Mooi he, vooral de prio leggen op asielzoekers, Moslims en zogenaamd 'inkse hobbies' als kunst, cultuur en onderwijs. En men trapt er nog in ook, totdat ze inzien dat alles minder leuk wordt.quote:
Dat is nog niet gezegd, maar Timmermans heeft aangegeven na de tweede termijn een hoofdelijke stemming te willen hebben.quote:
Wellicht gewoon de motie over de gesloten jeugdzorg waar straks over wordt gestemd?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:15 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is nog niet gezegd, maar Timmermans heeft aangegeven na de tweede termijn een hoofdelijke stemming te willen hebben.
Ik denk dat het wel met een bepaalde in te dienen motie van wantrouwen te maken zal hebben.
Nee gaat gewoon over de gisteren al aangekondigde MvW tegen Klever en Faber, misschien dat ze er na vandaag nog eentje bijdoen voor Agema.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wellicht gewoon de motie over de gesloten jeugdzorg waar straks over wordt gestemd?
Cliffhangerquote:
Maar ja, de boeren zijn zo zielig he. Het lijkt mij ook verschrikkelijk om een hoop geld te krijgen om ergens anders in een villa te gaan rentenieren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:18 schreef Nielsch het volgende:
De BBB stemmert in onze kring had vandaag ook voor het eerst door dat zn Zwarte Cross kaartje een stuk duurder gaat worden. Vond ie maar belachelijk "want het is al zo duur"...
Hoho, die zijn 15 miljard kwijt dankzij de BBB.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar ja, de boeren zijn zo zielig he. Het lijkt mij ook verschrikkelijk om een hoop geld te krijgen om ergens anders in een villa te gaan rentenieren.
Wel lachen als iemand in het kabinet voor stemtquote:
De btw verhoging van 6 naar 9 op voedsel raakt hem meer dan deze btw verhogingquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:18 schreef Nielsch het volgende:
De BBB stemmert in onze kring had vandaag ook voor het eerst door dat zn Zwarte Cross kaartje een stuk duurder gaat worden. Vond ie maar belachelijk "want het is al zo duur"...
Leden van het kabinet stemmen niet mee.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel lachen als iemand in het kabinet voor stemt
Er valt niets uit te sluiten bij deze prutsersquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ja, bedoelde de regeringquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:25 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Leden van het kabinet stemmen niet mee.
Die ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
zie eigenlijk wel voor me dat Joseph van NSC voor gaat stemmenquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er valt niets uit te sluiten bij deze prutsers
de coalitie is onderdeel van de regeringquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:26 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Die ook niet.
Je bedoeld de coalitie.
Nee. Regering is Koning + Ministers.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
de coalitie is onderdeel van de regering
Sowieso zijn die linkse hobbies dan wel mogelijk gemaakt door centrum-rechtse kabinetten die we sinds Balkenende I (2002) hebben gehad. Daarvoor had Paars (1994-2002) ook altijd de VVD als 2e partij en daarvoor hadden we de Lubbers-kabinetten (1982-1994) die zeker niet als links bekend stonden. Weer daarvoor de Van Agt kabinetten, waarbij alleen Van Agt I (CDA-VVD, 1977-1981) een rol van betekenis had. Het laatste echt linkse kabinet, waar ruimte was voor linkse hobbies was het kabinet Den Uyl (1973-1977).quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooi he, vooral de prio leggen op asielzoekers, Moslims en zogenaamd 'inkse hobbies' als kunst, cultuur en onderwijs. En men trapt er nog in ook, totdat ze inzien dat alles minder leuk wordt.
Ik sluit niet uit dat vvd of nsc kamerleden voor stemmenquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik ga even googlen, want anders heeft mijn maatschappijleer leraar dik gelogenquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:28 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Nee. Regering is Koning + Ministers.
De Ministers zijn afgevaardigd namens partijen die samen een coalitie vormen. Maar de leden van de regering en/of kabinet hebben geen stemrecht in de Tweede Kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |