Wel 2 dagen uitkijken gelukkig.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu weer 2 dagen geen voetbal maat. ZWART GAT
quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week weer Champions League.
CannelloniGodenquote:
Dat hoeven wij helemaal niet te weten en bespreek je maar gewoon in R&P of Sex.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
JR-STYLE-93 had altijd een pik op me.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoeven wij helemaal niet te weten en bespreek je maar gewoon in R&P of Sex.
Gezellig.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoeven wij helemaal niet te weten en bespreek je maar gewoon in R&P of Sex.
Buiten Londen komenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)che-waarde~a9617b28/
Engeland
@:Bezsen
Precies de strekking van het bericht ja. London is het New York city verbonden aan Zuid-Italiëquote:
Ik heb er geen last van maat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies de strekking van het bericht ja. London is het New York city verbonden aan Zuid-Italië
Wat een armoedig land is dat Engeland geworden zeg.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Lijkt mij sterk dat ze een voetbalwedstrijd uitzenden bij de bieb. Een plek waar mensen stil moeten zijn.
Hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Lijkt mij sterk dat ze een voetbalwedstrijd uitzenden bij de bieb. Een plek waar mensen stil moeten zijn.
Kanjer gewoon lekker op met je independance dayquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk vriendjes en vriendinnetjes.
Fijne Independence Day.
Aan die onzin doe ik niet mee. We zijn een Nederlands forum.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk vriendjes en vriendinnetjes.
Fijne Independence Day.
Dat geeft niets.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie krijgt de pizzadozen hard in zijn gezicht teruggesmeten.
Is dit een meme, independents day?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer gepaste manier om Independents Day te vieren.
Geniet er lekker van!
quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Geniet ervan maat. Saucijzenbroodjes zijn mijn guilty pleasure
De liefde voor God jou is wel groot, dat je geen zwijn genoemd wordt.quote:
Wat voor kaas en wat voor mosterdquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De liefde voor God jou is wel groot, dat je geen zwijn genoemd wordt.
Ik eet een simpel broodje kaas met mosterd.
Ik begrijp er ook geen snars van dat @GGMM Flopland niet met de grond gelijk maakt. Wat een walgelijke papzak is het toch. Als mijn gifje niet duidelijk genoeg was, ben ik meer dan bereid dit onder woorden te brengenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De liefde voor God jou is wel groot, dat je geen zwijn genoemd wordt.
Ik eet een simpel broodje kaas met mosterd.
Oude kaas met Zaanse mosterd (grof).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |