Sinds Musk de linkse echokamer heeft omgevormd tot een plek waar een grondrecht als vrijheid van meningsuiting wordt gerespecteerd is het frame gekomen dat X een platform is voor haat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar als je eens goed door het Gemeente Amsterdam X account scrolt zie je geen haatdragende uitingen. De meeste berichten krijgen maar een handjevol reacties. Ja als er een bericht staat over een pro palestina tentenkamp te ontruimen dan zijn er wat meer reacties, maar de meest extreme reactie daar is "zet het waterkanon in".
omg ik ben GEFRAMED.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sinds Musk de linkse echokamer heeft omgevormd tot een plek waar een grondrecht als vrijheid van meningsuiting wordt gerespecteerd is het frame gekomen dat X een platform is voor haat.
Op zich snap ik dat wel. Want voor dat soort idioten valt onder haat ook gewoon feitelijk juiste opmerkingen als geslacht is binair (man/vrouw), Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken en het is logisch dat vrouwen minder verdienen dan mannen in het voetbal aangezien het commercieel niet interessant is.
Waarom diezelfde groep niet ziet dat bv Facebook veel meer een riool is ontgaat mij verder.
Maar hoe dan ook: men houdt die frame daar vol omdat men nog steeds gelooft dat X ten onder zal gaan en omdat men pissig is dat hun speeltje is afgepakt. En X floreert als nooit tevoren. Dat laatste is vooral erg grappig.
Hier wordt afval eens in de twee weken opgehaald dus misschien moeten die milieubewuste Amsterdammertjes eens niet zoveel wegflikkeren iedere dag.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Leuke om toe te voegen aan de OP:
[ x ]
Ow ik ben bang dat er nu weer in heel Nederland diversiteit en white privilege trainingen gegeven moeten worden aan blanke witte ambtenaren omdat ze zich in Amsterdam niet kunnen gedragen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Amsterdam krijgt het bestuur dat het verdient.
Laat ze het uitzoeken zolang ze andere mensen maar niet lastig vallen met hun onzin.
Meer dan de helft???? Volgens mij zijn veel mensen gewoon heel snel op hun teentjes getrapt en een online anonieme vragenlijst is dan natuurlijk een uitstekend moment om even snel te klagen. Ik kan me er anders weinig bij voorstellen met zulke percentages.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:00 schreef Tekaschi het volgende:
Nu ook op verschillende sites het verhaal dat Amsterdam een pestbolwerk is, waar racisme gewoon doodnormaal is en lager opgeleiden worden gepest.
[..]
Dit is natuurlijk geen verassing, lager opgeleiden worden al decennia lang als minderwaardig gezien in linkse bolwerken en dat ze zelf racistisch zijn is ook een publiek geheim, ze willen hun buurten immers volledig wit houden.
Verklaard ook wel waarom ze gisteren bij dat X account van de Gemeente Amsterdam de reageer optie hebben uitgeschakeld, die wisten dat dit bericht er vandaag aan zou komen, nu kunnen ze lekker doen waar ze goed in zijn, wegkijken en negeren.
Het past wel in een opvallend patroon dat organisaties waar ze vooral druk zijn met deugen en moreel vingerwapperen in de praktijk vreselijke werkplekken blijken met pestgedrag, intimidatie en schreeuwpartijen. De NOS, de NPO, gemeente Amsterdam en er zijn nog meer voorbeelden te geven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Meer dan de helft???? Volgens mij zijn veel mensen gewoon heel snel op hun teentjes getrapt en een online anonieme vragenlijst is dan natuurlijk een uitstekend moment om te janken. Ik kan me er anders weinig bij voorstellen met zulke percentages.
Dus jij wil beweren dat mensen met een niet Europese afkomst zonder reden de racisme kaart trekken, dat ze zelfs fatsoenlijke links mensen onterecht beschuldigen van racisme en de slachtofferrol volledig willen uitbuiten?quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Meer dan de helft???? Volgens mij zijn veel mensen gewoon heel snel op hun teentjes getrapt en een online anonieme vragenlijst is dan natuurlijk een uitstekend moment om even snel te klagen. Ik kan me er anders weinig bij voorstellen met zulke percentages.
Dat verbaast toch ook niet? Als ik denk aan mensen die ik ken die van het vingerwapperen zijn, dan zijn dat eigenlijk alleen maar strontvervelende mensen die anderen de maat nemen. Van die hypocriete zeurkousen. Geen leuke mensen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het past wel in een opvallend patroon dat organisaties waar ze vooral druk zijn met deugen en moreel vingerwapperen in de praktijk vreselijke werkplekken blijken met pestgedrag, intimidatie en schreeuwpartijen. De NOS, de NPO, gemeente Amsterdam en er zijn nog meer voorbeelden te geven.
Soms lees je berichten van wat er gebeurt op die werkvloeren en dan vallen de ogen soms uit mijn kassen. Ik werk al mijn hele leven in het guurrechtskapitalistische bedrijfsleven waar het vooral om geld draait maar de excessen die bij dit soort deugorganisaties schering en inslag zijn heb ik echt nog nooit meegemaakt of waargenomen op de werkvloer.
En dat zonder je werknemers deug- en white privilege cursussen op te dringen.
Klopt helemaal. Ook omdat er in Amsterdam nauwelijks nog Nederlands gesproken wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
Do as I say, don't do as I do is kennelijk het motto aldaar.
Ze moet samen gaan met Ratelband, Tjacka Kabamba! klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kabamba klinkt wel als iets waar je best een weekendje lol mee kan hebben.
Dit is inderdaad de les die volgt uit white privilege trainingen. Kom maar door met die Wiedergutmachung, en geef ze eens ongelijk!quote:Op donderdag 4 juli 2024 04:51 schreef Lemmeb het volgende:
Allochtonen hebben ontdekt dat als je maar hard genoeg tegen "onderzoekers" roept dat je op de werkvloer "gediscrimineerd wordt" door je blanke leidinggevende, dit ertoe leidt dat die kazige leidinggevende het veld moet ruimen en jij zelf zijn of haar plekkie in mag nemen.
Het zal allemaal wel weer meevallen, want deze draad gaat toch redelijk langzaam. Relatief weinig reacties...quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Meer dan de helft???? Volgens mij zijn veel mensen gewoon heel snel op hun teentjes getrapt en een online anonieme vragenlijst is dan natuurlijk een uitstekend moment om even snel te klagen. Ik kan me er anders weinig bij voorstellen met zulke percentages.
Lokale bokkebladzendertjequote:Op donderdag 4 juli 2024 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Leuke om toe te voegen aan de OP:
[ x ]
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nog 1: terwijl voor alle ondernemers het verplicht is om met elektrische auto's in de stad te rijden en niemand daarvoor een ontheffing krijgt bestelt de gemeente Amsterdam tientallen nieuwe vuilniswagens die op diesel rijden.
https://www.parool.nl/ams(...)n-gebeuren~b00e41c0/
Hoe dan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nog 1: terwijl voor alle ondernemers het verplicht is om met elektrische auto's in de stad te rijden en niemand daarvoor een ontheffing krijgt bestelt de gemeente Amsterdam tientallen nieuwe vuilniswagens die op diesel rijden.
https://www.parool.nl/ams(...)n-gebeuren~b00e41c0/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |