abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214148813
quote:
Amsterdams stadsbestuur is ultra-groen, maar pakt het vaakst het vliegtuig: ’Wat ze verzinnen, is altijd voor een ander’

AMSTERDAM - Bestuurders en ambtenaren van de gemeente Amsterdam pakken massaal het vliegtuig. Ook voor korte vluchten naar Brussel of Londen, blijkt uit onderzoek van Binnenlands Bestuur. Kevin Kreuger (JA21) wil opheldering van het zelfbenoemde ’groenste college van Nederland’.

’Gemeente Amsterdam kampioen vliegen’, kopt Binnenlands Bestuur. Het vakblad deed uitvoerig onderzoek naar vliegreizen bij zeven grote gemeenten in het jaar 2022. Van de 290 vluchten, waren er 192 van Amsterdamse bestuurders of ambtenaren.

https://www.telegraaf.nl/(...)ltijd-voor-een-ander
quote:
Gemeente blundert met registratie privéritten Halsema, naheffing van 62.000 euro

De gemeente heeft een naheffing van ruim 62.000 euro van de Belastingdienst gekregen. Het gaat om een bijtelling van de dienstauto van burgemeester Halsema, die de gemeente in vier verschillende jaargangen niet betaalde, meldt wethouder Financiën Hester van Buren (PvdA).

Sinds 2019 is het voor leden van het college in principe niet toegestaan om de dienstauto voor privédoeleinden te gebruiken. Voor de burgemeester geldt er een uitzondering, vanwege haar veiligheid en vanwege het feit dat ze 24 uur per dag beschikbaar moet kunnen zijn.

https://www.at5.nl/artike(...)ffing-van-62000-euro
twitter

Faal op faal door het radicaal-progressieve gemeentebestuur dat zelf altijd met het moralistische vingertje wappert maar daar zelf niet naar handelt. Als kers op de taart mag er niet meer op het X account gereageerd worden vanwege 'haatdragende uitingen'. Dat is natuurlijk ook een manier om voor je verantwoordelijkheid weg te lopen.
pi_214148821
Gelukkig kan men hier nog wel op de berichtgeving reageren.
pi_214148884
Dit kun je ook toevoegen aan hun lijst van blunders

20 juni 2024

Een geheime lijst met de namen van geradicaliseerde (oud-)Amsterdammers die de gemeente per abuis heeft laten lekken, had überhaupt niet meer mogen bestaan. Dat erkende burgemeester Femke Halsema donderdag in de raadscommissie. ‘Afschuwelijk vind ik het.’

https://www.parool.nl/ams(...)oeten-zijn~ba5a607b/
  woensdag 3 juli 2024 @ 23:01:04 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214148896
quote:
Amsterdam moet fiscus 62.000 euro betalen na fout registratie privéritten Halsema

De gemeente Amsterdam heeft van de Belastingdienst een naheffing van zo'n 62.000 euro gekregen vanwege fouten bij de administratie van het privégebruik van de dienstauto door burgemeester Halsema. Dat meldt wethouder Van Buren (Financiën) in een brief aan de gemeenteraad.
https://nos.nl/artikel/25(...)-priveritten-halsema
pi_214148915
En vervolgens mensen de mond snoeren!!!!!1!1111
Weet je wanneer ze in Amsterdam ook bepaalde mensen de mond snoerden?!!!!!!!????
U MAD?
pi_214148948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
En vervolgens mensen de mond snoeren!!!!!1!1111
Weet je wanneer ze in Amsterdam ook bepaalde mensen de mond snoerden?!!!!!!!????
Toen Ajax in eigen huis met 0-4 verloor van Feyenoord?
  woensdag 3 juli 2024 @ 23:53:10 #7
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214149225
Commentaar op fouten willen we niet hebben idd. Ook niet als we gewezen worden op de tomeloze hypocrisie

Godsamme zeg. Wat een kneuzencircus. Typisch weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214149350
De gemeente Amsterdam verantwoordelijk houden doe je ook niet via Twitter dus lekker belangrijk.
-nee-
pi_214149364
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2024 00:46 schreef Marsenal het volgende:
De gemeente Amsterdam verantwoordelijk houden doe je ook niet via Twitter dus lekker belangrijk.
Waar anders? In de raadzaal luisteren ze toch niet naar andere geluiden.
Stemhokje duurt te lang.

Blijkbaar komt het toch aan, want nu duiken ze weg. Want kritiek krijgen kan natuurlijk niet.
1947-2016
pi_214149368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 23:53 schreef Red_85 het volgende:
Commentaar op fouten willen we niet hebben idd. Ook niet als we gewezen worden op de tomeloze hypocrisie

Godsamme zeg. Wat een kneuzencircus. Typisch weer.
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan, ja, dan gebeurd het toch.

Onderzoeksbureau: discriminatie en ongewenst gedrag aan de orde van de dag bij gemeente
  donderdag 4 juli 2024 @ 02:03:11 #11
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214149404
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 01:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Onderzoeksbureau: discriminatie en ongewenst gedrag aan de orde van de dag bij gemeente
Holy shit zeg.
'Leidinggevenden zijn voor 60% verantwoordelijk voor de discriminatie'

En maar wijzen naar anderen....
Dit kritische rapport zal ook wel bij groot wassink in de lade verdwijnen maar het zou genoeg moeten zijn voor het aftreden van het complete apparaat daar.

Echt niet walk the talk dus. Hypocriet vuil daar zeg. Engnekken.
1947-2016
pi_214149460
Amsterdammers = kutvolk.
Uitzonderingen daargelaten.
Met een goede tweede plaats de Hagenezen. Ook van die verkrampte lolbroeken.

Nee, dan liever Rotterdammers. Zitten ook wel rotzakken tussen, maar over het algemeen zijn deze eerlijker en allesbehalve schijnheilig.
  donderdag 4 juli 2024 @ 04:29:41 #13
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
  donderdag 4 juli 2024 @ 04:51:15 #14
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_214149608
Allochtonen hebben ontdekt dat als je maar hard genoeg tegen "onderzoekers" roept dat je op de werkvloer "gediscrimineerd wordt" door je blanke leidinggevende, dit ertoe leidt dat die kazige leidinggevende het veld moet ruimen en jij zelf zijn of haar plekkie in mag nemen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 4 juli 2024 @ 07:55:21 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214149913
quote:

[..]

Goh, en ik maar denken dat er alleen maar GL-PvdA en D66 stemmers bij de gemeente werken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator donderdag 4 juli 2024 @ 07:59:10 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214149937
De republiek :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214149943
Nu ook op verschillende sites het verhaal dat Amsterdam een pestbolwerk is, waar racisme gewoon doodnormaal is en lager opgeleiden worden gepest.

quote:
Uit onafhankelijk onderzoek van het Verwey-Jonker Instituut (op verzoek van de gemeente) blijkt dat in de afgelopen twaalf maanden 55 procent van de ambtenaren vernedering, pesterij of uitsluiting heeft meegemaakt. Dat percentage ligt boven de 60 bij medewerkers met een niet-Europese achtergrond of met een lager opleidingsniveau (mbo)

Daarnaast zegt 14 procent van de ambtenaren gediscrimineerd te zijn. Bij medewerkers die een niet-Europese achtergrond hebben of een beperking of een chronische ziekte is dat 25 procent. In de meeste gevallen ging het om herkomst of huidskleur.
Dit is natuurlijk geen verassing, lager opgeleiden worden al decennia lang als minderwaardig gezien in linkse bolwerken en dat ze zelf racistisch zijn is ook een publiek geheim, ze willen hun buurten immers volledig wit houden.

Verklaard ook wel waarom ze gisteren bij dat X account van de Gemeente Amsterdam de reageer optie hebben uitgeschakeld, die wisten dat dit bericht er vandaag aan zou komen, nu kunnen ze lekker doen waar ze goed in zijn, wegkijken en negeren.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214150079
Ach, niets is het extreem linkse bolwerk in de raad van de Republiek Amsterdam vreemd. Zo ook afgelopen jaar bij de fractie BIj1. Die bestaat niet meer in die raad, na allerlei ruzies en conflicten. Je hebt nu de afsplitsinglijsten Kabamba met 1 zetel en lijst Ahmadi-Veldhuijzen met 2 zetels.

Shitshow.

https://nos.nl/artikel/24(...)geving-binnen-partij
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_214150112
Do as I say, don't do as I do is kennelijk het motto aldaar.
  donderdag 4 juli 2024 @ 08:26:54 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214150146
Ik ga dan toch even zeggen dat ik wel snap dat je op x niet meer kan reageren want dat is echt zo'n gigantisch shithole vol haat, het lijkt de gemeente Amsterdam wel zullen we maar zeggen.

Je kan nog wel lekker spuien op bijvoorbeeld Facebook of Insta, als je daar behoefte aan hebt.
  donderdag 4 juli 2024 @ 08:32:27 #21
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214150193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:26 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ga dan toch even zeggen dat ik wel snap dat je op x niet meer kan reageren want dat is echt zo'n gigantisch shithole vol haat, het lijkt de gemeente Amsterdam wel zullen we maar zeggen.

Je kan nog wel lekker spuien op bijvoorbeeld Facebook of Insta, als je daar behoefte aan hebt.
Dat ze die kutreacties krijgen, maken ze het zelf naar.
1947-2016
  donderdag 4 juli 2024 @ 08:33:18 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214150198
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat ze die kutreacties krijgen, maken ze het zelf naar.
Die kunnen ze dus nog steeds krijgen op andere kanalen. Leef je uit, zou ik zeggen (als je die behoefte voelt).
pi_214150224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:26 schreef herverwijderd het volgende:

Maar als je eens goed door het Gemeente Amsterdam X account scrolt zie je geen haatdragende uitingen. De meeste berichten krijgen maar een handjevol reacties. Ja als er een bericht staat over een pro palestina tentenkamp te ontruimen dan zijn er wat meer reacties, maar de meest extreme reactie daar is "zet het waterkanon in".
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214150226
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:19 schreef Montagui het volgende:
Ach, niets is het extreem linkse bolwerk in de raad van de Republiek Amsterdam vreemd. Zo ook afgelopen jaar bij de fractie BIj1. Die bestaat niet meer in die raad, na allerlei ruzies en conflicten. Je hebt nu de afsplitsinglijsten Kabamba met 1 zetel en lijst Ahmadi-Veldhuijzen met 2 zetels.

Shitshow.

https://nos.nl/artikel/24(...)geving-binnen-partij
Kabamba klinkt wel als iets waar je best een weekendje lol mee kan hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 4 juli 2024 @ 08:41:21 #25
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214150247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:37 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar als je eens goed door het Gemeente Amsterdam X account scrolt zie je geen haatdragende uitingen. De meeste berichten krijgen maar een handjevol reacties. Ja als er een bericht staat over een pro palestina tentenkamp te ontruimen dan zijn er wat meer reacties, maar de meest extreme reactie daar is "zet het waterkanon in".
Dan zijn het misschien een stelletje watjes die bang zijn voor reacties, dat kan ook.
Maar X is wel echt een afvoerputje, het is om te janken soms.
pi_214150306
Amsterdam krijgt het bestuur dat het verdient.

Laat ze het uitzoeken zolang ze andere mensen maar niet lastig vallen met hun onzin.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214150379
Leuke om toe te voegen aan de OP:

twitter
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214150380
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:37 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Sinds Musk de linkse echokamer heeft omgevormd tot een plek waar een grondrecht als vrijheid van meningsuiting wordt gerespecteerd is het frame gekomen dat X een platform is voor haat.

Op zich snap ik dat wel. Want voor dat soort idioten valt onder haat ook gewoon feitelijk juiste opmerkingen als geslacht is binair (man/vrouw), Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken en het is logisch dat vrouwen minder verdienen dan mannen in het voetbal aangezien het commercieel niet interessant is.

Waarom diezelfde groep niet ziet dat bv Facebook veel meer een riool is ontgaat mij verder.

Maar hoe dan ook: men houdt die frame daar vol omdat men nog steeds gelooft dat X ten onder zal gaan en omdat men pissig is dat hun speeltje is afgepakt. En X floreert als nooit tevoren. Dat laatste is vooral erg grappig.
  donderdag 4 juli 2024 @ 09:10:33 #29
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214150433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 09:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Sinds Musk de linkse echokamer heeft omgevormd tot een plek waar een grondrecht als vrijheid van meningsuiting wordt gerespecteerd is het frame gekomen dat X een platform is voor haat.

Op zich snap ik dat wel. Want voor dat soort idioten valt onder haat ook gewoon feitelijk juiste opmerkingen als geslacht is binair (man/vrouw), Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken en het is logisch dat vrouwen minder verdienen dan mannen in het voetbal aangezien het commercieel niet interessant is.

Waarom diezelfde groep niet ziet dat bv Facebook veel meer een riool is ontgaat mij verder.

Maar hoe dan ook: men houdt die frame daar vol omdat men nog steeds gelooft dat X ten onder zal gaan en omdat men pissig is dat hun speeltje is afgepakt. En X floreert als nooit tevoren. Dat laatste is vooral erg grappig.
omg ik ben GEFRAMED.
  donderdag 4 juli 2024 @ 09:16:28 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_214150478
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[ x ]
Hier wordt afval eens in de twee weken opgehaald dus misschien moeten die milieubewuste Amsterdammertjes eens niet zoveel wegflikkeren iedere dag.
pi_214150488
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Amsterdam krijgt het bestuur dat het verdient.

Laat ze het uitzoeken zolang ze andere mensen maar niet lastig vallen met hun onzin.
Ow ik ben bang dat er nu weer in heel Nederland diversiteit en white privilege trainingen gegeven moeten worden aan blanke witte ambtenaren omdat ze zich in Amsterdam niet kunnen gedragen.
  donderdag 4 juli 2024 @ 09:18:53 #32
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_214150493
Amsterdam :')
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 4 juli 2024 @ 09:31:59 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_214150608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:00 schreef Tekaschi het volgende:
Nu ook op verschillende sites het verhaal dat Amsterdam een pestbolwerk is, waar racisme gewoon doodnormaal is en lager opgeleiden worden gepest.
[..]
Dit is natuurlijk geen verassing, lager opgeleiden worden al decennia lang als minderwaardig gezien in linkse bolwerken en dat ze zelf racistisch zijn is ook een publiek geheim, ze willen hun buurten immers volledig wit houden.

Verklaard ook wel waarom ze gisteren bij dat X account van de Gemeente Amsterdam de reageer optie hebben uitgeschakeld, die wisten dat dit bericht er vandaag aan zou komen, nu kunnen ze lekker doen waar ze goed in zijn, wegkijken en negeren.
Meer dan de helft???? Volgens mij zijn veel mensen gewoon heel snel op hun teentjes getrapt en een online anonieme vragenlijst is dan natuurlijk een uitstekend moment om even snel te klagen. Ik kan me er anders weinig bij voorstellen met zulke percentages.
pi_214150644
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 09:31 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Meer dan de helft???? Volgens mij zijn veel mensen gewoon heel snel op hun teentjes getrapt en een online anonieme vragenlijst is dan natuurlijk een uitstekend moment om te janken. Ik kan me er anders weinig bij voorstellen met zulke percentages.
Het past wel in een opvallend patroon dat organisaties waar ze vooral druk zijn met deugen en moreel vingerwapperen in de praktijk vreselijke werkplekken blijken met pestgedrag, intimidatie en schreeuwpartijen. De NOS, de NPO, gemeente Amsterdam en er zijn nog meer voorbeelden te geven.

Soms lees je berichten van wat er gebeurt op die werkvloeren en dan vallen de ogen soms uit mijn kassen. Ik werk al mijn hele leven in het guurrechtskapitalistische bedrijfsleven waar het vooral om geld draait maar de excessen die bij dit soort deugorganisaties schering en inslag zijn heb ik echt nog nooit meegemaakt of waargenomen op de werkvloer.

En dat zonder je werknemers deug- en white privilege cursussen op te dringen.
pi_214150660
quote:

[..]
Meer dan de helft???? Volgens mij zijn veel mensen gewoon heel snel op hun teentjes getrapt en een online anonieme vragenlijst is dan natuurlijk een uitstekend moment om even snel te klagen. Ik kan me er anders weinig bij voorstellen met zulke percentages.
Dus jij wil beweren dat mensen met een niet Europese afkomst zonder reden de racisme kaart trekken, dat ze zelfs fatsoenlijke links mensen onterecht beschuldigen van racisme en de slachtofferrol volledig willen uitbuiten?
pi_214151178
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 09:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het past wel in een opvallend patroon dat organisaties waar ze vooral druk zijn met deugen en moreel vingerwapperen in de praktijk vreselijke werkplekken blijken met pestgedrag, intimidatie en schreeuwpartijen. De NOS, de NPO, gemeente Amsterdam en er zijn nog meer voorbeelden te geven.

Soms lees je berichten van wat er gebeurt op die werkvloeren en dan vallen de ogen soms uit mijn kassen. Ik werk al mijn hele leven in het guurrechtskapitalistische bedrijfsleven waar het vooral om geld draait maar de excessen die bij dit soort deugorganisaties schering en inslag zijn heb ik echt nog nooit meegemaakt of waargenomen op de werkvloer.

En dat zonder je werknemers deug- en white privilege cursussen op te dringen.
Dat verbaast toch ook niet? Als ik denk aan mensen die ik ken die van het vingerwapperen zijn, dan zijn dat eigenlijk alleen maar strontvervelende mensen die anderen de maat nemen. Van die hypocriete zeurkousen. Geen leuke mensen.

De grootste deugclub van Nederland, BIJ1, vecht elkaar ook continue de tent uit. Logisch ook. Als je overal discriminatie, microagressie, enz. ziet, dan is iedere vorm van sociale interactie een mijnenveld.

Ik erger mij dan ook nooit aan dat soort mensen. Ik moet er gewoon om lachen. Ze verzieken hun eigen leven en omgeving.
pi_214151232
Dankzij dit bericht en de reacties draaien de datacenters nu ook overuren :'(
pi_214151764
En nog 1: terwijl voor alle ondernemers het verplicht is om met elektrische auto's in de stad te rijden en niemand daarvoor een ontheffing krijgt bestelt de gemeente Amsterdam tientallen nieuwe vuilniswagens die op diesel rijden.
https://www.parool.nl/ams(...)n-gebeuren~b00e41c0/

[ Bericht 13% gewijzigd door voetbalmanager2 op 04-07-2024 11:40:28 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214151942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
Do as I say, don't do as I do is kennelijk het motto aldaar.
Klopt helemaal. Ook omdat er in Amsterdam nauwelijks nog Nederlands gesproken wordt.
pi_214152372
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Kabamba klinkt wel als iets waar je best een weekendje lol mee kan hebben.
Ze moet samen gaan met Ratelband, Tjacka Kabamba! klinkt wel lekker :D
pi_214152643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 04:51 schreef Lemmeb het volgende:
Allochtonen hebben ontdekt dat als je maar hard genoeg tegen "onderzoekers" roept dat je op de werkvloer "gediscrimineerd wordt" door je blanke leidinggevende, dit ertoe leidt dat die kazige leidinggevende het veld moet ruimen en jij zelf zijn of haar plekkie in mag nemen.
Dit is inderdaad de les die volgt uit white privilege trainingen. Kom maar door met die Wiedergutmachung, en geef ze eens ongelijk!
  donderdag 4 juli 2024 @ 13:23:47 #42
182233 thedeedster
pi_214153021
quote:

[..]
Het zal allemaal wel weer meevallen, want deze draad gaat toch redelijk langzaam. Relatief weinig reacties...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 4 juli 2024 @ 13:36:09 #43
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_214153086
Het kan mij niet slecht genoeg gaan in communistische heilstaat ijdorp. Dan heb ik tenminste nog eens wat om te lachen.

Schadenfreuden zoals onze oosterburen dat noemen

de groeten van wingewest Brabant, de provincie waar de marxisten zo op neer kijken, maar waar het gepeupel nog wel in relatief normale omstandigheden kan leven
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_214154323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[ x ]
Lokale bokkebladzendertje :')
  donderdag 4 juli 2024 @ 17:08:40 #45
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_214155573
Goh, verrassend. Dat is toch met al die klimaatdrammers in de politiek zo? Jan MOdaal de maat nemen en zelf de hele wereld over vliegen onder het motto van: Een beter milieu begint bij een ander.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_214161055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 11:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nog 1: terwijl voor alle ondernemers het verplicht is om met elektrische auto's in de stad te rijden en niemand daarvoor een ontheffing krijgt bestelt de gemeente Amsterdam tientallen nieuwe vuilniswagens die op diesel rijden.
_O-

Waanzin. Totale waanzin.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 02:12:48 #47
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214161058
quote:
Hoe dan. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214230379
twitter
pi_214230384
twitter
pi_214230450
ik kom uit Amsterdam
it's ok to be an Amsterdammer
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_214247958
twitter
pi_214262341
Liever de palestijnenvlag het homoland bij uitstek.

twitter
  zaterdag 13 juli 2024 @ 02:18:07 #53
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_214268299
Ratten worden beschermd. Je kunt merken wie er regeren :')

https://www.at5.nl/artike(...)ritische-vragen-pvdd
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_214313551
twitter

Amsterdam gaat een soort van totalitair diversiteit regime uitrollen voor het ambtenarenapparaat waarbij er afgerekend gaat worden op een diversiteit quota. Nu dat zelfs in Amsterdam de maakbare samenleving een illusie blijkt te zijn komt Hester van Buren (PvdA) met het geniale idee om er nog een schepje bovenop te doen.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 23:18:05 #55
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_214313692
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 22:56 schreef takura het volgende:
[ x ]

Amsterdam gaat een soort van totalitair diversiteit regime uitrollen voor het ambtenarenapparaat waarbij er afgerekend gaat worden op een diversiteit quota. Nu dat zelfs in Amsterdam de maakbare samenleving een illusie blijkt te zijn komt Hester van Buren (PvdA) met het geniale idee om er nog een schepje bovenop te doen.
Heerlijk dat totale gebrek aan zelfreflectie. Degenen die op afkomst discrimineren zijn zij zelf met hun diversiteitsquotum. Dan is het niet zo gek dat ambtenaren narrig worden omdat ze iemand krijgen vanwege diens afkomst in plaats van competenties.

[ Bericht 0% gewijzigd door ACT-F op 17-07-2024 00:08:48 ]
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_214313875
Wat is het probleem met Amsterdam? Het is een sociaal bolwerk omdat er daar veel mensen op een kluitje gepropt wonen. En het is 1 van de meest bekende en tolerante steden ter wereld en daarom geliefd. Wat doen ze fout?

Ah, dat tolerante?
pi_214330238
De media moet eens ophouden met doen alsof kwalitatief onderzoek kwantitatieve uitkomsten heeft.
Kwalitatief onderzoek heeft nut, maar het is in de kern een verzameling meningen, en niet een verzameling feiten.
Misschien moeten ze eens een kwalitatief onderzoek doen onder misplaatst verontwaardigde blanke PVV stemmers in een voornamelijk blanke achterstandswijk, en de uitkomsten daarvan ook presenteren als waren het feitelijke uitkomsten van een kwantitatief onderzoek.

[ Bericht 19% gewijzigd door Tanatos op 19-07-2024 07:08:29 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_214330332
quote:

[..]

Onderzoekers:
https://www.verwey-jonker(...)riminatie-amsterdam/
Ervaren discriminatie en ander ongewenst gedrag onder medewerkers van de gemeente Amsterdam
Het onderzoek bouwt voort op een eerder kwalitatief onderzoek naar institutioneel racisme bij zes gemeenten in Nederland en de gemeente Amsterdam in het bijzonder. De bevindingen wijzen op duidelijke patronen van ervaren discriminatie en ander ongewenst gedrag onder medewerkers van de gemeente, met opmerkelijke variaties tussen verschillende demografische groepen.

De media:
https://www.parool.nl/ams(...)nder-op-blunder.html

Onthutsend rapport over werksfeer bij gemeente Amsterdam: discriminatie, pestgedrag en vernederingen

Discriminatie, pesterij en vernederingen: duizenden ambtenaren hebben er binnen de gemeente Amsterdam mee te maken. Dat blijkt uit een onderzoek van het Verwey-Jonker Instituut onder Amsterdamse gemeenteambtenaren. Veel klachten gaan over leidinggevenden.
------------

Dat is de kern van het probleem.
Gevoelens zijn geen feiten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tanatos op 18-07-2024 19:33:17 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_214330361
Halsema: ‘Geen stop op subsidie Queer Amsterdam’ ondanks ‘uitsluiting’ zionisten

quote:
De gemeente Amsterdam wil de subsidie aan Queer Amsterdam (QA) niet intrekken, ondanks de constatering dat die organisatie demonstranten uitsluit. Dat heeft burgemeester Femke Halsema gezegd.

De stichting Queer Amsterdam had Israëlische vlaggen verboden bij de Pride Walk op 20 juli, kreeg een storm van kritiek over zich heen en trok zich terug uit de organisatie van die demonstratie. Maar de 440.000 euro subsidie die de extremistische beweging ontvangt, mag zij gewoon houden van burgemeester Femke Halsema.

Halsema ziet geen ‘geen grond om op basis van opvattingen of uitingen een subsidierelatie te beëindigen’. De vraag is of dit de ware reden is. Immers, wie twijfelt eraan dat een door Amsterdam gesubsidieerde instelling haar subsidie zou verliezen als deze anti-zwart racisme of moslimhaat zou promoten? Maar voor antisemitisme gelden nu eenmaal andere, soepelere regels, zo blijkt ook bij het optreden tegen anti-Israëldemonstraties sinds 7 oktober in de hoofdstad. De explosie van anti-Joods racisme bij de opening van het Holocaustmuseum op 11 maart ligt nog vers in het geheugen.

Daarnaast zegt Halsema dat Queer Amsterdam toch al geen geld kreeg voor de Pride Walk. Wel krijgt QA die voor een bescheiden aantal andere activiteiten, leert een blik op de website van de radicale LGBTQIAP+-organisatie. Ook dit vestzak-broekzak-argument van de burgemeester komt over als een excuus de subsidiekraan niet dicht te hoeven draaien, ondanks haar kritische woorden over QA: “Demonstratievrijheid geeft geen recht op censuur.”

“Het uitsluiten van demonstranten kan echt niet, het mag ook niet,” vindt Halsema van de QA-oproep ‘zionisten’ te weren. Hierbij valt op dat de burgemeester het wel over ‘uitsluiten’ heeft, maar zorgvuldig woorden als racisme, antisemitisme of Jodenhaat vermijdt. Het blijft dus vooralsnog bij afkeurende woorden en een ‘foei-gesprek’ met wethouder Touria Meliani. Op haar verzoek werd de tekst over zionisme van de QA-website gehaald. De wethouder zegt de affaire ‘mee te nemen in de beoordeling’ van de subsidie van Queer Amsterdam voor volgend jaar, maar weigert toe te zeggen dat Amsterdam deze zal beëindigen. ‘Uitsluiting’ of niet.

https://niw.nl/halsema-ge(...)tsluiting-zionisten/
  donderdag 18 juli 2024 @ 19:11:48 #60
182233 thedeedster
pi_214330397
quote:
Halsema ziet geen ‘geen grond om op basis van opvattingen of uitingen een subsidierelatie te beëindigen’
Lijkt me een hele goede reden. Je hoeft niet zomaar iedereen gemeenschapsgeld te geven. Stel je voor.
pi_214330515
quote:
Als de infrastructuur er niet voor klaar is, vind ik het gewoon verstandig dergelijke noodzakelijke diensten betrouwbaar te houden.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tanatos op 18-07-2024 19:30:13 ]
pi_214330608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 10:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat verbaast toch ook niet? Als ik denk aan mensen die ik ken die van het vingerwapperen zijn, dan zijn dat eigenlijk alleen maar strontvervelende mensen die anderen de maat nemen. Van die hypocriete zeurkousen. Geen leuke mensen.

De grootste deugclub van Nederland, BIJ1, vecht elkaar ook continue de tent uit. Logisch ook. Als je overal discriminatie, microagressie, enz. ziet, dan is iedere vorm van sociale interactie een mijnenveld.

Ik erger mij dan ook nooit aan dat soort mensen. Ik moet er gewoon om lachen. Ze verzieken hun eigen leven en omgeving.
Disriminatie/zieligheidscompetitie is dan ook volstrekt onwerkbaar.
pi_214330613
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 15:03 schreef Nober het volgende:

[ x ]
Vooralsnog kent Israel geen burgerlijk huwelijk en is het de facto een religieuze apartheid staat, wat dat betreft is er daar weinig veranderd sinds het Ottomaanse paradijs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanatos op 18-07-2024 22:25:40 ]
  donderdag 18 juli 2024 @ 19:32:45 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214330637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 15:03 schreef Nober het volgende:

[ x ]
Dat zullen die intersectionele geïndoctrineerde lieverds nooit snappen; die denken enkel nog in ras en kleur, en derhalve zijn ze helemaal pro-Palestina.

Zo simpel is het.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 juli 2024 @ 19:33:44 #65
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214330644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 19:30 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Vooralsnog kent Israel geen burgerlijk huwelijk en is het de facto een religieuze apartheid staat, wat dat betreft is er daar weinig verandert sinds het Ottomaanse paradijs.
Ja, qua vrijheden voor homo's, vrouwen en ongelovigen is het eigenlijk net als Saudi-Arabië of een van die andere islamitische heilstaten
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214330977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 19:30 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Vooralsnog kent Israel geen burgerlijk huwelijk en is het de facto een religieuze apartheid staat, wat dat betreft is er daar weinig verandert sinds het Ottomaanse paradijs.

De gay pride van gaza kon ik even niet vinden maar zij doen het natuurlijk niet voor de views.
pi_214333153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, qua vrijheden voor homo's, vrouwen en ongelovigen is het eigenlijk net als Saudi-Arabië of een van die andere islamitische heilstaten
Dat is het uiteraard niet, maar het is ook geen echt westers of vrij land naar mijn mening zonder burgerlijk huwelijk.
Het gebrek daaraan heeft nogal wat nare gevolgen, vooral voor vrouwen.
pi_214333241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 20:04 schreef Nober het volgende:

[..]

De gay pride van gaza kon ik even niet vinden maar zij doen het natuurlijk niet voor de views.
Dat de Palestijnen en de hele regio nog achterlijker zijn in allerlei opzichten, maakt die invloed van religie op vooral vrouwenrechten niet onschuldig of minder achterlijk.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tanatos op 19-07-2024 07:06:46 ]
  donderdag 18 juli 2024 @ 22:36:36 #69
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214333292
Oud collega van me heeft een tijd bij de gemeente Amsterdam gewerkt, hij is gillend weggelopen voor de mentaliteit daar. De burger wordt met veel dedain als melkkoe gezien.
pi_214340792
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 22:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oud collega van me heeft een tijd bij de gemeente Amsterdam gewerkt, hij is gillend weggelopen voor de mentaliteit daar. De burger wordt met veel dedain als melkkoe gezien.
Dat is precies het beeld dat ik al had van de amsterdamse politiek.
  maandag 22 juli 2024 @ 20:02:30 #72
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_214376784
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 17:32 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dat is precies het beeld dat ik al had van de amsterdamse politiek.
Uhm, de Amsterdamse politiek is niet perse hetzelfde als een ambtenaar bij de Amsterdamse gemeente.
pi_214393478
Zal wel komen omdat de burgemeester 2 maanden op vakantie is.

twitter
pi_215170974
quote:
Wethouder laat beurs schieten na vliegverbod: treinreis van acht uur ‘past niet in agenda’
De Amsterdamse wethouder Wonen laat een belangrijke internationale vastgoedbeurs schieten, omdat hij er niet meer naartoe mag vliegen. Een treinreis van bijna acht uur naar München ‘past niet in het schema’ van D66-bestuurder Van Dantzig.

Na kritiek op het forse aantal vliegreizen van hoofdstedelijke ambtenaren en bestuurders heeft Amsterdam de eigen regels enkele weken geleden flink aangescherpt. Als de reisafstand vanaf de hoofdstad korter dan tien uur is, moeten ambtenaren en bestuurders voortaan met de trein. Die grens lag eerder bij zes uur. Met de ICE is het mogelijk (inclusief overstap in Düsseldorf) binnen acht uur in München te zijn.

Van Dantzig zou op de zogenoemde Expo Real in München spreken in een panelsessie over betaalbare huisvesting. ,,Nu de richtlijn is aangescherpt, past het niet in zijn agenda’’, aldus zijn woordvoerder. Op de beurs in München wisselen bestuurders op het gebied van woningbouw hun ervaringen uit. Ook worden er contacten gelegd met beleggers, want internationale geldstromen kunnen belangrijk zijn voor het aanjagen van de broodnodige woningbouw.

De vijf grootste Nederlandse steden (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven) zijn hiervoor verenigd in het samenwerkingsverband Holland Metropole. Van de andere vier steden zijn de betrokken wethouders nog wel van de partij op de beurs in München.

De gemeente Amsterdam kreeg de afgelopen jaren regelmatig het verwijt wel hoge klimaatambities te hanteren, maar zelf niet het goede voorbeeld te geven. Ambtenarenblad Binnenlands Bestuur kwam deze zomer nog met een overzicht van het aantal bestuurlijke vliegreizen vanuit de tien grootste steden. Daaruit bleek dat het college van Amsterdam zowel in absolute zin als per hoofd van de bevolking het meest reislustig was. In totaal kwam twee derde van de grootstedelijke vliegreizen voor rekening van de hoofdstad.

Tegelijkertijd is Amsterdam ook de stad met de grootste problemen waar het gaat om het vinden van betaalbare huisvesting. Op de vraag of het college niet bang is dat afwezigheid op de vastgoedbeurs nadelig kan uitpakken, kon de woordvoerder geen antwoord geven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-agenda~a21971cd/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215173535
De ideologische monocultuur van het gemeentebestuur van Amsterdam is zo on-Nederlands dat Amsterdam eigenlijk onze hoofdstad niet zou mogen zijn. Wij willen een hoofdstad die niet voortdurend campagnes voert om de "witte" geschiedenis uit te wissen. Wit Nederland hoort ook bij Nederland. Die hoofdstedelingen blijven het maar niet snappen. Ze blijven maar discrimineren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bassie48 op 04-10-2024 06:02:50 ]
pi_215173614
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 20:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij belt maar in via Teams, zoals de rest van ons plebs doet.
pi_215174214
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 05:50 schreef Bassie48 het volgende:
De ideologische monocultuur van het gemeentebestuur van Amsterdam is zo on-Nederlands dat Amsterdam eigenlijk onze hoofdstad niet zou mogen zijn. Wij willen een hoofdstad die niet voortdurend campagnes voert om de "witte" geschiedenis uit te wissen. Wit Nederland hoort ook bij Nederland. Die hoofdstedelingen blijven het maar niet snappen. Ze blijven maar discrimineren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215174231
Ik snap de verontwaardiging niet zo goed. Men heeft zelf deze gemeenteraad gekozen. Karma zou ik zeggen
pi_215174232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 06:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij belt maar in via Teams, zoals de rest van ons plebs doet.
Ik heb München met de trein gedaan afgelopen zomer maar dat is met DB idd net aan. Over het algemeen haal je het niet in die tijd.

Nut en noodzaak van die beurs trek ik wel in twijfel. Betaalbare woonruimte en buitenlandse beleggers is een combi die niet samen gaat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_215174242
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ook goed. Moorkoppen zijn ook lekker.

Het is belachelijk om het woord blank als racistisch te bestempelen. Wie bepaalt dat in godsnaam?
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 09:25:14 #81
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215174266
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik snap de verontwaardiging niet zo goed. Men heeft zelf deze gemeenteraad gekozen. Karma zou ik zeggen
De verontwaardiging komt vooral uit de provincie.

De linkse grachtengordel, D66 YUP'ers uit de nieuwe jordaan & de baarsjes, de import uit noord en de bijlmer met een natuurlijke haat voor alles wat doet denken aan wit succes. Vinden dit bestuur geweldig.

Amsterdam krijgt simpel wat ze willen.
pi_215174330
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:25 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dit ja
pi_215176251
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:25 schreef RamboDirk het volgende:

Parkeerproblemen, massa's dronken Britse toeristen op de Wallen, gewoon sextoerisme, straatdealers, openbaar drugsgebruik, zakkenrollers, vandalisme, straatgeweld, fietsendiefstallen, zwerfvuil, winkelwagentjes op straat, opengebroken straten door bouwprojecten, burenruzies, woonoverlast van verslaafden, overbewoning door airbnb's, motorbendes, incapabele burgemeesters, etc.
pi_215176313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 13:56 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Parkeerproblemen, massa's dronken Britse toeristen op de Wallen, gewoon sextoerisme, straatdealers, openbaar drugsgebruik, zakkenrollers, vandalisme, straatgeweld, fietsendiefstallen, zwerfvuil, winkelwagentjes op straat, opengebroken straten door bouwprojecten, burenruzies, woonoverlast van verslaafden, overbewoning door airbnb's, motorbendes, incapabele burgemeesters, etc.
Vergeet het opdringen van woke gedachtengoed niet.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:04:02 #85
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215176853
quote:

[..]
Overtoerisme, gemeente apparaat dat de bevolking als melkkoeien ziet, zieke mentaliteit bij politie, vermenging van boven en onderwereld, hautaine houding tegen alles wat buiten de ring is.

pi_215406027
750 jaar. Sla maar gerust popcorn in.

twitter
pi_215406072
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 23:01 schreef Nober het volgende:

[ x ]
750 wat stelt dat nou voor? 902 broeder.
pi_215407317
quote:

[ x ]
Wat een ooraids zeg..
:')
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:41:09 #89
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215407345
quote:

[..]
...snoepwinkels, wafelwinkels, plastic-eendjes-winkels. Afbrokkelende kades. Gouden Eeuw-infrastructuur die sowieso niet meer werkt. Op elke straathoek mensen met hun camera omhoog gericht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 29-10-2024 08:51:45 ]
pi_215407559
quote:

[ x ]
Ik had van een vriend begrepen dat het verschrikkelijk was.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:47:20 #91
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215407909
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 08:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]
...snoepwinkels, wafelwinkels, plastic-eendjes-winkels. Afbrokkelende kades. Gouden Eeuw-infrastructuur die sowieso niet meer werkt. Op elke straathoek mensen met hun camera omhoog gericht.
Bezoek Venetië als je de toekomst van Amsterdam wilt zien
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:03:01 #92
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215408059
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik had van een vriend begrepen dat het verschrikkelijk was.
Die Sophie Straat kan helemaal niet zingen.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:29:47 #93
182233 thedeedster
pi_215408290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar ze deugt wél. Kwestie van tijd dat er in Amsterdam een straat naar haar wordt vernoemd. :Y
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:38:15 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215408354
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Met denken heeft ze ook problemen
pi_215408364
Sowieso berichten via Twitter delen is zooo 2000... dat ze nog niet een eigen sociaal netwerk hebben waarop ze iedereen kunnen muten die het niet met hun eens is..

:r
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_215408902
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:29 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Maar ze deugt wél. Kwestie van tijd dat er in Amsterdam een straat naar haar wordt vernoemd. :Y
Ze vinden zichzelf altijd enorm belangrijk ja.
Belangrijk genoeg dat ze hun mening moeten verkondigen zo gauw ze een microfoon voor hun neus hebben.
Want ze zijn belangrijker dan de mensen die daar niet op zitten te wachten.
pi_215408934
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:22 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ook goed. Moorkoppen zijn ook lekker.

Het is belachelijk om het woord blank als racistisch te bestempelen. Wie bepaalt dat in godsnaam?
De pigmentdenker.
pi_215409747
quote:
Die ruim 300 communicatieadviseurs van de gemeente (veelal in schaal 12!) moeten natuurlijk wel iets te doen houden; ze kunnen moeilijk álle dagen alleen bezig zijn met het vergoelijken van gewelddadige, antisemitische "tegendemonstraties' in wat ooit ons vrolijke Mokum was...
twitter
pi_215409880
Linkse politici zijn vreselijk enge mensen. Dat blijkt maar weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')