abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214163849
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wie kan dat nou beter weten dat Moslims zelf. Ik wil niet heel intelligent doen hoor, maar Mutant en ik zijn Moslims. Vraag het ons.

:{²
Nee nee, ze worden onderdrukt. Ook al schreeuwen die moslimas zelf van de daken dat ze niet onderdrukt worden. Commercieel ingestelde Lala Gul heeft altijd gelijk.
pi_214163869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:43 schreef Gia het volgende:

[..]
Met dat verschil dat Joden en nonnen er niet moeilijk over doen om ook zonder gewaad of pruik in het openbaar te treden. Nonnen dragen hun habijt vaak alleen tijdens gebeden. Daarbuiten werken ze, vaak in zorg beroepen en dragen ze geen habijt. Ik heb vroeger een juf gehad die non was en die stond in normale kleren voor de klas.

Zodra je zegt: Ik moet dit dragen, is dat geen vrijheid meer.
Niet correct, ze dragen pruiken en habijt gewoon in het openbaar. In Marokko zie je ze gewoon zo buiten rondlopen en hun ding doen.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:45:50 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214163887
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee nee, ze worden onderdrukt. Ook al schreeuwen die moslimas zelf van de daken dat ze niet onderdrukt worden. Commercieel ingestelde Lala Gul heeft altijd gelijk.
Snap je. Dus ze zijn niet voor waarheidsvinding. Ze blaten elkaar maar na en dan wordt het vanzelf wel waar. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:46:05 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214163891
quote:

[..]
Dat is flauw. Lala Gul heeft haar ervaringen gedeeld. Waarom dan nu commercieel ingesteld?

Vele mensen hebben een boek geschreven over wat ze hebben meegemaakt toen ze hun geloof de rug toekeerden.
En dat mag. De wereld mag weten hoe het er dan aan toe kan gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214163919
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is flauw. Lala Gul heeft haar ervaringen gedeeld. Waarom dan nu commercieel ingesteld?

Vele mensen hebben een boek geschreven over wat ze hebben meegemaakt toen ze hun geloof de rug toekeerden.
En dat mag. De wereld mag weten hoe het er dan aan toe kan gaan.
Dat is zeker flauw, tegelijkertijd wordt haar situatie nu gezien als de maatstaf. Dat is mijn punt. Een moslima die het tegenovergestelde beweert is de leugenaar.
pi_214163925
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Check mijn ondertitel eens zou ik zeggen. Op een betere manier kan ik écht niet antwoorden. Ik zou er 2 zaken aan willen toevoegen:

1. We are here to stay
2. Ik voel me fier
3. Yep

Ik heb de indruk dat je het belangrijker vindt om je plaats op aarde veilig te stellen dan je plaatsje in de hemel. Correct me if I'm wrong.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:49:06 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214163930
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
In het christendom en jodendom is het eerbied aan God, maar die gekke moslima’s doen het om een zo lelijk mogelijke bakkes te krijgen om al die geile moslims op afstand te houden. :') ga toch lekker buitenspelen met deze vermoeiende amateur-Wilders act.
Niet moslims, Alle mannen. Dat is uit monden van bepaalde moslims in dit en overige topics ook zodanig verwoord. Termen als kuisheid vliegen ook steeds in het rond.

Vermoeiend dat je gewoon uitermate selectief leest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214163934
quote:

[..]
Wie kan dat nou beter weten dat Moslims zelf. Ik wil niet heel intelligent doen hoor, maar Mutant en ik zijn Moslims. Vraag het ons.

De grootste fout die mensen maken is moslims vragen, ze moeten oud moslims vragen. Want moslims zelf zullen ten alle tijden hun geloof beschermen.

Er worden vrouwen onderdrukt door die doek, genoeg meiden die hem niet willen dragen. En het feit dat jij en Mutant01 dit maar blijven ontkennen of overheen praten bevestigd hoe jullie denken over de vrijheid in de islam, want jullie weten dit net zo goed.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:49:33 #129
3542 Gia
User under construction
pi_214163936
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Niet correct, ze dragen pruiken en habijt gewoon in het openbaar. In Marokko zie je ze gewoon zo buiten rondlopen en hun ding doen.
Kan, maar het moet niet. Dat is het verschil. Er is geen religieuze plicht dit altijd in het openbaar te dragen.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:49:46 #130
13462 BansheeBoy
pi_214163937
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:43 schreef Gia het volgende:

Zodra je zegt: Ik moet dit dragen, is dat geen vrijheid meer.
Je moet werken voor je centen. Gaat wat ver om dat als verkapte slavernij weg te zetten. Je bent de doelpalen aan het verplaatsen tijdens de wedstrijd. Nergens voor nodig. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:49:49 #131
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_214163938
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Check mijn ondertitel eens zou ik zeggen. Op een betere manier kan ik écht niet antwoorden. Ik zou er 2 zaken aan willen toevoegen:

1. We are here to stay
2. Ik voel me fier
3. Yep

Je partiras pas, zeg maar..?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_214163941
M.b.t. Lale Gül vind ik haar recente reactie op Twitter X m.b.t. de hoofddoek kwestie best wel raak:

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_214163954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef Origami94 het volgende:

[..]
The Western Supremacy bias. Opvallend is dat landen in ZA of Azie (ZO) laag scoren
Ja, heel raar dat laatste.

Helemaal geen onderdrukking in die delen van de wereld :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:51:03 #134
13462 BansheeBoy
pi_214163956
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:48 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat je het belangrijker vindt om je plaats op aarde veilig te stellen dan je plaatsje in de hemel. Correct me if I'm wrong.
Stel je vraag eens anders. Ik kan hem niet plaatsen. Dank je.

pi_214163960
quote:

[..]

Want jij spreekt voor alle moslims oid? Een paar posts terug zat iemand nog te ageren dat er heel veel nuances zijn tussen verschillende moslimlanden etc. Vreemd hoe snel dat argument opeens wordt genegeerd ten wille van persoonlijke anekdotes.
quote:

[..]
Oh niet allemaal. Maar het gebeurt natuurlijk wel. En veel. Doen alsof dat niet zo is is typisch cultgedrag.
Conscience do cost.
pi_214163962
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Kan, maar het moet niet. Dat is het verschil. Er is geen religieuze plicht dit altijd in het openbaar te dragen.
Het is een religieuze plicht volgens bepaalde kringen. Je bent nu een verschil aan het zoeken, maar die is er gewoon niet. In het openbaar zonder pruik is bijv. bij orthodoxe Joden echt not done.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:52:03 #137
3542 Gia
User under construction
pi_214163968
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je moet werken voor je centen. Gaat wat ver om dat als verkapte slavernij weg te zetten. Je bent de doelpalen aan het verplaatsen tijdens de wedstrijd. Nergens voor nodig. :')

Je mag werken, en dan krijg je betaald. Niemand zegt dat je moet werken.
pi_214163980
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:51 schreef ems. het volgende:
Oh niet allemaal. Maar het gebeurt natuurlijk wel. En veel. Doen alsof dat niet zo is is typisch cultgedrag.
Focus je daar dan lekker op ipv de gemiddelde moslima hiermee lastig te vallen?
pi_214163987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Afdwingen door een ander is nooit oke. Ervoor kiezen omdat je vindt dat het hoort bij je religie en de regels die daarbij horen, is gewoon vrijheid. Joodse vrouwen dragen doorgaans een pruik, omdat ze vinden dat het bij jun religie hoort. Nonnen dragen hele specifieke gewaden. Omdat ze vinden dat het bij hun geloof hoort. Allemaal hun eigen keuze.
Joodse vrouwen zie ik hier nooit lopen, althans ik kan ze niet identificeren als Joods omdat ze er waarschijnlijk normaal bijlopen. Nonnen lopen doorgaans in hun gewaad zodra ze werken voor de kerk. Deze nonnen hebben ook de keuze om voor de kerk te gaan werken en te dienen, ze krijgen niet al vanaf kind te horen dat ze naar de hel gaan als ze geen nonnenpak aanhebben, ze krijgen niet te horen dat ze onzedig of een hoer zijn als ze zich niet kleden als een non. Islamitische kinderen krijgen dit met de paplepel ingegoten, teveel meiden meegemaakt die op jongere leeftijd zo tegen de hoofddoek waren en opeens na een zomertje herkomstland waren ze de meeste vrome moslima's in hoofddoek. Teveel meiden meegemaakt die niks mochten, nergens heen zonder die doek. Dus welke vrije keuze hebben ze? Ja ze hebben de keuze om die doek niet om te doen, maar dat heeft gevolgen voor hun "vrijheid".

Vrijheid om die doek te dragen, vrijheid om die doek niet te dragen. Het huidige linkerkamp en de moslims geven geen reet om die laatste vrijheid.

Sekteleden die collectief zelfmoord plegen maken die keuze ook zelf en in vrijheid, neemt niet weg dat ze jarenlang geïndoctrineerd zijn geworden door die sekte.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:54:06 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214163990
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoals ik ook al tegen Triggershott zei:

Omdat jij als de dood bent dat je niet in het paradijs komt, o.a. door wellicht, oh gruwel, opgewonden te raken van een vrouwelijk hoofd, dient een vrouw zich te bedekken.

En dat heb je in allerlei varianten al heel vaak zo verkondigd.

Vrouwen dienen zich te bedekken omdat mannen, die jagers, 'van een andere biologische opmaak' en 'meer met seks bezig' zijn (JOUW woorden), en dus is het voor beide partijen beter zo, én verklaar je waarom jij je hoofd niet hoeft te bedekken.

Dat het verder een plicht is voor de vrouw om seks te geven aan haar man, en dat dat goed is omdat manlief anders buiten de deur gaat neuken, is nog zo'n geweldig staaltje inzicht van je, en ga ik wegens de volstrekte immoraliteit ervan niet eens meer op in.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214164010
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je benoemt nu de specifieke situatie in Iran. Zo werkt dat dus specifiek daar. In andere landen werkt dat dus niet zo.
Nee, in Saudi-Arabië is er gewoon een koning (of nu dan een troonopvolger) die een bijna ongelimiteerde macht heeft. En de regering is nog gebaseerd op de oude, tribale tradities, waarbij iedereen verhaal kan gaan halen bij de grootste baas. En dat zie je dan ook op televisie, alhoewel dat bijna zeker alleen voor de show is.

In de praktijk is het dus een legertje van "sterke mannen", meestal lid van het koningshuis, die naar eigen inzicht de wetten maken. En veel onderlinge strijd, natuurlijk. Ik denk niet dat de religie daar veel inbreng heeft, behalve in alle tradities die ze blijven handhaven.
pi_214164022
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kan hem niet duidelijker stellen. Wat begrijp je niet precies? Je wil toch naar de hemel, dat is toch de reden waarom je een geloof aanhangt? Wat heeft het voor nut, te zeggen dat je hier blijft? De hemel lijkt me belangrijker dan een land, lijkt me.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:57:16 #143
3542 Gia
User under construction
pi_214164032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het is een religieuze plicht volgens bepaalde kringen. Je bent nu een verschil aan het zoeken, maar die is er gewoon niet. In het openbaar zonder pruik is bijv. bij orthodoxe Joden echt not done.
Er is nog nooit een rechtszaak geweest omdat een Joodse vrouw ergens haar pruik niet mocht dragen.
Er zijn meerdere zaken geweest waar het om een hoofddoekje ging.
En nonnen hebben geen enkele religieuze plicht om in het openbaar een habijt te dragen. Ze dragen die doorgaans als ze naar het gebed gaan. Maar hier in Nederland herken je een non in het openbaar aan het opzichtige kruis dat ze om haar nek draagt en niet aan een habijt, omdat ze die vaak niet draagt.

Dat ze dat mogelijk in Marokko wel altijd doen, kan ook uit een soort van afzetten zijn. Zich willen onderscheiden.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:57:23 #144
13462 BansheeBoy
pi_214164034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De grootste fout die mensen maken is moslims vragen, ze moeten oud moslims vragen. Want moslims zelf zullen ten alle tijden hun geloof beschermen.
Wat is dat voor wetenschap. :') Alsof nestbevuilers 100% de waarheid spreken. Meestal komen ze met anekdotisch "bewijs". Alles om de ongelovige te pleasen voor persoonlijk (aards) gewin. Dit gaat verder dan naïviteit, maar dit is gewoon domheid als je die blind geloofd. Ik begrijp best dat je iemand heel graag wilt geloven die je eigen vooroordelen bevestigt. Maar wees eerlijk genoeg voor en naar jezelf om dat niet als waarheidsvinding weg te zetten. Want dat is het niet.

Menno.

vrijdag 5 juli 2024 @ 11:57:25 #145
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_214164035
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoals ik ook al tegen Triggershott zei:

Omdat jij als de dood bent dat je niet in het paradijs komt, o.a. door wellicht, oh gruwel, opgewonden te raken van een vrouwelijk hoofd, dient een vrouw zich te bedekken.

En dat heb je in allerlei varianten al heel vaak zo verkondigd.

Vrouwen dienen zich te bedekken omdat mannen, die jagers, 'van een andere biologische opmaak' en 'meer met seks bezig' zijn (JOUW woorden), en dus is het voor beide partijen beter zo, én verklaar je waarom jij je hoofd niet hoeft te bedekken.

Dat het verder een plicht is voor de vrouw om seks te geven aan haar man, en dat dat goed is omdat manlief anders buiten de deur gaat neuken, is nog zo'n geweldig staaltje inzicht van je, en ga ik wegens de volstrekte immoraliteit ervan niet eens meer op in.
Het is sowieso opvallend dat het "de heren" zijn die in dit topic een lans breken voor de hoofddoek.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:57:55 #146
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214164040
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet moslims, Alle mannen. Dat is uit monden van bepaalde moslims in dit en overige topics ook zodanig verwoord.
Oh, bepaalde moslims op het fok!forum zeggen iets anders? Dat maakt natuurlijk alles anders!
Dit, dus.
pi_214164043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:53 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Joodse vrouwen zie ik hier nooit lopen, althans ik kan ze niet identificeren als Joods omdat ze er waarschijnlijk normaal bijlopen. Nonnen lopen doorgaans in hun gewaad zodra ze werken voor de kerk. Deze nonnen hebben ook de keuze om voor de kerk te gaan werken en te dienen, ze krijgen niet al vanaf kind te horen dat ze naar de hel gaan als ze geen nonnenpak aanhebben, ze krijgen niet te horen dat ze onzedig of een hoer zijn als ze zich niet kleden als een non. Islamitische kinderen krijgen dit met de paplepel ingegoten, teveel meiden meegemaakt die op jongere leeftijd zo tegen de hoofddoek waren en opeens na een zomertje herkomstland waren ze de meeste vrome moslima's in hoofddoek. Teveel meiden meegemaakt die niks mochten, nergens heen zonder die doek. Dus welke vrije keuze hebben ze? Ja ze hebben de keuze om die doek niet om te doen, maar dat heeft gevolgen voor hun "vrijheid".

Vrijheid om die doek te dragen, vrijheid om die doek niet te dragen. Het huidige linkerkamp en de moslims geven geen reet om die laatste vrijheid.

Sekteleden die collectief zelfmoord plegen maken die keuze ook zelf en in vrijheid, neemt niet weg dat ze jarenlang geïndoctrineerd zijn geworden door die sekte.
Door moslims weg te zetten als extremisten, te vergelijken met sekteleden is het inderdaad ook zeer gemakkelijk om vervolgens te zeggen dat ze vooral niet de vrijheid moeten hebben om hun religieuze tradities te uiten. De onderdrukten helpen door te onderdrukken het is een mooi fenomeen, maar heeft dus geen reet met individuele keuzevrijheid te maken.

De focus leggen op waar de problemen zich voordoen, namelijk bepaalde gezinnen waar dit echt een issue is - lijkt mij een stukje nuttiger dan dit soort framing, generalisaties.

Verder ben je duidelijk van de stempel, als je het probleem niet ziet, dan is het er niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2024 11:58:49 ]
pi_214164049
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Focus je daar dan lekker op ipv de gemiddelde moslima hiermee lastig te vallen?
Ik val geen moslimas lastig? Dat doen voornamelijk moslims zelf.
Conscience do cost.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:59:06 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214164054
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Oh, bepaalde moslims op het fok!forum zeggen iets anders? Dat maakt natuurlijk alles anders!
Het maakt je standaard 'maar hullie ook' argumentatie inderdaad wederom buitengewoon armoedig.

Als je iets van intellectuele integriteit hebt, zou je die heren daar ook op aanspreken, op z'n minst vragen stellen i.p.v. constant met inhoudsloze slogans te komen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 5 juli 2024 @ 11:59:43 #150
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214164063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 11:53 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Joodse vrouwen zie ik hier nooit lopen, althans ik kan ze niet identificeren als Joods omdat ze er waarschijnlijk normaal bijlopen.
Ik vind dit zo’n leuke rubriek :D
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')