Ik wil geen zeikerd zijn maar ik zie daar nog steeds geen officieel bericht over.quote:
Genot.quote:
Gernot.quote:
Kadıoğlu (7 oktober 1999 (24 jaar), Arnhem) niet.quote:
Al gepost.quote:
Hij is de bliksemafleider waar alle ziektekiemen naartoe trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom hebben we Maatsen meegenomen?
Vierde man nodig om te klaverjassen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom hebben we Maatsen meegenomen?
Ik vind eigenlijk dat het dit EK best netjes gaat zonder hysterische toestanden op het veld (op dat achterlijke gebaar van Demiral na natuurlijk). Wat dat betreft hoop ik dat de voetballers zelf het goede voorbeeld blijven geven en dat het een mooie pot wordt. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor het Turkse team juist doordat ze vaak lekker fanatiek zijn, maar dit soort dingen verpesten het en zijn niet nodig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:16 schreef byah het volgende:
Dit wordt of een enorme schoppartij vol emoties gevolgd door een aantal rode kaarten of een simpele 3-0 voor Nederland
quote:Dinsdag, op de avond na zijn beëdiging als staatssecretaris en de zege van Oranje op Roemenië, liet Karremans nog weten dat hij niet naar Duitsland zou reizen voor de kwartfinale. ,,Mijn vrouw viert dan haar verjaardag en het feit dat ze dermatoloog is geworden en niet meer in opleiding is. Dat is voor mij veel belangrijker, het Nederlands elftal kan het ook wel zonder mij af’’
Nu zegt Karremans dat hij wel bij Nederland-Turkije in het stadion zit. ,,Ja, ik moest even iets omgooien ja.
Toch wel op zijn Amsterdams?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vierde man nodig om te klaverjassen.
Erdogan zou zich in '36 ook wel thuis hebben gevoeld in Berlijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:01 schreef Haags het volgende:
Beetje matig dat Adolf Erdolfgan wel komt maar prins Pils niet.
Dat het zo'n avond mag wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk
Meestal zo om de 2 of 4 jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:55 schreef TLC het volgende:
Dit is toch wel een unieke kans om helemaal tot de finale te geraken, zo'n kans krijgt Oranje niet vaak
![]()
3 jaar geleden dachten we ook dat het 'open' lag met eerst Tsjechie en daarna Denemarken of Wales. We weten intussen wel wat daar van kwam.quote:
het is dan ook een beetje dom om je nu al rijk te rekenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
3 jaar geleden dachten we ook dat het 'open' lag met eerst Tsjechie en daarna Denemarken of Wales. We weten intussen wel wat daar van kwam.
11 juli kun je het pas met een beetje zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is dan ook een beetje dom om je nu al rijk te rekenen.
uiteraard en hoop dat we de beker mee nemen naar NL. Maar hoor om me heen ook dat we zo naar die finale wandelen...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
11 juli kun je het pas met een beetje zekerheid zeggen
Turpin is ook geen feestjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:25 schreef alpeko het volgende:
Van Taylor mag echt alles. Gelukkig hebben we die niet morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |