligt zit toch ook in het wappie-kamp (lol)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Er stemmen ook genoeg mensen op Gekke Geertje, dus om dan van slag te raken van een nationalistisch gebaar uit een ander land is wel een beetje gek
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:03 schreef Drxx het volgende:
Men heeft voor vanavond een speciaal nummer uitgebracht, ter vervanging voor het getüüter:
[ x ]
Is ook zo. Maar ja, het was de afgelopen 3? dagen zowat hét hoofdonderwerp in pundit shows. Dus kennelijk leeft het heel erg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Er stemmen ook genoeg mensen op Gekke Geertje, dus om dan van slag te raken van een nationalistisch gebaar uit een ander land is wel een beetje gek
Van alle Nederlandse bagger vind ik dat nummer stiekem best leukquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik woon niet écht in een tokkiebuurt, maar de buren hebben een feestje en Engelbewaarder galmt door de buurt
Dan woon je gewoon in een tokkiebuurt, natnekquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik woon niet écht in een tokkiebuurt, maar de buren hebben een feestje en Engelbewaarder galmt door de buurt
Ik heb de Negende van Dvorak hard opgezet om de huizenprijzen op peil te houdenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan woon je gewoon in een tokkiebuurt, natnek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |