Wel 2 dagen uitkijken gelukkig.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu weer 2 dagen geen voetbal maat. ZWART GAT
quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week weer Champions League.
CannelloniGodenquote:
Dat hoeven wij helemaal niet te weten en bespreek je maar gewoon in R&P of Sex.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
JR-STYLE-93 had altijd een pik op me.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoeven wij helemaal niet te weten en bespreek je maar gewoon in R&P of Sex.
Gezellig.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoeven wij helemaal niet te weten en bespreek je maar gewoon in R&P of Sex.
Buiten Londen komenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)che-waarde~a9617b28/
Engeland
@:Bezsen
Precies de strekking van het bericht ja. London is het New York city verbonden aan Zuid-Italiëquote:
Ik heb er geen last van maat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies de strekking van het bericht ja. London is het New York city verbonden aan Zuid-Italië
Wat een armoedig land is dat Engeland geworden zeg.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Lijkt mij sterk dat ze een voetbalwedstrijd uitzenden bij de bieb. Een plek waar mensen stil moeten zijn.
Hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Lijkt mij sterk dat ze een voetbalwedstrijd uitzenden bij de bieb. Een plek waar mensen stil moeten zijn.
Kanjer gewoon lekker op met je independance dayquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk vriendjes en vriendinnetjes.
Fijne Independence Day.
Aan die onzin doe ik niet mee. We zijn een Nederlands forum.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk vriendjes en vriendinnetjes.
Fijne Independence Day.
Dat geeft niets.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie krijgt de pizzadozen hard in zijn gezicht teruggesmeten.
Is dit een meme, independents day?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer gepaste manier om Independents Day te vieren.
Geniet er lekker van!
quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Geniet ervan maat. Saucijzenbroodjes zijn mijn guilty pleasure
De liefde voor God jou is wel groot, dat je geen zwijn genoemd wordt.quote:
Wat voor kaas en wat voor mosterdquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De liefde voor God jou is wel groot, dat je geen zwijn genoemd wordt.
Ik eet een simpel broodje kaas met mosterd.
Ik begrijp er ook geen snars van dat @GGMM Flopland niet met de grond gelijk maakt. Wat een walgelijke papzak is het toch. Als mijn gifje niet duidelijk genoeg was, ben ik meer dan bereid dit onder woorden te brengenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oude kaas met Zaanse mosterd (grof).quote:
Dat is een uitstekende keuze.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oude kaas met Zaanse mosterd (grof).
Ook jouw liefde voor God bleek groot, zie gifje.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen snars van dat @:GGMM Flopland niet met de grond gelijk maakt. Wat een walgelijke papzak is het toch. Als mijn gifje niet duidelijk genoeg was, ben ik meer dan bereid dit onder woorden te brengen
Mag ook wel toch? Als ik een advocaat eet is het hier opeens stilquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik support je avocadogod altijd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag ook wel toch? Als ik een advocaat eet is het hier opeens stil
quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oude kaas met Zaanse mosterd (grof).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is dit een meme, independents day?
Of bedoelde je Independence Day
Dickie?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag ook wel toch? Als ik een advocaat eet is het hier opeens stil
Geldt dit ook voor @Scrummie en voor mij?quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb me lang weten in te houden maar ik moet toch even kwijt dat mensen in Nederland die claimen iets met Independence Day te hebben stuk voor stuk niks waard zijn. Hoe goedbedoeld ook. Laat die onzin lekker daar.
Klimaatverwoestersquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik support je avocadogod altijd.
Op een cracker met peper en zout.
Ja waarom nietquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor @:scrummie en voor mij?
Forumgebruiker @GurneyIsBestOke vindt zichzelf vaak beter dan een ander. Hij denkt dat bepaalde zaken niet op hem van toepassing zijn.quote:
een enorm oplawaai.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:05 schreef fetX het volgende:
Koekoek. Moderator @:onlogisch geeft forumgebruiker @:gurneyisbestoke een enorm oplawaai.
Omdat wij een AMERIKAANSE vriendin hebben.quote:
Een mooi land ook. Rocky mountains genotquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind mensen die Yanks moedwillig ons overvolle land importeren minderwaardig.
Amerika is een heel groot land, laat die mensen daar.
Vriend en vriendin van mij zijn al een half jaar door de STATES aan het reizen maar die plaatjes zijn wel jaloersmakend ja.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een mooi land ook. Rocky mountains genot
Als je daar woont prima, anders niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat wij een AMERIKAANSE vriendin hebben.
Een beetje respect voor de feestdagen van je partner mag wel (ook als het hele stomme feestdagen zijn, want eigenlijk ben ik het ook wel met je eens)
Nouja zegquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik steun de motie van GGMM.
Rot op met die idiote Amerikaanse invloeden.
Bij de Big 4 nemen ze geen dutjes.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Zo ik ben thuis (eerder begonnen vandaag)
Nu lekker een dutje. Tot later boys
USA USA USA!!!!!quote:
KBR maatquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de lasagne in de oven
Succes makker.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
Boys
Net gebeld. Morgen 10u operatie
Zin in
[ afbeelding ]
Met een extreemrechtse populist valt niet samen te werken in een kabinetquote:
Alvast veel succes morgen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
Boys
Zin in
[ afbeelding ]
Succesquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
Boys
Zin in
[ afbeelding ]
Succes makker!quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
Boys
Zin in
[ afbeelding ]
Succes maat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
Boys
Zin in
[ afbeelding ]
Met plakjes kaas?quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de lasagne in de oven
Succes!quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
Boys
Zin in
[ afbeelding ]
Ga je gang.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er iemand hier die een mes tussen zijn ribben wilt?
Erg mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:31 schreef KingRoland het volgende:
Lol geen Hugo voor Rotterdam
Keihard gelachen @:gurneyisbestoke @:fetx @:rambodirk @:caland @:wereldgozer en andere Rotterdammers
Grimmig sfeertjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er iemand hier die een mes tussen zijn ribben wilt?
Ja heerlijk man! Vooral de eerste pot kijk ik énorm naar uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En vooral matchdaygenot makker. Lekkere potjes vandaag
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die taart eten in plaats van lunch zijn de bodem van het putje en moeten de rest van hun leven gemonitord worden.
Daarvoor deed hij ook al de hele dag niks op z'n werkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds hij thuis maar wat zit te niksen is hij hier wel heel vaak. Hup, weer aan het werk.
Oh nee ik vergeet steeds dat hij bij een bank werkt. Ik ga zo even een uurtje sporten en dan klaarmaken voor de KRAKER.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor deed hij ook al de hele dag niks op z'n werk
Maar hij heeft nu wel genoeg ellende gehad. Hopelijk kan hij de overtollige kilootjes er nu weer gaan aftrainen.
Paars zoals Andrich?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Zo even naar het kappertje voor een FRESH kapsel.
Ik had liever de Duitsers door zien gaan. Speelde leuk. Spanje - Frankrijk zal het aangluren niet waard zijn. 0 veldgoals gemaakt en 0 tegen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:26 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
De Duitsers naar huis. Nu nog de Turken vanavond ook en het is een TOP weekend.
Hopelijk is de operatie van @:caland goed gegaan.
Morgen! Ninja edit? Waar?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:32 schreef Pisces29 het volgende:
De ninja edit vliegt je al voor half 9 om de oren.
Goeiemorgen Alp.
Wel goed gegaan hoor, nog een beetje verrot van de narcose en morfine gisteren maar wel lekker geslapenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:26 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb gelukkig nog een voorraadje diclofenac en tramadol voor 3 dagenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die arme jongen valt weer flauw.
(Maar wat fijn dat het goed gegaan is)
Voor Wim is het een ramp te noemen dat de Duitsers naar huis zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:26 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:40 schreef alpeko het volgende:
We gaan lunchen. Depay bollen
[ afbeelding ]
Een belangrijkere vraag: ga jij vanavond töteren met je nieuwe auto?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor Wim is het een ramp te noemen dat de Duitsers naar huis zijn.
Zeker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een belangrijkere vraag: ga jij vanavond töteren met je nieuwe auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toeter en tüter?quote:Op zondag 7 juli 2024 08:47 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 910 3/6
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
🟩🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1114 4/6
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨🟩⬜
🟩🟨⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Nee niet echtquote:
Een verse tonijn-/groentesalade.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond.
Zojuist al gepost in klb scquote:Op zondag 7 juli 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond.
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:54 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:kingrolandWel consequent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever een politicus met goede smaak (bijv. K-pop)quote:Op maandag 8 juli 2024 08:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
In ieder geval een flinke vooruitgang t.o.v. Rutte met z'n Toppers.
Ben je tevreden met Schouten t.o.v. Abou?quote:Op maandag 8 juli 2024 08:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liever een politicus met goede smaak (bijv. K-pop)
Denk niet dat ze bij abou in de buurt komt maar ik geef haar een kans.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je tevreden met Schouten t.o.v. Abou?
Ik dacht aan Oranje en vroeg me af welke speler Abou heettequote:Op maandag 8 juli 2024 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je tevreden met Schouten t.o.v. Abou?
Wel lekker naar de kerk op zondag.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk niet dat ze bij abou in de buurt komt maar ik geef haar een kans.
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:12 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1115 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟩🟩🟩⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
Ik las de post als ' @tong80 heeft 2 weken vakantie '. Uit enthousiasme klikte ik gelijk op zijn naam.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:39 schreef fetX het volgende:
Weer aan het werk na 2 weken vakantie![]()
@:tong80
Sorry maat.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las de post als ' @:tong80 heeft 2 weken vakantie '. Uit enthousiasme klikte ik gelijk op zijn naam.
Ik ben nu net zo teleurgesteld als jij.
Komkommertijd makker. Als dat EK erop zit kunnen de pijlen snel weer op de voorbereidingen van het nieuwe seizoenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel nogal een herhaling van zetten ja.
Ik moet zeggen dat ik totaal nog niet op clubvoetbal zit te wachten, ook al begint Ajax er bijna alweer aan.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Komkommertijd makker. Als dat EK erop zit kunnen de pijlen snel weer op de voorbereidingen van het nieuwe seizoen
Ja die mogen natuurlijk al bijna aan de slag voor de KONFERENSLIEK. Lekker naar een obscuur oostbloklandje?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik totaal nog niet op clubvoetbal zit te wachten, ook al begint Ajax er bijna alweer aan.
Wat dat betreft vervelend dat NL zo ver is gekomen want die wedstrijden zullen Bergwijn en Brobbey missen. Ze mogen naar FK Vojvodina, Serviëgenot. Het is voor de Europa Liek overigens.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die mogen natuurlijk al bijna aan de slag voor de KONFERENSLIEK. Lekker naar een obscuur oostbloklandje?
Ik heb er wel weer zin in eigenlijk. Al boeit die voorbereiding me steeds minder nu we weinig meer oefenen IN DE REGIOquote:Op maandag 8 juli 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik totaal nog niet op clubvoetbal zit te wachten, ook al begint Ajax er bijna alweer aan.
Het jaarlijkse duel tegen Barendrecht staat er ook niet op dit jaar. Ik ben WOEDEND.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er wel weer zin in eigenlijk. Al boeit die voorbereiding me steeds minder nu we weinig meer oefenen IN DE REGIO
Je word wel erg getriggerd door 1 post zegquote:Op maandag 8 juli 2024 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zijn ook elke keer weer dezelfde users.
@:zoekeenleven @:timmmmm (of hoe heet die gozer)
Ja, ontzettend getriggerd.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je word wel erg getriggerd door 1 post zeg
Daar hebben @onlogisch en @GGMM ook last van.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Moest gelijk weer hier aan denken.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zijn ook elke keer weer dezelfde users.
@:zoekeenleven @:timmmmm (of hoe heet die gozer)
Je wordquote:Op maandag 8 juli 2024 11:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je wordquote:Op maandag 8 juli 2024 11:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
EK / Het grote jarige Virgil van Dijk topic #1quote:Op maandag 8 juli 2024 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou zeggen dat het IMMENSE succes van het Nederlands Elftal verbroederend zou werken.
Afgevinkt.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
EK / Het grote jarige Virgil van Dijk topic #1
Graag hier een gezellige reactie!
Ik zit op m'n werk en het is best drukquote:
Na de aflevering meteen de analyse van @JR-Style-93 lezenquote:Op maandag 8 juli 2024 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk en het is best druk
Verhalen van jou verdienen mijn volledige aandacht. Thuis even! (Na House of the Dragon)
Kon er na gedane zaken een bedankje en een groet voor de kassierster van af?quote:Op maandag 8 juli 2024 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die met een telefoon in de hoofddoek geklemd aan de kassa staan, tegelijkertijd door blijven bellen én alles inpakken, vind ik helemaal de bom. @:rambodirk
Ja, het was een warm afscheid.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kon er na gedane zaken een bedankje en een groet voor de kassierster van af?
Ik heb ooit eens een pinguin zien bellen in Artis.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die met een telefoon in de hoofddoek geklemd aan de kassa staan, tegelijkertijd door blijven bellen én alles inpakken, vind ik helemaal de bom. @:rambodirk
Erg jammer dat mijn post de aanleiding voor jou is dit te melden. Wil je dit voortaan gewoon uit eigen beweging doen?quote:
Mijn nederige excuses!quote:Op maandag 8 juli 2024 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer dat mijn post de aanleiding voor jou is dit te melden. Wil je dit voortaan gewoon uit eigen beweging doen?
Dank je.
Ik ga je straks even met wat natuurbeelden confronteren onder het mom; kan dit?quote:Op maandag 8 juli 2024 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
SUPERSEX.
9/10
Prachtig biografisch relaas over natuurfilm acteur Rocco Siffredi.
Rocco goes to Montreal 10/10quote:Op maandag 8 juli 2024 15:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga je straks even met wat natuurbeelden confronteren onder het mom; kan dit?
Kip met Broccoliquote:Op maandag 8 juli 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr.
Ongelooflijke dikke vette olifant.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Patat en een dikke vette schnitzel.
Pizza.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr.
Een eerlijke Woordle. Dat ik het nog mag meemaken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 06:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 912 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1116 X/6
⬜⬜⬜🟩🟨
⬜🟩🟨🟩⬜
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
Gods wil.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een eerlijke Woordle. Dat ik het nog mag meemaken.
Wat wil God morgen?quote:
Vergeet ook de woordles niet!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben druk dus iets later
maar we gaan lunchen!
In verband met de macro-economie zou ik je graag willen vragen wat je lievelingskleur isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik reageer vanaf nu tot en met morgen alleen op posts die te maken hebben met macro-economie
Blauequote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
In verband met de macro-economie zou ik je graag willen vragen wat je lievelingskleur is
Les Bleus winst genoteerd.quote:
Dat wordt KANE probleem.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden,
Vandaag zetten WE weer een stap in ons Europese avontuur.
Kaartje?quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden,
Vandaag zetten WE weer een stap in ons Europese avontuur.
Nee. Ik had in december zo weinig vertrouwen dat ik niet eens gereageerd had op de halve finale en finale.quote:
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee. Ik had in december zo weinig vertrouwen dat ik niet eens gereageerd had op de halve finale en finale.
Hier mist een woordje ouwe reus.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Ik moest nog zoeken ook.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier mist een woordje ouwe reus.
Maar dat kan gebeuren
En dan weer verliezen van Spanje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.
Ik zou daar prima mee kunnen leven eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan weer verliezen van Spanje.
Nog meer trauma.
Als in een extra avondje bier zuipen met maten, beetje Oranje kijken en de uitslag boeit verder niet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou daar prima mee kunnen leven eerlijk gezegd.
Alcohol drinkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als in een extra avondje bier zuipen met maten, beetje Oranje kijken en de uitslag boeit verder niet?
Ik zou zo bij het AD kunnen werken!quote:
Meer dat je met een niet extreem goed NL de finale haalt, is toch prima man. Mooi wat zuipavondjes gehad ook dan ja.Zou pas mijn 1e EK finale zijn. En Spanje zou ik een terechte winnaar vinden. Zou er wel even ziek van zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als in een extra avondje bier zuipen met maten, beetje Oranje kijken en de uitslag boeit verder niet?
Gestopt met neuken, gestopt met roken, gestopt met zuipen.quote:
Als je hele dikke rode dronken/luidruchtige mensen met scheve tanden tegenkomt op vakantie zijn het waarschijnlijk Engelsen.quote:
Gisteren met vriendenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:52 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws: ik kijk de wedstrijd vanavond gewoon op FOK.
Je 'vrienden' hadden geen zin in je?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:52 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws: ik kijk de wedstrijd vanavond gewoon op FOK.
Het stoppen met neuken ging redelijk vanzelf.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Gestopt met neuken, gestopt met roken, gestopt met zuipen.
Deze man is roomser dan De Paus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |