Ik wil geen zeikerd zijn maar ik zie daar nog steeds geen officieel bericht over.quote:
Genot.quote:
Gernot.quote:
Kadıoğlu (7 oktober 1999 (24 jaar), Arnhem) niet.quote:
Al gepost.quote:
Hij is de bliksemafleider waar alle ziektekiemen naartoe trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom hebben we Maatsen meegenomen?
Vierde man nodig om te klaverjassen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom hebben we Maatsen meegenomen?
Ik vind eigenlijk dat het dit EK best netjes gaat zonder hysterische toestanden op het veld (op dat achterlijke gebaar van Demiral na natuurlijk). Wat dat betreft hoop ik dat de voetballers zelf het goede voorbeeld blijven geven en dat het een mooie pot wordt. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor het Turkse team juist doordat ze vaak lekker fanatiek zijn, maar dit soort dingen verpesten het en zijn niet nodig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:16 schreef byah het volgende:
Dit wordt of een enorme schoppartij vol emoties gevolgd door een aantal rode kaarten of een simpele 3-0 voor Nederland
quote:Dinsdag, op de avond na zijn beëdiging als staatssecretaris en de zege van Oranje op Roemenië, liet Karremans nog weten dat hij niet naar Duitsland zou reizen voor de kwartfinale. ,,Mijn vrouw viert dan haar verjaardag en het feit dat ze dermatoloog is geworden en niet meer in opleiding is. Dat is voor mij veel belangrijker, het Nederlands elftal kan het ook wel zonder mij af’’
Nu zegt Karremans dat hij wel bij Nederland-Turkije in het stadion zit. ,,Ja, ik moest even iets omgooien ja.
Toch wel op zijn Amsterdams?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vierde man nodig om te klaverjassen.
Erdogan zou zich in '36 ook wel thuis hebben gevoeld in Berlijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:01 schreef Haags het volgende:
Beetje matig dat Adolf Erdolfgan wel komt maar prins Pils niet.
Dat het zo'n avond mag wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk
Meestal zo om de 2 of 4 jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:55 schreef TLC het volgende:
Dit is toch wel een unieke kans om helemaal tot de finale te geraken, zo'n kans krijgt Oranje niet vaak
![]()
3 jaar geleden dachten we ook dat het 'open' lag met eerst Tsjechie en daarna Denemarken of Wales. We weten intussen wel wat daar van kwam.quote:
het is dan ook een beetje dom om je nu al rijk te rekenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
3 jaar geleden dachten we ook dat het 'open' lag met eerst Tsjechie en daarna Denemarken of Wales. We weten intussen wel wat daar van kwam.
11 juli kun je het pas met een beetje zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is dan ook een beetje dom om je nu al rijk te rekenen.
uiteraard en hoop dat we de beker mee nemen naar NL. Maar hoor om me heen ook dat we zo naar die finale wandelen...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
11 juli kun je het pas met een beetje zekerheid zeggen
Turpin is ook geen feestjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:25 schreef alpeko het volgende:
Van Taylor mag echt alles. Gelukkig hebben we die niet morgen.
“IeDeReEn in de tribune deed het!”quote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:54 schreef Zorro het volgende:
Die Turken
Alsof de Duitsers met een Hitlergroet een doelpunt vieren en achteraf zeggen dat ze alleen maar naar een bekende op de tribune zwaaiden
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:24 schreef polderturk het volgende:
De Chetnick groet van de Serviërs en de Adelaars groet van de Albanezen mag gewoon.
Maar de wolven groet mag niet.
Zie video.
[ x ]
Staat Ria nog bovenaan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:25 schreef TLC het volgende:
De Ria in me zegt dat het 3-0 voor Oranje gaat worden![]()
Beide andere groeten hebben niets met extreem-rechts te maken. Waarom altijd dat 'jamaar hunnie' gejank?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:24 schreef polderturk het volgende:
De Chetnick groet van de Serviërs en de Adelaars groet van de Albanezen mag gewoon.
Maar de wolven groet mag niet.
Zie video.
[ x ]
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Als Turkije wint slopen ze onze steden, als Turkije verliest slopen ze onze steden
Turken zijn mijn inziens prima volk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Als Turkije wint slopen ze onze steden, als Turkije verliest slopen ze onze steden
Die slopen helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Als geboren Zwollenaar ben ik het met je eens, maar ik zal geen traan laten om Deventerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier in Deventer heb je één van de grootste Turkse gemeenschappen van Nederland. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de stad er morgen nog staat
Oh ja, dat kan hequote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als geboren Zwollenaar ben ik het met je eens, maar ik zal geen traan laten om Deventer
Sneu gedoe is dat inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan heIk heb niet zo veel met die rivaliteit allemaal.
Tijd geleden was er hier een fietstunneltje waar het asfalt blauw geschilderd was en er stond een witte railing naast (het fietspad ligt een meter hoger dan de weg daar). Man man man, stad te kleinBlauw met wit hoe kon de gemeente dat nou doen
De kleuren van de Aartsvijand ditdat
Hard gelachen
Eens, al zullen incidenten er altijd zijn. Vroeger waren er in veel steden ook wel rellen als Nederland verloor al is dat volgens mij wel een beetje gaan liggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Turken zijn mijn inziens prima volk.
Raddraaiers heb je in iedere bevolkingsgroep maar volgens mij zijn dat over het algemeen geen Turken
Een paar deuren verderop woont een Turk zal vannacht eens wat vuurwerk afsteken puur ter eerwraak!quote:
Ik ga dit weekend expres geen kapsalon halen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Een paar deuren verderop woont een Turk zal vannacht eens wat vuurwerk afsteken puur ter eerwraak!
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:23 schreef littlemindy het volgende:
Malen voor Bergwijn en verder gelijk aan opstelling tegen Roemenië?
Hier vanavond Turkse mezze voor bij de wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend expres geen kapsalon halen.
Godverdomme lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier vanavond Turkse mezze voor bij de wedstrijd.
Aardbeving en we staan weer quitequote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Ook geen shoarma dan!! Dat verkopen ze ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend expres geen kapsalon halen.
Heb nog wel wat sucuk liggen en wil eigenlijk een tosti maken. Kan dat nog wel?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook geen shoarma dan!! Dat verkopen ze ook.
Op zich was Bergwijn niet onaardig maar hoe je hem kan laten starten boven Malen is gewoon crimineel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:46 schreef SOG het volgende:
Bij vandaag inside zei die noa dat bergwijn wss weer ging starten
Morgen mits we hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog wel wat sucuk liggen en wil eigenlijk een tosti maken. Kan dat nog wel?
Ook voor deze wedstrijd weer alle vermoedelijke opstellingen die ik kon vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:46 schreef SOG het volgende:
Bij vandaag inside zei die noa dat bergwijn wss weer ging starten
quote:UEFA
Netherlands: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Depay, Gakpo
Türkiye: Günok; Müldür, Akaydin, Bardakcı, Kadıoğlu; Yokuşlu, Ayhan; Yıldız, Çalhanoğlu, Yılmaz; Güler
Fcupdate
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
Voetbalprimeur
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Turkije: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo
Voetbalzone
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Turkije: Günok; Müldür, Akaydin, Bardakcı, Kadıoğlu; Ayhan, Çalhanoğlu, Özcan; Yılmaz, Güler, Yıldız
Sportnieuws
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Verbruggen; Aké, Van Dijk, De Vrij, Dumfries; Schouten, Reijnders, Simons; Gakpo, Memphis, Bergwijn
Voetbalnieuws
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo
Eurosport
Verwachte opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Xavi Simons; Malen, Memphis, Gakpo
Meemetoranje
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Depay en Gakpo
Soccernews
Vermoedelijke opstelling Nederland tegen Turkije (1-4-3-3)
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Turkije tegen Nederland (1-4-3-3)
Mert Günok; Müldür, Bardakcı, Akaydin, Kadioglu; Özcan, Ayhan, Çalhanoğlu; Yıldız, Yılmaz, Güler
Voetbal.headliner
Verwachte opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
Voetbalflitsen
(4-3-3) Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké, Schouten, Simons, Reijnders, Malen, Memphis, Gakpo
Footballwhispers
Vermoedelijke Opstelling Nederland:
Doelman: Bart Verbruggen
Verdedigers: Nathan Aké, Virgil van Dijk, Stefan de Vrij, Denzel Dumfries
Middenvelders: Tijjani Reijnders, Xavi Simons, Jerdy Schouten
Aanvallers: Cody Gakpo, Memphis Depay, Donyell Malen
AD
Zijn dit de elf van Koeman?
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Turkije
Günok; Müldür, Ayhan, Akaydin, Bardakcı, Kadioğlu; Özcan, Çalhanoğlu; Yılmaz, Güler, Yıldız
MSN
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Turkije: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo
Sportbookies
bet365
Opstelling Nederland: Verbruggen; Aké, Van Dijk, De Vrij, Dumfries; Reijnders, Schouten, Simons; Gakpo, Memphis, Malen
Opstelling Turkije: Günok; Kadıoğlu, Bardakcı, Akaydın, Müldür; Özcan, Ayhan, Çalhanoğlu; Yıldız, Yılmaz, Güler
Nieuwsblad.be
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen – Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké – Reijnders, Schouten – Malen, Simons, Gakpo - Depay
Vermoedelijke opstelling Turkije: Günok – Müldür, Bardakcı, Akaydin, Kadioğlu – Ayhan, Çalhanoğlu – Aktürkoğlu, Güler, Yıldız - Yılmaz
Hln.be
De vermoedelijke opstellingen
Nederland: Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké - Schouten, Reijnders - Malen, Xavi, Gakpo - Memphis
Turkije: Günok - Müldür, Akaydin, Bardakcı, Kadioğlu - Özcan, Ayhan - Güler, Çalhanoğlu, Yıldız - Yılmaz
Sports mole
Netherlands possible starting lineup:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders; Malen, Simons, Gakpo; Depay
Turkey possible starting lineup:
Günok; Müldür, Demiral, Bardakcı, Kadioğlu; Ayhan, Yokuşlu; Yıldız, Çalhanoğlu, Yılmaz; Güler
Onzin. Beide groeten zijn fascistische extreem rechtse groeten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beide andere groeten hebben niets met extreem-rechts te maken. Waarom altijd dat 'jamaar hunnie' gejank?
Sucukquote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog wel wat sucuk liggen en wil eigenlijk een tosti maken. Kan dat nog wel?
Handjes boven de deken!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:05 schreef roos94 het volgende:
Het tabletje alvast opgeladen voor vanavond lekker in bed kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |